Da's niet lief, dan sluit je de helft alweer buiten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hier verder over de leuke dingen in het leven.
Je kan het nog wel over mij hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's niet lief, dan sluit je de helft alweer buiten.
quote:
Indien nog niet, dan misschien zo?quote:
Ja! Ik heb m ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Erik, had je t nou over DREI voor onze film avond?
Want die heb ik net gekocht
Daar zit 1 scène in waar ik nachtmerries van heb (niet door de film zelf, ervoor al).quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Erik, had je t nou over DREI voor onze film avond?
Want die heb ik net gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILER: Uitleg droomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje, ik heb issues blijkbaar..
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:57 schreef Steve het volgende:
Als je in de overgang blijkt te zijn wel ja!SPOILER: Uitleg droomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje, ik heb issues blijkbaar..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Been there, stelt niks voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in de overgang blijkt te zijn wel ja!
Ik heb 747 films... ik gok dat ik ook nog wel andere kan kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l als je Drei al wil kijken, gewoon doen hoor. Je hoeft van mij niet te wachten tot we weer ooit een filmavond hebben.
Have funquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:37 schreef MisterO het volgende:
Jeeej vanavond naar Ajax - ManU, zin in
Je hebt films over boeings?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 747 films... ik gok dat ik ook nog wel andere kan kijken
Wordt er nog iets gevierd en zo ja op welke manier?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef De_Directeur het volgende:
Nog negen dagen tot het tienjarig bestaan van deze reeks!
Doe eens niet zo raar!quote:
WAXXER!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar!Toen was jij postbode en kwam je in de Expreszo in een fotostripje en had je nog een slaapkamertje met een kantelraampje en een dekbedovertrek met ruitjesmotief en dronk je Earl Grey T.
Niet echt iets om geintjes over te maken IMO...quote:
Ow...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WAXXER!
Dat kantelraam heb ik nooit gehad.
Het was niet zo slecht bedoeld...quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet echt iets om geintjes over te maken IMO...
Neuh, truequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was niet zo slecht bedoeld...
En timing is helemaal kut, maar ja, dat kon ik niet direct weten natuurlijk.
Oeh dat was een opdracht voor een vak dat ik volgde, een scenario schrijven van een passage uit een boek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dan gaan we nu eens ff een film scenario schrijven
*denk denk denk denk*
Wil iemand dat eigenlijk wel vieren?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wordt er nog iets gevierd en zo ja op welke manier?
Ik zal Yvonne eens DM'enquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:04 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Wil iemand dat eigenlijk wel vieren?
was me al duidelijk geworden op hun facebookquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Stroek.... de 2e mouse tiger was overigens óók zelfmoord.
2 in 1 maand tijd.....
Ja ik las 't net pas. Hmmz.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was me al duidelijk geworden op hun facebook
Autobiografisch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:08 schreef Ang3l het volgende:
En nu ook in Celtx. Ziet er idd ineens een stuk "professioneler" uitLachen!
Neh. Ik geloof niet dat mijn leven interessant genoeg is voor een boek of filmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Ik geloof niet dat mijn leven interessant genoeg is voor een boek of filmIk heb toch regelmatig met het idee zitten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral toen je vijf verschillende potentiele partners had, geloof ik, jaar of drie terug.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dankje, het was echt gaaf! Ondanks dat ajax verloren heeft, maar dat kon onze pret niet deren;)quote:
De portugees? Nuno?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:41 schreef wonderer het volgende:
JaEn de prins en de portugees (toch?).
lindo periodequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht 't al
Maar Portugees had ook gekunnen, Nuno
De PM's die daar vanaf kwamen waren ook stof voor boeken
En meneer had toch echt een vriendje.
oh ja ik zat er als personal assistent weer tussenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Ang3l het volgende:
SMS'jes sturen terwijl ik op Lowlands zit en zo
Royalties helpen altijd de pijn te verzachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:15 schreef wonderer het volgende:
Zonder af te willen doen aan hoe vervelend het allemaal voor jou (geweest) is, leek het me wel interessant om de homotegenhanger van de chicklit eens onder handen te nemen.
Ja, dat vermoeden had ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Royalties helpen altijd de pijn te verzachten.
Tja, zo gaan die dingen als je gaat wintersporten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Prins Johan Friso is bedolven onder een lawine.
ligt in kritieke toestand in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Twitteren over Friso volgende week in combi met dit is zeker not done?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
of juist wel zo van dat we onze naamgever een hart onder de riem willen steken ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twitteren over Friso volgende week in combi met dit is zeker not done?
koppelt alleen zo lastig aan www.frisofeest.nl/matchmakerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twitteren over Friso volgende week in combi met dit is zeker not done?
>>>>> Dinsdag half 1. Tweede sollicitant, mogelijk tweede functie. Als de sollicitant niets wordt dan zou het mogelijk een functie kunnen zijn. Gevoelsmatig ben ik binnen (quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:39 schreef Renesite het volgende:
Oh men oh men... Hoor het pas na 16:00![]()
![]()
![]()
tussen de regels door wel positief dus maar nog niet juichen tot het definitiever is ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
>>>>> Dinsdag half 1. Tweede sollicitant, mogelijk tweede functie. Als de sollicitant niets wordt dan zou het mogelijk een functie kunnen zijn. Gevoelsmatig ben ik binnen () maar onduidelijkheid over de invulling dus...
Jep jep jep!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tussen de regels door wel positief dus maar nog niet juichen tot het definitiever is ?
wel weer morgen jezus toezingen in het vernieuwde/verbouwde Pullmann !!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie op tegen carnaval.
Gezellig doen en zo... en drank.
Maar goed, niet bij de pakken neerzetten en afleiding zoeken
heb er de laatste keren nog niks van gemerktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Mja, maar sinds de verbouwing schijnen ze strenger te controleren, dus of onze illegale pelgrimstocht nog door kan gaan dit jaar weet ik niet
kan ik toch pas testen als frisofeest vrijdag voor carnaval is. Weet wel dat procedure voor polsbandjes voor 3 uurkes vurraf dit jaaar anders looptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is wel wat anders of je door de weeks als hotelgast door de gangen struint, off 's avonds met carnaval in je hoempapa kostuum
quote:
als er nationale rouw wordt afgekondigd is het kwestie van afgelasten. Maar stichting en feest toch niet hernoemen ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]als hij overlijd zou ik niet weten hoe het frisofeest het beste daar mee om kan gaan
Ach kom, wie associeert het friso feest nou nog echt met friso de prins? Van de bezoekers?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als er nationale rouw wordt afgekondigd is het kwestie van afgelasten. Maar stichting en feest toch niet hernoemen ?
als Friso overlijd moeten we waarschijnlijk op last van de burgermeester het feest anulerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat is mijn mening, aangezien ik mijn functie tijdelijk neer hebt gelegd zegt dat niks
Wie heeft die functie nu dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat is mijn mening, aangezien ik mijn functie tijdelijk neer hebt gelegd zegt dat niks
De laatste update was: toestand is stabiel, maar niet buiten levensgevaar. Hij schijnt een schedelbasisfractuur te hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:30 schreef Cavalinho het volgende:
De buitenlandse pers heeft het niet over levensgevaar. Is er een update dan in Nederland?
Hij is geen lid van het koninklijk huis, volgens mij gaan ze dan geen feesten afgelasten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
als Friso overlijd moeten we waarschijnlijk op last van de burgermeester het feest anuleren
Ik heb het penningmeesterschap er even bijgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:25 schreef Bartjebart het volgende:
Wie heeft die functie nu dan eigenlijk?
ik ben het op zich wel.met je eens, maar bij nationale rouw is het afgelasten van feestelijkheden op last van de burgemeester onderdeel.vsn het protocol. Net als bv vlaggen half stok. Echter friso en mabel zijn wel deel van koninklijke familie maar niet van koninklijk huis. Nationale rouw acht ik dan ook niet direct voor de hand liggendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach kom, wie associeert het friso feest nou nog echt met friso de prins? Van de bezoekers?
Besides,.,,, dit is een editie waar erg veel van afhangt. Afgelasten zou een redelijk drama zijn.
En hoe lang duurt die nationale rouw dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben het op zich wel.met je eens, maar bij nationale rouw is het afgelasten van feestelijkheden op last van de burgemeester onderdeel.vsn het protocol. Net als bv vlaggen half stok. Echter friso en mabel zijn wel deel van koninklijke familie maar niet van koninklijk huis. Nationale rouw acht ik dan ook niet direct voor de hand liggend
Tot de IJskoningin weer happy is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe lang duurt die nationale rouw dan?
Neuh... Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik de sneeuwprins grap al maken of is dat nog not done?
Diverse variaties hebben de revue gepasseerd, maar ze komen op hetzelfde neer.quote:Je bent een man staat op je profiel en je hebt een vriend?
Ik ookquote:
Neem ibuprofen in, is het zo weer gezakt en kun je lekker naar buiten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:50 schreef De_Directeur het volgende:
Kut, ik heb koorts, 38.2 graden C.
Paracetamol en met een warme kruik onder de wol, uitzieken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem ibuprofen in, is het zo weer gezakt en kun je lekker naar buiten.
Dat is zó 2000. Tegenwoordig neem je paracetamol of ibuprofen in en ga je gewoon aan het werk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:54 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Paracetamol en met een warme kruik onder de wol, uitzieken.
Ik krijg echt zo'n koppijn van wijn. En bier lust ik niet. En de rest is te duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook minstens 1x per maand
Bier leren drinken, zo vies is het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n koppijn van wijn. En bier lust ik niet. En de rest is te duur.
Dilemma![]()
Dan drink je teveel/te snel, of je drinkt slechte wijn. Van goede wijn heb ik nog nooit koppijn gehad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo'n koppijn van wijn. En bier lust ik niet. En de rest is te duur.
Dilemma![]()
We zijn het weer eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bier leren drinken, zo vies is het niet
Krijg ik buikpijn van, en het is echt te vies, heb het zo vaak geprobeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bier leren drinken, zo vies is het niet
Het wordt engquote:
Helaas kan ik id kroeg niet vragen hoe de kwaliteit vd wijn is, maar ik geloof best dat die slecht isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan drink je teveel/te snel, of je drinkt slechte wijn. Van goede wijn heb ik nog nooit koppijn gehad.
hoofdpijn van wijn, buikpijn van bier... ik zeg:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Krijg ik buikpijn van, en het is echt te vies, heb het zo vaak geprobeerd
Wijn in de kroeg = slecht. Niet zo raar dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas kan ik id kroeg niet vragen hoe de kwaliteit vd wijn is, maar ik geloof best dat die slecht is
Jaaaaa<3quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hoofdpijn van wijn, buikpijn van bier... ik zeg:
[ afbeelding ]
Nee johquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaa<3
Met een rietje!
Ik vrees dat ik dan in elkaar geslagen ga worden...![]()
Het punt is dat je in de meeste kroegen ook zo snel drinkt dat je niet eens doorhebt dat je goedkope bocht aan het drinken bent. Als je bijv. ergens aan het dineren bent dan let je ook veel beter op de wijnsmaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Ja volgens mij is de wijn in een kroeg altijd bagger... tenzij je in een wijnbar zit... van bier weet iedereen altijd wel de kwaliteit maar op wijn kun je wat makkelijker bezuinigen als kroegbaas
Klopt, er is weer veel ge-at vannachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het punt is dat je in de meeste kroegen ook zo snel drinkt dat je niet eens doorhebt dat je goedkope bocht aan het drinken bent. Als je bijv. ergens aan het dineren bent dan let je ook veel beter op de wijnsmaak.
Ik dank de goden op m'n blote knieën dat we daar hier niet aan doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef MisterO het volgende:
Vlarpos, doen ze in rdam ook aan carnaval?
Cool, veel plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dank de goden op m'n blote knieën dat we daar hier niet aan doen!
Daarbij ga ik vanavond naar Feyenoord - RKC in de Kuip, veel belangrijker.
vond Salvador de bahia zo.n gave stad met die muziek op het plein met de 3 kerken en al die slagwerkers daar. Maar ook die moekes in de meest kleurrijke kostuumsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Cavalinho het volgende:
Ik maak straks het staartje van de weekdurende carnaval van Salvador de Bahia mee.
Ik drink trouwens ook geen bier en alleen wijn bij eten, meest drink ik water of sap, hoewel ik in Brazilie een caiparinha neem.
4 op 1 middag was echt te veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Cavalinho het volgende:
Ik maak straks het staartje van de weekdurende carnaval van Salvador de Bahia mee.
Ik drink trouwens ook geen bier en alleen wijn bij eten, meest drink ik water of sap, hoewel ik in Brazilie een caiparinha neem.
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Steve het volgende:
Door die wijnpraat wil ik een Big Joe.
Cougar Town-grapje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo goed is die hier niet anders..
Big Carl!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Steve het volgende:
Door die wijnpraat wil ik een Big Joe.
Uhuhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Goddomme ik was om 2200 al zat... Beginnen om 1900 met wodka drinken op een lege maag, gaat heel snel heel erg de verkeerde kant op...
Maar het was zeker wel gezellig.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Lehkere britse chica bekt leekker.. tijd voor mmeer drank.j
heb in 2000 daar een prachtige rondreis gemaakt via Recife en Olinda naar Salvador de bahia. Toen naar Manauas en daar een paar dagen op een eco lodge gezeten. Daarna via Foz de iguacu naar Belo Horizonte en Ouro Petro ten slotte naar een paar dagen uitpuffen op copa cabana in Rioquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef Cavalinho het volgende:
Stroekie, 1 is eigenlijk genoeg...Maar het is zo verradelijk omdat het net limonade is...Het drinkt makkelijk weg.
Wanneer ben jij geweest?
Ik ben als kind/puber ook wel geweest, en ook in Sao Paulo en Porto Seguro.
tuurijk wel naar Ipanema beach hunks zitten loerenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:04 schreef Cavalinho het volgende:
Niet naar Ipanema strand geweest?????
Manaus Amazonas? Ouro Preto in Minas Gerais?
Jeemig je hebt meer gezien dan ik en ik heb er 2 x gewoond. Meteen een complex erbij.
voelde me ook af en toe meer handelsreiziger dan toerist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:19 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, dat zal wel, want dat zijn nogal een afstanden.
dank je wel voor je tips. Wordt de eerste keer dat ik dus een week lang op 1 plek in San Telmo blijf hangen, maar ga wel dagelijks tripjes excursies doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:47 schreef Cavalinho het volgende:
Tango en lekker eten en drinken....![]()
Botanische tuin in Buenos Aires vond ik de moeite waard en het shoppingcentrum Galerías Pacífico.
Wel gaaf dat je ook verder kijkt dan de meest bekende stad.
en eens kijken of ik zo'n leuke kleine compacte polo speler niet mee naar huis kan nemen als souvenierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:47 schreef Cavalinho het volgende:
Tango en lekker eten en drinken....![]()
Botanische tuin in Buenos Aires vond ik de moeite waard en het shoppingcentrum Galerías Pacífico.
Wel gaaf dat je ook verder kijkt dan de meest bekende stad.
Beterschap.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:50 schreef De_Directeur het volgende:
Kut, ik heb koorts, 38.2 graden C.
Een dubbele Kapsalon en daarna een Whopper SuperSize bij de BK. En je eet je borden leeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:05 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, toch maar eens ff een bodem leggen als ik Kug zo lees
2 Big macs, Holland deluxe, mckroket, 20 kip zoetzure saus, mcchicken, 2 cheeseburgers om mee te nemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een dubbele Kapsalon en daarna een Whopper SuperSize bij de BK. En je eet je borden leeg.
quote:
Ik las het ja, hilarischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben net weer thuis. Die fantastische wedstrijd Feyenoord - RKC in de Kuip gezien. Wat een drama.
Het is op zich niet erg als Guidetti z'n t-shirt uittrektquote:
Huh, omdat hij rood kreeg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is op zich niet erg als Guidetti z'n t-shirt uittrekt. Maar doe dat nou niet op het veld tijdens een wedstrijd
.
Nee, hij schoot een penalty in. Maar hij had al een gele kaart, en kreeg nu dus een tweede hele kaart omdat hij z'n t-shirt uit trok.quote:
TV is Braboquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef MisterO het volgende:
Heerlijk even geen brabo's in het topic
Ligt Den Bosch in Overijssel dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht toch echt dat TV Twents was ofzo
Ja als ik het mocht zeggen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt Den Bosch in Overijssel dan tegenwoordig?.
Helemaal niks... behalve dat het niet mijn regio isquote:
+1quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef MisterO het volgende:
Heerlijk even geen brabo's in het topic
Geenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vertel eens een spannend verhaal
Kom, het is wknd, of we kunnen truth or dare spelen!quote:
Helemaal niks!quote:
Truth or dare?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom, het is wknd, of we kunnen truth or dare spelen!
Met hoeveel jongens heb je seks gehad in je leven?quote:
Flauw hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met hoeveel jongens heb je seks gehad in je leven?
Alles wat verder gaat dan zoenenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Flauw hoor![]()
Wat versta je onder sex?
Laat ik zo zeggen, dat is niet meer op 2 handen te tellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alles wat verder gaat dan zoenen
Dat is niet op 4 handen te tellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen, dat is niet meer op 2 handen te tellen![]()
En jij?
Ik heb ook niet gezegd hoeveel handen ik wel hadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is niet op 4 handen te tellen
gelukkig ben ik al wat ouder
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:59 schreef MisterO het volgende:
Maar zoiets boeit mij ook echt niet. Iedereen moet lkr doen waar die zin in heeft
vergis je daar niet inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach kom, wie associeert het friso feest nou nog echt met friso de prins? Van de bezoekers?
Besides,.,,, dit is een editie waar erg veel van afhangt. Afgelasten zou een redelijk drama zijn.
Het ligt er aan hoe het zich verder allemaal ontwikkelt, maar stel dat hij komt te overlijden dan denk ik niet dat de naam Frisofeest nog gepast is. Al is het alleen maar uit respect. Als ze hem er toch bovenop krijgen dan is wellicht niets aan de hand.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vergis je daar niet in
zeker nu Friso zo veel in het nieuws is
ik heb de afgelopen dagen tientallen keren vragen gekregen over wat en hoe nu met het komende frisofeest, het leeft onder de mensen
zelfs onder de hetero's in Nuenen die weten dat ik betrokken ben bij dat feest.
maar vandaag eerst maar eens een hommage aan een overleden diva
Geen idee. Maar waarom zou naam veranderen te moeilijk zijn? Al gaat het wel veel geld kosten om merchandise, logo en promomateriaal aan te passen.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
je kan voor 1x de naam van een feest niet veranderen en voorgoed is helemaal te begrotelijk, dan eerder aflasten.
Ik zit wel te denken aan een vorm om hem een hart onder de riem te steken vrijdag, maar hoe?
Het is al een gevestigde naam, mensen kennen het frisofeest. En het zou inderdaad behoorlijk wat geld kosten.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee. Maar waarom zou naam veranderen te moeilijk zijn? Al gaat het wel veel geld kosten om merchandise, logo en promomateriaal aan te passen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Mee eens.
Clausules zijn ook nog steeds clausules sinds Claus dood is.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Mee eens.
Clausules zijn ook nog steeds clausules sinds Claus dood is.
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is al een gevestigde naam, mensen kennen het frisofeest. En het zou inderdaad behoorlijk wat geld kosten.
Ik vind het persoonlijk niet nodig om de naam te gaan veranderen, omdat we totaal niks met de prins te maken hebben, we staan echt volledig los van die man. Alleen de inspiratie voor de naam 20 jaar geleden, maar ik vind dat het feest daar wel los is van gegroeid en nu op zichzelf een naam heeft gevestigd. Als je het nu lullig vindt had het feest nooit zo mogen heten, want het is ook lullig om iemand jarenlang aan bepaalde geruchten te herinneren.
Maar dat is mijn mening..
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:51 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dankje!
Net nu ik enorme zin had om Carnaval te gaan vieren.
Altijd weer jammer hè, ik mag nog 2 dagenquote:
en gisteren weer in de prijzen gevallen ?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Altijd weer jammer hè, ik mag nog 2 dagen
Neuh, soms is genoeg genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 10:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Altijd weer jammer hè, ik mag nog 2 dagen
Zullen we gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Erik..........
http://www.facebook.com/l(...)JA190512&h=HAQHc_yeY
Wat doen we?
Jaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Zal een van ons twee kaartjes bestellen om de servicekosten dan maar één keer te hoeven doenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!
Is op een zaterdag, super handig, want meestal zijn die krengen door de weeks.
Lijkt mij erg fijn
Ik bestel ze zo wel ff. Sandra wil ook graag mee. Is dat goed?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal een van ons twee kaartjes bestellen om de servicekosten dan maar één keer te hoeven doen?
Maakt blijkbaar niet uit:quote:Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal een van ons twee kaartjes bestellen om de servicekosten dan maar één keer te hoeven doen?
Ik noem niets. Er staat een vraagteken achter, dus ik vroeg het me afquote:
Wtf is Austin?quote:
"Ik heb niet veel aan mijn kop.. Lachen dus maar." En dat is dan de slimste van het stel zo lijktquote:
Daar zat idd een jankende Austin in jaquote:
Ja las het ergens in de comments jaquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Peter het volgende:
[..]
"Ik heb niet veel aan mijn kop.. Lachen dus maar." En dat is dan de slimste van het stel zo lijkt
Maar het uitzenden is weer uitgesteld toch? (afgesteld?)
dat jaquote:Op maandag 20 februari 2012 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zat idd een jankende Austin in ja
Hoe doe je dat toch.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Zijn jullie trouwens al trots op me? Een groep (hetero) studenten uit Leiden begonnen op me in te praten over dat 1 van hen nog nooit met een jongen had gezoend en dat dat vanavond toch wel eens tijd was. maar ik heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik van mijn vrienden een heteroverbod had gekregen
Waar zaten die gaten dan wel niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik kreeg vandaag het voorstel of iemand zijn hand in een van de gaten van mijn aan flarden gescheurde spijkerbroek mocht steken. NEE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |