Dát vroeg ik me ook af.quote:
Was het niet 17 april pas weer of iets? Google-search ertegenaan, dan weet je het zeker.quote:
quote:S07E19 - 19/Mar/12 - The Broath [v]
S07E20 - 09/Apr/12 - Trilogy Time
S07E21 - 16/Apr/12 - Now We're Even
Wtf zijn ze toch aan het doen met die series. Laat gewoon eens een paar maanden lekker doorlopen, met daarna in de zomer een goede lange pauze.quote:
Dat zijn dan ook cable shows.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Superbowl, college basketball, onzin, nog meer onzin.
Ik heb inderdaad liever langere tijd wat pauze en dan bam-bam-bam, dan dit halfbakken gedoe.
Laat ze een voorbeeld nemen aan Californication. Of Dexter ofzo. Die doen dat wel aardig heb ik het idee.
Is die serie een beetje aan te raden, ja? Why do I bother? Een spin-off van How I met your mother?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook cable shows.
Why do I bother?
Ik vind dit HIMYM dit jaar ivm met de voorgaande seizoenen toch wel een kutuitzendschema hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Het is ook iedere keer hetzelfde.
Iemand anders die deze keer het televisieseizoen in de VS wil uitleggen?
Goed opgedroogd jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
Ted's dochter is wel inmiddels lekker groot gewordenZe speelt in de tv-serie Nikita.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Goed opgedroogd ja![]()
De scenes met de kids zijn allemaal tegelijkertijd opgenomen, zie http://www.beawesomeinste(...)-talks-himym-ending/
Kids zullen dus niet opeens een x aantal jaar ouder zijn.
Dat is toch wel een bekend gezegde?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Das een gangbare uitdrukkingquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Opgedroogd? Wat is dat voor een vreemde slang?
Ze komen vaak in beeld, is allang opgenomen, incl reactie op t eindquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef jcdragon het volgende:
T
De kids zijn ook al lang niet meer in beeld gekomen. Ik ben benieuwd hoe het einde dan eruit zal gaan zien nu ze groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |