quote:
Nou, graag gedaanquote:Je vindt deze video niet leuk. Hartelijk dank voor je feedback!
Je bent niet de eerste die op niet leuk kliktquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, graag gedaan
Ik denk dat ik de geschrokken frons niet meer van mijn gezicht kan krijgen de hele dag
Zeker smelt ja dan...quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:37 schreef BGTes het volgende:
Wil ik net boodschappen gaan doen, regent het! Dan smelt ik
HALP wat moeten we nou doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker smelt ja dan...
Ik wilde naar de T-mobile winkel... maar dan smelt ik ook
Binnenblijven en wiegen in een donker hoekjequote:
Whut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de MAGGI SmulpannetjeŽ campagne!
![]()
* BGTes krastquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Binnenblijven en wiegen in een donker hoekje
Oh, en krassen
Die mythic oil vond ik echt kudtquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
* BGTes krast
En ik wil die Moroccanoil ook proberen, maar hij is best wel duur. Hoewel die mythical oil van L'Oreal (?) wel echt heel fijn is
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Buiten de zone; oude belgische grappigen series kijken
Ja, ze is best knap endezeau, maar ik kan niet meer door die stem heen luisteren/kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef BGTes het volgende:
Juicystar vind ik echt een heel mooi meisje, maar dan moet ze wel haar mond dichthouden
Thuis, ik wil het mijn medereizigers niet aandoen.quote:
Wel doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thuis, ik wil het mijn medereizigers niet aandoen.
quote:S09241 Sociale psychologie
S23222 Klinische psychologie 1: persoonlijkheidstheorieën en psychopathologie
Ik durf niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel doenEn dan naar de reacties kijken
DRIE KWARTJES?quote:Beste xxx,
We hebben een nieuwe enquęte voor u klaarstaan. Als u kwalificeert en de enquęte volledig invult ontvangt u ¤0.75.
Klik hier om de enquete te starten
Let op, deze enquęte wordt afgenomen door één van onze partners en kan er daardoor anders uitzien dan de enquętes die u van ons gewend bent. In de enquęte wordt niet naar persoons identificerende informatie worden gevraagd.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me ooit tien jaar geleden ofzo eens ingeschreven bij zo'n bureau dat online enquetes afneemt, krijg ik nu dus een mail:
[..]
DRIE KWARTJES?
Wat een fortuin!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb me ooit tien jaar geleden ofzo eens ingeschreven bij zo'n bureau dat online enquetes afneemt, krijg ik nu dus een mail:
[..]
DRIE KWARTJES?
Dat !!! Daar twijfel je toch niet overquote:
Hoezo diequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DRIE KWARTJES?
in praktijk duurt een enquete van 10 minuten maar 2 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
enquete duurt tien minuten. Dan zit je dus enquetes in te vullen tegen een uurloon van 4,50.
Zelfs outsourcen naar Burundi is duurder dan dat
¤22,50 per uurquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
in praktijk duurt een enquete van 10 minuten maar 2 minuten
Ja...quote:
Kutjequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
En tainted !! Omdat het nog niet gezegd is geweest
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Die twee gaan niet echt samen....
Priem, geef den doorslag eens
of olijfoliequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
Misschien is dit een heel domme vraag, maar als ik ergens plantaardige olie in moet doen, is dat dan zonnebloemolie
Ik weet het!!!1!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, ik zit hier maar naar mijn pellet te staren
Okequote:
Doe dan maar half truthquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, ik zit hier maar naar mijn pellet te staren
ik weet niet of het smaakt thoquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
OkeDus als ik er citroenolijfolie in doe is dat ook oke? (Bij cakejes maken)
Hmm.. dan ga ik voor de zekerheid maar voor de zonnebloemolie (cheapquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of het smaakt tho
Ik ga denk ik... voor toreador of gladiator outfitquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Mss het volgende:
Ik heb ernstigen carnavalsoutfit dilemma.
Okequote:Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef Loqi het volgende:
Ik zou voor cakejes ook zonnebloem gebruiken idd, olijfolie heeft gewoon een kenmerkende smaak die daar niet zo in past imho
Twee jaar geleden had de vriendin waarmee ik altijd carnaval vier een idee om zelf een outfit te maken. Super leuk idee, en we hadden er ongeveer een jaar de tijd voor zodat we het vorig jaar met carnaval aan zouden kunnen. Die outfit van mijn vriendin is super leuk geworden! Ik had mijn moeder gevraagd of ze de mijne wilde maken en dat wilde ze graag doen. Ze heeft het alleen veel te lang laten liggen en moest op het laatst nog alles doen. Ze heeft het dus heel erg afgeraffeld. We gingen als Cruella de Vil. Mijn vriendin heeft voor binnen een jurk en een dalmatierbolero en voor buiten een super mooie jas. Ik heb voor buiten alleen een jas, en voor binnen iets apartigs. Ik vind de jas niet zo leuk, want mijn moeder heeft het afgesproken model niet aangehouden. Ook is hij te groot waardoor ik nog dikker lijk. En als we binnen zijn dan snap je mijn outfit eigenlijk niet. Maar ik denk dat ik ondankbaar gevonden word als ik die jas niet meer aan wil.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga denk ik... voor toreador of gladiator outfit
Omdat warm
Niet echt. Ik raap meestal een zooi accesoires bij elkaar, en die ben ik aan het einde van de carnaval kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef megamandy het volgende:
Ik sta alleen buiten om te eten en Guske te begravenVerder ben ik altijd binnen.
Maar Mss heb je verder geen pakjes?
Dan kan ik je helaas geen tips gevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet echt. Ik raap meestal een zooi accesoires bij elkaar, en die ben ik aan het einde van de carnaval kwijt.
Overigens ben ik wel echt een buiten vierder. Op zaterdag staan we bijna de hele dag buiten. Zondag eigenlijk ook wel.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, ik zou als kut gaan!
[ afbeelding ]
ziet er best warm uit
Dude!! Waar komen die dingen vandaan?? Epicquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
of het met een slet in je bed kostuum!
[ afbeelding ]
http://www.carnavals-kleding.eu/quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude!! Waar komen die dingen vandaan?? Epic![]()
Ik ga eens even kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.carnavals-kleding.eu/
Winkel zit bij ons op de hoek, vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft maar 2 weken geduurd![]()
Alsof het zo moeilijk moet zijn
En le fuuuu die kostuums
Ik moest lolleren om deze:
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
Kom er net achter dat ik het uur van onze trouw niet op onze uitnodiging heb gezet
*aanpassen gaat*
Is trouwens nog proefdruk
Tekst die het is geworden (is goed zo; toch? Vonden dit het meest passen bij ons en niet te moeilijk en niet veel bladiebla... Willen jullie even kijken voor schrijffouten)
ik zie geen foutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En le fuuuu die kostuums
[ afbeelding ]
disclaimer
quote:
Kom er net achter dat ik het uur van onze trouw niet op onze uitnodiging heb gezet
*aanpassen gaat*
Tekst die het is geworden (is goed zo; toch? Vonden dit het meest passen bij ons en niet te moeilijk en niet veel bladiebla... Willen jullie even kijken voor schrijffouten)
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En le fuuuu die kostuums
[ afbeelding ]En toch geen kledingvoorschrift?
吴 曼 迪
Nope. Geen kledingvoorschrift; en geen kadotipsquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
LeukEn toch geen kledingvoorschrift?
*aanpassen gaat*
Welke mensen wil je bij de ceremonie hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En le fuuuu die kostuums
[ afbeelding ]
Mijn zus had namelijk bij IEDEREEN de plek en de tijd van de ceremonie terwijl het niet de bedoeling was dat ze zouden komen en toen waren er dus wel mensen gekomen![]()
Iedereen die er bij wil zijn; mag komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke mensen wil je bij de ceremonie hebben?
Mijn zus had namelijk bij IEDEREEN de plek en de tijd van de ceremonie terwijl het niet de bedoeling was dat ze zouden komen en toen waren er dus wel mensen gekomen
Ik ben verbaasd dat jij geen carnaval viertquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
bb en ik zeiden al, we zouden er bijna carnaval voor gaan vieren, die pakken![]()
Dan is het goed, was een beetje een domme actie van hunquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iedereen die er bij wil zijn; mag komenMaar wij zijn zeker dat dat niet zal gebeuren
Wij trouwen in NL maar hebben het feest in België.
De daggasten worden er sowieso verwacht; maar die krijgen ook een apart kaartje met instructies er bij
why? Ik ben import jongeuh!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat jij geen carnaval viert!
Dus ?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ziet er goed uit Priem
En die kostuumsCarnaval kennen we hier niet
Gesprek tussen mij enop WA:
'Hoi liefjon!'
- 'Wtf is een liefjon?'
'Liefjeeee! Gewoon achter alleen een on plakkenNet zoals bij Hallon, Makon, Boodschappon.'
- 'Bwhehehehe je bent een sukkon.'
'YOU'RE DOING IT WRONG!!'
- ''
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ziet er goed uit Priem
En die kostuumsCarnaval kennen we hier niet
Gesprek tussen mij enop WA:
'Hoi liefjon!'
- 'Wtf is een liefjon?'
'Liefjeeee! Gewoon achter alleen een on plakkenNet zoals bij Hallon, Makon, Boodschappon.'
- 'Bwhehehehe je bent een sukkon.'
'YOU'RE DOING IT WRONG!!'
- ''
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Nakend in den kostuum
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Mss het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!! Ik zit voor mn raam en ineens gooit er iemand een volgeblaft condoom naar beneden de struiken in!
ik gnorktequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Mss het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!! Ik zit voor mn raam en ineens gooit er iemand een volgeblaft condoom naar beneden de struiken in!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Mss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude...
Don't come closer, I might hurt you
huuuquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:16 schreef Mss het volgende:
Hij hangt nu ook lekker in mijn gezichtsveld.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude...Wat geeft je
eigenlijk voor een les?
吴 曼 迪
Wiskunde en Biologiequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:19 schreef megamandy het volgende:
[..]Wat geeft je
eigenlijk voor een les?
Dat laatste stelt ook niet veel voor, dan moet je ook zoiets verzinnen om het leuk te maken haha. Maar wiskunde en biologiequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wiskunde en Biologie
Maar ook steunles en huiswerkklas dat soort grappen, zit ze nu te doen
Nee, dat stelt ook niks voor, maar iedereen moet een paar uurtjes draaien van die lessen... Helaasquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat laatste stelt ook niet veel voor, dan moet je ook zoiets verzinnen om het leuk te maken haha. Maar wiskunde en biologiewel leuk
Armen Samsonquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
Heund zit mij vet zielig aan te kijken.. Hij wil wandelen.. maar 'vrouwtje is ziek'; snapt ie dan weer niet... Gaat daarentegen wel mijn voeten zitten aflikken als die onder het deken vandaan komen
Hij zit nu maar zielig naar buiten te kijken op den stoel![]()
Pwettyquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:33 schreef Lindytje het volgende:
Dit heb ik gefixt vandaag net
http://linsloves.blogspot.com/2012/02/eotd.html
Hij vindt het niet meer zo tof dat ik thuis zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Armen Samson
Geef hem maar een kusje van mij
Zal ik even doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PwettyZet kleuren er eens bij; zodat ik het kan namaken
![]()
(of toch proberen
)
Hij snapt er helemaal niets vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij vindt het niet meer zo tof dat ik thuis zitIs al 3x in de bench gaan liggen; want daar hoort ie vandaag normaal in te liggen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Lol mijn..... Krijgen mailtje van vriendin die haar verjaardag viert op zondag 4 maart. Stuurt ie antwoord terug naar hun:
"Helaas. Dan kan ik niet; want ik verwacht dan een weekend in Kreta te zitten voor mijn vrijgezellen"
(en ja die vriendin en haar vriend regelt ons vrijgezellen dus)
Ahh... Sien is ook altijd van d'r padje als ik beneden op de bank slaap... Sien slaapt altijd op de bank 's nachts namelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij vindt het niet meer zo tof dat ik thuis zitIs al 3x in de bench gaan liggen; want daar hoort ie vandaag normaal in te liggen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Lol mijn..... Krijgen mailtje van vriendin die haar verjaardag viert op zondag 4 maart. Stuurt ie antwoord terug naar hun:
"Helaas. Dan kan ik niet; want ik verwacht dan een weekend in Kreta te zitten voor mijn vrijgezellen"
(en ja die vriendin en haar vriend regelt ons vrijgezellen dus)
Goeien fixquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh jum. Beetje in eigen mond gekotst en ik smaak mijn druiven weer van vanmiddag
Goeien additional post dezen
Die had ik nog in m'n handen vanmiddag en toch niet gekochtquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef megamandy het volgende:
Die grasgroene wat op de blog van Deb staat is mooi van Catrice! Maar ik mag van mijzelf even gaan nieuwe lakjes meer kopen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Berlijn is geboekt!
![]()
![]()
![]()
Und.. Mijn Ozotics komen morgen!
![]()
/binnenvalpost
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Berlijn is geboekt!
![]()
![]()
![]()
Und.. Mijn Ozotics komen morgen!
![]()
/binnenvalpost
*valt flauw*quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Morgen gaan je Hitsjes ook met de post mee
![]()
Waarom heb jij een legopoppetje in je sig?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik helemaal kriebelig of ik het wel goed heb gedaan![]()
Maar het appartementje dat ik heb gevonden is zo leuk! En we gaan al bijna ook echt!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom heb jij een legopoppetje in je sig?
Omdat ik eng ben en een OUD-er benquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom heb jij een legopoppetje in je sig?
Wat liefquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bleiblei reageert op legopoppetjes als wij op gelakten nagels
Vind ik ook! En heb ook echt even geen geld meer voor nagellak, moet nog voor 2x falen betalen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef megamandy het volgende:
Die grasgroene wat op de blog van Deb staat is mooi van Catrice! Maar ik mag van mijzelf even gaan nieuwe lakjes meer kopen
Noh, het valt mee, ik heb 'm al een paar dagenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu heb ik wel het geld, maar de komende tijd waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik ook! En heb ook echt even geen geld meer voor nagellak, moet nog voor 2x falen betalen.
Weet jij trouwens waar de CITO brief is gebleven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik houd heel erg in gedachten dat dit net nieuwe lakjes zijn, dus dat ze er voorlopig nog wel zijn. Bovendien waren deze en Genius in a Bottle toch uitverkocht in Amersfoort.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu heb ik wel het geld, maar de komende tijd waarschijnlijk nietDus het is slimmer als ik nu even verder niets koop. Heb toch 9 nieuwe lakjes in aantocht en dat is voor mij wel even genoeg
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, weer naar de brievenbus.
ik heb vandaag 8x 5 wereldzegels gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
CITObrief?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waar de CITO brief is gebleven?.
Ja, dat vreesde ik alquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
CITObrief?
Voor je examen?
Die lag de laatste keer gewoon op den eettafel. Die je zelf het leeggeruimd.
Oja mijn basecoat moet ik ook schuin houden om er nog iets uit te halenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik houd heel erg in gedachten dat dit net nieuwe lakjes zijn, dus dat ze er voorlopig nog wel zijn. Bovendien waren deze en Genius in a Bottle toch uitverkocht in Amersfoort.
Maar ik heb dus ook nog Fantasy Fire die een keer mijn kant op gaat komen, en 6 lakjes (en ws ook nog extra-grote top en base coat) die vanuit Amerika hierheen komen. En ik ben al zo blut.
[..]Ik kan die hier alleen per 5 kopen. Heel irritant!
Ja 8x 5 = 8 pakjes per 5........quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Ik kan die hier alleen per 5 kopen. Heel irritant!
half twee begint het.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat vreesde ik al.
Maar weet ondertussen al hoe laat ik waar moet zijn morgen.
Oh lol, op die manier.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 8x 5 = 8 pakjes per 5........
Schattig!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja mijn basecoat moet ik ook schuin houden om er nog iets uit te halenEn ja ik heb er maar eentje
Begon 'ie al te lopen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:07 schreef BGTes het volgende:
Volgens mij zijn mijn cakejes niet mislukt
En heb ondertussen afwas gedaan die er volgens mij al een heeeeele lange tijd stond
Ik wil hem ook nog hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
En genious in a bottle hadden ze hier wel staan, maar meteen weer verkocht aan gekke amerikaan mwehehe
quote:
Oh ja, ik roep wel dat ik hem wil, maar moet hem eerst nog in de winkel zien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:11 schreef PriemGirl het volgende:
Oja die een wat bruinere ondertoon heeft en meer 'streaky' toch? Ik twijfel er over. Maar moet hem maar eens in de winkel zien
Ik koop geen catrice en essence meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef megamandy het volgende:
Ik heb Peridot zelf al dus dan hoef ik deze niet
Vind ik veelsteveel geld voor een kleur die ik niet ge-wel-dig vind. Vandaar dat ik de Catrice versie wel wil, 2,50 vind ik het nog wel waard.quote:
Ik welquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik koop geen catrice en essence meer
Ik vind ze ook wel mooi, maar die lak ik 1x en dan pleur ik ze in mijn helmer, vind ik zonde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik welIk vind er best veel van mooi
Vooral als debs ze swatcht
![]()
Nee die zit er vast in volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is circus confetti eigenlijk discon? die heb ik ook weggedaan maar eigenlijk wil ik de deborah lippmann versie want lippmanns![]()
![]()
![]()
![]()
Dat. Zit nog gewoon in de collectie, maar waarom veeeeeel meer betalen voor praktisch hetzelfde?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee die zit er vast in volgens mijen waarom de DL kopen, tis gewoon hetzelfde lakje
Omdat het kanquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee die zit er vast in volgens mijen waarom de DL kopen, tis gewoon hetzelfde lakje
Precies wat ik hierboven zeiquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan![]()
Goeden matigen reden ik weet het
Dat zei skjoe ooit ook en check haar spreadsheet nuquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh bah, ik kan er zo slecht tegen als mensen dingen kopen om het merk.
Als het nou echt fijner/beter/mooier is okeee, maar als het precies hetzelfde is maar "dit is een merk" dan kan ik het nooit zo goed hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier:quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat. Het verdient een emoslinger, maar daar ben ik te lui voor.
Dankje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier:
Vind dat eigenlijk een beetje geldverspilling. Maar daar zal ik wel te nuchter voor zijn
Ja ik vind dat ook geldverspilling hoor, van die 18 dollar van de Lipmann kan je toch een aantal leuke ChG of OPI's voor kopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier:
Vind dat eigenlijk een beetje geldverspilling. Maar daar zal ik wel te nuchter voor zijn
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat ik merkengeil ben, is dat een misdaad?
Dat zeggen we toch niet muppetquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat ik merkengeil ben, is dat een misdaad?
*dure ring boks*quote:
Catrice oogschaduws zijn even goed als mac hoor, scheelt ook 12 euro ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
Zelf koop ik op make-up gebied juist sneller een merk. Maar daar heb ik dan ook het gevoel bij dat het beter is, en als iets goed werkt bij mij stap ik niet snel over naar iets dat goedkoper is.
Soms probeer ik het wel, maar gebruiken doe ik het daarna niet meer
Oh ja, leef je vooral uit. Het is je eigen geld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
*dure ring boks*
Ik kan er niets aan doen, vind het gewoon leuker als er een mooi merk op staat.. Heb zelf ook wel door dat het eigenlijk zinloos is om voor praktisch dezelfde lak zo'n 18 euro meer te betalen, maar het zijn mijn 18 euros
Over mac ben ik ook niet meer zo tevredenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Catrice oogschaduws zijn even goed als mac hoor, scheelt ook 12 euro ofzoVooral als je een basis gebruikt.
Ik koop ook liever luxe merken hoor, daar niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Ja bij mij ook. Heb nu wel genoeg catrice/essence lipsticks en vooral mijn oogschaduw- en nagellakstash is nu wel verzadigdquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat hoe langer je iets verzamelt en hoe meer je ergens van hebt je steeds meer high end wil hebben ofzo. Zo ging het bij mij tenminsteIk koop ook geen essence/catrice lipstick meer ofzo
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:36 schreef BGTes het volgende:
Ik gebruik mijn Sleek palettes net zo graag als mijn Make Up Studio mono'sEn die Captain of the Black Pearl van Catrice vind ik nog steeds mijn fijnste zwarte oogschaduw
Goeden spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar mijn chanel en YSL lipsticks zijn veul fijner ook
Chanel lipsticksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
Brace yourself..quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn tandartskosten, ik had controle + uitgebreide tandsteenverwijderdinges
* SpaceInvaders gaat verzekeringsboekje checken op dekking
Beetje afhankelijk van wat er gedaan is. Sommige behandelingen e.d. wel, andere niet. Bij mij moet ik bijvoorbeeld wel betalen voor de foto's. maar niet voor het vullen van gaatjes enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat tandarts van je eigen risico af? Ook al heb je tandartsverzekering?
Toevallig gister geweest en ook een "controlefoto" ivm drie jaar geleden. Maar drie jaar geleden zat ik bij een andere tandarts en dat was mijn eerst foto ooitquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe vaak laten jullie foto's maken? Mijn tandarts zei dat ik volgend halfjaar weer 'moest' want dan was het 3 jaar geleden
Mijne doet jaarlijks bij mij omdat ik een gaatjesgevoelig gebit heb, schijnbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe vaak laten jullie foto's maken? Mijn tandarts zei dat ik volgend halfjaar weer 'moest' want dan was het 3 jaar geleden
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zei skjoe ooit ook en check haar spreadsheet nuIk heb nooit veel essence gehad hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik bied meerquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, tandarts. Laat ik die eens bellen, is ondertussen ook weer drie jaar terug.
Peekshurquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
De schoenen passen, ik ben nu bijna net zo lang als bambi
Toen ik op het werk die kattenschoenen aan het passen was kwam opeens een klantquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
De schoenen passen, ik ben nu bijna net zo lang als bambi
Daarvoor was het zeven jaar.quote:
Ge wit toch hoe goed mijn add-hoofd is in dingen opslaan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ge wit toch al welken het zijn?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Zo, per direct mijn aboo bij t-mobile opzeggen... wat een stelletje pauperhoeren daar in die winkel![]()
![]()
Ik ben geen mongol, dus wens ik ook niet zo behandeld te worden
Op zoek naar een nieuw abbo, ipv verlengen bij T-mobile
Dat vind ik echt helemaal niks.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik op het werk die kattenschoenen aan het passen was kwam opeens een klantDus moest ik even iets afrekenen en toen was ik dus ook opeens 13cm hoger acht raar achter de kassa
Ooh en kijk wat mijn oog spot op de webshop
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook veul ouder jonguh.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik bied nog steeds meer
Insert emoslinger.gif
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik op het werk die kattenschoenen aan het passen was kwam opeens een klantDus moest ik even iets afrekenen en toen was ik dus ook opeens 13cm hoger acht raar achter de kassa
[ afbeelding ]
Over tien jaar heb je zo'n kankerkachelkeesbekkiequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik bied nog steeds meer
Insert emoslinger.gif
Te lang verhaal... doen alsof ik dom ben.. dingen zeggen die niet waar zijn, waar van ik weet dat ze niet waar zijn want ik heb de halve middag research zitten doen op internet...quote:
Ik welquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt helemaal niks.
Jup die kocht ik een paar weken terugquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Hee maar spees, ik zie nog een lakje van de laatste LE van essence in je spreadsheet staan
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over tien jaar heb je zo'n kankerkachelkeesbekkie
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lin, ik schiet straks wel een ploatje
Gaaaafffffffffffffffffff!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De combi lompe schoen en roosjes voegt me niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik welAlleen is Dr. Martens vaak te grof voor mijn voeten. Hopen dat het bij dit model niet zo is.
lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Te lang verhaal... doen alsof ik dom ben.. dingen zeggen die niet waar zijn, waar van ik weet dat ze niet waar zijn want ik heb de halve middag research zitten doen op internet...En ze daar dan mee confronteren en dat er dan nog meer onzin als verbale diarree uit komt zetten.
Laten we het er op houden dat ik goed over den spreekwoordelijke emmer was![]()
Oh ja het was ook niet mijn tandarts die het deed maar een ander vrouwtjequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toevallig gister geweest en ook een "controlefoto" ivm drie jaar geleden. Maar drie jaar geleden zat ik bij een andere tandarts en dat was mijn eerst foto ooit
Overigens is de mondhygiënist iets anders dan de tandarts (voor je tandsteen). Ik heb gister namelijk een doorverwijzing gekregenWant mijn tandvlees zou ontstoken zijn omdat het altijd bloed, en dat betekent dat het los zit en dan kan er rotzooi onder komen en dan vallen mijn tanden uit.
Maar jij bent dan ook wel ubermaster van lompen schoenenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De combi lompe schoen en roosjes voegt me niet.Does not compute ofzo.
Good busyquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin een schoenenfetish te ontwikkelen. En dat binnen een maand
6 paar sinds 23 decemberquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Good busy
Hoeveel paar heb je al gefaald?
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel ubermaster van lompen schoenen
Ja, echt... en dat ik dan zeg van: Oké, dan ga ik naar een andere providerquote:
Je moet er ook op lopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.
Jammer dat ze zo kut rijden.
You make me so proudquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
6 paar sinds 23 december
Totale kosten: 222 euro. Valt nog best mee, eik
Naar de meet ging ik rijden, dus geen lompe schoens.quote:
Man, ik hou van vodafone!!quote:
Ik neem mijn hakken mee in een tassie en ga rijden op m'n sneakersquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de meet ging ik rijden, dus geen lompe schoens.
Sukkels.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Te lang verhaal... doen alsof ik dom ben.. dingen zeggen die niet waar zijn, waar van ik weet dat ze niet waar zijn want ik heb de halve middag research zitten doen op internet...En ze daar dan mee confronteren en dat er dan nog meer onzin als verbale diarree uit komt zetten.
Laten we het er op houden dat ik goed over den spreekwoordelijke emmer was![]()
Het is altijd fijn als mensen harder falen dan jijquote:
BB denkt dat je beter wel lakjes kan kopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin een schoenenfetish te ontwikkelen. En dat binnen een maand
Kan ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik neem mijn hakken mee in een tassie en ga rijden op m'n sneakers
Jep...quote:
Neuh... Hij ziet me liever op dit dan op afgetrapte adidasjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
BB denkt dat je beter wel lakjes kan kopen
Ohai!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef Puckzzz het volgende:
Hi![]()
Ik mag ook weer buitenbinnenspelen van de baas
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh... Hij ziet me liever op dit dan op afgetrapte adidasjes
Goeden remedie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep...
Nu drink ik enen baco om mijn woede af te laten nemen
Ben je al wat kwijt qua kilootjes?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en die meds van mij![]()
Ik vreet 's ochtends drie boterhammen en dan tot het avondeten niks en dan ook niks meer...
Gisteren voelde ik me wel een beetje lichtjens in mijn hoofd bij den frietboer om 23.50u
heb je nou een pantykousje aan?quote:
Just checking voordat ik mijn opmerking ging makenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn goede matigen garp van vandaag:
Viezen premier? DAN MOET HIJ ZICH EEN KEER WASSEN
Hoezo voordatquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Just checking voordat ik mijn opmerking ging maken
schoenen however!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |