Denk het ook. Zal wel een shot zijn dat Ted iets zegt van "daar zag ik haar staan" en dan bam einde aflevering en een paar maanden wachten tot we erachter zijn wie het is.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.
Boom op z'n huis.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemandquote:
Hoeft niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja dan lijkt t me logisch dat ie een appartement deelt met iemand
Huis wordt gewoon weer opgeknapt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:49 schreef Stefan het volgende:
Ja want je huurt een appartement op een A locatie en betaalt hypotheek aan een huis waarin je niet woont
Quinn zei in de vorige aflevering toch dat haar appartement door rent-control heel goedkoop was en dat het dus ook goedkoop onderverhuurd zou worden. Wel is het raar dat we Ted zijn huis al zo lang niet meer hebben gezien/gehoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom Ted een duur appartement huurt in zn eentje terwijl hij een huis heeft is me een raadsel
Marshall krijgt dit seizoen een baby, die zal ook vast wel willen spelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:25 schreef 2Mini het volgende:
Niet zijn dochter, maar van Marshall.. gezien ook alle babyspullen in Marshall zn huis.. maar dat hadden jullie al door toch?
tijd zat om toch nog een keer zwanger te worden?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als Lily inderdaad nog drie jaar zwanger blijft, zou dat maar zo eens kunnen inderdaad.
Moet die baby er niet eens uit intussen?
quote:Op maandag 16 april 2012 16:21 schreef DUK het volgende:
Vond deze laatste ep ook best ok.
HIMYM staat hoog op mijn nominatielijst van series waarmee ik wil stoppen maar ik blijf ze voorlopig toch nog kijken.
Waarschijnlijk is die van volgende week weer ruk en begint het dilemma weer opnieuw..
Ik vind het anders een prima reminder in myATquote:Op maandag 16 april 2012 22:23 schreef Mirel het volgende:
DUK, hou eens op met een dag van te voren te reageren op de aflevering van vorige week. Ik zit telkens te denken dat de nieuwe al uit is
spoiler alertquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Tegan het volgende:
Nou, dat Marshall en Lily in Ted's appartement gingen wonen kwam hier best wel als een verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |