Thanks. Ik had het gelijk aangepast. En ik zit nu al aan de 8GB! Wow ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan!quote:
Je kunt maximaal 8GB aan extra ruimte krijgen m.b.v. referrals (32x 256MB, voor studenten 32x 512MB). Dat komt dus bovenop de 2G ruimte die je sowieso hebt en de op andere manieren verkregen extra ruimte.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Mender het volgende:
Eum ik dacht dat er een max van 8GB op dropbox zat als je geen student bent?
Advertentie is voor je aangemaakt. En nogmaals bedankt voor je coupon!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb via google engage coupons gekregen twv 100 euro. Deze zijn echter alleen geldig op een account van nog geen 14 dagen oud. Wie kan ik verblijden en wil mij in de campagne zetten? PM voor interesse!
Graag gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Advertentie is voor je aangemaakt. En nogmaals bedankt voor je coupon!
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:33 schreef Griebus het volgende:
7 uur en 16 euro later heb ik mijn 32 referrals bij elkaar
Syrena bedankt voor de adwords code
Hier hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:17 schreef kickitrealgood het volgende:
Iemand die mijn referral wil opnemen in een adwords campagne? Ik verkrijg maar geen gratis coupon...
Dank bij voorbaat!
Stuur me maar een DM met je referral!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:17 schreef kickitrealgood het volgende:
Iemand die mijn referral wil opnemen in een adwords campagne? Ik verkrijg maar geen gratis coupon...
Dank bij voorbaat!
Stuur me ook maar een DM met je referral dan ben je de tweede in de rijquote:
Ik heb je een code gestuurd via PM.quote:
Wat voor instellingen heb jij gebruikt bij adwords? Want die van mij voor kickitrealgood loopt nog niet heel hard...quote:Op maandag 27 februari 2012 18:33 schreef Griebus het volgende:
7 uur en 16 euro later heb ik mijn 32 referrals bij elkaar
Syrena bedankt voor de adwords code
* Advertentie in het Engels opstellenquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wat voor instellingen heb jij gebruikt bij adwords? Want die van mij voor kickitrealgood loopt nog niet heel hard...
Zit in je PM-box, vond er net nog eentje in de Computer Ideequote:Op woensdag 29 februari 2012 12:32 schreef Kevin24 het volgende:
Sturen ze nog wel coupons uit ? heb hier ook niks ontvangen na een dagje.
Ben ook aan het proberen om aan een .edu mail te komen maar dat schiet ook niet echt op, zit ook niet mee he als je wat gratis wilthaha.
Iemand coupon over ?
Dankjewel, dat ga ik maar eens proberen!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
* Advertentie in het Engels opstellen
* Alleen laten aanbieden op PC, niet op tablet of telefoon
* Bij talen ook Nederlands aanvinken (als je kiest voor wat Google aanbiedt dan zit daar standaard geen NL tussen kwam ik achter). Japans uitvinken![]()
* Niet teveel zoekwoorden. Neem in elk geval dropbox.
CPC heb ik nu op 0,05 cent staan, en budget op 10 euro per dag, maar dat is mijn keuze, weet niet of dat dagbudget erg van invloed is.
Jou codes + jou tips.. moet toch goedkomen denk ik. haha.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zit in je PM-box, vond er net nog eentje in de Computer Idee
pm voor jouquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:02 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jou codes + jou tips.. moet toch goedkomen denk ik. haha.
Staat er nu +- 30 minuten op en heb al 60x gekeken.... verslavend!
Baal wel dat ik geen studentenmail kan vindenken ook geen studenten die geen dropbox gebruiken! bah! Wil er zelfs wel wat voor betalen! 8GB extra storage is toch wel erg lekker!
wow dat doe je goed!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef MarcoD het volgende:
Door de adwords code die ik van syrena heb gekregen heb ik vandaag in ongeveer een kleine 1.5 uur 24 voltooide aanmeldingen binnen gesleept, ik zit dus vol wat referrals betreft. Dus als er iemand is die nog wat nodig heeft stuur een PMik heb nog genoeg credits over!
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef MarcoD het volgende:
Door de adwords code die ik van syrena heb gekregen heb ik vandaag in ongeveer een kleine 1.5 uur 24 voltooide aanmeldingen binnen gesleept, ik zit dus vol wat referrals betreft. Dus als er iemand is die nog wat nodig heeft stuur een PMik heb nog genoeg credits over!
Had in eerste instantie ook gedacht dat het langer zou duren, de laatste 4 referrals duurde het langst. Heb de ad opgesteld aan de hand van het voorbeeld door Merkiequote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
wow dat doe je goed!Ik zit na een halve dag (en nacht
) op 50 klikken en 292 vertoningen en 2 hebben zich aangemeld. kosten : 1,13.
Donequote:Op donderdag 1 maart 2012 13:23 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd.
Anders moet ik weer volle bak op zoek naar Adwords credits.
Hij stroomt langzamerhand ook lekker vol. Zit nu op 11GB, zodra ie vol is laat ik het je weten.quote:
Neen aan de hand van Syrena. Zit op de 187 kliks en 6.7k vertoningen. kosten : +- 5 dollar. en heb 3GB in me dropbox hangen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Had in eerste instantie ook gedacht dat het langer zou duren, de laatste 4 referrals duurde het langst. Heb de ad opgesteld aan de hand van het voorbeeld door Merkie.
Hier de stats:
458 2.765 16,56% ¤ 0,04 ¤ 19,63
[..]
Done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |