abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108001362
's
Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes
Newb's hentai post: (pas op, lang)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP vind je hier O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:05:31 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108001469
Werkgevers zijn inderdaad heel kut.

Heb al 3 mailtjes gestuurd naar mijn hoofdredacteur, maar reageren ho maar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:17:36 #3
358773 Lokasenna
pi_108001799
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom :')
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:29:22 #4
116629 Mystikvm
pi_108002092
Werklozen :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:30:23 #5
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002116
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom :')
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
Herkenbaar ja.
WIj moesten altijd 5 minuten van te voren op de werkplek zijn, wat inhield dat ik al 10 min van te voren op het bedrijf moest zijn.
Als ik met de trein kwam, kwam dat precies zo uit. Maar als ik ging fietsen, wat meestal was, was het maar net hoe de wind stond. Optijd is optijd hoor, niet 10 min van te voren :N
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:32:00 #6
271393 Joysa
pi_108002144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:29 schreef Mystikvm het volgende:
Werklozen :')
Ik wist het :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:33:52 #7
364581 esperanza93
pi_108002177
Ik kom bijna altijd te laat, dat vindt mijn bazin ook wel vervelend.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:36:22 #8
116629 Mystikvm
pi_108002244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik wist het :D
Je lokt me uit :')

Ik kom nooit te laat, ik mag zelf weten wanneer ik iets doe en wat ik dan doe. Ik ben echt een lucky bastard, ook al ben ik een kantoorslaaf.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:39:14 #9
358773 Lokasenna
pi_108002326
Te laat ben ik nog nooit geweest, behalve toen de huisdeur op slot zat, ik de sleutel niet kon vinden en dus binnengesloten was :')
Maar dan bel ik natuurlijk gewoon. Zomaar te laat komen vind ik wel een beetje not done als je twee minuten hoeft te lopen :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:06 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108002401
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef Joysa het volgende: [..] Het is maar een mok....
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!

Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!

Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...

geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.

En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.

NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!

Zo dat is er uit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:52 #11
358773 Lokasenna
pi_108002418
Wat enorm kinderachtig :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:58 #12
271393 Joysa
pi_108002421
Ik zei in het vorige topic al never mind :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:44:33 #13
364581 esperanza93
pi_108002478
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is. :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:46:27 #14
358773 Lokasenna
pi_108002542
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is. :D
Als de mijne er niet staat drink ik gewoon uit die van iemand anders, lekker problematisch zeg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:47:20 #15
257653 Myraela
Hangry
pi_108002563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!

Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!

Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...

geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.

En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.

NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!

Zo dat is er uit
Wat een onzin. :') Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas. :') Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:48:24 #16
116629 Mystikvm
pi_108002593
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Ik vind ook dat, als je op je werk zelf af moet wassen, je gewoon je eigen zooi schoon moet maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:49:06 #17
257653 Myraela
Hangry
pi_108002608
Ik vind trouwens dat de kasten voor het weekend sowieso leeg gehaald moeten worden. Zeker dingen als brood laat je toch geen heel weekend liggen. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:49:45 #18
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002627
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. :') Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas. :') Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:51:43 #19
116629 Mystikvm
pi_108002688
Dat is wel het voordeel van alleen wonen :') Een Spartaans ingerichte koelkast

Boter, sap, kaas

En niemand anders die het op kan maken. Wel lastig als je ineens gasten hebt :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:58:06 #20
257653 Myraela
Hangry
pi_108002859
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:49 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.

En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.

Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:00:19 #21
358773 Lokasenna
pi_108002912
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:01:03 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108002933
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.

Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.

Dus zo een onzin vind ik het dan niet meer :{w en brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen ;)

Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!

Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?

Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!

En zo niet, dan zal je het weten ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:02:09 #23
364581 esperanza93
pi_108002964
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel :')
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:02:25 #24
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002977
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.

En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.

Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
Da's waar, een keertje moet ook best kunnen. Maar als het stelselmatig raak is, is dat gewoon echt heel vervelend...
En niemand die het gedaan heeft natuurlijk :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:03:53 #25
257653 Myraela
Hangry
pi_108003027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.

Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.

Dus zo een onzin vind ik het dan niet meer :{w en brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen ;)

Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!

Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?

Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!

En zo niet, dan zal je het weten ook.
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:06:04 #26
358773 Lokasenna
pi_108003102
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen. :')
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:08:54 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108003200
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost. :')
En dat is juist het probleem. Op
Maandag opeens een half brood verdwenen of een halve pot pindakaas.

Of je MOK!
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:11:40 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108003305
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel :')
Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.

Ik ben 4maanden werkloos geweest (deels bewust ) en heb me geen minuut verveeld!

Lekker dingen thuis doen, ergens gaan lunchen, wandelen met honden. Man ik had het zelfs nog drukker dan nu :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:53 #29
358773 Lokasenna
pi_108003385
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.

Ik ben 4maanden werkloos geweest (deels bewust ) en heb me geen minuut verveeld!

Lekker dingen thuis doen, ergens gaan lunchen, wandelen met honden. Man ik had het zelfs nog drukker dan nu :D
Kijk, ik ben thuis en ik doe daar dingen, dat voelt zinloos. Ik ga wel eens ergens heen maar gewoon omdat ik het thuis niet meer uithoud. En nu ben ik maar weer gaan gamen omdat er dan tenminste nog mensen zijn die je een soort van nodig hebben :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:15:09 #30
364581 esperanza93
pi_108003435
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak. :') Mijn vrienden ook allemaal. Ik heb nu 2 baantjes en er komt nog 1 baantje aan maar het blijft saai.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:17:07 #31
358773 Lokasenna
pi_108003525
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak. :') Mijn vrienden ook allemaal. Ik heb nu 2 baantjes en er komt nog 1 baantje aan maar het blijft saai.
Hier is het dus branschoon en zie je het niet eens aan het water als je de vloer hebt gedweild :')
En ik moet pyjama's strijken :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:17:25 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108003538
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Of je laat iemand opruimen :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:20:34 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108003662
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hier is het dus branschoon en zie je het niet eens aan het water als je de vloer hebt gedweild :')
Neem een huisdier, dan is er altijd wel wat om schoon te maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:23:14 #34
358773 Lokasenna
pi_108003757
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Neem een huisdier, dan is er altijd wel wat om schoon te maken.
Check, een kat, twee konijnen, kippenhok en aquarium, net zoals alles wordt het allemaal constant brandschoon gehouden. Iedereen moet elke dag/week zijn vaste dingen doen daarin, dus eigenlijk is het nooit te zien dat iets nodig aan schoonmaken toe is.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:25:40 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108003839
Naar de bus rennen en bijna struikelen over je afzakkende broek is niet cool.

Dat ik die bus heb gehaald is dan wel weer baas.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:27:42 #36
358773 Lokasenna
pi_108003914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:

Toch naar school vandaag? Goed bezig.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:31:23 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108004056
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Check, een kat, twee konijnen, kippenhok en aquarium, net zoals alles wordt het allemaal constant brandschoon gehouden. Iedereen moet elke dag/week zijn vaste dingen doen daarin, dus eigenlijk is het nooit te zien dat iets nodig aan schoonmaken toe is.
Gaaf, heb je een foto van het aquarium?
Ik ben de mijne weer aan het schoonmaken en ga hem deze week nog opstarten :)

Hoe groot is die van jullie? De mijne is 60cm
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:32:00 #38
271393 Joysa
pi_108004079
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het gemiddelde op fok is maar 30 :'(
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:33:48 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004135
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toch naar school vandaag? Goed bezig.
Kan me niet veroorloven om weg te blijven we moeten nog deze week met een goed idee komen voor het vokgend project.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:33:59 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108004143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het gemiddelde op fok is maar 30 :'(
Tja uitzonderingen zijn er altijd he :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:34:30 #41
358773 Lokasenna
pi_108004165
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

80L aquarium, de foto's mislukken altijd met mijn camera, zonder flits worden ze altijd zo bagger :P
Platy's, zwaarddragers, kardinaaltetra's, zwarte tetra's en sumatraantjes.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:41:44 #42
364581 esperanza93
pi_108004409
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 keer in mijn leven gedweild. Ik ga het zo ook doen.
Ik moet nog naar de winkel, stofzuigen, mijn kamer opruimen en de hond uitlaten. Allemaal niks voor mij. Later neem ik een huishoudster.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:43:33 #43
346913 Drommeldaris
Dr. Ommel
pi_108004463
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 keer in mijn leven gedweild. Ik ga het zo ook doen.
Ik moet nog naar de winkel, stofzuigen, mijn kamer opruimen en de hond uitlaten. Allemaal niks voor mij. Later neem ik een huishoudster.
Mensen die niet later een huishoudster nemen :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:44:31 #44
358773 Lokasenna
pi_108004492
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Mensen die niet later een huishoudster nemen :')
Ik neem later geen huishoudster. Ik vind het decadent.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:45:05 #45
346913 Drommeldaris
Dr. Ommel
pi_108004510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:

Neger
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:45:44 #46
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004533
Ach jullie kunnen hoogstwaarschijnlijk later geen huishoudster betalen.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:46:29 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004563
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Neger
Ja die rennen snel he.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:47:16 #48
362896 Murdera
pi_108004598
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
;(
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:47:36 #49
358773 Lokasenna
pi_108004609
quote:
Jij wel?
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:48:31 #50
364581 esperanza93
pi_108004644
quote:
Jawel. Ik heb een studie gekozen waar ik veel mee ga verdienen en ik neem ook nog een rijke man. :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:48:54 #51
362896 Murdera
pi_108004657
quote:
Een schoonmaakster is trouwens een stuk goedkoper dan een vrouw.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:49:05 #52
358773 Lokasenna
pi_108004664
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Jawel. Ik heb een studie gekozen waar ik veel mee ga verdienen en ik neem ook nog een rijke man. :+
Welke studie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:49:15 #53
362896 Murdera
pi_108004665
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

ik zat er op te wachen :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:49:20 #54
271393 Joysa
pi_108004671
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

:D
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:50:28 #55
358773 Lokasenna
pi_108004712
Zou het vrouwen ook geld kosten om een man te hebben?
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:50:30 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004714
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij wel?
Hoogstwaarschijnlijk ook niet.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:51:53 #57
362896 Murdera
pi_108004758
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zou het vrouwen ook geld kosten om een man te hebben?
Meestal heeft als een vrouw werkt, haar man ook een baan. Dan niet.
De situaties waar een man echt gewoon huisman is zijn zeldzaam. Vrouwen moeten carriere maken, maar mannen mogen nogsteeds niet thuis blijven van de maatschappij.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:52:17 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004778
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Stel je voor hoe goedkoop is om te trouwen met je schoonmaakster.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:53:56 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Meestal heeft als een vrouw werkt, haar man ook een baan. Dan niet.
De situaties waar een man echt gewoon huisman is zijn zeldzaam. Vrouwen moeten carriere maken, maar mannen mogen nogsteeds niet thuis blijven van de maatschappij.
Ik zou het echt voor geen goud huisman willen zijn.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:54:26 #60
362896 Murdera
pi_108004849
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou het echt voor geen goud huisman willen zijn.
Waarom niet?
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:12 #61
358773 Lokasenna
pi_108004875
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die thuis willen blijven. Alleen maar het huishouden doen is zo... levenloos :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:32 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108004889
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

80L aquarium, de foto's mislukken altijd met mijn camera, zonder flits worden ze altijd zo bagger :P
Platy's, zwaarddragers, kardinaaltetra's, zwarte tetra's en sumatraantjes.
Is een 80cm bakje denk. Ah jo probeer eens een foto maken.

quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik neem later geen huishoudster. Ik vind het decadent.
Hoezo decadent? Je helpt er iemand financieel mee. Dus je doet nog iets goeds ook.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:42 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108004894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is gewoon niks voor mij. Ik zou er niet gelukkug van kunnen worden. Laat mij maar lekker werken.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:49 #64
364581 esperanza93
pi_108004902
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Welke studie?
Internationale betrekkingen en internationale organisaties.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik meen het wel. :D :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:55:52 #65
362896 Murdera
pi_108004906
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die thuis willen blijven. Alleen maar het huishouden doen is zo... levenloos :')
Als ik het leven van C_A soms beschreven zie worden ben ik flink jaloers..
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:21 #66
362896 Murdera
pi_108004918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef esperanza93 het volgende:
Ik meen het wel. :D :')
Dat weet ik. :')
Ik hoop dat je voor altijd jong zal blijven.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:30 #67
271393 Joysa
pi_108004926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

C_A is geen huisvrouw he..?
Die is werk aan het zoeken..
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:56:43 #68
358773 Lokasenna
pi_108004932
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat dan weer wel. Zonder kinderen kun je er nog wel iets leuks van maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:57:00 #69
362896 Murdera
pi_108004941
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:

[..]

C_A is geen huisvrouw he..?
Die is werk aan het zoeken..
Weet ik, maar nu even werkeloos, dus tijdelijk huisvrouw..
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:57:22 #70
358773 Lokasenna
pi_108004955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Internationale betrekkingen en internationale organisaties.

Doe je het voor het geld of uit interesse?
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:57:29 #71
364581 esperanza93
pi_108004960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat weet ik. :')
Ik hoop dat je voor altijd jong zal blijven.
Ik ben nu nog 18. Over 10 jaar ben ik nog steeds jong volgens de medemens dus geen zorgen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:57:54 #72
346913 Drommeldaris
Dr. Ommel
pi_108004973
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niks mis mee, nu maakt het me niet uit maar stel dat ik later niet zoveel zal verdienen dan zal mijn voorkeur ook uitgaan naar een vrouw die meer verdiend dan ik.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:59:40 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108005031
Maar dat ik graag werk en naar school ga heeft er vooral mee te maken dat ik anders ampwr contact zou hebben met mensen. :')
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:00:02 #74
362896 Murdera
pi_108005041
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Niks mis mee, nu maakt het me niet uit maar stel dat ik later niet zoveel zal verdienen dan zal mijn voorkeur ook uitgaan naar een vrouw die meer verdiend dan ik.
Ik kies vrouwen niet uit op hun inkomen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:00:25 #75
358773 Lokasenna
pi_108005046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Maar dat ik graag werk en naar school ga heeft er vooral mee te maken dat ik anders ampwr contact zou hebben met mensen. :')
Hoofdreden om weer te willen studeren. Studeren is kut maar je gaat tenminste met anderen om.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:00:58 #76
364581 esperanza93
pi_108005059
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Doe je het voor het geld of uit interesse?
Allebei wel. Ik word een briljante zakenvrouw. Ik kan goed lullen, onderhandelen en manipuleren. Allemaal dingen die je nodig hebt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:01:05 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108005065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

Al was ik putjeschepper. Geeft geen neuk.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:01:36 #78
358773 Lokasenna
pi_108005081
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Allebei wel. Ik word een briljante zakenvrouw. Ik kan goed lullen, onderhandelen en manipuleren. Allemaal dingen die je nodig hebt.
Klinkt zelfingenomen. Maar ook die eigenschap hebben veel zakenvrouwen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:01:55 #79
362896 Murdera
pi_108005095
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of we daar hier ooit iets van zullen merken. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:02:20 #80
364581 esperanza93
pi_108005108
quote:

[..]

Ik mannen ook niet maar ik hoef geen vuilnisman. Bij wijze van en rijkere mannen zijn interessanter, ofzo.

quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klinkt zelfingenomen. Maar ook die eigenschap hebben veel zakenvrouwen.
Ik weet het nou eenmaal van mezelf.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ben benieuwd of we daar hier ooit iets van zullen merken. :)
Ik denk het niet, daar zul je me voor moeten ervaren in het echte leven.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:03:26 #81
362896 Murdera
pi_108005145
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef esperanza93 het volgende:
Ik mannen ook niet maar ik hoef geen vuilnisman. Bij wijze van en rijkere mannen zijn interessanter, ofzo.
Klinkt misschien heel banaal en puberaal, emotioneel en kinderlijk, maar ik ga toch voornamelijk voor liefde.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:03:38 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108005150
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoofdreden om weer te willen studeren. Studeren is kut maar je gaat tenminste met anderen om.
Alleen achter je PCtje is ook niets he.
Als ik nou ladingen vrienden of een vriendin om de hoek had gehad was thuiszitten niet zo'n ramp geweest.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:03:51 #83
358773 Lokasenna
pi_108005161
Niets mis met vuilnismannen, het zijn gewoon ambtenaren maar dan niet die die de hele dag achter hun bureau zitten, maar ze mogen de hele dag rondrijden in een vrachtwagen en lichamelijk veel in beweging dus ze worden niet zo snel vet met een bierbuik zoals veel mannen met een beter betaalde kantoorbaan.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:03 #84
358773 Lokasenna
pi_108005204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel banaal en puberaal, emotioneel en kinderlijk, maar ik ga toch voornamelijk voor liefde.
Dan ben ik graag een banale, puberale, emotionele, kinderlijke puber O+
De baan boeit me niet zo. Als je maar van hem houdt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:04 #85
364581 esperanza93
pi_108005205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ook want liefde is leuk.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:20 #86
271393 Joysa
pi_108005213
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ben ik graag een banale, puberale, emotionele, kinderlijke puber O+
De baan boeit me niet zo. Als je maar van hem houdt.
Dat.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:30 #87
271393 Joysa
pi_108005221
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik ook want liefde is leuk.
Maar je zou niet verliefd kunnen worden op iemand die vuilnisman is?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:05:59 #88
362896 Murdera
pi_108005236
Ik snap het idee wel, maar je weet het niet zo goed te brengen esperanza.
Als je nou zegt: ik zoek een gelijkgestemde, iemand die in het zelfde millieu zit, iemand met wie je een goed gesprek kan houden over onderwerpen die jullie allebei interesseren. Dan was ik het met je eens geweest.
Maar als je zegt: rijke mannen zijn interessanter.. :')
Zo goed lul je niet.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:07:40 #89
358773 Lokasenna
pi_108005289
Ik lig op mijn buik op de bank en de kat is nu op mijn kont gaan liggen en ik vind het zielig om hem weg te halen :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:07:52 #90
271393 Joysa
pi_108005298
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lig op mijn buik op de bank en de kat is nu op mijn kont gaan liggen en ik vind het zielig om hem weg te halen :')
lekker warm toch
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:09:08 #91
364581 esperanza93
pi_108005345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Maar je zou niet verliefd kunnen worden op iemand die vuilnisman is?
Nee want zal er nooit mee omgaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
Ik snap het idee wel, maar je weet het niet zo goed te brengen esperanza.
Als je nou zegt: ik zoek een gelijkgestemde, iemand die in het zelfde millieu zit, iemand met wie je een goed gesprek kan houden over onderwerpen die jullie allebei interesseren. Dan was ik het met je eens geweest.
Maar als je zegt: rijke mannen zijn interessanter.. :')
Zo goed lul je niet.
Ik vind rijke mannen ook interessanter. Ik kom zelf opzich best uit een niet-rijk milieu dus het is niet hetzelfde milieu. :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:09:47 #92
346913 Drommeldaris
Dr. Ommel
pi_108005366
quote:
Makkelijk :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:10:03 #93
358773 Lokasenna
pi_108005380
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

[..]

Ik vind rijke mannen ook interessanter. Ik kom zelf opzich best uit een niet-rijk milieu dus het is niet hetzelfde milieu. :P
Weet je wie interessant zijn? Straatmuzikanten en andere mensen die op straat leven. Die hebben de verhalen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:10:07 #94
362896 Murdera
pi_108005381
quote:
Ben je nou aan het trollen? :') Oh god ik hoop dat je aan het trollen bent.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:12:09 #95
346913 Drommeldaris
Dr. Ommel
pi_108005435
quote:

[..]

Ik ook niet maar ik kan me voorstellen dat als ik later geen goede vooruitzichten zou hebben op een goedbetaalde baan dat ik dat wel mee zou nemen in mijn afweging :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:13:19 #96
116629 Mystikvm
pi_108005475
quote:

[..]

[..]

Weet je dat dit als oppervlakkig wordt gezien?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:14:24 #97
364581 esperanza93
pi_108005509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ben je nou aan het trollen? :') Oh god ik hoop dat je aan het trollen bent.
Nee, ik meen het wel dat ik liever een partner heb met een goed inkomen. :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:15:29 #98
362896 Murdera
pi_108005551
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:14 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee, ik meen het wel dat ik liever een partner heb met een goed inkomen. :P
Ik bedoel voornamelijk jouw reactie op mijn stukje. Lees je het niet? Snap je het niet? :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:17:09 #99
364581 esperanza93
pi_108005601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik bedoel voornamelijk jouw reactie op mijn stukje. Lees je het niet? Snap je het niet? :')
Oh dat. Wat denk je zelf, eigenlijk?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:17:31 #100
116629 Mystikvm
pi_108005615
Esperanza: Iemand interessanter vinden omdat hij rijker is dan iemand die niet rijk is gaat dus alleen om geld. In principe is het enige wat een rijker persoon wel heeft en een arm persoon niet geld en bezit. Dus het geld en bezit is wat jou aantrekt in die mannen.

Dat is oppervlakkig.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:18:04 #101
362896 Murdera
pi_108005633
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Oh dat. Wat denk je zelf, eigenlijk?
Of je loopt te trollen, of je bent echt zo dom. :')
Ik weet niet meer wat ik moet verwachten van jou, het kan allebei. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:20:20 #102
364581 esperanza93
pi_108005719
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
Esperanza: Iemand interessanter vinden omdat hij rijk is dan iemand die niet rijk is gaat dus alleen om geld. In principe is het enige wat een rijker persoon wel heeft en een arm persoon niet geld en bezit. Dus het geld en bezit is wat jou aantrekt in die mannen.

Dat is oppervlakkig.
Kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ik vind dat nou eenmaal en ik vermoed de meeste vrouwen onbewust ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Of je loopt te trollen, of je bent echt zo dom. :')
Ik weet niet meer wat ik moet verwachten van jou, het kan allebei. :')
Ik weet het niet, waarschijnlijk ben ik niet zo intelligent.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:21:23 #103
362896 Murdera
pi_108005752
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ik vind dat nou eenmaal en ik vermoed de meeste vrouwen onbewust ook.

[..]

Ik weet het niet, waarschijnlijk ben ik niet zo intelligent.
Geen zorgen. :) Domme vrouwen worden vaker en sneller rijk dan slimme vrouwen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:21:56 #104
116629 Mystikvm
pi_108005765
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dus of iemand geld heeft is het eerste criterium?

Ik kan je zeggen dat de enige vrouwen die er zo over denken niet heel erg hoog staan aangeschreven. Omhoogneukertjes heten die. Golddiggers ook wel.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:22:10 #105
364581 esperanza93
pi_108005775
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Geen zorgen. :) Domme vrouwen worden vaker en sneller rijk dan slimme vrouwen.
Hmm, hoe kan dat?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:22:12 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108005778
Kan me er redelijk in vinden dat rijke mensen interesant zijn, maar dan van uit zakelijk oogpunt. Wat doen ze er voor, wat laten ze er voor en waar komt de drive vandaan om zo ver te gaan als dat ze doen.

Maar lieve esperanza93, ik ben bang dat jij je zel een tikje overschat. Want zo goed in lullen ben je niet. Je hapt op alles en laa je keer op keer op de kast jagen. Tevens kan je op geen enkele manier een goede discussie voeren en mensen overtuigen.

Als je zoals je zelf zegt een groot zakenvrouw wilt worden zijn dat toch puntjes waar door je op je bek gaat.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:22:48 #107
358773 Lokasenna
pi_108005794
Intelligentie != slim zijn.

Ik vind mezelf toch redelijk dom ondanks mijn IQ.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:24:52 #108
116629 Mystikvm
pi_108005855
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Hmm, hoe kan dat?
Omdat domme vrouwen makkelijker in bed te krijgen zijn. Dat is gewoon zo. Dus makkelijke prooi voor (rijke) mannen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:25:58 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108005896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat de enige vrouwen die er zo over denken niet heel erg hoog staan aangeschreven. Omhoogneukertjes heten die. Golddiggers ook wel.
En die worden vaak gezien als een speeltje. Na een paar jaar worden ze gedumpt voor een jonger exemplaar. En terrecht ook :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:26:21 #110
364581 esperanza93
pi_108005908
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, niet het eerste. Ik vind zulke mannen gewoon interessanter en daar zal ik wel eerder voor vallen, denk ik. Ik ben daar eerlijk over.

quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat domme vrouwen makkelijker in bed te krijgen zijn. Dat is gewoon zo. Dus makkelijke prooi voor (rijke) mannen.
Maar dat ben ik weer niet. :')

quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

Ik weet niet of ik intelligent ben. Blijkbaar niet dan. Ik heb wel mijn vwo diploma gehaald met goede cijfers zonder iets te doen maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
Kan me er redelijk in vinden dat rijke mensen interesant zijn, maar dan van uit zakelijk oogpunt. Wat doen ze er voor, wat laten ze er voor en waar komt de drive vandaan om zo ver te gaan als dat ze doen.

Maar lieve esperanza93, ik ben bang dat jij je zel een tikje overschat. Want zo goed in lullen ben je niet. Je hapt op alles en laa je keer op keer op de kast jagen. Tevens kan je op geen enkele manier een goede discussie voeren en mensen overtuigen.

Als je zoals je zelf zegt een groot zakenvrouw wilt worden zijn dat toch puntjes waar door je op je bek gaat.
Nee ik overschat mezelf niet op dat gebied.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:28:02 #111
116629 Mystikvm
pi_108005964
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee, niet het eerste. Ik vind zulke mannen gewoon interessanter en daar zal ik wel eerder voor vallen, denk ik. Ik ben daar eerlijk over.

Prijzenswaardig dat je er eerlijk over bent, maar het enige wat ze interessanter kan maken is het feit dat ze geld hebben. Want zowel slimme als domme mensen kunnen rijk zijn. Het enige wat rijke mensen onderscheidt van niet rijke mensen is geld.

Dus geld is een belangrijke factor in jouw leven. Nogmaals, mooi dat je dat eerlijk toegeeft, maar zo bouw je maar weinig credits op bij de meeste mensen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:28:06 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108005966
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

Of je hebt nog niet de juiste baan met uitdaging gevonden. En die ga je ook niet vinden zo lang je chef frituur blijft ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:29:37 #113
358773 Lokasenna
pi_108006003
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik intelligent ben. Blijkbaar niet dan. Ik heb wel mijn vwo diploma gehaald met goede cijfers zonder iets te doen maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel denk ik.

Geloof me, met een cum laude vwo-lijst terwijl je 10 uur per week spijbelde heb je nog geen garantie dat je slim bent. Je kunt nog steeds naief zijn en de foute beslissingen nemen en vreselijk dom overkomen terwijl je acht talen kunt lezen en alle oppervlaktes van elk land ter wereld uit je hoofd kent.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:30:58 #114
358773 Lokasenna
pi_108006037
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of je hebt nog niet de juiste baan met uitdaging gevonden. En die ga je ook niet vinden zo lang je chef frituur blijft ;)
Het gaat niet om werk, het gaat gewoon om levenswijsheid die bij mij toch niet zo vergevorderd is als mijn IQ :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:31:38 #115
116629 Mystikvm
pi_108006052
Goed presteren op school vind ik sowieso overrated. Er zaten bij mij op het VWO meisjes in de klas die niets wisten maar gewoon heel goed teksten uit hun hoofd konden leren. Maar vroeg ze niet naar wie toen de president van de VS was of hoe ze een belastingformulier in moesten vullen. Dat wisten ze namelijk niet.

Dan ben je best wel dom, ja.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:34:34 #116
362896 Murdera
pi_108006147
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Goed presteren op school vind ik sowieso overrated. Er zaten bij mij op het VWO meisjes in de klas die niets wisten maar gewoon heel goed teksten uit hun hoofd konden leren. Maar vroeg ze niet naar wie toen de president van de VS was of hoe ze een belastingformulier in moesten vullen. Dat wisten ze namelijk niet.

Dan ben je best wel dom, ja.
Ik had meisjes in mijn klas op het gymnasium, die lang niet zo slim waren als meisjes op het VMBO TL. Die konden dan prachtige dingen opdreunen.
us i o um o, i orum is os is.
Leuk hoor, maar dat maakt je niet tot een slim persoon. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:35:48 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108006182
3 van de 4 mensen in mijn projectgroep zijn komen opdagen vandaag. Dit project zou nog best wat kunnen worden zo. O+
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:36:29 #118
116629 Mystikvm
pi_108006207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik had meisjes in mijn klas op het gymnasium, die lang niet zo slim waren als meisjes op het VMBO TL. Die konden dan prachtige dingen opdreunen.
i um o um o, i orum is os is.
Leuk hoor, maar dat maakt je niet tot een slim persoon. :')
Dit is precies wat ik bedoel. Op school een beetje truukjes doen heeft niks met intelligentie te maken. En dan gaan ze ook nog HBO doen i.p.v. universiteit zodat ze al helemaal niet op de proef worden gesteld. HBO is namelijk het verlengde van de middelbare school, truukjes leren en mooie verslagen maken.

Kennis hebben staat niet gelijk aan intelligent zijn. Kennis toepassen staat gelijk aan intelligentie.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:04 #119
271393 Joysa
pi_108006228
Nu voel ik me dom met jullie vwo & intelligentie gelul :D

edit; dit was best een achterlijke opmerking :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:06 #120
364581 esperanza93
pi_108006231
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geloof me, met een cum laude vwo-lijst terwijl je 10 uur per week spijbelde heb je nog geen garantie dat je slim bent. Je kunt nog steeds naief zijn en de foute beslissingen nemen en vreselijk dom overkomen terwijl je acht talen kunt lezen en alle oppervlaktes van elk land ter wereld uit je hoofd kent.
Ok, dan ben ik dom.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:06 #121
362896 Murdera
pi_108006232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Kennis hebben staat niet gelijk aan intelligent zijn. Kennis toepassen staat gelijk aan intelligentie.
^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:21 #122
358773 Lokasenna
pi_108006246
Ik kon het niet, de universiteit.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:37:40 #123
362896 Murdera
pi_108006256
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
VWO? Dat is voor het plebs. :') Gymnasium bedoel je. ;)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:06 #124
271393 Joysa
pi_108006272
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat kan hier niet eens, dan moet je heulemaal met de bus naar ver weg ;(
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:08 #125
358773 Lokasenna
pi_108006274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

VWO bestaat uit de afdelingen Atheneum en Gymnasium.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:33 #126
116629 Mystikvm
pi_108006287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
Ik wrijf het graag in.

Mijn advies is om golddigger te worden ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:38:47 #127
116629 Mystikvm
pi_108006300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat kan hier niet eens, dan moet je heulemaal met de bus naar ver weg ;(
Naar Gelderland of Brabant ja :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:39:19 #128
364581 esperanza93
pi_108006315
Ik heb in de eerste ook gymnasium gedaan. Niet zo heel lang.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:39:25 #129
362896 Murdera
pi_108006322
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet op mijn school. :D
Daar werd "het simpele VWO volk" belachelijk gemaakt. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:39:35 #130
271393 Joysa
pi_108006327
En nu ga ik weer kei hard twijfelen om misschien toch gelijk HBO te gaan doen.. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:39:44 #131
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006330
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En mensen van het Atheneum zullen om die reden altijd VWO zeggen, om er nog enigzins twijfel over laten. Een gymnasiast daarentegen zegt altijd Gymnasium :D :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:40:09 #132
362896 Murdera
pi_108006344
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef SiIk het volgende:

[..]

En mensen van het Atheneum zullen om die reden altijd VWO zeggen, om er nog enigzins twijfel over laten. Een gymnasiast daarentegen zegt altijd Gymnasium :D :')
_O- Grappig en triest omdat het waar is. _O-
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:40:21 #133
358773 Lokasenna
pi_108006353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet op mijn school. :D
Daar werd "het simpele VWO volk" belachelijk gemaakt. :')
Teken van hun domheid dat ze niet weten dat hun diploma geen haar beter of gewilder is dan dat van iemand op Atheneum. Allebei een vwo-diploma.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:40:43 #134
362896 Murdera
pi_108006367
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Teken van hun domheid dat ze niet weten dat hun diploma geen haar beter of gewilder is dan dat van iemand op Atheneum. Allebei een vwo-diploma.
Dat is niet geheel correct.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:41:07 #135
358773 Lokasenna
pi_108006387
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wie zegt er nu ook Atheneum :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:41:10 #136
364581 esperanza93
pi_108006388
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee. Gymnasium is beter.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:41:22 #137
358773 Lokasenna
pi_108006399
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat is niet geheel correct.
Oh nee? Hoe zit het dan wel?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:42:14 #138
358773 Lokasenna
pi_108006431
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nee. Gymnasium is beter.
Tja. In welk opzicht? Op atheneum kun je ook een extra examenvak nemen, dat wel nuttig is in plaats van een dode taal.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:42:38 #139
116629 Mystikvm
pi_108006445
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja. In welk opzicht? Op atheneum kun je ook een extra examenvak nemen, dat wel nuttig is in plaats van een dode taal.
Helemaal eens. Atheneumklantjes unite.

Ik had filosofie :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:42:43 #140
362896 Murdera
pi_108006447
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh nee? Hoe zit het dan wel?
Wanneer er de keuze is tussen iemand met Atheneum en Gymnasium, waar de personen in kwestie verder volledig gelijk zijn, zal toch vaak de keuze vallen op de persoon die net dat stapje extra heeft gemaakt, en er ook nog 2 dode talen bij kan.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:05 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108006462
Het is vaak zondar self made miljonairs geen tot een lage opleidig hebben gehad.

Zij maken gebruik van hun intiligentie en talent om een doel te bereiken. Zij leggen hun focus op 1 doel en behalen die dan ook vaak. Met gevolg dat ze daar in erg groot worden.

Heeft niks te maken met hoe slim ze zijn. Wel halen zij het beste uit hun zelf.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:08 #142
358773 Lokasenna
pi_108006465
Zie mij even gefrustreerd doen omdat ik op mijn school geen examen mocht doen in Latijn terwijl ik er belachelijk veel tijd in had gestoken :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:13 #143
116629 Mystikvm
pi_108006467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wanneer er de keuze is tussen iemand met Atheneum en Gymnasium, waar de personen in kwestie verder volledig gelijk zijn, zal toch vaak de keuze vallen op de persoon die net dat stapje extra heeft gemaakt, en er ook nog 2 dode talen bij kan.
Binnen het bedrijfsleven totáál irrelevant. Misschien als academicus ja.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:15 #144
364581 esperanza93
pi_108006470
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja. Universiteiten nemen eerder iemand aan van gymnasium.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:43:28 #145
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006483
Ooit deed ik ook gymnasium ;(
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:44:05 #146
362896 Murdera
pi_108006497
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Binnen het bedrijfsleven totáál irrelevant.
Dat klopt. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:44:26 #147
271393 Joysa
pi_108006504
Ik begon op VWO.. en nu.. helemaal niks.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:45:06 #148
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006521
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Hoezo helemaal niks, niet afgemaakt?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:45:16 #149
358773 Lokasenna
pi_108006525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Tja. Universiteiten nemen eerder iemand aan van gymnasium.
Niet als je kunt bewijzen dat je evenveel hebt gedaan als een gymnasiast door je op atheneum ook in te zetten en extra vakken te kiezen, en dat tijdens je gesprek voor de selectie duidelijk maakt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:45:22 #150
116629 Mystikvm
pi_108006529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Wat wil je nou? Dat we even een groepsmomentje doen en samen huilen om het verkwanselde potentieel?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:45:48 #151
362896 Murdera
pi_108006551
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet als je kunt bewijzen dat je evenveel hebt gedaan als een gymnasiast door je op atheneum ook in te zetten en extra vakken te kiezen, en dat tijdens je gesprek voor de selectie duidelijk maakt.
Het ligt ook een beetje aan welke school het is geweest.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:45:48 #152
271393 Joysa
pi_108006552
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Dat we even een groepsmomentje doen en samen huilen om het verkwanselde potentieel?
graag.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:07 #153
271393 Joysa
pi_108006561
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoezo helemaal niks, niet afgemaakt?
Nee, eigen schuld.
September weer beginnen
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:11 #154
358773 Lokasenna
pi_108006564
He ja, laten we huilen. Ik vind mezelf ook zielig nu ik in de snackbar werk.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:16 #155
116629 Mystikvm
pi_108006568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat klopt. :)
En binnen het bedrijfsleven hark je toch het meeste geld binnen.

Ik ga eindigen met een esperanza die mij alleen maar kiest om mijn geld :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:18 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108006570
Ik heb mijn intelligentie verkwist toen ik 12 was. Ik had nooit VMBO moeten doen.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:22 #157
364581 esperanza93
pi_108006572
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

zal allemaal wel interesseert me ook geen reet verder
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:23 #158
362896 Murdera
pi_108006574
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Whut?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:30 #159
271393 Joysa
pi_108006579
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
He ja, laten we huilen. Ik vind mezelf ook zielig nu ik in de snackbar werk.
Was je ook Chinees gaan leren als je daar niet had gewerkt?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:46:41 #160
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee, eigen schuld.
September weer beginnen
Goede actie. Ik had hetzelfde, is helemaal niet erg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:47:13 #161
271393 Joysa
pi_108006612
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef SiIk het volgende:

[..]

Goede actie. Ik had hetzelfde, is helemaal niet erg.
Ik vind het ook niet erg, heb best een leuke tijd gehad :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:47:24 #162
362896 Murdera
pi_108006618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat niet altijd om relevantie binnen het vakgebied, het klinkt mooier, duurder, en slimmer, en daardoor zal de keuze toch eerder op iemand van het gymnasium vallen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:47:29 #163
358773 Lokasenna
pi_108006621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

Was je ook Chinees gaan leren als je daar niet had gewerkt?
Nee. Nu ik langer met ze omga fascineert de cultuur me gewoon steeds meer, terwijl ik er op het eerste gezicht niet zoveel mee had.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:47:30 #164
364581 esperanza93
pi_108006622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die oppervlakkige meiden pik jij er toch zo uit?
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:48:59 #165
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet erg, heb best een leuke tijd gehad :D
Lang tussenuit geweest? Hoe oud ben jij eigenlijk :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:49:16 #166
271393 Joysa
pi_108006681
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee. Nu ik langer met ze omga fascineert de cultuur me gewoon steeds meer, terwijl ik er op het eerste gezicht niet zoveel mee had.
Wel knap dat je het wil leren.
Ik ken iemand die studeert Orientaalse talen en communicatie Chinees, gaat binnenkort voor een paar jaar naar China. Wel tof.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:49:34 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108006692
Jongens ik heb jullie nodig, we komen er hier echt niet uit.

We moeten een rel of hype proberen te veroorzaken een beetje groot kan worden.
Ideeen?
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:49:36 #168
271393 Joysa
pi_108006693
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef SiIk het volgende:

[..]

Lang tussenuit geweest? Hoe oud ben jij eigenlijk :@
21 ;)
Was 18 toen ik stopte.. dus 3,5 jaar als ik weer ga beginnen :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:49:37 #169
116629 Mystikvm
pi_108006695
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Die oppervlakkige meiden pik jij er toch zo uit?
Ja, maar wie zegt dat ik geen oppervlakkig meisje wil? :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:50:22 #170
116629 Mystikvm
pi_108006731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wel knap dat je het wil leren.
Ik ken iemand die studeert Orientaalse talen en communicatie Chinees, gaat binnenkort voor een paar jaar naar China. Wel tof.
Zeker respect.

Ik heb drie jaar Japans gedaan, was echt easy-mode vergeleken met de sinologen (zo moest je ze noemen).

Chinees stond gelijk aan gymnasium
Japans aan atheneum

We werden uitgelachen :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:50:25 #171
364581 esperanza93
pi_108006733
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef heloef het volgende:

Ideeen?
Moet het ook ergens over gaan dan of mag je het helemaal zelf weten?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, maar wie zegt dat ik geen oppervlakkig meisje wil? :')
Wie wil nou een oppervlakkige partner. :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:50:39 #172
362896 Murdera
pi_108006741
quote:

Ideeen?
Een rel? Kijk even hoe ze het in Griekenland doen, en leer daar van. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:50:40 #173
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:

[..]

21 ;)
Was 18 toen ik stopte.. dus 3,5 jaar als ik weer ga beginnen :P
Ah, da's best lang.
Ik moet zeggen dat ik na 2 jaar al moeite had om het ritme van school weer op te pakken. Is toch heel anders dan thuis zitten/werken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:52:07 #174
116629 Mystikvm
pi_108006804
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Wie wil nou een oppervlakkige partner. :D
Als ze maar geld heeft.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:52:54 #175
364581 esperanza93
pi_108006842
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als ze maar geld heeft.
En een goed uiterlijk is ook wel zo belangrijk denk ik. En de seks moet goed zijn denk ik ook wel.

En geen saaiheid.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:53:39 #176
271393 Joysa
pi_108006871
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ah, da's best lang.
Ik moet zeggen dat ik na 2 jaar al moeite had om het ritme van school weer op te pakken. Is toch heel anders dan thuis zitten/werken.
Zeg dat nou niet :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:54:40 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108006913
quote:

Ideeen?
Op Amerikaanse fora Afrikaans-Amerikaanse (schijtwoord) mensen uitschelden voor nigger.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:55:12 #178
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet :+
Ondanks dat heb ik vorig jaar toch alles gehaald, jij kan het ook *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:55:25 #179
362896 Murdera
pi_108006952
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

En een goed uiterlijk is ook wel zo belangrijk denk ik. En de seks moet goed zijn denk ik ook wel.

En geen saaiheid.
May you stay forever young.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:55:46 #180
271393 Joysa
pi_108006966
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ondanks dat heb ik vorig jaar toch alles gehaald, jij kan het ook *O*
SPOILER
Ik ga maar een mbo doen, dus ik moet vooral heel hard door gaan zetten en niet lui worden :X
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:56:09 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108006976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Moet het ook ergens over gaan dan of mag je het helemaal zelf weten?
Maakt niet uit waarover, ik moet zoveel hits krijgen op mijn site om dit project te halen.
Dus die site moet in opspraak komen, maar hoe is de vraag.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:56:15 #182
116629 Mystikvm
pi_108006980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

En geen saaiheid.
He-le-maal mee eens. Moet wel een lekker kontje aanzitten en ze moet toch wel een paar keer per week seks willen. Op rare plekken ook, het liefst. Want dan is het niet zo saai.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:56:28 #183
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108006987
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik ga maar een mbo doen, dus ik moet vooral heel hard door gaan zetten en niet lui worden :X
Hoezo, is dat niet zonde als je blijkbaar de potentie hebt voor VWO? -O-
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:57:09 #184
116629 Mystikvm
pi_108007017
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Op Amerikaanse fora Afrikaans-Amerikaanse (schijtwoord) mensen uitschelden voor nigger.
Van hem accepteren ze het. Negers onder elkaar.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:57:14 #185
257653 Myraela
Hangry
pi_108007020
Brug van papier bouwen in de les. Met alleen papier, geen andere dingen. Useless. :') Maar mijn brug ownde wel.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:57:41 #186
271393 Joysa
pi_108007033
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoezo, is dat niet zonde als je blijkbaar de potentie hebt voor VWO? -O-
Ja, maar ik heb alleen maar een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo nu..
En ik weet niet precies wat ik wil gaan doen, en de richtingen die ik op wil zijn op HBO gelijk niet meer algemeen.
Dus nu een algemene MBO, en daarna nog verder met HBO :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:57:41 #187
257653 Myraela
Hangry
pi_108007034
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Maakt niet uit waarover, ik moet zoveel hits krijgen op mijn site om dit project te halen.
Virals! O+
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:58:05 #188
116629 Mystikvm
pi_108007053
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:
Brug van papier bouwen in de les. Met alleen papier, geen andere dingen. Useless. :') Maar mijn brug ownde wel.
Gewoon een paar van die pakken printerpapier nemen en daar iets van bouwen. Is alleen papier ^O^
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:58:51 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108007083
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Virals! O+
Zat ik ook aan te denken, of een steengoede hoax.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:58:54 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108007090
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Van hem accepteren ze het. Negers onder elkaar.
Owja, dat vergeet ik altijd.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:58:58 #191
364581 esperanza93
pi_108007094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

May you stay forever young.
Oud worden hoort erbij.

quote:

[..]

Ik zal erover na denken, normaliter ben ik erg goed in het bedenken en veroorzaken van grote rellen.

quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

He-le-maal mee eens. Moet wel een lekker kontje aanzitten en ze moet toch wel een paar keer per week seks willen. Op rare plekken ook, het liefst. Want dan is het niet zo saai.
Ja, ben ik het wel mee eens. In bed alleen maar lijkt me ook wel een beetje saai op den duur.
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:20 #192
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108007107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb alleen maar een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo nu..
En ik weet niet precies wat ik wil gaan doen, en de richtingen die ik op wil zijn op HBO gelijk niet meer algemeen.
Dus nu een algemene MBO, en daarna nog verder met HBO :)
21+ toets is altijd een optie, maar als je het nog niet weer is MBO misschien zo'n slechte optie nog niet. Of gewoon volwassenonderwijs ingaan en in 1 of 2 jaar je havo nog afmaken :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:59:42 #193
362896 Murdera
pi_108007120
quote:

[..]

"nieuwsberichten" posten
Een verzonnen releasedate van Diablo 3, Alles wat je over ACTA kan vinden, nep Wordfeud cheats, zulk soort dingen. :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:00:15 #194
271393 Joysa
pi_108007143
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef SiIk het volgende:

[..]

21+ toets is altijd een optie, maar als je het nog niet weer is MBO misschien zo'n slechte optie nog niet. Of gewoon volwassenonderwijs ingaan en in 1 of 2 jaar je havo nog afmaken :)
Nu heb ik nog 3 jaar om te bedenken wat ik wil, en mocht ik toch niet verder willen heb ik wel een mbo waar ik wat mee kan..
Dus die mbo moet ik maar gewoon doen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:05 #195
257653 Myraela
Hangry
pi_108007177
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Zat ik ook aan te denken, of een steengoede hoax.
Of maak een variatie op

"Is het al weekend?"
"jij bent een.."

Dat zijn van die dingen die mensen wel willen doorsturen/ op klikken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:39 #196
116629 Mystikvm
pi_108007194
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.xxx

Gegarandeerde hit en kamervragen!
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:01:43 #197
271393 Joysa
pi_108007195
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of maak een variatie op

"Is het al weekend?"
"jij bent een.."

Dat zijn van die dingen die mensen wel willen doorsturen/ op klikken.
'Als je dit niet door stuurt moet je gaan betalen voor facebook'
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:02:00 #198
364581 esperanza93
pi_108007203
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.nl

Hahahahaha. Jaaaaaaaa deze is goed.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:02:44 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108007232
quote:
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.xxx

Ik had al het idee voor een datingsite voor downies. :')
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:14 #200
362896 Murdera
pi_108007251
quote:

Bestaat al. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:31 #201
116629 Mystikvm
pi_108007262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat, het adres of het idee?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:40 #202
364581 esperanza93
pi_108007273
quote:

[..]

Down mensen die webcammen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:41 #203
362896 Murdera
pi_108007275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat, het adres of het idee?
Het idee.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:03:50 #204
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_108007285
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:04:08 #205
116629 Mystikvm
pi_108007300
quote:

[..]

Het idee.
Fuck. Terug naar de tekentafel.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:04:25 #206
362896 Murdera
pi_108007308
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Fuck. Terug naar de tekentafel.
Rule 34. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:05:57 #207
364581 esperanza93
pi_108007374
I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

Nice man.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:06:53 #208
116629 Mystikvm
pi_108007418
Radiohead ^O^

Typisch VWO-muziek.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:07:39 #209
362896 Murdera
pi_108007451
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef esperanza93 het volgende:
I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul

Nice man.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:10:07 #210
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108007544
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nu heb ik nog 3 jaar om te bedenken wat ik wil, en mocht ik toch niet verder willen heb ik wel een mbo waar ik wat mee kan..
Dus die mbo moet ik maar gewoon doen.
Klinkt als een goed plan ja :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:17:12 #211
364581 esperanza93
pi_108007816
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Radiohead ^O^

Typisch VWO-muziek.
^O^ !
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:27:57 #212
362896 Murdera
pi_108008215
HELOEF, SNEL!
Zet dit op je site!
http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_6991.html
Livestream van een vrouw die net ontslagen is, en wil gaan springen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:29:18 #213
271393 Joysa
pi_108008263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
HELOEF, SNEL!
Zet dit op je site!
http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_6991.html
Livestream van een vrouw die net ontslagen is, en wil gaan springen.
Ik had 'm al aan staan :@ :@ :@

edit; anti climax :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:31:29 #214
362896 Murdera
pi_108008360
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik had 'm al aan staan :@ :@ :@

edit; anti climax :@
Valt tegen he. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:32:07 #215
271393 Joysa
pi_108008391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Valt tegen he. :')
ik deed serieus 'nouuu' toen die benen binnenboord gingen :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:32:28 #216
364581 esperanza93
pi_108008400
Ze gaat springen? Dat wil je toch niet zien?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:32:53 #217
271393 Joysa
pi_108008428
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef esperanza93 het volgende:
Ze is niet gesprongen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:34:26 #218
362896 Murdera
pi_108008488
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef esperanza93 het volgende:
Joy en ik zijn fervent ongelukstoeschouwer.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:35:34 #219
271393 Joysa
pi_108008539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Joy en ik zijn fervent ongelukstoeschouwer.
Heerlijk toch O+
Ik wil niet voor niks eigenlijk heul graag op de ambulance werken :(
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:37:15 #220
362896 Murdera
pi_108008621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heerlijk toch O+
Ik wil niet voor niks eigenlijk heul graag op de ambulance werken :(
Ik wilde bij een bioremediering bedrijf gaan werken. :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:38:39 #221
271393 Joysa
pi_108008691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik wilde bij een bioremediering bedrijf gaan werken. :@
Dat is ook wel interessant :o
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:39:57 #222
362896 Murdera
pi_108008752
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat is ook wel interessant :o
Heb nog wat gesprekken gehad met mensen die dat werk deden.
Uiteindelijk is het niet doorgegaan wegens gebrek aan vervoer en mijn (te jonge) leeftijd.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:41:31 #223
271393 Joysa
pi_108008822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb nog wat gesprekken gehad met mensen die dat werk deden.
Uiteindelijk is het niet doorgegaan wegens gebrek aan vervoer en mijn (te jonge) leeftijd.
Zonde.. Hoe tof is dat!
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:42:55 #224
362896 Murdera
pi_108008898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:41 schreef Joysa het volgende:

[..]

Zonde.. Hoe tof is dat!
Uiteindelijk misschien maar beter.
Het is wel heel erg heftig.. Het gaat ook om jonge kindjes, mensen die pas na maanden gevonden zijn enzo..
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:48:19 #225
271393 Joysa
pi_108009086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is wel heel erg heftig.. Het gaat ook om jonge kindjes, mensen die pas na maanden gevonden zijn enzo..
Dat is wel waar, maar hoe tof werk heb je dan :@
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:50:38 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108009181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Verweg van je bed show dus zo zwaar zal het niet zijn in dit geval denk ik.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:51:17 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108009201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar hoe tof werk heb je dan :@
Is begravenis ondernemer niks voor je?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:53:08 #228
271393 Joysa
pi_108009260
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is begravenis ondernemer niks voor je?
Als ik net zeg dat de ambulance iets voor mij is, wat denk je dan?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:53:21 #229
362896 Murdera
pi_108009280
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Verweg van je bed show dus zo zwaar zal het niet zijn in dit geval denk ik.
Dat betwijfel ik. De mensen die het werk deden hadden toch allemaal wel een paar flinke schokken te verwerken gehad.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:56:50 #230
271393 Joysa
pi_108009424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. De mensen die het werk deden hadden toch allemaal wel een paar flinke schokken te verwerken gehad.
Ik denk dat sommige dingen toch wel aardig hard aan kunnen komen hoor.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:56:52 #231
257653 Myraela
Hangry
pi_108009432
Mensen die al dood zijn geeft toch minder spanning hoor.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:57:22 #232
271393 Joysa
pi_108009458
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen dood zien gaan die je een half jaar hebt verzorgd.. dat is creepy.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:57:23 #233
362896 Murdera
pi_108009461
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
?
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:59:36 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108009573
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als ik net zeg dat de ambulance iets voor mij is, wat denk je dan?
Ja!

Mijn vader heeft een opleiding gedaan tot ambu broeder. En hij heeft ook zijn rijopleiding gehaald voor de ambu.

Bij kleine kinderen zijn de meeste van slag. Voor de rest valt het heel erg mee en hebben ze een kei harde humor onderling om een situatie te verwerken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:01:35 #235
271393 Joysa
pi_108009662
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja!

Mijn vader heeft een opleiding gedaan tot ambu broeder. En hij heeft ook zijn rijopleiding gehaald voor de ambu.

Bij kleine kinderen zijn de meeste van slag. Voor de rest valt het heel erg mee en hebben ze een kei harde humor onderling om een situatie te verwerken.
Nee het lijkt me dus echt helemaal niks.
Ik wil actie, niet dat serieuze stille trieste gedoe.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:06:13 #236
257653 Myraela
Hangry
pi_108009829
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

?
Wat snap je daar niet aan.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:06:43 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108009850
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Joysa het volgende:

[..]

Nee het lijkt me dus echt helemaal niks.
Ik wil actie, niet dat serieuze stille trieste gedoe.
Ga bij het sigma team van het rode kruis. Dan sta je voor op bij de grote rampen. Moet jij bepalen wie dringende hulp nodig heeft en wie niet!

Heb wel eens verslagen daar van gelezen en dat is echt lijpe shit.

Verslag van die vuurwerkbrand in het hemeldje bv.

Jongeren met verbrande vellen aan hun lijf hangen smeken om hulp. En dan moet je als eerst je tent en uitrusting opzetten voor je ze mag helpen.

Dat is de echte shit.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:08:04 #238
271393 Joysa
pi_108009911
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga bij het sigma team van het rode kruis. Dan sta je voor op bij de grote rampen. Moet jij bepalen wie dringende hulp nodig heeft en wie niet!

Heb wel eens verslagen daar van gelezen en dat is echt lijpe shit.

Verslag van die vuurwerkbrand in het hemeldje bv.

Jongeren met verbrande vellen aan hun lijf hangen smeken om hulp. En dan moet je als eerst je tent en uitrusting opzetten voor je ze mag helpen.

Dat is de echte shit.
:')
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:08:47 #239
364581 esperanza93
pi_108009945
HEEEEE!!

Ik heb een Valentijnskaartje binnengekregen! :D Met de tekst: je bent mooi en je lacht zo lief! Xxx, je weet wel wie!

Vanuit Zwolle. O+
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:13:14 #240
278027 debeterebob
pi_108010121
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef esperanza93 het volgende:
HEEEEE!!

Ik heb een Valentijnskaartje binnengekregen! :D Met de tekst: je bent mooi en je lacht zo lief! Xxx, je weet wel wie!

Vanuit Zwolle. O+
En je weet wie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:15:20 #241
364581 esperanza93
pi_108010204
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En je weet wie?
Zeker. O+ Jammer dat het een dagje te laat is. ;(
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:25:30 #242
362896 Murdera
pi_108010660
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat snap je daar niet aan.
Heb je het nou over begrafenis ondernemer of werken bij een bioremediering bedrijf?
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:27:22 #243
257653 Myraela
Hangry
pi_108010748
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb je het nou over begrafenis ondernemer of werken bij een bioremediering bedrijf?
Begrafenisondernemer.
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:27:55 #244
362896 Murdera
pi_108010770
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Begrafenisondernemer.
Dan snap ik het weer. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:26:28 #245
-1 #ANONIEM
pi_108013290
Snarf en ik zijn tot de conclusie gekomen, dat we mannen niet nodig hebben bij het klussen! :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:32:16 #246
-1 #ANONIEM
pi_108013486
Je kan ons trouwens inhuren voor het leggen van laminaat. 50 euro per uur :9

Dit betekend klussen in onze sexy klusoutfit (joggingbroek, warme trui, sportschoenen) :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:40:25 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108013733
Okee jongens ik heb een fantastisch idee voor de site. Alleen het is groots om uit te voeren.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:41:36 #248
278027 debeterebob
pi_108013785
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan ons trouwens inhuren voor het leggen van laminaat. 50 euro per uur :9

Dit betekend klussen in onze sexy klusoutfit (joggingbroek, warme trui, sportschoenen) :+
Wassen jullie ook auto's in een sexy bikini?
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:45:14 #249
364581 esperanza93
pi_108013934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Okee jongens ik heb een fantastisch idee voor de site. Alleen het is groots om uit te voeren.
share it
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:47:26 #250
278027 debeterebob
pi_108014018
quote:
Nee geen foto's van je gezwel dat tussen je benen hangt :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:55:47 #251
-1 #ANONIEM
pi_108014276
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wassen jullie ook auto's in een sexy bikini?
100 euro per persoon :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:56:44 #252
278027 debeterebob
pi_108014307
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

100 euro per persoon :+
En zonder bikini?
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:09:48 #253
291856 kutkloon7
pi_108014758
quote:
Vertel. Ik ben ook een vriend van me aan het helpen met een site, met php enzo. Maar ik geloof niet dat dat wat gaat worden :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:10:15 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108014778
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:45 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

share it
Iets mt codes zoeken om geld te winnen wat uiteindelijk een 1 april grap is.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:31:20 #255
88068 kree
pi_108015517
Nou jongens nog even een nieuwtje "Anja" heeft een nieuw vriendje :')
Tot zover mijn laatste sprankje hoop die ik nog had samen met haar.

Tja jammer, wist al dat het toch over was natuurlijk, maar het klinkt niet echt leuk als je "vervangen" bent in een paar weken.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:36:50 #256
67240 Bartholomeus
pi_108015718
Werknemers :')

Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:52:18 #257
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108016213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef kree het volgende:

Tja jammer, wist al dat het toch over was natuurlijk, maar het klinkt niet echt leuk als je "vervangen" bent in een paar weken.
Stijlloos, vergeet die vrouw.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:57:25 #258
278027 debeterebob
pi_108016390
quote:
13s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Stijlloos, vergeet die vrouw.
Whehe. Das snel gegaan dan. Samenvatting?
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:03:56 #259
67240 Bartholomeus
pi_108016643
quote:

Haar nieuwe soon-to-be-ex :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:04:35 #260
-1 #ANONIEM
pi_108016665
Ow ja en we kunnen ook goed inbreken! :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:04:55 #261
-1 #ANONIEM
pi_108016679
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

En zonder bikini?
Nou dan wel 500 euro pp :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:08:35 #262
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_108016809
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou dan wel 500 euro pp :P
Duur grapje _O-
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:11:35 #263
-1 #ANONIEM
pi_108016928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:08 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Duur grapje _O-
ja je moet er wat voor over hebben :+
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:12:16 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108016961
quote:

Wat een bitch.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:16:56 #265
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_108017140
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja je moet er wat voor over hebben :+
True, maar doe je dan ook meteen poetsen en waxen?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:18:51 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108017208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

True, maar doe je dan ook meteen poetsen en waxen?
Voor 500 euro en jij vraagt poetsen en waxen :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:36:54 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108018023
Hoi :W
Speeddaten gister was tof :Y dat ga ik zeker weer doen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:59:27 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108019097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Verslagje!
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:01:07 #269
301594 Watertornado
pi_108019180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Heb je je piemel nog kunnen laten verwennen?
Beter onethisch dan oneetbaar
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:02:14 #270
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108019221
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:59 schreef twi het volgende:

[..]

Verslagje!
Pff daar vraag je wat :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:03:07 #271
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108019273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Heb je je piemel nog kunnen laten verwennen?
Nee ik doe wat fout :P
14 SHADES OF GREY
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:06:24 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108019419
Contact aan overgehouden? Hoe waren de vrouwen? Waren er echt minder mannen? Ging het beter na de eerste paar speeddates? Bla di bla di bla.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:13:33 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108019729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:06 schreef twi het volgende:
Contact aan overgehouden? Hoe waren de vrouwen? Waren er echt minder mannen? Ging het beter na de eerste paar speeddates? Bla di bla di bla.
Geen idee uitslag komt morgen. Maar ik verwacht het eigenlijk niet. En vind ik ook niet zo belangrijk was ook niet het doel gewoon een leuke avond hebben. En oefenen om gesprekjes te voeren.
Sommige wel leuk. Een uitschieter. Maar verder niet zo veel bijzonders.
Te veel mannen bijna het dubbele van vrouwen.
Ik vond het wel moeilijk die gesprekjes maar het gaat beter naarmate je het vaker doet
14 SHADES OF GREY
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:22:20 #274
267077 DigitalGirl
pi_108020146
Geloof het niet echt als mensen zeggen het was om te oefenen.
Drama means nothing, it's part of the game.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:23:08 #275
88068 kree
pi_108020198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Haar nieuwe soon-to-be-ex :Y
net wat ik dacht ook.
Heb haar nog maar een sms-je gestuurd of ze het nu wel ineens allemaal zeker wist.
(dat na dus een lange brief van haar waarom enzo)

Nouja gun het haar best hoor, tis een leuke meid, maar ik voorzie weer een nieuw gebroken hartje.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:24:42 #276
119554 -Strawberry-
pi_108020271
quote:

Huh jullie waren toch verliefd en zo?
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:27:03 #277
88068 kree
pi_108020405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Huh jullie waren toch verliefd en zo?
jaaaaaa, maar het ging weer heel raar.
Ze kwam met dat ze een relatie niet aankon en waarschijnlijk nooit iemand zou kunnen vinden.
(dit in uitleg in ooa een brief)

Nouja we gingen niet met ruzie uit elkaar.
Maar ze heeft nu dus alweer een ander.

Zet je wel aan het denken....
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:31:02 #278
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108020638
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ze kwam met dat ze een relatie niet aankon en waarschijnlijk nooit iemand zou kunnen vinden.

Ja dat is inderdaad verbazend bij sommige :o
14 SHADES OF GREY
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:32:32 #279
88068 kree
pi_108020728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad verbazend bij sommige :o
Yep en het is lullig om te zeggen. Maar had er genoeg waarschuwingen over van anderen om maar niks met haar te beginnen.

En toch gewoon doen hahaha het was best mooi en leuk allemaal.
Heb er geen spijt van, maar helaas blijken die waarschuwingen dus toch waar te zijn.

Nouja troost me maar met de gedachte dat het niet alleen aan mij lag...
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:34:35 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108020845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef kree het volgende:

[..]

Yep en het is lullig om te zeggen. Maar had er genoeg waarschuwingen over van anderen om maar niks met haar te beginnen.

En toch gewoon doen hahaha het was best mooi en leuk allemaal.
Heb er geen spijt van, maar helaas blijken die waarschuwingen dus toch waar te zijn.

Nouja troost me maar met de gedachte dat het niet alleen aan mij lag...
En als ze ook uit dezelfde woonplaats komt, zorgt dit voor iets minder druk op de inteeltproblemen!

Always look on the bright side of life.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:35:37 #281
88068 kree
pi_108020891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef twi het volgende:

[..]

En als ze ook uit dezelfde woonplaats komt, zorgt dit voor iets minder druk op de inteeltproblemen!

Always look on the bright side of life.
euh ja :P

Nou misschien wat voor jou twi :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:36:25 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108020939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef kree het volgende:

[..]

euh ja :P

Nou misschien wat voor jou twi :P
Ja? Ik ben 't niet hoor. Ik ben nog steeds gewoon single.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:36:34 #283
267077 DigitalGirl
pi_108020952
quote:

[..]
Je weet het heh...

"6. She left you and you are conviced there isn't another guy in the picture.

What makes you think such a stupid thing?

Maybe you will say: "She told me so".

Women are the biggest liars on this planet. 99% of the time a woman leaves you it's for another man, and I highly doubt you are in that other 1%.

Unfortunately, you are in a far more inferior position to this other person she is with. Why? Because she will know that with a simply phone call, she can have you back, and this new guy she is with is the challenge she wants.

It's time for you to man up and not be the pushover that is always there for her when that phone call comes because by doing so she will have the peace of mind in knowing that she has you wrapped around her finger and that the other guy is the "challenge" that she wants.

Never doubt that there is another guy in the picture."

"10. Your girlfriend asked for a break.

90% of the time in which a woman asks her boyfriend for a break, it's because there is another guy chasing her. This doesn't mean she is dating this other guy, but it's very probable that she is very interested in this other person.

Women are like Tarzan. They don't let go of one branch until they have hold of another. Therefore, if things are fine with your girlfriend and then she says "she's confused", it's probably because she has another guy in her view (DO NOT ask her because she will deny it).

Clearly, she is very calm because she knows that you are likely in love with her and when she wants to return, she will, because you will be in your bed, crying over her. Knowing this, she has complete control to try out this new
relationship, while knowing that she still has her other option (YOU!).

Surely, since she told you she is "confused" you smothered her with phonecalls, e-mails, requests, etc. which did nothing but confirm to her that she has you wrapped around her finger. She left you and she knows that she still has you, and the only one hurting over this is YOU!

But... What would happen if she didn't hear from you anymore? What would happen if you don't call her? if you don't chase after her anymore? What will happen if she learned through common friends that you don't talk about her anymore and that you are doing just great without her and moving on with your life?

If she cares, she will realize that she is losing you and only then will she try to fix things. What you decide to do with her is up to you. You have asserted control over the situation."
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:36:44 #284
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108020958
Verbroken relaties CHECK
Nieuwe relaties ?
Neuken !
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:37:08 #285
119554 -Strawberry-
pi_108020977
quote:

[..]

Bizar dat ze dan wel gewoon een relatie met een ander aangaat ja. Wat een domper..
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:38:30 #286
267077 DigitalGirl
pi_108021050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bizar dat ze dan wel gewoon een relatie met een ander aangaat ja. Wat een domper..
1Women are like Tarzan. They don't let go of one branch until they have hold of another. 
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:38:46 #287
88068 kree
pi_108021072
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

yep check :')

nouja, zie het wel weer gebeuren.

Oja meisje twee heeft inmiddels een nieuwe vriend.

Haha tis dat het mijn type toch al niet was, anders was dit een dik gemiste kans geweest.

Ik sta weer op de uitkijk :P

Toch nog maar eens die andere meid vragen die me in eerste instantie afwees denk :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:39:01 #288
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108021087
Herkenbaar.

Ook eens aan de hand gehad. Ik zag het letterlijk voor mijn ogen gebeuren en ik dacht nog 'neeeh'.

Een week later wilde ze er mee ophouden en nee, verzekerde ze me, het ging niet om een andere vent. Ze was nog niet toe aan vastigheid. De uitleg dat ik dat ook helemaal niet zocht... deed weinig.

De week daarop zie ik ze arm in arm lopen.

Vrouwen zijn hoeren, woord neger.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:40:02 #289
88068 kree
pi_108021149
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Herkenbaar.

Ook eens aan de hand gehad. Ik zag het letterlijk voor mijn ogen gebeuren en ik dacht nog 'neeeh'.

Een week later wilde ze er mee ophouden en nee, verzekerde ze me, het ging niet om een andere vent.

De week daarop zie ik ze arm in arm lopen.

Vrouwen zijn hoeren, woord neger.
Verdomme :') ik ga er nog maar effe vanuit dat ze de waarheid sprak toen ze zei dat ze nog niks had met iemand toen ze met mij was.

Nou lekker weer hahaha keiharde faal :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:41:50 #290
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108021255
Waar ik persoonlijk niet tegenkan is 'denken voor een ander'. Daar zijn veel vrouwen goed in:

'Hij wil eigenlijk meer dan alleen neuken/ hij wil teveel'
'Hij wil me niet echt'
'Hij vindt eigenlijk iemand anders leuk'
'Hij is zo'n type en zo'n type is gewoon zo'
'Hij wil me niet meer'

De meeste vrouwen hebben het toneelspel al zover in hun kleine grijze massa'tjes gespeeld dat de grens tussen fictie en werkelijkheid al niet meer duidelijk is. Wat zij hebben verzonnen is zo.

En al wat je nodig hebt voor echte antwoorden is een goede vraag, maar dan speelt onzekerheid weer op en wordt er niet gevraagd maar ingevuld. aaaaaargh

Anyway, ik heb nu een lief meisje...dus fuck die singles ook :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:49:25 #291
88068 kree
pi_108021664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je weet het heh...

"6. She left you and you are conviced there isn't another guy in the picture.

knip
ja je zou het haast denken eigenlijk.
Hoewel dit meisje is niet "normaal" als in standaard zeg maar.
Vertrouw haar er wel in als ze dat zegt.

Maar hoe waar zou het kunnen zijn.
Ik hoop echt van niet en anders kan ze zo liegen dat het gedrukt staat dat elke relatie met haar met wie dan ook stuk gaat lopen.

Weet je echt ik geef me helemaal bloot en heb echt gepraat over hele serieuze dingen (neem haar verleden) en ook over mezelf ook.

Zelfs dat ik me nu nog wel eens zorgen maak over haar (haar zelf dus) naar aanleiding van die verhalen.

Nouja om mezelf te beschermen maar het hoofdstuk afsluiten dan..
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:54:34 #292
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_108021972
Ze heeft blijkbaar iemand anders gevonden die zich zorgen over haar maakt. :')

Niet lullig bedoeld, maar zodra mensen zo snel al over allerlei shit uitweiden, is dat vaak ook een teken aan de wand.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:58:41 #293
88068 kree
pi_108022198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze heeft blijkbaar iemand anders gevonden die zich zorgen over haar maakt. :')

Niet lullig bedoeld, maar zodra mensen zo snel al over allerlei shit uitweiden, is dat vaak ook een teken aan de wand.
yep

nouja ik was niet de eerste die zich zorgen maakte en ik ben bang ook niet de laatste.
Maar wil niet vooroordelen geven over die meid want diep in haar hart is ze wel lief.

Jammer is het gewoon, ik kon haar niet bieden wat ze zocht en dat is vast ook de reden dat ze nog bij een psych loopt.

Had het wel gewild trouwens hoor en nog steeds, maar mocht ze nu weer terug komen naar mij dan is het de 3e keer en dan ga ik mezelf toch nog wel eens achter de oren krabben voordat ik weer wat begin met haar.

Oh btw, wie neemt er nu contact op via facebook? :P
Doe maar PM of DM :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:00:54 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108022345
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef kree het volgende:
yep

nouja ik was niet de eerste die zich zorgen maakte en ik ben bang ook niet de laatste.
Maar wil niet vooroordelen geven over die meid want diep in haar hart is ze wel lief.

Jammer is het gewoon, ik kon haar niet bieden wat ze zocht en dat is vast ook de reden dat ze nog bij een psych loopt.

Had het wel gewild trouwens hoor en nog steeds, maar mocht ze nu weer terug komen naar mij dan is het de 3e keer en dan ga ik mezelf toch nog wel eens achter de oren krabben voordat ik weer wat begin met haar.

Oh btw, wie neemt er nu contact op via facebook? :P
Doe maar PM of DM :)
Joh, laat 'r lekker in 'r eigen sopje gaar koken. Wat moet je met iemand waarvoor je je kwetsbare kant zo open stelt en die dan even op je hart stampt en er nog een dansje over doet ook? Nee joh, geen enkele druppel energie meer in steken. En buiten de gemeente shoppen naar een nieuwe vrouw, dan wordt Overduin ook een beetje ontlast.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:02:30 #295
88068 kree
pi_108022434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:

[..]

Joh, laat 'r lekker in 'r eigen sopje gaar koken. Wat moet je met iemand waarvoor je je kwetsbare kant zo open stelt en die dan even op je hart stampt en er nog een dansje over doet ook? Nee joh, geen enkele druppel energie meer in steken. En buiten de gemeente shoppen naar een nieuwe vrouw, dan wordt Overduin ook een beetje ontlast.
Haha nou had het er laatst nog over met een andere meid (ook weer eens zo 1 die ik wel leuk vond maar geen reet mee heb gedaan, getrouwd en kind inmiddels)

Maar ik zit gewoon er alweer serieus over te denken om me weer op een datingsite te zetten :') met paiq heb ik het wel gehad lol :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:03:49 #296
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108022525
kree, minder voor je. Maar ja niks aan te doen. Denk gewoon aan de leuke momenten en op naar de volgende.

Sterkte!
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:09:17 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108022803
Ergens had ik dit wel verwacht, met die wispelturigheid van haar.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:10:03 #298
88068 kree
pi_108022838
ja thx,

Nouja er komt wel weer wat.
Maar dat zullen meerdere "ouderen" hier kennen.

Tis toch eigenlijk het eerste meisje waar ik echt wat mee dacht te hebben.
En kijk je om je heen dan heeft iedereen kinderen en is getrouwd (ja misschien is het Katwijk dan)

Ik zie me kansen gewoon afnemen hahaha.

En toch zie ik nog vrijgezelle meiden om me heen maar die zijn zelfstandiger etc als ik.
Althans zo zie ik het en dat maakt het nog lastiger.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:11:23 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108022898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:10 schreef kree het volgende:
ja thx,

Nouja er komt wel weer wat.
Maar dat zullen meerdere "ouderen" hier kennen.

Tis toch eigenlijk het eerste meisje waar ik echt wat mee dacht te hebben.
En kijk je om je heen dan heeft iedereen kinderen en is getrouwd (ja misschien is het Katwijk dan)

Ik zie me kansen gewoon afnemen hahaha.

En toch zie ik nog vrijgezelle meiden om me heen maar die zijn zelfstandiger etc als ik.
Althans zo zie ik het en dat maakt het nog lastiger.
Je bent wat, 27? Je hoeft toch niet iemand van je eigen leeftijd te zoeken, meiden van 21-25 kunnen ook prima.
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:11:57 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108022918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef twi het volgende:

[..]

Je bent wat, 27? Je hoeft toch niet iemand van je eigen leeftijd te zoeken, meiden van 21-25 kunnen ook prima.
Studentes neuken, ik zeg doen.
C'est la vie
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:12:06 #301
88068 kree
pi_108022928
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef twi het volgende:

[..]

28 en ja weet ik.
Maarja ga niet effe in de kroeg hangen nu hier om te versieren.

haha kleine kans om daar iemand te vinden.
Maar dat weet jij ook Twi :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')