Because we can.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef melissabraakman het volgende:
Ja dat besefte ik me pas na het aanmaken van het profiel! Helaas kan je hem nu niet meer veranderen! Maar waarom zoek jij me op, op FB?
Ik neem aan dat Melissa's vriend de OP en de eerste posts in dit topic heeft geschreven.quote:
oh mijn excuus, zit nooit op dit soort dingen! Wou gewoon wat informatie! Bedankt voor de reacties!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is een van de eerste dingen wat iedereen hier doet
Zeker als je zo'n naam hebt.
Haha is alleen vervelend voor jezelfquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
oh mijn excuus, zit nooit op dit soort dingen! Wou gewoon wat informatie! Bedankt voor de reacties!
19 cent p/km als je met de auto komt denk ik.... niet voor met de metro?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:50 schreef melissabraakman het volgende:
[..]
Ik ga nu met de metro, maar omdat het binnen de 9km is krijg ik niets vergoed! Als het verder dan 9km was dan had ik 0,19 cent per km gekregen.
Omdat ik benieuwd was of je inderdaad zo dom was geweest je echte naam te gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:58 schreef melissabraakman het volgende:
Maar waarom zoek jij me op, op FB?
ziet er goed uit toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd was of je inderdaad zo dom was geweest je echte naam te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |