Moderatorquote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Hall of Fame:quote:Rijst
Hommotjesquote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
Kamikazie
BDIL
Zerokil
GeeftJeEnergie
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:StijnDa
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ik vond de NIF Feghouli echtquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet IF Feghouli hebben voor mijn Liga BBVA silver team. Geen El Shaa (voorlopig) dus geen silver market crash.
Problem!?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond de NIF Feghouli echtMaar als RM krijg je er weer andere mogelijkheden mee. Ff omkutten met Squadbuilder
Al 8 topics lang hetzelfde sletje
Daarom: Messi op de bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:14 schreef Doublepain het volgende:
Mensen leaven tegen mijn team, 3de keer al
Ze hbben gvd hele gold teams
Neuh, laadschermleavers heb ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef zerokil het volgende:
Leaver bij het start scherm is het kutste wat je kan overkomen man..
Ik heb m aan de zijkant gehad als CAM in 4-2-3-1, tja, als je naar binnen kunt trekken en kunt knallen is het tof. Ga m in mn volgende team centraal gebruiken. Hoop toch op een hoger rendement, al had ik wel het gevoel dat ie veel assist gaf. Het dribbelen is geweldig!quote:
Eensquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m aan de zijkant gehad als CAM in 4-2-3-1, tja, als je naar binnen kunt trekken en kunt knallen is het tof. Ga m in mn volgende team centraal gebruiken. Hoop toch op een hoger rendement, al had ik wel het gevoel dat ie veel assist gaf. Het dribbelen is geweldig!
Fapvoer genoeg op het grote boze internetquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja 8 topics lang geen nieuw fapvoer
Zeg je dat later ook tegen je vrouw? Je bent hier nu al 8 dagen, ik wil het wel eens ergens anders mee doen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja 8 topics lang geen nieuw fapvoer
Zeggen doen we het nooit neequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg je dat later ook tegen je vrouw? Je bent hier nu al 8 dagen, ik wil het wel eens ergens anders mee doen?
Bij wijze van.quote:
Dan moet het de vaste OP chick worden cq mascotte. En daaronder Fap-voer voor diegene die er behoefte aan heeftquote:
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk een niew silver team met misschien een paar gouden van rond de 75.
Fetfatzidis moet er in staan en Carlos Alberto ook
Maniatis op RB Fetfat ervoor dan hebben beide 9 chem.
Danilinho is een RW in braziliaanse comp?
Dan krijg ik geen 9 chemquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Ik wil eigenlijk een niew silver team met misschien een paar gouden van rond de 75.
Fetfatzidis moet er in staan en Carlos Alberto ook
Maniatis op RB Fetfat ervoor dan hebben beide 9 chem.
Danilinho is een RW in braziliaanse comp?
En Mexico. Hij is een transferred player. Wel een heerlijke speler zeg, de teringquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
oowww dan houd het oppp.. xDDD
Maar goed, Danilinho is idd een RW in de Liga do Brasil.
Lavezzi - Ibra - Krasicquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godveromme wat speelt mijn BPL kut zeg, vind er echt geen bal meer aan4-3-3
![]()
![]()
![]()
Is Serie A team wat om te maken? Weet iemand hoeveel me dat gaat kosten? (met Ibra uiteraard!) En heeft iemand een voorbeeld?
Weet ik maar is net wat te duur uiteindelijk gok ikquote:
Alberto kost ook max 1k, is een UP Gold he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet ik maar is net wat te duur uiteindelijk gok ikIk heb nu 105K en maximaal 200K, geen idee of het lukt
Als alternatief heb ik Marcano nog centraal achterin ipv Manoel en dan Leo op LB. Ik post zo wel even.
Kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alberto kost ook max 1k, is een UP Gold he.
moet dat kosten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Griekse RB met FK stats in de 99 moet je hebben. Hij is 75 overall en non rare en hij speelt in de Pro League.
Iets met je router vrees ik..EA is er altijd goed in om uit het niets problemen te creërenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik zal nu rustig reageren, maar waarom verlies ik verbinding met ea als ik een wedstrijd wil spelen?
Nee dat is het niet. Als ik toernooi doe, dan doet ie het welquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets met je router vrees ik..EA is er altijd goed in om uit het niets problemen te creëren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |