ga gwn als politieman of brandweer of legerman alle sletjes geilen op je uniformquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moet nog iets fixen. Ik haat verkleden
Bierquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe deze maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe zal dit weekend eens kijken voor een pic van mijn outfit. Heb dat tiroler pakje maar wil nog wat anders voor erbij, mocht dat andere pakje vies worden.
Zit aan een van deze 2 te denken, ben inspiratieloos en geen zin om er veel moeite voor te doen.
[ afbeelding ]
Jawel die muziek is vreselijk, dus dan maar overmatig veel van het laatstequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bier
Muziek
Verkleden
Ik hoop dat je de muziek niet kut vind want dan blijft er maar 1 ding over
Chill toch, een dweil of bezem monteren aan je houten poot. Zou Jajong kunnen waarderen denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind die juist zo vaag. Piraat meets schoonmaakster.
Dat heet zigeunerquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het moet een zigeuner outfit zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit ja, volgend jaar ga ik Brabant aandoen in mijn brandweerman outfit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ga gwn als politieman of brandweer of legerman alle sletjes geilen op je uniform
Zie jequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het moet een zigeuner outfit zijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo. Je verkleden en niemand die je raar aankijktquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die eerste is geilquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe zal dit weekend eens kijken voor een pic van mijn outfit. Heb dat tiroler pakje maar wil nog wat anders voor erbij, mocht dat andere pakje vies worden.
Zit aan een van deze 2 te denken, ben inspiratieloos en geen zin om er veel moeite voor te doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat alleen niet verschrikkelijk koud?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, maar ik pas prima in normale shirts hoor. En zo lang ben ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
AFU jij bent best lang toch?
Dit zag ik op facebook bij iemand
http://boysdontcry.nl/
Basic shirts speciaal voor lange mannen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Carnaval vier je niet buiten hoor, mits je met een groep mee loopt of naar een optocht kijkt. Meestal duik je alle cafe's/tentfeesten in waar het bloedje heet is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dat alleen niet verschrikkelijk koud?
Oh, ja ik ben duidelijk een leekquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Carnaval vier je niet buiten hoor, mits je met een groep mee loopt of naar een optocht kijkt. Meestal duik je alle cafe's/tentfeesten in waar het bloedje heet is.
Lang is niet per se lang bovenlichaam he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:37 schreef Maisnon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |