dikkerdjeeequote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niets mooier dan een persoon met obesitas.
stoere boi dat je bentquote:
Geeft niet hoor...zegt meer over jou dan over mij, vast nog op je pik getrapt van laatstquote:
Jij wilde toch een skinnyboi?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, beetje chubby is wel lekker om te knuffelen
Tja, komt door de hoeveelheid gefrustreerde mannen hier op fok.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Kan er niet gewoon een centraal topic over dikke vrouwen worden gemaakt? Elke week wordt hetzelfde topic geopend, en de OP's worden er niet beter op
Ze laten zich wel kennen, wij openen toch ook niet steeds van die slechte topics?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, komt door de hoeveelheid gefrustreerde mannen hier op fok.
Noooouuuuuuuuquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze laten zich wel kennen, wij openen toch ook niet steeds van die slechte topics?
Is er wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Kan er niet gewoon een centraal topic over dikke vrouwen worden gemaakt? Elke week wordt hetzelfde topic geopend, en de OP's worden er niet beter op
Haha nee ik vind dik echt nikquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, beetje chubby is wel lekker om te knuffelen
Ik moest even grinniken om je reactiequote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze laten zich wel kennen, wij openen toch ook niet steeds van die slechte topics?
Preciesquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest even grinniken om je reactieMaar ik geef toe; het is fijner, als je tegen elkaar aanhangt, dat er iets vet onder zit, dan dat je gelijk op iemands bot leunt
Vrijwel allemaal geopend door mannelijke users.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef boterham_met_worst het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Ok, dan ben ik je man!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon normaal
maar liever te dun dan te dik ''mollig''
ook eentje door jou..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal geopend door mannelijke users.
Inderdaad en die TSquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Kale(nde) mannen die
Deze is wel erg goed trouwens!
Tja, ik ben gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ook eentje door jou..
Maar jij mag dat trouwens
Dat van SS in jouw foBo![]()
hehe inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Fascination het volgende:
Kale(nde) mannen die
Deze is wel erg goed trouwens!
Van laatst? Enlighten mequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor...zegt meer over jou dan over mij, vast nog op je pik getrapt van laatst
Laat iedereen lekker in zijn waarde...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Pussymeister het volgende:
[..]
Van laatst? Enlighten me
Mag ik niet gewoon ff lekker mijn hekel aan dikke mensen uitten?
Ja dat is toch niet dik. Als er 10cm vet onder zit ofzo dat is dikquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moest even grinniken om je reactieMaar ik geef toe; het is fijner, als je tegen elkaar aanhangt, dat er iets vet onder zit, dan dat je gelijk op iemands bot leunt
Als die aidsweesjes helemaal in afrika zitten waarom maken mensen zich daar druk om danquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als Pussymeister niet lelijk is, waarom maakt hij zich druk om dikke vrouwen die in een hoekje zitten te janken dan?
Dat ook ja, want sommigen hebben wel een leuk koppie, maar zijn alsnog 30kg te zwaar ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef UpsideDown het volgende:
Gevalletje 'net zolang klagen tot de klacht verholpen is'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |