Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben duidelijk een leekIk ga voor die eerste
Ik denk ook dat die mooier staat, omdat je donker haar hebtquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar.
Pics van jou in die outfit moeten natuurlijk wel hier verschijnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, nou dan neem ik die. Veel krullen in mijn haar, grote oorbellen en klaar.
Mensen die nog nooit gekart hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef aight1 het volgende:
Ik ga zo karten voor 't eerst in m'n leven.
Alsof iedereen een outfit heeftquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat je niets hebt en dat is wel vrij makkelijk toch.
Dat is minstens 100x erger manquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit gekart hebben. Ik heb nog nooit gelasergamed
![]()
.
Mensen die nog nooit gelasergamed hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Paintball heb ik ook nog nooit gedaan.
Iedereen heeft een outfitquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alsof iedereen een outfit heeft. Ik ga gewoon normaal
.
Ik maak wel pics van mijn tiroler outfit want die heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pics van jou in die outfit moeten natuurlijk wel hier verschijnen. [ afbeelding ]
Nee dat ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gedaan, wel lasergamen en paintballquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
.
Ik ook niet, maar weet ook niet of ik dat wel wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie jou er gewoon voor aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Heilige Maria, ik ga deze outfit kopen en dan bruin verven!
[ afbeelding ]
Typische grapje van mensen die geen carnaval vieren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Heilige Maria, ik ga deze outfit kopen en dan bruin verven!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |