Dan laat je je zus m zelf bestellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeft TD Dutch ‘Ya Just Love OPI? niet meer. Moet ik die ergens los gaan bestellen om aan m'n zus d'r complete OPI collectie te komen.
Maar het is voor d'r verjaardag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan laat je je zus m zelf bestellen.
Slotje opgelost
Zekersquote:
1,7 kilo sinds zondagquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je al wat kwijt qua kilootjes?
Mah birthdayquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 paar sinds 23 december
Totale kosten: 222 euro. Valt nog best mee, eik
Dat dus. Je moet wel genoeg etenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
Bwhehehhehehe, mental imagequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
Lekker!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Lekkerrrr!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik wegquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Bepaald nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stom dat je daar zo blij van kan worden als je thuiskomt
![]()
Lust bb geen stamppot?
Bootyliciousquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik weg
* BGTes zoekt balans tussen Skjoe en zichzelf
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pensquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik weg
* BGTes zoekt balans tussen Skjoe en zichzelf
Dat is altijd zo fijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag een twintiger in zijn gepimpte honta civic eruit geredenheerlijck
Madame, weeg jij onderhand niet weinig genoeg?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pens
Maar ook bij mij gaan eerst de billekes eraf...
59 Kg nu...
Bwhehe echt he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn
Ik werd er ook altijd heel blij van als ik er heule dikke bakken uit reed in mijn fordje fiesta uit 1992
Was wel een automaat, maar toch
Hoelang ben je Puckzie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pens
Maar ook bij mij gaan eerst de billekes eraf...
59 Kg nu...
Nice!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe echt he!
Als ik vooraan het stoplicht ga, word ik altijd uitgedaagd door die gassies omdat ik in een GSI rijgaan ze er meteen vanuit dat ik ook zo'n gek ben.
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechtsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice!!
En zo leuk om ze er dan uit te rijden
En zo kinderachtig, maar zooooo leuk
Ja als ze achter je moeten invoegen inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechts![]()
meestal gaan ze je dan als een gek alsnog inhalen
Ik hoop dan altijd zo hard dat ze geflitst wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechts![]()
Dat vind ik zķ leuk in mijn ka, het ding stelt weinig voor, maar hij is best fel. Dus snel weg. En dat verwachten ze niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag er laatst 1 die geflitst werd bij een stoplicht waarvan heel Almere weet dat hij er staatquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd zo hard dat ze geflitst worden
Ja, ik ben af en toe echt een klein kind...
Met de starlet lukt het me meestal niet though... ik rijd te weinig in die auto
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef BGTes het volgende:
Ben ik eigenlijk de kleinste hier?
Ik heb het idee dat jullie allemaal kei lang zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik zķ leuk in mijn ka, het ding stelt weinig voor, maar hij is best fel. Dus snel weg. En dat verwachten ze niet.
Valt wel mee, bambi, dico en mirjam zijn vrij lang.... En milka ook. De rest is redelijk normaal, hoewel jij wel 1 van de kleinsten bent maar dat zal je niet vreemd zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef BGTes het volgende:
Ben ik eigenlijk de kleinste hier?
Ik heb het idee dat jullie allemaal kei lang zijn
Ik durf het te betwijfelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
In mijn hoofd is Bambi kleiner alsdan ik
D'aaaw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |