Probeer het op je telefoon, die updatet sneller.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef DrNick het volgende:
Bazentip! Refferals stromen binnen!![]()
Maar hoe kan het dat ik ze niet zie bij de adwords-campagnescherm? Zit daar een vertraging in?
Ohja, ik zie het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Probeer het op je telefoon, die updatet sneller.
Heb je niet gewoon een dvdripje van een film?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef mschol het volgende:
wie weet hoe ik die 500MB aan video kan importeren? (ik heb helaas geen 500mb aan zelf gemaakte video's liggen)
mja dat heb ik wel, kon ook wel 500mb aan video files vinden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een dvdripje van een film?
ik zit op 23,9GB..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef Merkie het volgende:
Heel simpel, op een verwisselbaar medium (USB-stick, harde schijf) een mapje "DCIM" aanmaken, volgooien met films en foto's, en laten importeren door Dropbox. Ik heb nu 23,8GB.
Je moet de map waarin alle bestanden staan die geīmporteerd zijn even hernoemen zodat Dropbox de oude geīmporteerde bestanden niet meer kan vinden. Verwijderen kan wellicht ook, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mja dat heb ik wel, kon ook wel 500mb aan video files vinden..
maar blijkt dat ik ze al had geimporteerd(ja dan gaat hij geen nieuwe vinden
)
PM maar even, heb nog beetje over. Met een beetje geluk haal je de 9 dan wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef Rockfire het volgende:
Heeft er nog iemand plek voor een referral? Of een adwords-code voor mij?
Xebber heeft gisteravond mijn referral er een tijd ingezet, maar helaas mis ik nog 9 referrals
PM gestuurd, zou fijn zijn als ik die laatste 9 ook nog haalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
PM maar even, heb nog beetje over. Met een beetje geluk haal je de 9 dan wel.
Volquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
PM gestuurd, zou fijn zijn als ik die laatste 9 ook nog haal
Heb je de topicpointer gelezen? Het is niet de bedoeling dat je hier referrals postquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:27 schreef MarcoD het volgende:
Heeft er iemand nog een coupon code over of adwords tegoed? Ik heb een adwords account aangemaakt maar nog geen code van google zelf ontvangen (3-4 weken terug aangemaakt). Verder zijn de pogingen om via andere wegen een coupon te krijgen helaas ook mislukt.
mijn referral code is: --weg--
dropbox.com moet je doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef Mender het volgende:
Ik kreeg de melding dat mijn advertentie is afgekeurd voor de volgende reden:
[Zichtbare URL] Onjuiste zichtbare URL: De zichtbare URL moet een
correcte afspiegeling zijn van de URL van uw website.
Ik had als zichtbare url www.dropbox.com
Wat doe ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |