SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
xx__duck's Minion:
Arual's 'kiesjes':
Dottey's waterlelie deken:
HOOK ON!!
[ Bericht 7% gewijzigd door BrainTeaser op 15-02-2012 19:27:39 ]Smile, tomorrow will be worse...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:17 schreef phluphy het volgende:
Ik zit echt al 20 minuten te lezen om te proberen te begrijpen wat jullie bedoelen met binnenste buiten haken. Nu heb ik het gevonden, geloof ik, als ik beide foto's van Guppyfriend zie; in de eerste werkt ze vanuit de binnenkant van haar werk naar de buitenkant. Op de 2e net andersom.
Is dat iets wat inherent is aan "in de rondte haken"? Want al je rechte lappen maakt, is "binnenste buiten" haken niet eens mogelijk?
Of begrijp ik het nou nog steeds niet?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:18 schreef BrainTeaser het volgende:
Klopt, dat speelt alleen als je ronde dingen haakt, zoals beestjes e.d.
Bij rechte lappen (dekens enzo) draai je je werk steeds, dus heb je geen "goede" of "foute" kant!
Haha, ja da's ook voor de carnaval hier! We hebben een kerktoren die met de carnaval 'tot leven' komt. Dan wordt-ie aangekleed, krijgt een gezicht en kan zelfs praten!quote:
Net als dat de watertoren hier ook altijd een pakje aankrijgt, inclusief petjequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Haha, ja da's ook voor de carnaval hier! We hebben een kerktoren die met de carnaval 'tot leven' komt. Dan wordt-ie aangekleed, krijgt een gezicht en kan zelfs praten!
Dus die moest ik uiteraard ook haken!
Hihi, klinkt altijd zo gek als je zulke dingen bloedserieus uit probeert te leggen!
Dat is inderdaad goed om ff in de gaten te houden, thx!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:40 schreef trui het volgende:
geweldig lyssa, wat een prachtig beestje weer! dat patroontje zou ik ook wel willen, heb je een linkje?
en haha lijnloos, ik zie 't helemaal voor me dat gepriegel met die padmaslurf. het lijkt me extra lastig bij al dat aan elkaar haken van padma onderdelen, als je 'm binnenstebuiten vasthoudt! en alleen die oren al, als je ze dicht moet maken.![]()
arme phluphy, het was niet de bedoeling je zo in verwarring te brengen. maar gelukkig ben je eruit.mocht je nou toch ooit nog aan beestjes beginnen, dan ben je vast gewaarschuwd!
lutte, wat leuk dat je zo enthousiast bent. veel haakplezier in de bus. al lijkt 4 uur bushaken me wel erg lang. maar je zult zien dat de tijd dan echt sneller gaat, zoals littleQ ook al ergens zei. alleen een beetje oppassen voor wagenziekte. in de trein is dat toch minder erg is mijn ervaring.
leliedeken is 65 * 65quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef LittleQ het volgende:
@Dottey, ook ik ben heel erg verbaasd hoe je ff in 2 avondjes een babydekentje kunt haken, wat was de maat?
Prachtige leliedeken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom maar op met die haaklinkjes
[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 16-02-2012 01:47:51 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
als je rechtshandig bent haak je eigenlijk altijd van rechts naar links. het verschil zat 'm er (bij rond haken van poppetjes/balletjes e.d.) vooral in hoe je met die bolling omgaat die ontstaat zodra je van plat werk naar bol werk gaat. er komt een 'kuiltje' dat je ook de andere kant op kunt drukken waardoor het meer een 'bergje' wordt. of andersom, 't is maar net hoe je het noemt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:36 schreef nathalie85 het volgende:
Wauw wat gaan jullie weer snel!
Ik ben dus begonnen met de platte cirkel van Lucy! Gaat goed.
Nu lees ik over binnenste buiten haken etc. Is dat bij de foto's dat bij de 1ste naar links haakt, en bij de 2de naar rechts? Zoja dan doe ik het ook verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |