Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aan het eind van S2 hadden ze 'm inderdaad weer goed op de rit. Zoals met Born this Way (vond dat met die tshirts zo leuk) en Promnight. Ze hebben dit seizoen ook wel goede eps gehad (Yes/No, Heart), maar dat vandaag... da's gewoon geen Glee. Het is té graag willen, maar daardoor geloof ik het niet... ofzo. (klinkt dat logisch?)
En we weten nu ook dat in het derdewereldland waar Rory vandaan komt, geen pindakaas te vinden is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ook leuk: dat Tina bij dat rondje wensen zei dat ze een eigen liedje wilde
Waar sloeg die speech van Shue trouwens op met dat spieken, OMG.Wat een zwaar leven heeft hij dan!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
En we weten nu ook dat in het derdewereldland waar Rory vandaan komt, geen pindakaas te vinden is.
Dit ja, de schrijvers (en Lea en Dianna) weten dat er genoeg fans zijn die dat soort dingen geweldig vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:39 schreef babette21 het volgende:
Kijkers pleasen?! Er is inderdaad een enorm Faberry () fanbase ontstaan; ze hebben kort geleden zelfs een of andere internetwedstrijd voor favoriet tvkoppel gewonnen, terwijl ze niet eens een koppel zíjn (of er in de buurt komen), maar 't schijnt vooral om hun gedrag achter de schermen te gaan. Kennelijk zijn ze nogal close. Hoe dan ook, de makers weten dit natuurlijk ook en zien een hele groep kijkers die ergens op zit te wachten en die ze tevreden moeten houden. Dus geef ze af en toe een suggestief zinnetje of gebaartje en de hele fanbase is weer gerustgesteld...
Het is echt knap hoe sommige mensen overal iets in kunnen zien ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:18 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vind het ook altijd wel grappig om de reacties van de diehard fans te lezen en hoe ze alles interpreteren
dat dus he, maar ik skip wel nog altijd veel scenes tijdens het kijken als die onzin me teveel wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Hamilcar het volgende:
.. dat ik deze tiener meuk elke week weer kijk als volwassen vent vrouw:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef Poesopstokje het volgende:
10 april!![]()
![]()
![]()
Met een kleine spoiler van WikipediaSchijnbaar is het een week opgeschoven, en door een gepland praatje van Obama vervalt er een aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk nu dus Nationals en graduation in een aflevering. Oh joy.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
klinkt weer lekker volgepropt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
Waarschijnlijk nu dus Nationals en graduation in een aflevering. Oh joy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |