De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel je pijn broederquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:10 schreef kree het volgende:
ja thx,
Nouja er komt wel weer wat.
Maar dat zullen meerdere "ouderen" hier kennen.
Tis toch eigenlijk het eerste meisje waar ik echt wat mee dacht te hebben.
En kijk je om je heen dan heeft iedereen kinderen en is getrouwd (ja misschien is het Katwijk dan)
Ik zie me kansen gewoon afnemen hahaha.
En toch zie ik nog vrijgezelle meiden om me heen maar die zijn zelfstandiger etc als ik.
Althans zo zie ik het en dat maakt het nog lastiger.
Voor het eerst in mijn leven kon ik toen gewoon niet eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef esperanza93 het volgende:
Dat is het risico van de liefde. De pijn.
olympia?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik en versieren
Ik en versieren in Katwijk![]()
![]()
Al zag ik vandaag wel een heel leuk meisje in de sportschool, maar daar mag ik van Sinosappel niet mee praten.
Ze is toch zeker je moeder niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik en versieren
![]()
Al zag ik vandaag wel een heel leuk meisje in de sportschool, maar daar mag ik van Sinosappel niet mee praten.
Klopt. En als je het spelletje maar vaak genoeg verliest ga je het risico op een gegeven moment onbewust ontwijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef esperanza93 het volgende:
Dat is het risico van de liefde. De pijn.
She jellyquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef twi het volgende:
Ik en versieren
![]()
Ik ken het. Wat een kut gevoel geeft liefdesverdriet. Daarom: nooit aan een relatie beginnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven kon ik toen gewoon niet eten.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze is toch zeker je moeder niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, Olympia is in Noordwijk![]()
Zeg je wel, nooit aan beginnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ken het. Wat een kut gevoel geeft liefdesverdriet. Daarom: nooit aan een relatie beginnen.
Nooit liefde ervaren is nog ergerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ken het. Wat een kut gevoel geeft liefdesverdriet. Daarom: nooit aan een relatie beginnen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:17 schreef twi het volgende:
[..]Nou op de grens danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, Olympia is in Noordwijk
(net voor de ophaalbrug naar de gewone wereld) lol hahaha nee hoor vindt Katwijk nog steeds leuk.
Do what you love, love what you do!
Ik ontweek het al voor dat ik verloor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt. En als je het spelletje maar vaak genoeg verliest ga je het risico op een gegeven moment onbewust ontwijken
Je hoeft geen relatie te hebben gehad voor liefdesverdriet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Jou, wie andersquote:
Word dan maar gewoon niet verliefd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft geen relatie te hebben gehad voor liefdesverdriet.
There's your problem....quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ontweek het al voor dat ik verloor.
Er zijn nou eenmaal meiden waarvan ik er niet aan moet denken om het er nóóit mee te doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Word dan maar gewoon niet verliefd.
En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Word dan maar gewoon niet verliefd.
Dat ontwijken beviel eigenlijk een stuk beter.quote:
Dus als een kluizenaar lekker thuis binnen blijven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
geen contact maken met de mensen waarvan je weet dat je erop zou kunnen vallen.
Niet de goede instelling denk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Liefde ontwijken omdat er misschien pijn van zou kunnen komen is gewoon jammer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt er gewoon niet voor openstaan en simpelweg leven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als een kluizenaar lekker thuis binnen blijven?
Kijk Myraela eens een romantische instelling hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
Onzin. Je moet je niet afsluiten voor zulke dingen.![]()
Je moet pijn kennen om geluk te ervaren.
Goed ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt er gewoon niet voor openstaan en simpelweg leven.
Waddup?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ontwijken beviel eigenlijk een stuk beter.
Haiquote:
Verdomde cliches altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
Ik wel. Sowieso word ik helemaal niet snel verliefd dus maar ik zal mezelf nooit meer verliezen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat kan ik echt niet
Dan maar een aantal keer falen..
Al bijna 3 maanden niet meer, maar lief dat je in al je wanhoop mij probeert.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ey jij was nog vrij toch?
/wanhopig mode
Ik had het niet eens over liefde in het specifiek.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk Myraela eens een romantische instelling hebben
Zij? euh, nee, niet echtquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ey jij was nog vrij toch?
/wanhopig mode
In dat geval word ik nog héul gelukkig ooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef Myraela het volgende:
Maar wie zich niet helemaal geeft, zal ook nooit alles krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel. Sowieso word ik helemaal niet snel verliefd dus maar ik zal mezelf nooit meer verliezen.
Owh kutquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Al bijna 3 maanden niet meer, maar lief dat je in al je wanhoop mij probeert.
Wat is dat toch met al die vreselijke jonge verbitterde mensen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:24 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wel. Sowieso word ik helemaal niet snel verliefd dus maar ik zal mezelf nooit meer verliezen.
wanhoop + wanhoop = ramp..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Owh kut
hahaha, nee ik zoek niet naar een wanhopig iemand ook.
Hoewel het dan misschien sneller zou klikken denk?
Ach je kan altijd terug naar dat meisje van 15/16 jaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
Owh kut
hahaha, nee ik zoek niet naar een wanhopig iemand ook.
Hoewel het dan misschien sneller zou klikken denk?
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval word ik nog héul gelukkig ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |