abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:43:01 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_108018325
Ik heb dit niet zelf bedacht, sterker nog, ik kwam er op via Google.

Zijn aardig wat Amerikaanse en Nederlandse sites die het al beschreven hebben, dus ik ga het niet opnieuw doen want het is al goed genoeg beschreven.

Nederlandse uitleg
Engelse uitleg

Wat het dus is: je plaatst een advertentie op Google Adwords met daar in jouw referral link. Mensen klikken hier op en indien zij dan Dropbox aanmaken krijgen zij 250mb extra en jij ook, waarvan jijzelf een maximum van 8gb totaal (500mb per keer en maximaal 16gb als je student bent).

En aangezien je redelijk makkelijk aan ¤50 gratis AdWords tegoed kan komen kan je dit gratis doen.

Helaas geeft Google via de aanvraaglinkjes niet zo veel tegoed meer weg, bij mij in ieder geval niet. Ik had mijn code uit een tijdschrift, Computer Totaal! o.i.d. Dit was ¤50 tegoed en hier hoefde ik geen ¤10 zelf bij te leggen. Let wel dat dit alleen werkt als je een nieuw account hebt, <2 weken oud.

Als je eenmaal een coupon hebt, maak je een AdWords account aan, en bij Facturering zul je eerst wat gegevens moeten invoeren. Ik heb dit zelf kunnen doen zonder iets te hoeven betalen, en je kan kiezen voor handmatige betalingen (zodat je je saldo in theorie opwaardeert via iDeal of bankoverschrijving, er wordt dan dus niks automatisch afgeschreven als je tegoed op is). Na het invoeren van die gegevens kan je gelijk je coupon invoeren en heb je ¤50 tegoed.

Het schijnt dat als je een AdWords account maakt en er niks mee doet, je na een paar dagen vanzelf een coupon van ¤50 van Google in je mail krijgt. Dit heb ik echter zelf niet kunnen testen dus het is geen garantie.

Zelf had ik binnen 36 uur mijn maximum aan referrals bereikt, en kostte het ongeveer ¤29 van het tegoed. Met de ¤21 die ik over had heb ik een vriend aan een tiental GB geholpen :D
Als je minder tegoed wilt gebruiken moet je een laag bedrag per klik instellen, zelf stelde ik een automatisch bedrag per klik aan met een maximum van 50 cent.

Tips:

• Gebruik sowieso het woord ''dropbox'' als zoekterm. 92.63% van mijn clicks kwamen puur van het woord ''dropbox'', en de gemiddelde costs per click waren ¤0,07! Met een ingestelde CPC van 10 cent kan je dus al al je referrals regelen, als je wat geduld hebt.

• Ikzelf koos voor alle landen en gebieden, maar bij talen alleen Duits, Engels, Frans en Nederlands. Wat mij opviel, was dat er erg veel Duitsers/Oostenrijkers/Franstaligen waren die gebruik maakten van mijn link. Als ik zo door het lijstje kijk zie ik slechts 3-4 Engelse emailadressen over 32 referrals, terwijl de Duitsers en Franso's veel meer aanwezig zijn.

• Ik koos voor alleen computers, mobiele apparaten en tablets liet ik uit staan.

• Onderbreek je advertentie als je 32 mensen uitgenodigd hebt, laat hem niet aan staan. Meer referrals heb je toch niks aan, en zo haal je alleen maar mensen weg voor andere mensen die dit DropBox AdWords willen proberen. De reden dat ik hem onderbreek en niet verwijder is zodat ik nog een vriend kon laten profiteren er van, door zijn referral-URL er in te zetten.

• Je referral link haal je hier vandaan: http://www.dropbox.com/referrals (onderaan ''or use this link with friends:'')

• Student? Bevestig je studentschap door je studentenmail in te voeren, en je krijgt 500mb per referral met een maximum van 16gb. Dit werkt met terugwerkende kracht dus mocht je al mensen uitgenodigd hebben, dan krijg je daar ook ineens twee keer zo veel voor.
Je studentenmail invoeren gaat hier: https://www.dropbox.com/edu , en vervolgens dus even op je studentenmail een linkje klikken om te bevestigen dat jij het echt bent. Er staat dat het voor .edu adressen is, maar @student.vu.nl en @student.uva.nl werken ook gewoon, dus meer universiteiten van Nederland vast ook wel.

En nog om te laten zien dat het werkt:

Vragen, stel ze hier.

Originele post door RacerDKB

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 20:57:31 ]
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:46:00 #2
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_108018474
Vandaag mijn campain gestart. Deze was eerst afgekeurd omdat ik FREE ipv free getypt had :).

In 54 minuten had ik 29 invites binnen en in 64 minuten had ik ze allemaal completed.
Nu nog 3 andere vrienden proberen te helpen aan de max.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_108018590
oh dat is geen verkeerde! ik wil ook een maxed dropbox, hoe kom je aan je ref linkje?
ik kan geen spoilers lezen
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:50:21 #4
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_108018699
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef NemapoAlcharios het volgende:
oh dat is geen verkeerde! ik wil ook een maxed dropbox, hoe kom je aan je ref linkje?
https://www.dropbox.com/referrals
pi_108018900
als mensen nog dropbox gaan aanmaken: nee

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 20:55:17 ]
ik kan geen spoilers lezen
pi_108019037
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef NemapoAlcharios het volgende:
als mensen nog dropbox gaan aanmaken:
Daar is dit topic niet voor. Het is al half veranderd in een ''Mag ik Adwords codes!?!''-topic, maar je referral posten valt onder de noemer ''spam''.

waarom staat de OP in een quote-blok? :P
pi_108022177
Even die OP uit de quote-box gehaald en een topicpointer geplaatst voor de duidelijkheid.
pi_108022585
Overigens ben ik ook op zoek naar n AdWords bon... Heeft iemand die of moet ik morgen een PCM scoren?
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:21:32 #9
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_108044472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:46 schreef Folkwin het volgende:
Vandaag mijn campain gestart. Deze was eerst afgekeurd omdat ik FREE ipv free getypt had :).

In 54 minuten had ik 29 invites binnen en in 64 minuten had ik ze allemaal completed.
Nu nog 3 andere vrienden proberen te helpen aan de max.
Gister na mijn max, de campaign gepauzeerd. Daarna de link van een vriend van mij erin gezet, en deze vanaf vanmorgen 11 uur aangezet.

Het duurde even voor de advertentie getoond werd, maar toen ie eenmaal ging in 44 minuten ook een maxed Dropbox. Kosten van tegoed: 5,66 EUR
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_108050920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:04 schreef Redah het volgende:
Overigens ben ik ook op zoek naar n AdWords bon... Heeft iemand die of moet ik morgen een PCM scoren?
Nog nodig? Ik heb er eentje over, die het waarschijnlijk nog wel doet. Officieel is ie verlopen maar het schijnt dat ze gewoon blijven werken :P

Uit het vorige topic zag ik ook nog wat mensen, skunkasaur bijvoorbeeld, die om codes vroegen. Misschien dat jullie een code kunnen delen? :P ¤25 tegoed p.p. moet namelijk meer dan genoeg zijn voor 32 referrals.
pi_108051214
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Nog nodig? Ik heb er eentje over, die het waarschijnlijk nog wel doet. Officieel is ie verlopen maar het schijnt dat ze gewoon blijven werken :P

Uit het vorige topic zag ik ook nog wat mensen, skunkasaur bijvoorbeeld, die om codes vroegen. Misschien dat jullie een code kunnen delen? :P ¤25 tegoed p.p. moet namelijk meer dan genoeg zijn voor 32 referrals.
Kheb 50 euro erop en nu nog maar 3,5 GB ? :O
pi_108051266
112 clicks, 4 euro. 6 GB rijker in twee uur. Thanks Luchtkoker!
pi_108051296
Pff, is mijn ding na 5 euro al gedisapproved. ! mogen niet schijnbaar :P
pi_108051320
Geen probleem brah :*

Ik word echt gespamd inmiddels met coupons. Ik heb gister eentje ontvangen bij een PC blad, paar dagen geleden dus eentje aan Panzermaus gegeven, vandaag weer een ontvangen bij een PC blad, en we kregen zelfs een brief van Google met een coupon van ¤75 erin, geadresseerd aan de holding b.v. van mijn ouders. Echt vage shit :')
Of toch du vader?
pi_108051326
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:13 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Kheb 50 euro erop en nu nog maar 3,5 GB ? :O
CPC te hoog gezet?
Of toch du vader?
pi_108051351
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

CPC te hoog gezet?
Hoeveel zou ik hem zetten?
pi_108051362
quote:
19s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:19 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Hoeveel zou ik hem zetten?
Ik had hem op automatisch met een cap van ¤0.95 oid, en hij werd op 0.17 gezet. Hiermee heb ik 4 volle accounts kunnen vullen.
Of toch du vader?
pi_108051381
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:20 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik had hem op automatisch met een cap van ¤0.95 oid, en hij werd op 0.17 gezet. Hiermee heb ik 4 volle accounts kunnen vullen.
Hij syaay nu op 0.96 idd.
Zet ik em nu ff op 0.18
pi_108052282
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:18 schreef Luchtkoker het volgende:
Geen probleem brah :*

Ik word echt gespamd inmiddels met coupons. Ik heb gister eentje ontvangen bij een PC blad, paar dagen geleden dus eentje aan Panzermaus gegeven, vandaag weer een ontvangen bij een PC blad, en we kregen zelfs een brief van Google met een coupon van ¤75 erin, geadresseerd aan de holding b.v. van mijn ouders. Echt vage shit :')
Heb je er ook 1tje voor mij O+
pi_108052494
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:01 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als je nog hebt, gaarne O+
Ik wil er best andere referrals inzetten ook :Y
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_108053470
Krijg net een melding onder in mij scherm dat mijn dropbox space opeens 20.38 Gb is. Ik zou alleen niet weten waar ik die 500 Mb aan heb verdiend! Heb mijn 16 edu-refferals al en ik heb ook geen mailtje ontvangen.

Beetje vreemd dus. :P
pi_108054209
Laten we met elkaar afspreken dat we de CPC niet te hoog zetten, dan wordt namelijk alleen google er rijk van en is ons budget zomaar op.
pi_108058611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef dynamiet het volgende:
Laten we met elkaar afspreken dat we de CPC niet te hoog zetten, dan wordt namelijk alleen google er rijk van en is ons budget zomaar op.
10 a 20 cent is volgens mij zat.. :)
pi_108058681
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Krijg net een melding onder in mij scherm dat mijn dropbox space opeens 20.38 Gb is. Ik zou alleen niet weten waar ik die 500 Mb aan heb verdiend! Heb mijn 16 edu-refferals al en ik heb ook geen mailtje ontvangen.

Beetje vreemd dus. :P
foto's geimporteerd vanuit camera?
een persoon die dropbox wel geregistreerd had en nu pas geinstalleerd heeft?
pi_108059585
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:17 schreef mschol het volgende:

[..]

foto's geimporteerd vanuit camera?
een persoon die dropbox wel geregistreerd had en nu pas geinstalleerd heeft?
Nope. En als het een refferal was, had ik nu 16,5/16 Gb gehad.

Nouja, niks te klagen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')