zo voorbij manquote:
Er zijn daar genoeg plekken die nog veel mooier zijn dan Rio, hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef wise het volgende:
[..]
ik ga deze winter hoogstwaarschijnlijk. Wel eens waar niet naar Rio
Mensen die het leuk vindenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
Mensen die haten op Nederlands carnaval.
we zullen het zienquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Er zijn daar genoeg plekken die nog veel mooier zijn dan Rio, hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
Klopt. Nu hebben de tokkies geen verzamelpunt meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat dat gezeik met Museumplein alleen de sfeer maar in de rest van de stad gaat verpesten.
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfdequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden
En nu....
/carequote:
ik kan niet wachten op die "mooie" muziek van de praalwagens als ze langs komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nét even anders.
Museumplein was natuurlijk wel de verzamelplaats voor de Brabo's enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben de tokkies geen verzamelpunt meer.
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat dat gezeik met Museumplein alleen de sfeer maar in de rest van de stad gaat verpesten.
Verschil is:quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfde
Gelukkig doe ik dat niet. En carnaval vind ik niet dom, heb er niks meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En nu vind ik het dom als je carnaval dom vind en met koninginnedag als een malloot in oranje bier loopt te zuipen op kutmuziek want dat is praktisch hetzelfde
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nét even anders.
Ik heb afgelopen jaar ook wat gestolen van zo'n standje, ben er niet trots op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nimmer, gewoon lam door de stad zwalken. Vorig jaar heb ik met m'n lamme kop gewoon zo'n megafoon van een tafel gepakt en meegenomen
Vooral voor de mensen die niet weten waar de eckt leuke feesten zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Museumplein was natuurlijk wel de verzamelplaats voor de Brabo's enzo.
Nee maar ach, wat je onder invloed doet..carequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar ook wat gestolen van zo'n standje, ben er niet trots op.
Ik had afgelopen Q-day een sma d'r bovenlip kapotgeslagen. Maar hey, ik was onder invloed hè.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar ach, wat je onder invloed doet..care
Een keer in het dorp waar ik woon en de andere keer in Arnhem. Ik vond het beide keren niet zoveel aan tho.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
waar ben je de andere keren geweest dan
Vaak zijn dat ook de mensen die het nog nooit gevierd hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |