Hoe heb je het ingesteld dan, want bij mij ging er 35 euro doorheen voordat ik 16gb had..quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:21 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Gister na mijn max, de campaign gepauzeerd. Daarna de link van een vriend van mij erin gezet, en deze vanaf vanmorgen 11 uur aangezet.
Het duurde even voor de advertentie getoond werd, maar toen ie eenmaal ging in 44 minuten ook een maxed Dropbox. Kosten van tegoed: 5,66 EUR
Geldt dit daar ook voor:quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
If you have forgotten your password you can request a reset email from the following link: http://www.completelyprivatefiles.com/reset/password.html. Niet veilig dus. Als zij je pass kunnen resetten is het bagger en kunnen ze alles zien. Het moet zo zijn dat als je je wachtwoord kwijt bent, dat je je bestanden kwijt bent. Alleen dan is het veilig.
Ik gebruik encfs met dropbox. Dat werkt uitstekend.
dat is met encfs geen probleem. Alle bestanden worden apart geėncryptquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Booomer het volgende:
[..]
Geldt dit daar ook voor:
"Sharing encrypted files is a risk. It is far easier to corrupt data, especially using encrypted containers as described below. Make darn sure you only have the container/directory open on a single system at a time. Dont ever open these containers on two systems at the same time. You might be okay, or you might lose everything. And (especially for TrueCrypt) you might want to use a few smaller containers to reduce the data sync overhead. Dropbox attempts to only synchronize deltas, but encryption can break this, meaning even a small change may require a recopy of the entire container to or from every Dropbox client. "
Bron: https://securosis.com/blo(...)opbox-wakes-the-f-up
Altijd voor jou. Ik heb je srs 2 weken geleden ofzo 2x op msn geprobeerd te contacteren om om je referral link te vragen, maar je reageerde beide keren niet, toen heb ik 't maar voor een collega gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:47 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Heb je er ook 1tje voor mij
Keyword: Dropbox.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hoe heb je het ingesteld dan, want bij mij ging er 35 euro doorheen voordat ik 16gb had..
Dat had ik dus ook, en daarom geloof ik dit niet echt:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:00 schreef dynamiet het volgende:
Voor mijn vader heb ik nu opeens dat veel mensen wel een account aanmaken maar die software niet downloaden. :S
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:07 schreef dynamiet het volgende:
Ik zit voor 7.92¤ al op zijn max dropbox tegoed in ongeveer 30min! (Eigenlijk zelfs 5 referels te veel)
en cpc van 0,03!
De ene campaign is de andere niet. Mij klinkt het wel plausibel in de oren, en ik heb inmiddels aardig wat Dropboxes gevuld. Ik merk zelf ook erg variėrende resultaten, zelfs met dezelfde CPC.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Booomer het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, en daarom geloof ik dit niet echt:
[..]
Als ik dit soort posts zie, zie ik in waarom je het niet gelooft. Jij hebt gewoon zwaar falende resultaten gehad. Met 55 euro heb ik 4 volledige accounts gevuld, waarbij geen enkele langer dan 12 uur duurde.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hoe heb je het ingesteld dan, want bij mij ging er 35 euro doorheen voordat ik 16gb had..
Ik ben "voorzien"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand nog een code nodig? Liever voor jezelf als voor iemand die je kent.
Onderstaande twee users kunnen hem wellicht delen? Win-winquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:38 schreef Drebbelman het volgende:
Indien er nog mensen een code of een tegoed overhebben en die willen delen hou ik me aanbevolen. Heb een tijd geleden bij AdWords een code aangevraagd en ook nooit meer een reactie daarop gehad.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef Griebus het volgende:
Ook tijd geleden tegoed aangevraagd bij adwords maar krijg niks![]()
Als iemand nog een bonnetje of code heeft en er niks mee doet zou ik die graag willen hebben, alvast bedankt!
Je zou mij heel blij kunnen maken ermee, ik gebruik het haast dagelijks en de 2,3gb die ik heb is voor mij erg weinig.. Al zoveel applicaties ingevuld, maar ik krijg toch maar niksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Check ff www.dropbox.com/freequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je zou mij heel blij kunnen maken ermee, ik gebruik het haast dagelijks en de 2,3gb die ik heb is voor mij erg weinig.. Al zoveel applicaties ingevuld, maar ik krijg toch maar niks
Zie DMquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je zou mij heel blij kunnen maken ermee, ik gebruik het haast dagelijks en de 2,3gb die ik heb is voor mij erg weinig.. Al zoveel applicaties ingevuld, maar ik krijg toch maar niks
argh, ik heb dus hetzelfde probleem nu. Kennelijk kun je die betalingsmethode niet meer zelf wijzigen? Heb de code al ingevoerd, dus ik zal het met dit account moeten doen, maar heb ook geen zin om een machtiging op te sturen. Heeft iemand suggesties / ervaring hiermee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:37 schreef Syrena het volgende:
AAAAAAAAAAAAARRGG.
Ik MOEST een betalingsmethode invoeren, gekozen voor bankrekening en nu moet ik een machtiging opsturendat wil ik heul niet. Enige alternatief is het kiezen van een andere methode, maar dat schiet ook niet op (overboeking moet je ook vanalles voor doen en ik wil niet mijn credit card gegevens opgeven).
Iemand nog een idee? Mijn tegoed van 50 euro staat er wel al, maar daar kan ik dus niks mee (advertenties worden pas geplaatst als die machtiging is goedgekeurd).
lijkt me sterk dat je je betaalmethode niet zou kunnen wijzigen..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
argh, ik heb dus hetzelfde probleem nu. Kennelijk kun je die betalingsmethode niet meer zelf wijzigen? Heb de code al ingevoerd, dus ik zal het met dit account moeten doen, maar heb ook geen zin om een machtiging op te sturen. Heeft iemand suggesties / ervaring hiermee?
De camapagne start dus niet tot er een machtiging is, en ik kan niet van automatische incasso naar iets anders switchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |