De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh noes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Optimist tot in de kist jij! Ik geef het op.
Ze heeft het gewoon niet. Ik weet niet wat het is maar er mist iets.quote:
Te bleek voor je met haar Engelse huidje?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh noes.
[..]
Ze heeft het gewoon niet. Ik weet niet wat het is maar er mist iets.
Is goedquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verdomme Tijn, afblijven, ik was eerst, get in line!
Jij weet toch wel enigszins dat ik blank val meestal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te bleek voor je met haar Engelse huidje?
Goed, die mag je hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goeddan ga ik voor Ginny uit Harry Potter
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sarcasme Loefquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij weet toch wel enigszins dat ik blank val meestal.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Teveel meisjemeisje naar mijn smaak.quote:
Ze heeft meer haar op haar armen dan ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Emma Watson. Die zou ik hard geven. Zodra haar haar weer aangegroeid is natuurlijk.
Thanksquote:
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zoveel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft meer haar op haar armen dan ik.
ik ookquote:
Oh meisje uit Kruistocht in spijkerbroekquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Teveel meisjemeisje naar mijn smaak.
Sorry, vind ik nasty.quote:
Het lag dus aan de foto, ik ben om.quote:
Zonder lang haar zou ik der ook wel raken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
Emma Watson. Die zou ik hard geven. Zodra haar haar weer aangegroeid is natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef twi het volgende:
Goede sproetjes:Die onderste is een nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede sproetjes:Onderste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Emma mag dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, vind ik nasty.
Maar slaap lekker kindjes van me. Morgen kom ik verslag doen van mijn eerste dag op stage.
Emily Browning. Wel een beetje een raar gezicht, maarquote:
Goede sproetjes:Die onderste doet me aan iemand denken, alleen ik kom er niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb er niks meequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef geenvetzak het volgende:
sproetjes zijn dus echt wel geil, joysa!
Ja okee, maar vroeger was ze zoveel mooier.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zonder lang haar zou ik der ook wel raken.
Sucker Punchquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:28 schreef twi het volgende:
[..]
Emily Browning. Wel een beetje een raar gezicht, maar
En stiekem gewoon heel hot als een blondine in Sucker Punch
Zij is tof.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Emotieloos. Die zou heel goed een zombie kunnen spelen in The Walking Dead.
ik mis iets bij haarquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lag dus aan de foto, ik ben om.
Ik krijg een spontane zandophoping in mijn doos van dat wijf. Lach, vertoon emotie, ontwikkel een hartslag.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Emotieloos. Die zou heel goed een zombie kunnen spelen in The Walking Dead.
Heb laatst Adventureland gezien, daar is ze wel lief in. Maar nog, ik hou niet zo van mensen die niet kunnen lachen.quote:
Oh vandaarquote:
In "into the wild" speelt ze een verliefd en geil meisje. Maar zij heeft gewoon zo'n blik en dan smelt ik, iets met der mond ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik krijg een spontane zandophoping in mijn doos van dat wijf. Lach, vertoon emotie, ontwikkel een hartslag.
Die ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die met een beter pokerface dan Lady Gaga?
Wie vind jij dan leuk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn allemaal van die meisjes....heb het gevoel alsof ik een halve pedo ben met ze
Als anderen dat ook vinden zit je gebeiteld.quote:
Emily Browning is van '88. Dat ken net.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn allemaal van die meisjes....heb het gevoel alsof ik een halve pedo ben met ze
Nou vertel, waarom ben jij beter?quote:
Vrouwen die de pubertijd ontgroeid zijn.quote:
+1quote:
Sproetjes bij een man doet me altijd aan mijn broertje denken. Daarom zou ik nooit een man met duidelijke sproetjes geven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes bij een man is ook gewoon niet hot
Tenzij hij getint is
ik kan sommige van haar characters (hard candy, juno) echt niet uitstaanquote:
ik heb ze gekregen bij mijn rode haarquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Sinosappel het volgende:
Sproetjes bij een man is ook gewoon niet hot
Tenzij hij getint is
mmm ja ik ook welquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen die de pubertijd ontgroeid zijn.
Ik mag dat nog.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Maar doen, ho maar.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Net alsof jullie mijn Facebook niet hebben na alles wat er is gebeurd.
Nee??? DM??quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Staat Robert Pattinson er nog op?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
In beide vind ik haar juist echt awesome.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik kan sommige van haar characters (hard candy, juno) echt niet uitstaanmaar juist indrukwekkend dat ze zulke sterke karakters kan spelen
Uhm nee ik niet, maar DM hem dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Dat klopt, die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Lichte huid heb ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb ze gekregen bij mijn rode haar![]()
Is een totaal pakket. Rood haar, sproetjes en een lichte huid whooohoooo
hahaha als vliegen eropquote:
Ehm nee, ik had een weekje topicpauze en kom net weer binnen zetten, maar weet wel dat de plek van dramatische aandachtshoer al aan mij gegeven is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef esperanza93 het volgende:
Heloefquote:
Klein beetje zon en ik verbrand levendquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lichte huid heb ik ook.
Tis mooi, maar wel een last soms.
Mijn gitaarleraar lijkt er een beetje op. Maar dan is mijn gitaarleraar knapper. En een betere jazzmuzikant.quote:
I've tried a plenty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |