abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108058176
Speelde eindelijk weer leuk voetbal naar voren op het middenveld, en dat kan dus zoals we zeiden als je aisatti of anita als VCM hebt , beide zijn voetballend zeer sterk en kunnen hierdoor gaten dichtlopen de bal naar voren spelen en een grotere bijdrage leveren dan wanneer Enoh daar staat.

Ook deed de Jong het niet slecht sinds lange tijd, heeft alleen de draaicirkel van een neushoor.

Ozbiliz en Sulejmani diep en diep triest, beide flankspelers zijn de gehele wedstrijd hun man niet 1x voorbij geweest(!!) dit is echt schandalig als buitenspelers zijnde..

Maar nogmaals ben ontzettend blij dat Issy speelde als VCM en later Anita eindelijk op zijn echte originele positie weer kan spelen en hij deed dit uitstekend, je ziet hierdoor dat Eriksen veel beter speelt en Verthongen veel vaker kan opkomen omdat ze geen angst hebben dat de VCM de bal verspeelt aan de tegenstander, of hem helemaal terug aan Vermeer speelt.

Maar het grootste minpunt is natuurlijk dat het heerlijke voetballende middenveld waardoor Eriksen, Verthongen veel beter renderen puur komt door blessures van Jansen en Enoh omdat Frankie het niet wilt zien...

Dus ik hou me hart vast dat het weer triest tikkie-terug voetbal word wanneer Jansen en Enoh fit zijn omdat zij dan waarschijnlijk weer zullen spelen..
pi_108058365
Kijk, die Matavz kan tenminste schieten. 1-0 PSV
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_108058382
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef FokNederland het volgende:
Ok, Ajax heeft weer eens een matige wedstrijd gespeeld.
Ja je kon idd echt verwachten dat ze het spel zouden maken en Man U weg zouden tikken. Je hebt gelijk man, het was echt matig
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_108058716
Toch af en toe best leuk spel van Ajax gezien.
Noot noot.
pi_108060741
Niet slecht idd, jammer van de dramatische inspiratieloze voorhoede.

Volgend jaar:

Boerrigter - Sigthorsson - Narsingh
pi_108060811
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Toch af en toe best leuk spel van Ajax gezien.
Geen Enoh en Janssen he, dan komt het voetbal ineens weer terug.
pi_108061154
Nee, als ik het spel van Ajax zie valt er nog veel te verbeteren.
Erg sloom tikken geen overzicht houden, vaak bal kwijt raken en dan nog het geen waar ik toch soms helemaal gek van wordt en dat is de opbouw om een kans te creeren. Nooit via de vleugels snel en dan voorzetten, maar midden in het veld spelen ze. Daar klumelen ze dan een end weg.
Nee, Ajax kan veel beter en naar mijn idee ligt dat voornamelijk aan de opbouw.
pi_108061615
Om eerlijk te zijn vond ik het spel verschrikkelijk. Verkeerde passjes, misverstanden, geen snelheid wanneer er ruimte lag, slechte voorzetten. Het is allemaal van zo'n droevig niveau... ;(

Enige hoogtepunt was het schot van De Jong, dat was echt een fantastisch schot, maar helaas was de redding dat ook.
United speelde misschien op 40% of zo, had niet het idee dat ze er veel zin in hadden.
pi_108062062
Net terug ....

Had meer ingezeten denk ik, maar met zo'n aanval kun je gewoon niet scoren. Bij vlagen geweldig voetbal gezien, goed opbouwend met driehoekjes. Dit hebben we al weken niet gezien, dus ben daar wel blij mee.

Vertonghen speelde prima, die heeft zich wel in de kijker gespeeld _O_ Eriksen vond ik iets minder vandaag, hij had een paar leuke acties, maar dat was het dan wel. Boilesen _O_ v. Rhijn _O_

Vermeer :') Paar geweldige reddingen, en een paar geweldige fouten.

Al met al, ze speelden beter dan ik had verwacht. Komt mede door Man U...

Ohja, hoe reageerden ze op tv?
★★★
pi_108062094
Wat een gejank weer, wees blij dat ze dit keer eens niet als slappe zakken over het veld liepen. Je ziet sinds afgelopen weekend duidelijk een stijgende lijn. Ik ben ruimschoots tevreden, ookal gooide Man. United er met de pet naar.

Wat ik mij pas aan ergerde was dat de F-Side/AFCA kant in de 85ste minuut al half leeg was, en dat noemt zich fanatiek supporter....

Blij dat Boilesen terug is daarom, beter komt Boerrigter ook snel terug, Ozbilliz vind ik wel vreselijk...
pi_108062104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het spel verschrikkelijk. Verkeerde passjes, misverstanden, geen snelheid wanneer er ruimte lag, slechte voorzetten. Het is allemaal van zo'n droevig niveau... ;(
Veel te negatief.
Noot noot.
pi_108062131
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Net terug ....

Had meer ingezeten denk ik, maar met zo'n aanval kun je gewoon niet scoren. Bij vlagen geweldig voetbal gezien, goed opbouwend met driehoekjes. Dit hebben we al weken niet gezien, dus ben daar wel blij mee.

Vertonghen speelde prima, die heeft zich wel in de kijker gespeeld _O_ Eriksen vond ik iets minder vandaag, hij had een paar leuke acties, maar dat was het dan wel. Boilesen _O_ v. Rhijn _O_

Vermeer :') Paar geweldige reddingen, en een paar geweldige fouten.

Al met al, ze speelden beter dan ik had verwacht. Komt mede door Man U...

Ohja, hoe reageerden ze op tv?
Op TV reageerden ze best verrassend positief, zeker in de eerste helft!
pi_108062191
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Saekerhett het volgende:

Dit is als je het vergelijkt met Real Madrid ja.
pi_108062228
Koppers overigens + 1000000 , speelt Nani er gewoon uit. :')
pi_108062371
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Op TV reageerden ze best verrassend positief, zeker in de eerste helft!
Terecht natuurlijk. Met een 'B-elftal' tegen Man U.

Koppers deed het idd best leuk. Maar als back moet je ook mee opkomen, dat deed hij helaas niet. Boilesen deed t wel een aantal keer _O_
★★★
pi_108062478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:23 schreef Mandéra het volgende:
Koppers overigens + 1000000 , speelt Nani er gewoon uit. :')
Doet hij goed inderdaad, aanvallend was hij minder, alleen maar boogballetjes bij Jones inleveren
pi_108062889
Denk dat het ook nog deels ervaring is wat Koppers moet opdoen, gewoon lekker meespelen, zijn tijd komt zeker nog wel! Maar Boilesen meteen er weer vol in, geweldige kerel!
pi_108062993
Iemand hier trouwens bang voor het feit dat wanneer Janssen en Enoh weer fit zijn wij die 2 gewoon weer op het middenveld krijgen en Anita weer rechtsback? (terwijl van Rhijn dat ook kan)

Waardoor Eriksen en Verthongen weer minder spelen? (Eriksen en Verthongen speelde beide hun beste wedstrijd dit seizoen en laatstgenoemde kwam 5x zoveel op vandaag als in zijn hele seizoen puur omdat hij vertrouwen heeft in Anita en Aisatti dat zij niet de bal verspelen of naar de keep passen maar lekker naar voren passen en voetballen.

Of denken jullie hier anders over?
pi_108063121
AJAX _O_
pi_108063249
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef muzas het volgende:
AJAX _O_
Fuck today, it's tomorrow.
pi_108063684
quote:
17s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:39 schreef muzas het volgende:
AJAX _O_
_O_

Sfeer was goed. Helaas waren er weer ***** die voortijdig weggingen :N
★★★
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:01:01 #147
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108064218
-doei-

[ Bericht 94% gewijzigd door GGMM op 16-02-2012 23:05:52 (Geestig.) ]
  donderdag 16 februari 2012 @ 23:04:07 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108064360
Ik hoop echt dat het dikke bullshit is dat wij Burak willen (wilden?) halen. Even serieus, dat past toch nooit bij Ajax man.
AFC AJAX
  Forum Admin donderdag 16 februari 2012 @ 23:07:30 #149
35723 crew  GGMM
pi_108064493
Aissati mag vaker ipv Enoh.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_108064566
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
Aissati mag vaker ipv Enoh.