Ja ik woon er toch wel redelijk in de buurt. En wil toch echt eens zoiets meemaken. Dus als het zomer is maar met een paar vrienden daar verblijven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:52 schreef White_Flower het volgende:
Ik ken het niet, maar het lijkt mij ook ontzettend spannend.![]()
Zie ik mezelf nog wel doen.quote:
haha, daar heb je een punt. Bij ons in Heerlenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:04 schreef Flurry het volgende:
Denk dat je vooral op moet passen voor vallende stenen en zwakke vloeren. En voor de politie natuurlijk.
Hoe wil je een nachtje daar doorbrengen als je er alleen met een rondleiding kan komen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:50 schreef JustAsEasy het volgende:
Beste FOK! leden.
Ik ben van plan komende zomer een nachtje door te brengen bij de kasteel ruïne in Stein.
Volgens The Ghosthunter moet het hier spoken.
http://www.theghosthunter.nl/stein.htm
Het lijkt mij erg leuk hier een bezoekje aan te brengen.
Is iemand van jullie hier eerder geweest? Op internet staat dat je er alleen met een rondleiding kan komen.
Als ik zelf via Googlemaps kijk, zie ik duidelijk een brug via de achterkant naar het eiland lopen.
En dan heb ik nog een leuk plekje.
Cafe ilsbrink in Konigsbosch ( Limburg )
Ben hier 2 jaar geleden eens wezen kijken op klaarlichte dag. Opzich wel een aardig plekje tegen de bosrand. Dit Cafe is een x aantal jaren geleden afgebrand en men zegt dat het hier niet pluis is. Stond ook een keer in Dagblad de Limburger. Toch wil ik hier 's avonds wel eens langs. Iemand ervaringen?
Door toch stiekem een manier te vinden om er te komen. Een hek kom ik wel overheen. En als ik googlemaps mag geloven, is er gewoon een brug.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe wil je een nachtje daar doorbrengen als je er alleen met een rondleiding kan komen?
Dit is natuurlijk geen plek om criminele activiteiten te beramen, he?
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Door toch stiekem een manier te vinden om er te komen. Een hek kom ik wel overheen. En als ik googlemaps mag geloven, is er gewoon een brug.
En anders hebben we nog een bootje ter beschikking.
Zolang ik daar niks kapotmaak of voor overlast zorg, is er niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |