Dan laat je je zus m zelf bestellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heeft TD Dutch ‘Ya Just Love OPI? niet meer. Moet ik die ergens los gaan bestellen om aan m'n zus d'r complete OPI collectie te komen.
Maar het is voor d'r verjaardag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan laat je je zus m zelf bestellen.
Slotje opgelost
Zekersquote:
1,7 kilo sinds zondagquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben je al wat kwijt qua kilootjes?
Mah birthdayquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 paar sinds 23 december
Totale kosten: 222 euro. Valt nog best mee, eik
Dat dus. Je moet wel genoeg etenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
Dat zal wel loslopen denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, kijk wel uit dat je niet ondervoed raakt he
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Men, er past gewoon nog een halve reet bij in mijn broek. Zal je zien dat ik straks alleen afval op mijn ass en dat mijn pensch gewoon blijft plakken
Bwhehehhehehe, mental imagequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Dat mag ik hopen, anders zie ik er heul gek uit
Lekker!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Lekkerrrr!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanavond trouwens hutspot gegeten met een gehaktbalEcht een jaar niet meer gehad ofzo.
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik wegquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Bepaald nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Stom dat je daar zo blij van kan worden als je thuiskomt
![]()
Lust bb geen stamppot?
Bootyliciousquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik weg
* BGTes zoekt balans tussen Skjoe en zichzelf
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pensquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef BGTes het volgende:
[..]
Bij mij is het juist vooral mijn reet die echt enorm is en bij het afvallen gaat mijn buik weg
* BGTes zoekt balans tussen Skjoe en zichzelf
Dat is altijd zo fijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag een twintiger in zijn gepimpte honta civic eruit geredenheerlijck
Madame, weeg jij onderhand niet weinig genoeg?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pens
Maar ook bij mij gaan eerst de billekes eraf...
59 Kg nu...
Bwhehe echt he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo fijn
Ik werd er ook altijd heel blij van als ik er heule dikke bakken uit reed in mijn fordje fiesta uit 1992
Was wel een automaat, maar toch
Hoelang ben je Puckzie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als ik zou mogen kiezen dan liever wat meer junk in the trunk dan een dikke pens
Maar ook bij mij gaan eerst de billekes eraf...
59 Kg nu...
Nice!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe echt he!
Als ik vooraan het stoplicht ga, word ik altijd uitgedaagd door die gassies omdat ik in een GSI rijgaan ze er meteen vanuit dat ik ook zo'n gek ben.
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechtsquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice!!
En zo leuk om ze er dan uit te rijden
En zo kinderachtig, maar zooooo leuk
Ja als ze achter je moeten invoegen inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechts![]()
meestal gaan ze je dan als een gek alsnog inhalen
Ik hoop dan altijd zo hard dat ze geflitst wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het leukste vind ik wanneer ze op de linkerbaan naast je komen staan, terwijl alleen jij aan de rechterkant staat en verder niemand. En je rijdt ze eruit, en ze moeten achter je weer naar rechts![]()
Dat vind ik zó leuk in mijn ka, het ding stelt weinig voor, maar hij is best fel. Dus snel weg. En dat verwachten ze niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag er laatst 1 die geflitst werd bij een stoplicht waarvan heel Almere weet dat hij er staatquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd zo hard dat ze geflitst worden
Ja, ik ben af en toe echt een klein kind...
Met de starlet lukt het me meestal niet though... ik rijd te weinig in die auto
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef BGTes het volgende:
Ben ik eigenlijk de kleinste hier?
Ik heb het idee dat jullie allemaal kei lang zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik zó leuk in mijn ka, het ding stelt weinig voor, maar hij is best fel. Dus snel weg. En dat verwachten ze niet.
Valt wel mee, bambi, dico en mirjam zijn vrij lang.... En milka ook. De rest is redelijk normaal, hoewel jij wel 1 van de kleinsten bent maar dat zal je niet vreemd zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef BGTes het volgende:
Ben ik eigenlijk de kleinste hier?
Ik heb het idee dat jullie allemaal kei lang zijn
Ik durf het te betwijfelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
In mijn hoofd is Bambi kleiner alsdan ik
D'aaaw!quote:
Ja had ik ook, tot die opmerking van SQquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
In mijn hoofd is Bambi kleiner als ik
1.62 !!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt wel mee, bambi, dico en mirjam zijn vrij lang.... En milka ook. De rest is redelijk normaal, hoewel jij wel 1 van de kleinsten bent maar dat zal je niet vreemd zijn
Priem is ook maar 1.60 oid
Maps.google.comquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
hee skjoe, welke site gebruik jij om te berekenen hoe ver je loopt?
Whut. Waarom ben ik klein in jullie hoofden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja had ik ook, tot die opmerking van SQ
Jepquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag er laatst 1 die geflitst werd bij een stoplicht waarvan heel Almere weet dat hij er staat![]()
Oh das wel jammer danmaar dan zal je ook wel van die eikols in dure wagens hebben die het niet kunnen hebben als je ze inhaalt en dan jou weer gaan inhalen
Ik weet dat je langer bentquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durf het te betwijfelen.
[..]
D'aaaw!
So sadquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Ik scheur makkelijk met 140-145 over de snelweg... en dan móet ik weer ingehaald worden natuurlijk
:'_
Ja en ja, das een smartfeun app...quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Endomodo toch? Moet je je dan aanmelden?
Geen ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut. Waarom ben ik klein in jullie hoofden?
Ja zoiets idd, alleen guitigerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
bambi lijkt mij net een lange blonde skone deerne
Alla amygrace
Komt omdat jij zo slank bent, dan lijk je nog langerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgens mij is Dico iets langer of praktisch hetzelfde.
Oeh mijn beeld kloptquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, alleen guitiger
Priem, kip en skjoe niet nee. Dico wel. Trix weet ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
En in mijn hoofd zijn Skjoe, Kip, Priem, Dico en Trix heel lang
quote:
Lang klopt wel, blonde skone deerne moet je zelf maar beoordelen adhv fb.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef PriemGirl het volgende:
bambi lijkt mij net een lange blonde skone deerne
Alla amygrace
1,82.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:57 schreef BGTes het volgende:
Priem is klein?Ik zag Priem juist als een heel lang persoon
En ik dacht dat Bambi juist best klein zou zijn, want BambiHoe lang ben je dan?
Dico wel, trix weet ik niet, de rest: neh....quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
En in mijn hoofd zijn Skjoe, Kip, Priem, Dico en Trix heel lang
Oh en IJs ook!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zoiets idd, alleen guitiger
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt omdat jij zo slank bent, dan lijk je nog langer
ik ben ook lang hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt wel mee, bambi, dico en mirjam zijn vrij lang.... En milka ook. De rest is redelijk normaal, hoewel jij wel 1 van de kleinsten bent maar dat zal je niet vreemd zijn
Priem is ook maar 1.60 oid
Nee kip skjoe en lin zijn even lang als ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Priem, kip en skjoe niet nee. Dico wel. Trix weet ik niet
Goeden moederquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik: mam ga je mee lopen, richting AH kun je je spaarboekje inleveren en weer terug.
Mam: Nu?
Ik: Ja
Mam: Kunnen we meteen een zak chips kopen
Ik: ...................
Mam: GRAPJE
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Wait... Bambi... Wie ben jij weer op fb ?![]()
Klein en dik zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kip skjoe en lin zijn even lang als ikEn lin had ik kleiner in gedachten
Hihiquote:
Whut, ben jij kleiner dan ik?quote:
Kip isquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kip is klein ende rond met blonde fijne krullies en pretoogjes
Ow jah !! Oh dan klopt mijn beeld zekersquote:
1.74quote:
Ja jonge, ik ben zeer middelmatig in allesquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut, ben jij kleiner dan ik?Op mijn Id staat ook 1,68 trouwens
en met hakken helemaal.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow jah !! Oh dan klopt mijn beeld zekers
Jij bent ook langer dan ik dachtquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1.74
ik ben niet op dieet, ik val gewoon ff af nu...komt goed
hakschoensquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
en met hakken helemaal.
Gemiddelde lengte heeft, lang zat.
Is juist gut want dan kan je gewoon hakken aan zonder meteen boven iedereen uit te steken. Ik zag laatst trouwens een foto van zo'n hele lange Nederlandse mevrouw op 9gag. Wowquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jonge, ik ben zeer middelmatig in alles
Langer dan ik, beeld van Trix blijft in standquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben ca 1.75, dus redelijk gemiddeld
Gaat dit erbij in 'het document'?
Ja ik dacht van de meesten dat het kleintjes warenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef Lindytje het volgende:
Wat een langen vrouwmenschen hier allemaal
Zal ik m'n rode pumps van 10 cm aan doen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:05 schreef Debsterr het volgende:
Volgende meet doe ik hakkers aanben ik wellicht even lang als dico
Joahh doequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik m'n rode pumps van 10 cm aan doen dan?
Verstandigquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neem ik wel ook iets comfortabelers mee.
Behalve van de ekten kaboutersquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik dacht van de meesten dat het kleintjes waren![]()
Bwhehe ja. Stomquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Behalve van de ekten kabouters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar niet quoten trouwens, dan haal ik hem zo weer even weg.
[ Bericht 4% gewijzigd door AlbinoBambi op 15-02-2012 19:29:23 ]
vrijdag heb ik de hele dag de tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ijsdraakje, als je dat ene ding nog wilt, ik ben donderdagavond/vrijdag/en zaterdag in alkmaar, zaterdag ga ik rond 6 uur terug naar amsterdam
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga maar weer eens hospiteren.
En daarna ws meteen slapen, want anders wordt het weer veel te laat.
Daag!
Oh ja, jij ging lopen.quote:
En ik heb een sinaasappel genomtquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, jij ging lopen.(In bad zitten maakt me minder oplettend.
)
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik heb een sinaasappel genomt
Check die ballen danquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!
En kijk nou:
[ afbeelding ]![]()
13 seconden, wat knapquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
OMG ik ben dat youtubefilmpje gaan kijken.
(13 seconden volgehouden.)
Tandpasta moet je ook niet uitspoelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet elke avond tandenstokers gaan gebruiken en ik mag niet meer mijn tandenpasta uitspoelen
Whut, op de basisschool hebben we geleerd van welquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tandpasta moet je ook niet uitspoelen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!
En kijk nou:
[ afbeelding ]![]()
Slechten mevrouw dan....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, op de basisschool hebben we geleerd van wel
Toen kwam er zelfs een speciaal mevrouwtje tandenborstels uitdelen enzulks![]()
Ik normaal ook niet, maar ik voelde me zo productief na de afwas dat ik toch maar wat ging doenquote:
Zie je morgen bij SAoNM?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal eens wat gaan lezen voor morgen
Nope!! Er moet een beetje tandpasta "blijven zitten", zegmaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
huh, je mond niet uitspoelen na het tanden poetsen?
Oeh, herkenbaar!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Gezellig,moest per se het nieuwe UPC modem aansluiten, natuurlijk werkte dat allemaal niet, en per seconde werd 'ie kwaaier.. dus ik ben maar rustig m'n nagels blijven lakken zonder commentaar te geven anders sneuvelt er zo een deur
. Echt, die jongen kan slecht omgaan met tegenslagen
.
Nou is 'ie boos met de UPC aan het bellen want we zouden sneller internet hebben, maar het is niet zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar!!
Inderdaad vooral niks zeggen en vooral gewoon doen waar je mee bezig was en niks zeggen
Succes!
Hehehehequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet het rectificeren van, omdat ze anders gaat slaan met de deur
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet het rectificeren van, omdat ze anders gaat slaan met de deur
Ik denk het welquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jups, 5 over half bij den biebtrap?
Jaaaa, dat moet je nooit doen!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou is 'ie boos met de UPC aan het bellen want we zouden sneller internet hebben, maar het is niet zo.
Ja ik vind het dan net een klein kind en wil dat dan eigenlijk ook zeggen maar ik heb wel ervaren dat dat vlam in de pan geeft hahaha
En ik gaf voor het hele gezeik al aan: als het niet meteen werkt draai het dan gelijk terug en doe het morgen op he gemak kun je voetbal kijken. Niet luisteren, maar wel keipissig rammen op het toetsenbord en zulksquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat moet je nooit doen!!!!!![]()
Peheheh herkenbaar....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik gaf voor het hele gezeik al aan: als het niet meteen werkt draai het dan gelijk terug en doe het morgen op he gemak kun je voetbal kijken. Niet luisteren, maar wel keipissig rammen op het toetsenbord en zulks.
Wob wob wob wobquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:07 schreef Diconnected het volgende:
w00t ik ga naar een dubstepparteh zaterdag
IK EIS TETTEN!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Goeden TT
Wat een dag, ik ben onmenselijk gaar![]()
Ik ga nu teruglezen en it better be good, anders word ik chagrijnig en eis ik goed-maak-boobies!
That hurtsquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:17 schreef BGTes het volgende:
Ik snijd mijn tong aan een fucking blikje drinken
Voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heul niet zo heul klein!!quote:
Mwehehequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet zo heul klein!!
Wel als ik naast jou en Sjaan door A'dam banjer
Pics.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nick heeft de langste
Oh wait
True, maar naast jullie lijk ik een miniquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe
Nee je bent niet klein, je bent gemiddeld
Dit!! Vooral die drunk kitchen tributequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:35 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga echt dood om die Jenna Marbles op youtube![]()
Stralender?quote:Hier draag ik alleen de Lumi Magique Primer. Je ziet dat het mijn huid stralender en glanzend maakt.
Dat dacht ik ook toen ik dat zagquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto
http://i292.photobucket.c(...)ite%206/201c079d.jpg
en dan dit eronder
[..]
Stralender?
Ze ziet eruit alsof ze zware koorts heeft(imho ofcourse)
Die ken ik nog niet!! Even kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit!! Vooral die drunk kitchen tribute
Met die lig ik echt op de grondquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet!! Even kijken
Godsamme, dat ziet er inderdaad niet heul gezond uitquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto
en dan dit eronder
[..]
Stralender?
Edit: en ja met foundation werkt het wel en verder geen kritiek op het artikel en blabla, ik moest hier gewoon om lachen
Chili face noodle punchquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met die lig ik echt op de grond![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
"You got to leave a little space for it to grow, like a DICK in a CONDOM!"
Over een cheesecake
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
Jennaalle vids al gezien
![]()
Lijken wassen.
Ow en groot.. Ik ben 1.62; vriendlief is 2mJa het ziet er niet uit als wij over straat lopen
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
And then we panic: HEUEUUUUU, heuueueueu heuueueueue
Ja ik vond haar ook echt slecht uitzien op die foto'squote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto
en dan dit eronder
[..]
Stralender?
Edit: en ja met foundation werkt het wel en verder geen kritiek op het artikel en blabla, ik moest hier gewoon om lachen
Welk blog was dat ook weer?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vond haar ook echt slecht uitzien op die foto'sMasjsjsjsja die heeft ook zo een sleckte huid
Maar dei foundation leek mij juist zo donker wat ze daarna opheeftOf het is gewoon omdat het verschil tussen zonder en met foundation zo groot is
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil the face nog eens uitproberen.
Dank, ik hou die tronies niet uit elkaar.quote:
Avoid talking to people oid.quote:
quote:
Ahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand doet the face in de praktijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Touch itquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Met Kermy![]()
Wat een bazenhond is kermit
Echt, dat wijf is briljant!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Touch it
don't touch it
touch it
don't touch it
Dat filmpje is ZO WAAR.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Touch it
don't touch it
touch it
don't touch it
AAAahhquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
Als die hond op haar borst balanceert
Heb je al eens geprobeerd of Sien op je borst kan balanceren?quote:
Die krijg ik niet eens zo ver omhoogquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd of Sien op je borst kan balanceren?
Jaa what caffeine does to youquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaa die van what girls do in the carEn what caffeine does to you
Blijf ik om lolleren
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Lindytje het volgende:
'kermie worm is a makeup artist, makeup artist, kermit will you do my makeup for meeeeeee??'
Thanx bro, that looks fantastisc
Probeer dikkie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die krijg ik niet eens zo ver omhoog![]()
![]()
IK WIL DE TURTLE BACKPACK!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft een t-shirt-lijn
Je kan ook de turtle-rugzak kopen
Hij is tof.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK WIL DE TURTLE BACKPACK!!!!
Waar?????
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die bijt als ik hem op wil tillen![]()
Link hierboven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK WIL DE TURTLE BACKPACK!!!!
Waar?????
Zo rij ik iedere morgen inderdaad naar het stationquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deze kan ik echt zovaak kijken
Hang a towel on my bonerquote:
Ik moest zo lachen toen ze het uitspuugdequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Van gisterenbijna geen Jenna Marbles meer
Ik moest al lachen om de outfitquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Van gisterenbijna geen Jenna Marbles meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |