Werktechnischerwijs word ik afgewezen bij de vleet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef mefke79 het volgende:
mijn hoofd is vooral bezig met 'ikwilgeenhoofdmeerzijn'. Neemt dus geen beslissingen, neemt geen stelling naar de rest van de organisatie etc. Eigenlijk doet ze dus hetzelfde als de afgelopen twee jaar![]()
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik draai mijn uren, doe mijn werk en zet geen stap extra meer.
Ssserpente, hoe is het werktechnischgewijs bij jou eigenlijk?
Ruilen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Oei, afwijzingen zijn niet leuk nee. Bah.
Probeer je de communicatie in te komen? Ik zit er ernstig over te denken om er juist uit te gaan.
Ik zat met de TT een beetje met carnaval in de kop.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel een profetische titel, die van het vorige bankje!
Zo. T kind is weer thuis van de open dag. Leuk vind ik, dat ie zich daarvoor in wil zetten. Haal ik m met liefde even op daarna.
Wel voor het merendeel van de communicatievacatures helaas. Men zoekt óf een starter van in de twintig, óf een dertiger met ervaring. Ik ben vijf jaar geleden afgestudeerd en heb alleen commerciële werkervaring.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef trui het volgende:
zo oud is dat nou ook weer niet hoor ssserpente. precies goed juist, want het is ook niet zo dat je nooit gewerkt hebt ofzo.
Een baan als communicatiemedewerker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat houdt dat eigenlijk in, 'de communicatie'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |