Zie in je andere topic dat je die niet kan gebruiken, deze is ook voor nieuwe AdWords-users. Account moet minder dan twee weken oud zijn en nog geen coupon gebruikt hebben (dat laatste weet ik niet zeker).quote:
Iedereen heeft standaard een free account. Je kan de hoeveelheid ruimte die je krijgt door referrals verdubbelen als je student bent, door hier je studenten-emailadres in te voeren en te bevestigen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Downstar het volgende:
Iemand die tevens weet hoe je kan zien of je een studenten of een free account hebt?
Gratis dingen proberen te verkopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 04:50 schreef johandebom het volgende:
Ik heb er nog een aantal van 100e.
Voor 7e per stuk mag je ze overnemen.
PM gestuurdquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef leeell het volgende:
heb er hier eentje van 50 euro, pm / dm me maar
Google engage shit verkopenquote:Op woensdag 21 maart 2012 04:50 schreef johandebom het volgende:
Ik heb er nog een aantal van 100e.
Voor 7e per stuk mag je ze overnemen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:40 schreef RacerDKB het volgende:
Heb nog een code over, wie wilt hem?
Bij voorkeur om te delen met FOK!kers in dit topic (wat schijnbaar niet duur hoeft te zijn als je een CPC instelt van 2-4 cent).
helaas is dat maar voor 2 jaar.. (dan zou ik theoretisch 46GB kunnen hebben overigensquote:Op maandag 26 maart 2012 11:01 schreef poepeneesje het volgende:
Read this: http://m.hotukdeals.com/f(...)4074?mforwarded=true
En je hebt er eentje terugquote:
Mja ik ga dat echt niet doen, daarmee naai je DropBox alleen maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas is dat maar voor 2 jaar.. (dan zou ik theoretisch 46GB kunnen hebben overigens)
ik vind het ook onzin om te doen, heb genoeg aan de huidige 23GB..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En je hebt er eentje terug
[..]
Mja ik ga dat echt niet doen, daarmee naai je DropBox alleen maar.
Moraalridderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En je hebt er eentje terug
[..]
Mja ik ga dat echt niet doen, daarmee naai je DropBox alleen maar.
DM gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |