Dan laat je je zus m zelf bestellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeft TD Dutch ‘Ya Just Love OPI? niet meer. Moet ik die ergens los gaan bestellen om aan m'n zus d'r complete OPI collectie te komen.
Maar het is voor d'r verjaardag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan laat je je zus m zelf bestellen.
Slotje opgelost
Zekersquote:
1,7 kilo sinds zondagquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je al wat kwijt qua kilootjes?
Mah birthdayquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 paar sinds 23 december
Totale kosten: 222 euro. Valt nog best mee, eik
Dat dus. Je moet wel genoeg etenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
Bwhehehhehehe, mental imagequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
Lekker!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Lekkerrrr!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |