Ja je kon idd echt verwachten dat ze het spel zouden maken en Man U weg zouden tikken. Je hebt gelijk man, het was echt matigquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef FokNederland het volgende:
Ok, Ajax heeft weer eens een matige wedstrijd gespeeld.
Geen Enoh en Janssen he, dan komt het voetbal ineens weer terug.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Toch af en toe best leuk spel van Ajax gezien.
Veel te negatief.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het spel verschrikkelijk. Verkeerde passjes, misverstanden, geen snelheid wanneer er ruimte lag, slechte voorzetten. Het is allemaal van zo'n droevig niveau...
Op TV reageerden ze best verrassend positief, zeker in de eerste helft!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Net terug ....
Had meer ingezeten denk ik, maar met zo'n aanval kun je gewoon niet scoren. Bij vlagen geweldig voetbal gezien, goed opbouwend met driehoekjes. Dit hebben we al weken niet gezien, dus ben daar wel blij mee.
Vertonghen speelde prima, die heeft zich wel in de kijker gespeeldEriksen vond ik iets minder vandaag, hij had een paar leuke acties, maar dat was het dan wel. Boilesen
v. Rhijn
![]()
VermeerPaar geweldige reddingen, en een paar geweldige fouten.
Al met al, ze speelden beter dan ik had verwacht. Komt mede door Man U...
Ohja, hoe reageerden ze op tv?
Dit is als je het vergelijkt met Real Madrid ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het spel verschrikkelijk. Verkeerde passjes, misverstanden, geen snelheid wanneer er ruimte lag, slechte voorzetten. Het is allemaal van zo'n droevig niveau...
Terecht natuurlijk. Met een 'B-elftal' tegen Man U.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Op TV reageerden ze best verrassend positief, zeker in de eerste helft!
Doet hij goed inderdaad, aanvallend was hij minder, alleen maar boogballetjes bij Jones inleverenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Mandéra het volgende:
Koppers overigens + 1000000 , speelt Nani er gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |