De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Optimist tot in de kist jij! Ik geef het op.
Ze heeft het gewoon niet. Ik weet niet wat het is maar er mist iets.quote:
Te bleek voor je met haar Engelse huidje?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh noes.
[..]
Ze heeft het gewoon niet. Ik weet niet wat het is maar er mist iets.
Is goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdomme Tijn, afblijven, ik was eerst, get in line!
Jij weet toch wel enigszins dat ik blank val meestal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te bleek voor je met haar Engelse huidje?
Goed, die mag je hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goeddan ga ik voor Ginny uit Harry Potter
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sarcasme Loefquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet toch wel enigszins dat ik blank val meestal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Teveel meisjemeisje naar mijn smaak.quote:
Ze heeft meer haar op haar armen dan ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Emma Watson. Die zou ik hard geven. Zodra haar haar weer aangegroeid is natuurlijk.
Thanksquote:
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft meer haar op haar armen dan ik.
ik ookquote:
Oh meisje uit Kruistocht in spijkerbroekquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Teveel meisjemeisje naar mijn smaak.
Sorry, vind ik nasty.quote:
Het lag dus aan de foto, ik ben om.quote:
Zonder lang haar zou ik der ook wel raken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Emma Watson. Die zou ik hard geven. Zodra haar haar weer aangegroeid is natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Goede sproetjes:Die onderste is een nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede sproetjes:Onderste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Emma mag dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, vind ik nasty.
Maar slaap lekker kindjes van me. Morgen kom ik verslag doen van mijn eerste dag op stage.
Emily Browning. Wel een beetje een raar gezicht, maarquote:
Goede sproetjes:Die onderste doet me aan iemand denken, alleen ik kom er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb er niks meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
sproetjes zijn dus echt wel geil, joysa!
Ja okee, maar vroeger was ze zoveel mooier.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zonder lang haar zou ik der ook wel raken.
Sucker Punchquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Emily Browning. Wel een beetje een raar gezicht, maar
En stiekem gewoon heel hot als een blondine in Sucker Punch
Zij is tof.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Emotieloos. Die zou heel goed een zombie kunnen spelen in The Walking Dead.
ik mis iets bij haarquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lag dus aan de foto, ik ben om.
Ik krijg een spontane zandophoping in mijn doos van dat wijf. Lach, vertoon emotie, ontwikkel een hartslag.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Emotieloos. Die zou heel goed een zombie kunnen spelen in The Walking Dead.
Heb laatst Adventureland gezien, daar is ze wel lief in. Maar nog, ik hou niet zo van mensen die niet kunnen lachen.quote:
Oh vandaarquote:
In "into the wild" speelt ze een verliefd en geil meisje. Maar zij heeft gewoon zo'n blik en dan smelt ik, iets met der mond ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg een spontane zandophoping in mijn doos van dat wijf. Lach, vertoon emotie, ontwikkel een hartslag.
Die ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die met een beter pokerface dan Lady Gaga?
Wie vind jij dan leuk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn allemaal van die meisjes....heb het gevoel alsof ik een halve pedo ben met ze
Als anderen dat ook vinden zit je gebeiteld.quote:
Emily Browning is van '88. Dat ken net.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn allemaal van die meisjes....heb het gevoel alsof ik een halve pedo ben met ze
Nou vertel, waarom ben jij beter?quote:
Vrouwen die de pubertijd ontgroeid zijn.quote:
+1quote:
Sproetjes bij een man doet me altijd aan mijn broertje denken. Daarom zou ik nooit een man met duidelijke sproetjes geven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes bij een man is ook gewoon niet hot
Tenzij hij getint is
ik kan sommige van haar characters (hard candy, juno) echt niet uitstaanquote:
ik heb ze gekregen bij mijn rode haarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes bij een man is ook gewoon niet hot
Tenzij hij getint is
mmm ja ik ook welquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die de pubertijd ontgroeid zijn.
Ik mag dat nog.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Maar doen, ho maar.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Net alsof jullie mijn Facebook niet hebben na alles wat er is gebeurd.
Nee??? DM??quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Staat Robert Pattinson er nog op?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
In beide vind ik haar juist echt awesome.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik kan sommige van haar characters (hard candy, juno) echt niet uitstaanmaar juist indrukwekkend dat ze zulke sterke karakters kan spelen
Uhm nee ik niet, maar DM hem dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Dat klopt, die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Lichte huid heb ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze gekregen bij mijn rode haar![]()
Is een totaal pakket. Rood haar, sproetjes en een lichte huid whooohoooo
hahaha als vliegen eropquote:
Ehm nee, ik had een weekje topicpauze en kom net weer binnen zetten, maar weet wel dat de plek van dramatische aandachtshoer al aan mij gegeven is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Heloefquote:
Klein beetje zon en ik verbrand levendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lichte huid heb ik ook.
Tis mooi, maar wel een last soms.
Mijn gitaarleraar lijkt er een beetje op. Maar dan is mijn gitaarleraar knapper. En een betere jazzmuzikant.quote:
I've tried a plenty.quote:
Jep. Ik gebruik elke dag zonnebrand.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klein beetje zon en ik verbrand levend
En bruin worden kan ik ook wel vergeten
Wat een morfine-ogenquote:
Ja, ik zou hem raken, maar dat is meer omdat hij wel bovengemiddeld is. Sopsopsopcijfer: 6+quote:
Pindaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm nee, ik had een weekje topicpauze en kom net weer binnen zetten, maar weet wel dat de plek van dramatische aandachtshoer al aan mij gegeven is.
Ik wordt elke zomer even bruin als heloef is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep. Ik gebruik elke dag zonnebrand.
Ach krijg tenminste geen rimpels.
Try harder.quote:
Ik heb een slinger aan de muur die zegt: it could be worsequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik Audrey Kitching als achtergrond.
Ja dat kan ik me wel goed voorstellen bij jouquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wordt elke zomer even bruin als heloef is.
Ofja, bijna.
Waarom dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
Ik had Gerrie vroeger als achtergrond.
Leverde nog wel een rare momenten op als ik moest presenteren en vergeten was het te veranderen.
They weren't in to me man.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef kree het volgende:
hmmm ok ik ben saai met m'n standaards windows landscapes?
Ik heb 'm helemaal blauw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef kree het volgende:
hmmm ok ik ben saai met m'n standaards windows landscapes?
En in de winter is mijn huid extra droog en moet ik me gezicht insmerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jep. Ik gebruik elke dag zonnebrand.
Ach krijg tenminste geen rimpels.
hmm kan niks beters verzinnen hahaha.quote:
Gaat al vooruit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb hem als bureaublad
[ afbeelding ]
Die leraren waren vooral geschokt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom dat?Als jongen een vrouw hebben is niet echt raar hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Toch geen Arabieren?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een slinger aan de muur die zegt: it could be worse
Als bureaublad
Picsquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was toen ik mn oude kapsel nog had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TORn grapjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef DigitalGirl het volgende:
hot dwarf pictures ben ik nu de enige die denkt
Ja, anders had ik hem allang veranderd.quote:
Linkjes?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb gewoon de blauwe windowsachtergrond.
Omdat saai.
En omdat ik nooit kijk naar mn achtergrond. Als ik iets geils wil zien dan zoek ik dat gewoon op
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die leraren waren vooral geschokt.
De rest van de klas vond het echt niet vreemd.
Het was wel deze foto overigens.Jezus, wat een kutfoto. Hadden ze haar niet beter kunnen stijlen. Zonder die beenwarmers of dat jasje. Je kan ook sexy stoer zijn zonder gelijk op een Oekraïens hoertje te lijken.. andere pose en iets andere stijling en ze was zoveel beter uitgekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Huh? Het is toch normaal om je huid elke dag in te smeren?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En in de winter is mijn huid extra droog en moet ik me gezicht insmeren
Is het? Dan heb ik wat gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh? Het is toch normaal om je huid elke dag in te smeren?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef DigitalGirl het volgende:
hot dwarf pictures ben ik nu de enige die denkt
Oekraïens hoertjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutfoto. Hadden ze haar niet beter kunnen stijlen. Zonder die beenwarmers of dat jasje. Je kan ook sexy stoer zijn zonder gelijk op een Oekraïens hoertje te lijken.. andere pose en iets andere stijling en ze was zoveel beter uitgekomen.
Like i care.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jezus, wat een kutfoto. Hadden ze haar niet beter kunnen stijlen. Zonder die beenwarmers of dat jasje. Je kan ook sexy stoer zijn zonder gelijk op een Oekraïens hoertje te lijken.. andere pose en iets andere stijling en ze was zoveel beter uitgekomen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die leraren waren vooral geschokt.
De rest van de klas vond het echt niet vreemd.
Het was wel deze foto overigens.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh
Nog betere vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.battle angel
komt over een paar jaar een film van uit door James Cameron, trouwens!
oooowh dat is het.....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel stylish en helemaal niet hoerigquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tenzij ik me heb geschoren, nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je wast je gezicht en daarna niks?
Douche en dan?????quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je wast je gezicht en daarna niks?
Dat wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef esperanza93 het volgende:
Oekraïens hoertje. Gelijk heb je ook nog.
Ja lekker stylish zegquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel stylish en helemaal niet hoerig
En dat vooral.quote:
uhm volgens mij niet, want de mannen in mijn omgeving vinden me zwaar gay dat ik nivea for men op mijn gezicht smeer zodat mijn huid niet uitdroogd en zacht aanvoelt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is niet gay.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm volgens mij niet, want de mannen in mijn omgeving vinden me zwaar gay dat ik nivea for men op mijn gezicht smeer zodat mijn huid niet uitdroogd en zacht aanvoelt.
Ik heb wel weer Nivea scrub, dat dan weer wel. Metro-man die ik ben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm volgens mij niet, want de mannen in mijn omgeving vinden me zwaar gay dat ik nivea for men op mijn gezicht smeer zodat mijn huid niet uitdroogd en zacht aanvoelt.
Ik heb handcréme voor in de winter.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stylish? Dit is stylish, die foto is gewoon stijlloos....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het te veel. Dat jasje met de pumps en de beenwarmers en de pose. Alles om maar over te komen als een chick met ballen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik onderhoud mijn blote billen gezicht gewoon met Vaseline.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je smeert vaseline op je kont?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderhoud mijn blote billen gezicht gewoon met Vaseline.
Nou, nee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
maar ik vind arachide. hotter
Deze man heeft smaak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stylish? Dit is stylish, die foto is gewoon stijlloos....
[ afbeelding ]
vaseline laat alleen een laagje achter op je huid.. doet verder niks.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit gaat weer zo de verkeerde kant opquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
vaseline laat alleen een laagje achter op je huid.. doet verder niks.
Dank.quote:
Het werkt wel enigszins tegen uitdroging.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
vaseline laat alleen een laagje achter op je huid.. doet verder niks.
Wat een spuuglelijke jurk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stylish? Dit is stylish, die foto is gewoon stijlloos....
[ afbeelding ]
Beter koop je een creme die wel intrekt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werkt wel enigszins tegen uitdroging.
Nee op mijn gezicht, goed lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
je smeert vaseline op je kont?
Mij boeit het ook niet, maar die opmerking krijg ik altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is niet gay.
Mannen die zichzelf niet verzorgen
Dat is de kracht van mensen die neit zo goed zijn in versierenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe gaat het in godsnaam van achtergronden naar Oekraïense hoertjes naar vaseline?
Ze is geen Oekrainse hoer, ze leek er alleen op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe gaat het in godsnaam van achtergronden naar Oekraïense hoertjes naar vaseline?
Ik vond alleen dat haar bovenlijf wat raar gevormd was..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is geen Oekrainse hoer, ze leek er alleen op.
Snap ik wel. Vijlen heb ik gewoon echt geen zin inquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar die opmerking krijg ik altijd.
Ik heb ook handcreme, ik knip en vijl mijn vagels wekelijks netjes rond. 1x in de 2 weken polijst ik mijn nagels als er een kras op zit.
Tja wat ze ook zeggen, ik houd er van om verzorgd er bij te lopen.
zal maar geen foto doen van mijn handen dan....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar die opmerking krijg ik altijd.
Ik heb ook handcreme, ik dip en vijl mijn vagels wekelijks netjes rond. 1x in de 2 weken polijst ik mijn nagels als er een kras op zit.
Tja wat ze ook zeggen, ik houd er van om verzorgd er bij te lopen.
Liefde voor Lush, gok ik..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
je kent me niet en je haat me
wat is het
je vindt me mooi?
Ik vind het eigenlijk een bijzonder logisch gespreksverloopquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar heeft mijn mama voor gewerkt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ken ik niet. Goed?
Hebben ze producten met SPF?
wat doet zequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oooh gerrie!
http://www.swokker.nl/ass(...)/GeraldineKemper.JPG
Het ging om Lushquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
je kent me niet en je haat me
wat is het
je vindt me mooi?
Over smaak valt te twisten natuurlijk.quote:
Dramatische foto.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oooh gerrie!
http://www.swokker.nl/ass(...)/GeraldineKemper.JPG
doe ik op mijn werk tijdens het bellen. Zit ik ondertussen nagels te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Vijlen heb ik gewoon echt geen zin in
Ik was verliefd, laat me.quote:
das vrij triestig eigenlijk wat is je leeftijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dramatische foto.
Ik heb die Linda nog, speciaal gekocht voor die reportage toen.
Opzich wel zo efficient. Al ziet dat er waarschijnlijk echt gay uit, maar boeiend, het kost je iig geen extra tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe ik op mijn werk tijdens het bellen. Zit ik ondertussen nagels te doen.
Ik zit mobiel en kon zo snel niet vinden wat ik zocht, maar daar in die shoot komt ze beter uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
wat doet ze
wat is dat voor pose
beetje stuntelig wel
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaha die foto is vreemd man maar ik vind haar sowieso wel gewoon knapquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en kon zo snel niet vinden wat ik zocht, maar daar in die shoot komt ze beter uit.
Zie ondertitel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
das vrij triestig eigenlijk wat is je leeftijd
Tsja....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Poeh ik zie het. Maar ze verkopen hun moisturizers in potjes, daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
Oh sinos, het is wel best duur
Maar zo fijn
Boeit mij het, in het begin kreeg ik heel veel reacties maar nu is het kennelijk normaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Opzich wel zo efficient. Al ziet dat er waarschijnlijk echt gay uit, maar boeiend, het kost je iig geen extra tijd.
Jong kuikentjequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
oja dat ben ik ook
18 jaar
we worden oud man
oh?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Poeh ik zie het. Maar ze verkopen hun moisturizers in potjes, daar hou ik niet van
ja, kom maar op je vind het gay. vuile flikker, kansloos enzquote:
Ik begin net met leven. Oud ben ik totaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind me nog niet oud worden. Ik word net puber ofzo denk ik.
Zeg me dat je een troll bent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
oja dat ben ik ook
18 jaar
we worden oud man
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind me nog niet oud worden. Ik word net puber ofzo denk ik.
dit soort dingenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
oja dat ben ik ook
18 jaar
we worden oud man
bij deze.quote:
Ik denk ook dat we beginnen met het leven, ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin net met leven. Oud ben ik totaal niet.
Niet dé radio, maar de radio die we hebben via 't onzin gedeelte op fok..quote:
tja ik kan gewoon niet tegen haaltjes aan mijn nagels. Die moeten glad zijn. En een kras op mijn nagel gaat ik me ook aan irriteren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind nagels vijlen en poleisten wel een grotere stap dan gewoon je huid verzorgen.
Dat laatste is gewoon basic en moet iedereen doen.
Oh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dé radio, maar de radio die we hebben via 't onzin gedaalte ok fok..
Ja ik vind dat je groot gelijk hebt hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja ik kan gewoon niet tegen haaltjes aan mijn nagels. Die moeten glad zijn. En een kras op mijn nagel gaat ik me ook aan irriteren.
Verzorging, pluspunt hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja, kom maar op je vind het gay. vuile flikker, kansloos enz
Oh, nee, we draaien gewoon muziek en meer niet, geen nieuwsbulletins etc.. Voorlopig niet..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh.
Kan ik daar ook bij?
Heb kort Journalistiek gestudeerd en weet er wel iets van.
Leef je uit!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:01 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh.
Kan ik daar ook bij?
Heb kort Journalistiek gestudeerd en weet er wel iets van.
als je dichterbij woonde kon je zo wat op komen halenquote:
Voor een man is dat gewoon raar gedrag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja, kom maar op je vind het gay. vuile flikker, kansloos enz
Denk dat er maar weinig mannen zijn die het als basic beschouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
Dat laatste is gewoon basic en moet iedereen doen.
ik heb al 1 oud collega mee gekregen. Die is ook zijn nagels gaan veilen. Zaten we samen naast elkaar te veilen. Goed dat zal er uber gay uit gezie hebben haha.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik vind dat je groot gelijk hebt hoor.
Aw hoe liefquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
als je dichterbij woonde kon je zo wat op komen halen
het is zo duur om gewon een keertje te proberen
Zeg, wals je ook zo bij bedrijven binnen voor een baan? Kolere..quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:03 schreef esperanza93 het volgende:
Ik kan ook wel muziek draaien. Mag ik daar dan bij?
neequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aw hoe lief
Werkt je moeder als schoonheidsspecialiste oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze mocht elke maand voor 150eu dingen uitzoeken, dus we hebben veel te veel
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Hahaha, nee dat niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, wals je ook zo bij bedrijven binnen voor een baan? Kolere..![]()
en waarom is het raar gedag? Omdat het labeltje gay er op geplakt zit?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor een man is dat gewoon raar gedrag.
[..]
Denk dat er maar weinig mannen zijn die het als basic beschouwen.
Over het algemeen wordt het als raar gezien dat een kerel zijn nagels vijlt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waarom is het raar gedag? Omdat het labeltje gay er op geplakt zit?
Ben je daar naar opzoek? Iemand met een schoonheidsspecialiste als moeder?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aw hoe lief
Werkt je moeder als schoonheidsspecialiste oid?
Maar vrouwen waarderen het ook niet echt als je afgebrokkelde of hele lange of gare nagels hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Voor een man is dat gewoon raar gedrag.
Wel met een paars krijtje, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Een hoogleraar vandaag bij college: "Dan zou het natuurlijk mooi zijn als we dit kunnen bewijzen met inductie, maar dit kan niet... blablabla... Dan hopen we dat we het misschien uit het ongerijmde kunnen bewijzen, maar dat kan ook niet. Dus kunnen we deze aanpak van het probleem classificeren als een EPIC FAILURE, oftewel een epische faal." *schrijft met een rood krijtje 'EPIC FAIL' over het hele bord heen.
Met deze anekdote sluit ik mijn dag af, welterusten.
Nee, dat doet pijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar vrouwen waarderen het ook niet echt als je afgebrokkelde of hele lange of gare nagels hebt.
Welterusten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Met deze anekdote sluit ik mijn dag af, welterusten.
nou ja wat boeit hetquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:07 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Over het algemeen wordt het als raar gezien dat een kerel zijn nagels vijlt.
Ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja wat boeit het
Ik doe toch al van alles wat niet "normaal" is
Niks mis met wat verzorging toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja wat boeit het
Ik doe toch al van alles wat niet "normaal" is
Dat zie je toch?quote:
tja wat is een wat verzorgng en wanneer ga je te ver? Ik heb geen idee maar ik doe altijd maar wat ik zelf wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met wat verzorging toch?
De zoveelste blonde del? That´s all?quote:
Nee, Geraldine isquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zoveelste blonde del? That´s all?
Make-up. Dat lijkt me een no-goquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja wat is een wat verzorgng en wanneer ga je te ver? Ik heb geen idee maar ik doe altijd maar wat ik zelf wil.
Ik ken maar 1 echt mooie blonde vrouw, en die is al jaren doodquote:
Wie is die hunk in je fotoboekquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben hier een cocktailbar die 24/7 open isquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef ook_gek het volgende:
ja nu wil ik dus naar een goeie mooie club en los gaan en feestje
Dat ben ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie is die hunk in je fotoboek
Dat ben ik!quote:
Zo dat zal mijn dood worden haha.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben hier een cocktailbar die 24/7 open is
Tsss, jij snapt het duidelijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lady Diana?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 echt mooie blonde vrouw, en die is al jaren dood
Ik ken het!quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat zal mijn dood worden haha.
Ik ga altijd met 2 vriendinnen 1x in de maand naar een cocktailbar. En 1 ding is zeker. Dat is ECHT kruipen naar huis
Neenquote:
Wat?quote:
Hahahaha neequote:Op woensdag 15 februari 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wil je je score op 7 houden, dat je dit in 't topic doet in plaats van per DM?
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahahaha nee
want geloof er niks van
lauzanne?quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je weer aan het kutten Lauzanne.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wil gewoon niet zo benaderd worden door twi
Sorry, ik heb geen romantische interesse.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, wil gewoon niet zo benaderd worden door twi
Je volgt mij echt he en nu wil je me bang maken door zogenaamd te doen alsof je mijn naam weet. Nou, het is mijn naam niet. Ik zie je morgen wel bij mijn werk al lijkt het me sterk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ben je weer aan het kutten Lauzanne.
Beterschapquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef kree het volgende:
Nou ik ga maar eens slapen, kotste vanochtend al de gootsteen onder om 7 uur 's ochtends.
Bleeegh, nouja morgen beter hoop ik.
Truste vriendjes en vriendinnetjes
Die heetquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef ook_gek het volgende:
eindelijk eens een lekkere goeie remix van hang over!
PARTY PARTY Whooooop
Ik ga mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Panz, ik vind dat je moet gaan morgen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Panz, ik vind dat je moet gaan morgen.
Ik ben de baanverlenging van Schiphol, dat flik je bij mij niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:27 schreef esperanza93 het volgende:
[..]![]()
Jou zal ik oprecht uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |