Moderatorquote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Hall of Fame:quote:Rijst
Hommotjesquote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
Kamikazie
BDIL
Zerokil
GeeftJeEnergie
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:StijnDa
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ik vond de NIF Feghouli echtquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet IF Feghouli hebben voor mijn Liga BBVA silver team. Geen El Shaa (voorlopig) dus geen silver market crash.
Problem!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond de NIF Feghouli echtMaar als RM krijg je er weer andere mogelijkheden mee. Ff omkutten met Squadbuilder
Al 8 topics lang hetzelfde sletje
Daarom: Messi op de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Mensen leaven tegen mijn team, 3de keer al
Ze hbben gvd hele gold teams
Neuh, laadschermleavers heb ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef zerokil het volgende:
Leaver bij het start scherm is het kutste wat je kan overkomen man..
Ik heb m aan de zijkant gehad als CAM in 4-2-3-1, tja, als je naar binnen kunt trekken en kunt knallen is het tof. Ga m in mn volgende team centraal gebruiken. Hoop toch op een hoger rendement, al had ik wel het gevoel dat ie veel assist gaf. Het dribbelen is geweldig!quote:
Eensquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m aan de zijkant gehad als CAM in 4-2-3-1, tja, als je naar binnen kunt trekken en kunt knallen is het tof. Ga m in mn volgende team centraal gebruiken. Hoop toch op een hoger rendement, al had ik wel het gevoel dat ie veel assist gaf. Het dribbelen is geweldig!
Fapvoer genoeg op het grote boze internetquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja 8 topics lang geen nieuw fapvoer
Zeg je dat later ook tegen je vrouw? Je bent hier nu al 8 dagen, ik wil het wel eens ergens anders mee doen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja 8 topics lang geen nieuw fapvoer
Zeggen doen we het nooit neequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg je dat later ook tegen je vrouw? Je bent hier nu al 8 dagen, ik wil het wel eens ergens anders mee doen?
Bij wijze van.quote:
Dan moet het de vaste OP chick worden cq mascotte. En daaronder Fap-voer voor diegene die er behoefte aan heeftquote:
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk een niew silver team met misschien een paar gouden van rond de 75.
Fetfatzidis moet er in staan en Carlos Alberto ook
Maniatis op RB Fetfat ervoor dan hebben beide 9 chem.
Danilinho is een RW in braziliaanse comp?
Dan krijg ik geen 9 chemquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk een niew silver team met misschien een paar gouden van rond de 75.
Fetfatzidis moet er in staan en Carlos Alberto ook
Maniatis op RB Fetfat ervoor dan hebben beide 9 chem.
Danilinho is een RW in braziliaanse comp?
En Mexico. Hij is een transferred player. Wel een heerlijke speler zeg, de teringquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
oowww dan houd het oppp.. xDDD
Maar goed, Danilinho is idd een RW in de Liga do Brasil.
Lavezzi - Ibra - Krasicquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godveromme wat speelt mijn BPL kut zeg, vind er echt geen bal meer aan4-3-3
![]()
![]()
![]()
Is Serie A team wat om te maken? Weet iemand hoeveel me dat gaat kosten? (met Ibra uiteraard!) En heeft iemand een voorbeeld?
Weet ik maar is net wat te duur uiteindelijk gok ikquote:
Alberto kost ook max 1k, is een UP Gold he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik maar is net wat te duur uiteindelijk gok ikIk heb nu 105K en maximaal 200K, geen idee of het lukt
Als alternatief heb ik Marcano nog centraal achterin ipv Manoel en dan Leo op LB. Ik post zo wel even.
Kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alberto kost ook max 1k, is een UP Gold he.
moet dat kosten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.
Iets met je router vrees ik..EA is er altijd goed in om uit het niets problemen te creërenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik zal nu rustig reageren, maar waarom verlies ik verbinding met ea als ik een wedstrijd wil spelen?
Nee dat is het niet. Als ik toernooi doe, dan doet ie het welquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met je router vrees ik..EA is er altijd goed in om uit het niets problemen te creëren
Best wazig ja, maar bij mij als RM werkt het echt heel goed met cicinho erachterquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
WTF, Danilinho attacking workrate medium defensive workrate high.
FF cappen en tweeten naar Rob, die newguy.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Odemwingie is niet uitgekomen. Ik kan het bevestigen want ik krijg hem nu NIF
Lol echt fucked up... Dat had ik ook met een up speler...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Odemwingie is niet uitgekomen. Ik kan het bevestigen want ik krijg hem nu NIF
Wie is dat dan? Ik heb in ieder geval een screenshot gemaakt van het pack.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FF cappen en tweeten naar Rob, die newguy.
@RobHodson_quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik heb in ieder geval een screenshot gemaakt van het pack.
Dan krijg je compensatie hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Samuel en Sergio Ramos maybe ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een solide achterhoede. Had eerst Coentrao en Caceres, maar dan zou Lavezzi geen 9 chem krijgen, maar 7. Ik ben een 9 chem-hoertje, dus wilde dat niet.. Nu zit ik echter opgescheept met Coloccini, imo de slechtste CB van het spel. Iemand een betaalbare oplossing? (Misschien een serie A - hybrid? Dmv Romero? Heb als keeper ook Diego Alves nog.
IF Coloccini >:]quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben op zoek naar een solide achterhoede. Had eerst Coentrao en Caceres, maar dan zou Lavezzi geen 9 chem krijgen, maar 7. Ik ben een 9 chem-hoertje, dus wilde dat niet.. Nu zit ik echter opgescheept met Coloccini, imo de slechtste CB van het spel. Iemand een betaalbare oplossing? (Misschien een serie A - hybrid? Dmv Romero? Heb als keeper ook Diego Alves nog.
Vind zelf Antonio Ferreira nog beter. Sneller, verre inworp (heb je geen fuck aan) maar ook Power FK enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Die Zelao (CB van Kuban) is zo sick he..hoe kan hij een 69 rating hebben
Long shots van Ferreiraquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Coloccini >:]
[..]
Vind zelf Antonio Ferreira nog beter. Sneller, verre inworp (heb je geen fuck aan) maar ook Power FK enzo.
Die Antonio Ferreira leek me eigenlijk de Braziliaanse Almeback..mega snel met zijn 84 pace, maar 65 heading en 70 defending zijn wel vrij schraal..quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Coloccini >:]
[..]
Vind zelf Antonio Ferreira nog beter. Sneller, verre inworp (heb je geen fuck aan) maar ook Power FK enzo.
Hahah dat gebeurt helaas een aantal keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef over_hedge het volgende:
wtf... ik koop een pakje. krijg een trophie how great is that. Dus die krijg je als er een speler van totw in je pakje zit. Dus ik kijken. Zit er helemaal geen if in
Dat is heel vaak..bij alle transfers en upgrades krijg je die achievement geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef over_hedge het volgende:
wtf... ik koop een pakje. krijg een trophie how great is that. Dus die krijg je als er een speler van totw in je pakje zit. Dus ik kijken. Zit er helemaal geen if in
Kut spelquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is heel vaak..bij alle transfers en upgrades krijg je die achievement geloof ik
Over m'n rechterkant ben ik wel tevreden, Fazio is een blok beton en betrouwbaar, ondanks z'n pace. Met Arbeloa is ook niets mis. Ansaldi en Coloccini halen echter het niveau niet.. Ik zoek dus een oplossing om Lavezzi op 9 te houden.quote:
LB Armero, CB Perea, GK Liga BBVA?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Over m'n rechterkant ben ik wel tevreden, Fazio is een blok beton en betrouwbaar, ondanks z'n pace. Met Arbeloa is ook niets mis. Ansaldi en Coloccini halen echter het niveau niet.. Ik zoek dus een oplossing om Lavezzi op 9 te houden.
Ibra ipv Milito als ik de verhalen hier zo hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
Wil deze squad maken, iemand suggesties ? :
[ afbeelding ]
Eens kijken. Thanks!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
LB Armero, CB Perea, GK Liga BBVA?
Ik heb Ibra gehad en hij is wel goed alleen met zijn pace ben ik bang dat ie alleen voorin moeilijk gaat krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ibra ipv Milito als ik de verhalen hier zo hoor.
Sowieso ibrahimovic halen, Pato CF. Misschien Di Natale op CAM?? Of ben jij er eentje die fapt op zwart?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb Ibra gehad en hij is wel goed alleen met zijn pace ben ik bang dat ie alleen voorin moeilijk gaat krijgen
Houd wel ff de chem van Lucho in de gaten dan want die heeft geen link meer naar achter en weet niet of hij genoeg nationale links heeft om dat te compenseren.quote:
Palaciio op CFquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
Wil deze squad maken, iemand suggesties ? :
[ afbeelding ]
Di Natale gehad, Pato gehad ( speelt slecht voor mij maar goed tegen mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso ibrahimovic halen, Pato CF. Misschien Di Natale op CAM?? Of ben jij er eentje die fapt op zwart?
Succes zonder keeperquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
Dit wordt hem denk ik
http://www.futhead.com/12/squad/32052
Ik ben wel type pacehoer, maar met Ibra in fifa dikke mattiesquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb Ibra gehad en hij is wel goed alleen met zijn pace ben ik bang dat ie alleen voorin moeilijk gaat krijgen
Ik vind RvP toch een betere afmakerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel type pacehoer, maar met Ibra in fifa dikke mattiesGewoon als hij de bal heeft afgeven, veel snelheid en dynamiek er omheen. Ibra is de beste afmaker in het spel.
Jeez man, wacht ff een paar dagen, dan is ie 30-40K. Na de release zijn ze knetterduurquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag een Odemwingie voor 130k BIN weg gaan (de eerste) Toen stond er 1 voor 80k BIN die ik wou kopen maar die miste ik. Ik kan me toch niet voorstellen dat hij echt zoveel waard is maar misschien willen mensen nu hij net uit is nog wel 100k+ betalen.
Ik weet dat Ibra een beest is en ook de beste Gold spits in dit spel maar Milito lijkt me niet slechtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben wel type pacehoer, maar met Ibra in fifa dikke mattiesGewoon als hij de bal heeft afgeven, veel snelheid en dynamiek er omheen. Ibra is de beste afmaker in het spel.
Heb je een alternatief? Hij is de minste van m'n middenvelders, dus dat maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Houd wel ff de chem van Lucho in de gaten dan want die heeft geen link meer naar achter en weet niet of hij genoeg nationale links heeft om dat te compenseren.
Daarom wou ik die van 80k kopen om hem snel voor 100k+ te verkopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jeez man, wacht ff een paar dagen, dan is ie 30-40K. Na de release zijn ze knetterduur
Ik weet het wel zeker, tenzij je belachelijk goed kan dribbelen en alle fysieke duels kan mijden is hij goed en anders valt hij echt tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wordt Diego AlvesMaar ik weet niet of ik Messi ga halen. Ik ben bang dat hij tegenvalt.
Milito is een goede spits hoor. Zeker halen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet dat Ibra een beest is en ook de beste Gold spits in dit spel maar Milito lijkt me niet slecht
Je hebt me overtuigt met Palacio IF ipv Snijder . Ik hoop dat ie goed speeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Milito is een goede spits hoor. Zeker halen.
Sneijder als CAM is echt zo vies kut, als CDM en CM is hij daarentegen erg goed, verdedigd verrassend goed en heerlijke passing.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigt met Palacio IF ipv Snijder . Ik hoop dat ie goed speelt
Ah zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom wou ik die van 80k kopen om hem snel voor 100k+ te verkopen
Nee joh, hij is echt meer dan snel genoeg. Lijkt ook sneller dan zijn kaartstat en zijn skill icm beestachtige fysiek en schot compenseren dat zo simpel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
De laagste BIN is nu 195k maar is natuurlijk niemand die dat gaat betalen. Iedereen zet hem er nu voor veel te hoge prijzen op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah zoJa, dat is een slimme tactiek inderdaad, zat gaten in de markt
ik dacht al..
Nee, Seedorf speelt gewoon doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:56 schreef wieisboos het volgende:
seedorf geblesseerd maar urby er in
Een roulette met Ibra voelt als een cheat, hij heeft zo'n lange draai en beukt de speler die ervoor staat gewoon aan de kantquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is echt meer dan snel genoeg. Lijkt ook sneller dan zijn kaartstat en zijn skill icm beestachtige fysiek en schot compenseren dat zo simpel.
Zit op de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef BDIL het volgende:
Hoelang is Pato weer uit de roulatie ? Hij heeft laatste 4/5 wedstrijden niet meegedaan
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef Fuszy het volgende:
Zolang Ramsey maar niet scoort, want ik weet niet wie er morgen moet overlijden
Tsja, komt door de rage quit in het potje ervoor. Gewoon wachten als je je dnf niet kwijt wilt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef koenie95 het volgende:
Hmm, spel 'loopt vast' bij het laden van een wedstrijd in het scherm waarbij ik het team van de tegestander zie. Niet de eerste keer dat ik er last van heb, vorige keer drukte ik mijn ps3 gewoon uit maar toen kreeg ik een loss en een mindering in dnf ratio. Is er een oplossing waarmee ik kan zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt? Heb de ps3 nog gewoon aanlaten staan en staat al 10/15 min aan op dat scherm.
Ik trek altijd m'n internetkabel eruit en dan gaat m'n DNF er niet aan, geen idee of ik er een loss bij krijg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef koenie95 het volgende:
Hmm, spel 'loopt vast' bij het laden van een wedstrijd in het scherm waarbij ik het team van de tegestander zie. Niet de eerste keer dat ik er last van heb, vorige keer drukte ik mijn ps3 gewoon uit maar toen kreeg ik een loss en een mindering in dnf ratio. Is er een oplossing waarmee ik kan zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt? Heb de ps3 nog gewoon aanlaten staan en staat al 10/15 min aan op dat scherm.
Als iemand tegen jou quit moet je altijd even uit FUT gaan voor je naar de volgende match gaat..anders loopt hij bijna altijd vast..is een bug.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef koenie95 het volgende:
Haal die Homo aub als plaatje wegquote:
vertoghenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
vertoghenMet ze meesterlijke uitspraken weer vandaag
Die was ervoor inderdaad na 14 minuten door de tegenstander, ik wacht wel tot na Ac milan - arsenalquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, komt door de rage quit in het potje ervoor. Gewoon wachten als je je dnf niet kwijt wilt.
Ik werk met een draadloze verbinding dus dat gaat hem niet worden. Gaat me ook niet om de loss maar om de dnf aangezien ik er de laatste tijd wel vaker last van heb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik trek altijd m'n internetkabel eruit en dan gaat m'n DNF er niet aan, geen idee of ik er een loss bij krijg.
Wat dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
vertoghenMet ze meesterlijke uitspraken weer vandaag
ja, NIF Boateng is nu 100K waardquote:
Over dat Man U maar 2 sterspelers heeft en dat ze daarom een redelijke kans hebben om door te gaanquote:
De Gea, Amos; Fabio, Rafael, Evans, Jones, Smalling, Fryers, Ferdinand; Valencia, Nani, Carrick, Young, Park, Scholes, Cleverley, Pogba; Rooney, Hernandez, Welbeck.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over dat Man U maar 2 sterspelers heeft en dat ze daarom een redelijke kans hebben om door te gaan
oh dat valt nog mee. Hem kennende had hij gezegd dat Ajax een beter centrum heeft ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over dat Man U maar 2 sterspelers heeft en dat ze daarom een redelijke kans hebben om door te gaan
ze hebben inderdaad een redelijke kans om door te gaan ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op elke plek hebben ze betere spelers dan Ajax...quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Gea, Amos; Fabio, Rafael, Evans, Jones, Smalling, Fryers, Ferdinand; Valencia, Nani, Carrick, Young, Park, Scholes, Cleverley, Pogba; Rooney, Hernandez, Welbeck.
Nou, misschien zijn het er drie.
Ik wilde iets zeggen maar dat mag nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
De Gea, Amos; Fabio, Rafael, Evans, Jones, Smalling, Fryers, Ferdinand; Valencia, Nani, Carrick, Young, Park, Scholes, Cleverley, Pogba; Rooney, Hernandez, Welbeck.
Nou, misschien zijn het er drie.
Die omkoopactie van Tim is wel een gift that keeps on giving.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar dat mag niet
Het zal allemaal afhangen van de instelling van Man U. Ik persoonlijk denk dat ze er geen fuck om geven en dat Ajax daardoor een afgang (in eigen huis) bespaard zal blijven. Verwacht echt een rukwedstrijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op elke plek hebben ze betere spelers dan Ajax...Wordt morgen mooi om te zien hoe de rb en lb geraped gaan worden bij Ajax
Man U speelt elke wedstrijd wel zakelijk in tegenstelling tot andere teams, vandaar dat ik hoop dat ze morgen hun sportieve plicht behouden en gewoon laten zien wie heer en meester isquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zal allemaal afhangen van de instelling van Man U. Ik persoonlijk denk dat ze er geen fuck om geven en dat Ajax daardoor een afgang (in eigen huis) bespaard zal blijven. Verwacht echt een rukwedstrijd.
Nee, Sulejmani gaat Evra dollen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:17 schreef Dudeweiser het volgende:
ik verwacht dat Ajax gaat verliezen.
Alleen maar kut voor het NL voetbal. Ik ben eigenlijk altijd voor de Nederlandse ploeg in Europa..maakt me niet uit wie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Man U speelt elke wedstrijd wel zakelijk in tegenstelling tot andere teams, vandaar dat ik hoop dat ze morgen hun sportieve plicht behouden en gewoon laten zien wie heer en meester is
Evra speelt niet. Bang voor gemene spandoeken nav Suarezquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:22 schreef BDIL het volgende:
Ik heb net livebet 1 goal voor einde 1e helft gezet dus kom op !!
Met Thiago Silva als Matchup wordt het lastigquote:
Neequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:26 schreef n0ir het volgende:
Zo scoor ik heel vaak in fifa
[..]
Dat worden weer pakjes![]()
![]()
Ga je CR7 weer op CAM zetten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van IF Bale en IF Silva ontwikkelen zich niet goed, en die moet ik kwijt. En de speler die ik wil hebben, CR7 wordt maar niet goedkoper
Jonge je kan makkelijk een soort van creditcard aanvragen via internet en aan drank komen, zit niet zo te miepen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil ook unibetten en zuipen
Het leven is zoveel beter als je 18 bent
andere leeftijd intikken op unibet, ideal en weg zakgeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
haha bij die wedsites moet je daarmee wel uitkijken, vaak als je wilt uitcashen moet je ineens je id enzo opsturen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
andere leeftijd intikken op unibet, ideal en weg zakgeldEcht, super leuk
Beetje jammer alleen dat ze steeds meer steekproeven nemen met het opvragen van je ID, ook bij kleinere uitbetalingen. En dan ben je al je geld kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer? Ik heb m nooit gehad. Maar! Inderdaad, op de Linker CAM, met links naar Marcelo en Alonso/Diarra (even kijken nog). Wilde Pepe IF hebben, maar ben al blij als ik het elftal rondkrijg met een gewone Pepe.quote:
Toto deed ik al eerder rond me 15/16de af en toe maar online op mijn 17dequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ow? Heb ik alleen bij betfair gehad, nooit bij unibet. Maar ook dat is een gokjequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ze steeds meer steekproeven nemen met het opvragen van je ID, ook bij kleinere uitbetalingen. En dan ben je al je geld kwijt
Had je het vrijwillig aan je ma verteld of kwam ze er achter?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toto deed ik al eerder rond me 15/16de af en toe maar online op mijn 17deMe ma aardig aangekeken en beloof dat het beperkt zou blijven (
)
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ook dat is een gokjeJe wilt gokken of je wilt het niet.
Je moet precies de juiste id inscannen die de gegevens matchen zoals aangegeven + soms bankafschrift om je bank ook te verifiëren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gevraagd maar m'n ouders denken dat ik er verslaafd aan wordquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toto deed ik al eerder rond me 15/16de af en toe maar online op mijn 17deMe ma aardig aangekeken en beloof dat het beperkt zou blijven (
)
Ik bedoel net als alle andere LM/RM's die je hebt gehadquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer? Ik heb m nooit gehad. Maar! Inderdaad, op de Linker CAM, met links naar Marcelo en Alonso/Diarra (even kijken nog). Wilde Pepe IF hebben, maar ben al blij als ik het elftal rondkrijg met een gewone Pepe.
Vrijwillig, over zulke dingen lieg je beter niet voordat je met een verslaving zit en niemand weet ervanquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Had je het vrijwillig aan je ma verteld of kwam ze er achter?
[..]de waarheid
Zou kunnne, ik weet het eigenlijk niet meer, zit al een jaar of 7 bij die toko. Alleen speel ik nu met 25 euro, eens in de 6 weken ofzo stort ik. En soms als ik geluk heb betaal ik uit. Zo is het nog leuk. Tennis traden op betfair was een goudmijntje tot mn moneybookers leeggeplunderd werd door boefjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet precies de juiste id inscannen die de gegevens matchen zoals aangegeven + soms bankafschrift om je bank ook te verifiëren.
wut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
tot mn moneybookers leeggeplunderd werd door boefjes
Kijk of je een beperkt budget kan vaststellen per maand en dat het via hun gaat, misschien dat je ouders na een tijdje doorhebben dat je toch een flinke jongen bentquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gevraagd maar m'n ouders denken dat ik er verslaafd aan word
Weinig kans, ik probeer het weer als ik 16 benquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk of je een beperkt budget kan vaststellen per maand en dat het via hun gaat, misschien dat je ouders na een tijdje doorhebben dat je toch een flinke jongen bent
???quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnne, ik weet het eigenlijk niet meer, zit al een jaar of 7 bij die toko. Alleen speel ik nu met 25 euro, eens in de 6 weken ofzo stort ik. En soms als ik geluk heb betaal ik uit. Zo is het nog leuk. Tennis traden op betfair was een goudmijntje tot mn moneybookers leeggeplunderd werd door boefjes
Nee hoeft niet, alsnog bedankt. Wil niet in de problemen komen om een paar tientjes te vergokken. Alsnog bedanktquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:38 schreef zerokil het volgende:
@GJE,
Had ik vroeger dus ook, ik kan je wel een DM sturen hoe je alsnog kan spelen.
Was ik maar zo een stoere jongen als jou..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef n0ir het volgende:
Het braafste jongetje van de klas, ik proost er op met een maltbiertje.
dat zou ik zelf ook wel willen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was ik maar zo een stoere jongen als jou..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:42 schreef n0ir het volgende:
Het braafste jongetje van de klas, ik proost er op met een maltbiertje.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk moet ie elke post door zn ouders laten lezen voordat hij m plaatst
Wel veel maar ook een paar gastjes die alles serieus nemenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zitten wel álleen maar badasses hier hè
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
Rob Hodson @RobHodson_ Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten · Openen
Those who received NIF Odemwingie - hold tight, should auto fix soon enough.
Dus mijn NIF Odemwingie verandert ineens in een IF?
Dan moet ie maar scoren hèquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef zerokil het volgende:
Misschien
Maar sowieso verdient hij dat.
En dan daalt de IF ook.
Denk het wel. Maar dan ben je wel mooi genaaid. Want in die eerste uren was ie veel meer waard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
Rob Hodson @RobHodson_ Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten · Openen
Those who received NIF Odemwingie - hold tight, should auto fix soon enough.
Dus mijn NIF Odemwingie verandert ineens in een IF?
Het is altijd beter dan een NIF die 500c waard is ofzo. Ik weet niet hoe ze het gaan doen, maar ze veranderden vorig jaar elke NIF en IF Doumbia ook ineens in de SIF volgens mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar dan ben je wel mooi genaaid. Want in die eerste uren was ie veel meer waard.
idd, daar zou ik wel over klagenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar dan ben je wel mooi genaaid. Want in die eerste uren was ie veel meer waard.
dat is pas 3 jaar zoquote:
Ja, is al een paar dagen zo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand opgevallen dat workrate en attackrate nu ook vermeld staan bij ultimate db ?
Dat zeiden we ook van FA Cupquote:
Die zijn nooit accuraat geweest..blijkt gewoon niet te doen. Enige wat je kan doen is grafiekjes volgen en gewoon zelf op de markt kijken. Dat kost je ook maar een paar sec..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Futhead en UltimateDB moeten prijzen fixen, klopt geen hout van
SLAATJE ZLATANHhaa11!!quote:
Ik deed altijd bij UDB naar die Auctions kijken, maar tegenwoordig is het sneller om zelf op de fiets naar EA te gaan en te vragen wat de gemiddelde prijs isquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn nooit accuraat geweest..blijkt gewoon niet te doen. Enige wat je kan doen is grafiekjes volgen en gewoon zelf op de markt kijken. Dat kost je ook maar een paar sec..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik deed altijd bij UDB naar die Auctions kijken, maar tegenwoordig is het sneller om zelf op de fiets naar EA te gaan en te vragen wat de gemiddelde prijs is(En terug!)
Ja, had van 150 euro 750 gemaakt. Ik ging op vakantie, had het geld even geparkeerd op de moneybookers rekening, ik kwam terug: weg geld. Overgeboekt naar 1 of ander iets in Curacao. Sindsdien doe ik geen betfair meer eigenlijk. In feite 150 kwijt (plus 600 die ik anders toch niet had gehad), maar was er wel ziek van. Tennis traden is echt easy money. Als ik ooit werkloos word ofzo ga ik me daar op storten.quote:
Stuur me is wat advies als je tijd hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had van 150 euro 750 gemaakt. Ik ging op vakantie, had het geld even geparkeerd op de moneybookers rekening, ik kwam terug: weg geld. Overgeboekt naar 1 of ander iets in Curacao. Sindsdien doe ik geen betfair meer eigenlijk. In feite 150 kwijt (plus 600 die ik anders toch niet had gehad), maar was er wel ziek van. Tennis traden is echt easy money. Als ik ooit werkloos word ofzo ga ik me daar op storten.
En daar heb je serieus niet achteraan gezeten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had van 150 euro 750 gemaakt. Ik ging op vakantie, had het geld even geparkeerd op de moneybookers rekening, ik kwam terug: weg geld. Overgeboekt naar 1 of ander iets in Curacao. Sindsdien doe ik geen betfair meer eigenlijk. In feite 150 kwijt (plus 600 die ik anders toch niet had gehad), maar was er wel ziek van. Tennis traden is echt easy money. Als ik ooit werkloos word ofzo ga ik me daar op storten.
Hele dag op hetzelfde scherm laten staan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Klote is dat wel zeg met een plasma tv, ik heb nu burn-in van die onderste balk van FUT
Bastos is z'n geld waardquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef S0nic het volgende:
Iemand ervaring met Bastos als LW?
Heb back up nodig voor Hazard.
Ik deed gewoon kijken naar de wedstrijden, de eerdere ontmoetingen, gecombineerd met de ondergrond, eventueel thuisvoordeel (Amerikanen in Amerikaanse toernooien zijn veel sterker dan in Europa bijvoorbeeld). De vorm ook heel belangrijk. Een favoriet met quotering 1.40 is makkelijk te layen als zn tegenstander die lager staat op de wereldranglijst, maar wel in vorm is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stuur me is wat advies als je tijd hebt
Nee zeker niet, maar 5 uur FUT gedaan waarvan 10 potjes ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele dag op hetzelfde scherm laten staan?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele dag op hetzelfde scherm laten staan?
Tja, wat moet je? Het verhaal was dat mijn wachtwoord bij de andere partij bekend was. Advocaten inschakelen of iets dergelijks? Ennehhh hoe word je vip?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daar heb je serieus niet achteraan gezeten?
Ik ben VIP bij moneybookers..heb zo'n inlogapperaat net zoals bij een bank, dus dat is een stuk veiliger.
Maar tijdens een wedstrijd heb je dan toch een ander scherm..dan moet dat toch geen problemen geven..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar 5 uur FUT gedaan waarvan 10 potjes ofzo
Hmm interesant nooit dat ondergrond en thuisvoordeel echt bekeken, ik deed meestal livebet met wie de volgende set pakt en dan 100 euro maakte een redelijke winst na een aantal keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik deed gewoon kijken naar de wedstrijden, de eerdere ontmoetingen, gecombineerd met de ondergrond, eventueel thuisvoordeel (Amerikanen in Amerikaanse toernooien zijn veel sterker dan in Europa bijvoorbeeld). De vorm ook heel belangrijk. Een favoriet met quotering 1.40 is makkelijk te layen als zn tegenstander die lager staat op de wereldranglijst, maar wel in vorm is.
In feite heb je aan 1 koers schommeling tijdens de wedstrijd genoeg, en die komen er meestal wel, soms had ik al 15% winst na 1 game, uittikken en wegwezen. Happy days![]()
Tot het geld gejat werd
150 miljoen kan Arsenal reddenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
Beter gaat Mourinho naar Arsenal. Hij kan Arsenal wel redden
Moet je een dikke maandelijkse omzet voor hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, wat moet je? Het verhaal was dat mijn wachtwoord bij de andere partij bekend was. Advocaten inschakelen of iets dergelijks? Ennehhh hoe word je vip?Tennisseizoen is net begonnen
Dat is dus zo kut, je ziet zelfs de silhouetten van dat matchmakingscherm waar je nog weg kan drukkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar tijdens een wedstrijd heb je dan toch een ander scherm..dan moet dat toch geen problemen geven..
Zijn een aantal tactieken inderdaad, favoriet backen nadat deze de eerste set verloren had wordt vaak gedaan. Ik deed meestal na de eerste paar games, of na de eerste paar punten een kleine winst pakken. Nooit meer dan 5% van je stake inzetten en als het fout dreigde te gaan je verlies pakken. Erg defensief, maar ja, het werkte wel. Was toen ook lid van tradeshark, een site waar tips werden gegeven, en waar je in een chatbox met tradeshark himself erbij ideeen uit kon wisselen. Was echt erg leuk, veel plezier van gehadquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm interesant nooit dat ondergrond en thuisvoordeel echt bekeken, ik deed meestal livebet met wie de volgende set pakt en dan 100 euro maakte een redelijke winst na een aantal keer
Probleem met layen is dat je voor een groot bedrag een groot insurance nodig hebt. Dus bij een verlies ben je meteen alles kwijt en dat is zondequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn een aantal tactieken inderdaad, favoriet backen nadat deze de eerste set verloren had wordt vaak gedaan. Ik deed meestal na de eerste paar games, of na de eerste paar punten een kleine winst pakken. Nooit meer dan 5% van je stake inzetten en als het fout dreigde te gaan je verlies pakken. Erg defensief, maar ja, het werkte wel. Was toen ook lid van tradeshark, een site waar tips werden gegeven, en waar je in een chatbox met tradeshark himself erbij ideeen uit kon wisselen. Was echt erg leuk, veel plezier van gehad
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
IF Bale verkocht voor 399KNu IF Silva nog, en dan kan het elftal afgemaakt worden
Ach, deed dan op 1.40 ¤ 75 layen, dus iets van 30 euro liablilty, en als de favo dan een breakpoint kreeg, zakte de quote tot 1.23 ofzo, nou, dan pak je iets verlies. Gaat het gelijk op, dan stijgt de quotering, en als de tegenstander een breakpoint krijgt, of op 0-30 komt: Kassaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Probleem met layen is dat je voor een groot bedrag een groot insurance nodig hebt. Dus bij een verlies ben je meteen alles kwijt en dat is zonde
Ook lekkere singles waren bij mij argentinie 0,5+ goals 1e helft 1,45 qoute en ze scoorden altijd 1quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, deed dan op 1.40 ¤ 75 layen, dus iets van 30 euro liablilty, en als de favo dan een breakpoint kreeg, zakte de quote tot 1.23 ofzo, nou, dan pak je iets verlies. Gaat het gelijk op, dan stijgt de quotering, en als de tegenstander een breakpoint krijgt, of op 0-30 komt: Kassa![]()
En als je de wedstrijden bestudeert, zelf een analyse maakt op punten die ik net zei, dan kun je best een eindje komen om de te lage quoteringen er uit te pikken
http://www.futhead.com/12/squad/32746quote:
Leukste weddenschap vond ik altijd een kwartier voor het einde de score van dat moment layen. Goal = gegarandeerd winst. Wordt toch nog best vaak gescoord het laatste kwartierquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ook lekkere singles waren bij mij argentinie 0,5+ goals 1e helft 1,45 qoute en ze scoorden altijd 1
Ook een goeie iddquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leukste weddenschap vond ik altijd een kwartier voor het einde de score van dat moment layen. Goal = gegarandeerd winst. Wordt toch nog best vaak gescoord het laatste kwartier
Waarom altijd die 5 chem wingers op CAMquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/32746
Dit moet m worden, met Pepe en Marcelo op termijn als IF. En misschien Valero als CDM op Medels plek. Even kijken of ik nog wat over hou
Met Coentrao heeft Ronaldo tenminste nog acceptabele chem..5 is wel echt baggerquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/32746
Dit moet m worden, met Pepe en Marcelo op termijn als IF. En misschien Valero als CDM op Medels plek. Even kijken of ik nog wat over hou
Ja, die heeft veel mensen opgelicht die ik ken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Toefjes het volgende:
Tim, was jij er toen ook bij in het tijdperk van de Zieke Clown?
Marcelo en Diarra 2 lichtgroene links + donkergroen link van Messi is chem 7. Foutje van Futhead.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom altijd die 5 chem wingers op CAM
Met zn fixes, en soms klopte het nog ook. Maar opgelicht? Weet wel dat ie geld wilde zien voor een weddenschap, een wedstrijd in Australie ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die heeft veel mensen opgelicht die ik ken.
Verbaast me dat er in Nederland in de hoofdklasse en Topklasse geen fixes zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zn fixes, en soms klopte het nog ook. Maar opgelicht? Weet wel dat ie geld wilde zien voor een weddenschap, een wedstrijd in Australie ofzo.
Had toen ook een fix in Turkije. Ik een vriend inseinen, omdat eerdere fixes klopte, allebei 150 euro verloren
Kan je alleen bij unibet op wedden met limieten van een paar euroquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Verbaast me dat er in Nederland in de hoofdklasse en Topklasse geen fixes zijn
Ja, hij had toen een of andere mega fix en daarvoor wilde zijn bron geld zien. Hij heeft toen wat mensen kunnen overtuigen en die fix was dus geen fix. Toen was hij met de noorderzon vertrokken, kwam hij later nog terug met gelul over dat hij een vervangende fix zou geven (quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zn fixes, en soms klopte het nog ook. Maar opgelicht? Weet wel dat ie geld wilde zien voor een weddenschap, een wedstrijd in Australie ofzo.
Had toen ook een fix in Turkije. Ik een vriend inseinen, omdat eerdere fixes klopte, allebei 150 euro verloren
Thiago Silva zal eerder naar Barca gaan om straks Puyol te vervangen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:34 schreef BDIL het volgende:
Als Real Thiago Silva haalt en Ibra dan wordt winnen van ze lastig
Weet het niet hoor, de Braziliaanse connectie bij Real is een stuk beter dan Barcaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thiago Silva zal eerder naar Barca gaan om straks Puyol te vervangen.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga slapen bois, fijne avond
Volgens mij heb ik dat toen ook wel een beetje half meegekregen ja. Heb ook ooit eens een paar weekjes in WoS rondgehangen, toen ik nog geld had waar ik geen bestemming voor had. Nu aan het sparen om op mezelf te gaan, dus ik bet eigenlijk nooit meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij had toen een of andere mega fix en daarvoor wilde zijn bron geld zien. Hij heeft toen wat mensen kunnen overtuigen en die fix was dus geen fix. Toen was hij met de noorderzon vertrokken, kwam hij later nog terug met gelul over dat hij een vervangende fix zou geven () en ook dat bleek bullshit.
En daarna nooit meer gezien geloof ik.
Avondquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ze scoren liever zelf denk ik. Geen idee..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heeft hij fittie met Robinho? Of doen ze altijd zo?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik deed altijd bij UDB naar die Auctions kijken, maar tegenwoordig is het sneller om zelf op de fiets naar EA te gaan en te vragen wat de gemiddelde prijs is(En terug!)
Je gaat serieus in elk topic waar je post aankondigen dat je gaat slapen om half 11? Ok....quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Was echt erg, ging toen trouwen, heb ik de avond voor het trouwen nog op 1 of andere Mexicaanse fix gewed. Ging pas 2 uur naar bedquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat toen ook wel een beetje half meegekregen ja. Heb ook ooit eens een paar weekjes in WoS rondgehangen, toen ik nog geld had waar ik geen bestemming voor had. Nu aan het sparen om op mezelf te gaan, dus ik bet eigenlijk nooit meer.
Hahahahha Bossquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was echt erg, ging toen trouwen, heb ik de avond voor het trouwen nog op 1 of andere Mexicaanse fix gewed. Ging pas 2 uur naar bed
ome Toef is getrouwd geweest?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was echt erg, ging toen trouwen, heb ik de avond voor het trouwen nog op 1 of andere Mexicaanse fix gewed. Ging pas 2 uur naar bed
Hij is 57, wat denk jij dan..quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ome Toef is getrouwd geweest?
Yup, en gescheiden ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ome Toef is getrouwd geweest?
Ziekquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Yup, en gescheiden ookLogisch, anders zat ik hier niet, hehe
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Heeft ze de helft van je FUT coins meegenomen?
Nou, was toen met tennistrading bezig, die sessie was wel geslaagd, met 250 begonnen, uitgebouwd tot 1400 euro. Mevrouw wilde de helft. En het kutte: had ze nog recht op ook. Het maximale wat ik er uit kon halen was 800 voor mij 600 voor haar. Kutwijven. Nooit in gemeenschap van goederen trouwen is mijn levensles voor julliequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Heeft ze de helft van je FUT coins meegenomen?
zeg dat maar tegen mijn vaderquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, was toen met tennistrading bezig, die sessie was wel geslaagd, met 250 begonnen, uitgebouwd tot 1400 euro. Mevrouw wilde de helft. En het kutte: had ze nog recht op ook. Het maximale wat ik er uit kon halen was 800 voor mij 600 voor haar. Kutwijven. Nooit in gemeenschap van goederen trouwen is mijn levensles voor jullie
57quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
ZiekIk hoop dat ik nog game op mijn 57e
Ja, bij jou juridische toestanden nu aan de gang natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen mijn vader
Idd, wat doet Ron Vlaar erbij?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Wat een achterlijke voorselectie van Oranje.
ja helaas wel, klotewijfquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, bij jou juridische toestanden nu aan de gang natuurlijk
Waarom Bruma, Anita, Pieters, Emanuelson, Kuijt, Lens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Idd, wat doet Ron Vlaar erbij?Doe dan een talentvolle, jonge verdediger, net zoals al die andere talenten die opeens mee mogen met Oranje. (no troll)
Emanuelson zou ik nog kunnen begrijpen aangezien hij wekelijks begint of flink wat speeltijd krijgt vanaf de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Bruma, Anita, Pieters, Emanuelson, Kuijt, Lens.
Hoop ik ook aangezien er voor de rest geen buitenspelers zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Fucking mooi wel dat Narsingh, Ola en Maher erbij zitten..hopelijk halen ze de selectie..vooral narsingh en Ola
Bruma is nog te begrijpen, Emanuelson ook, maar de restquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom Bruma, Anita, Pieters, Emanuelson, Kuijt, Lens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |