8 seizoen in totaal toch?quote:
Volgens mij zegt hij iets in de richting van 'I knew you would find love'. Richting Ted dus. Het is me inderdaad pas door jouw opmerking pas opgevallen dat zijn linlerhand niet te zien is!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand goed in liplezen? In dat laatste shot van 2015 wordt de audio even weggehaald en dan zie je Barney nog wat mompelen. Ik kom niet verder dan 'I hope I find love' of iets zoetsappigs
(Google zegt me niet meer dan dat Barney de hele scené op zijn ringhand zat)
Gek genoeg is dat ding ook vaak genoeg een clone trooper pak geweestquote:
Ok, de vrouw van Ted.quote:
ietwat langdradig jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:41 schreef alf89 het volgende:
Idee van de aflevering was leuk, toch viel hij mij een beetje tegen.
Toch vaak moeten glimlachen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef FL_Freak het volgende:
Het spijt me om te zeggen, maar rond aub dit programma af...
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Redelijke ep. Vond het begin wel leuk, maar op den duur had ik de flash-backs/forwards wel gehad.
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef Mirel het volgende:
De hele Quinn verhaallijn komt best wel uit het niets vallen, en nu is het gelijk zo serieus. Wat is er met Robin gebeurd? Horen we niks van.
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers snel naar de bruiloft van Barney willen. Die richting gaan ze al een tijdje op.
O ja, wacht... Daar ontmoet Ted eindelijk zijn vrouw. Of ik haal nu alles door elkaar.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de laatste aflevering van dit seizoen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |