De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
Je lokt me uitquote:
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!quote:
Als de mijne er niet staat drink ik gewoon uit die van iemand anders, lekker problematisch zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!
Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!
Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...
geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.
En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.
NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!
Zo dat is er uit
Ik vind ook dat, als je op je werk zelf af moet wassen, je gewoon je eigen zooi schoon moet maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is.
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas.
Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas.
Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel
Da's waar, een keertje moet ook best kunnen. Maar als het stelselmatig raak is, is dat gewoon echt heel vervelend...quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.
En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.
Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.
Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.
Dus zo een onzin vind ik het dan niet meeren brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen
Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!
Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?
Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!
En zo niet, dan zal je het weten ook.
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voelquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen.
En dat is juist het probleem. Opquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost.
Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel
Kijk, ik ben thuis en ik doe daar dingen, dat voelt zinloos. Ik ga wel eens ergens heen maar gewoon omdat ik het thuis niet meer uithoud. En nu ben ik maar weer gaan gamen omdat er dan tenminste nog mensen zijn die je een soort van nodig hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.
Ik ben 4maanden werkloos geweest (deels bewust ) en heb me geen minuut verveeld!
Lekker dingen thuis doen, ergens gaan lunchen, wandelen met honden. Man ik had het zelfs nog drukker dan nu
Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel
Hier is het dus branschoon en zie je het niet eens aan het water als je de vloer hebt gedweildquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak.Mijn vrienden ook allemaal. Ik heb nu 2 baantjes en er komt nog 1 baantje aan maar het blijft saai.
Of je laat iemand opruimenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak.Mijn vrienden ook allemaal. Ik heb nu 2 baantjes en er komt nog 1 baantje aan maar het blijft saai.
Neem een huisdier, dan is er altijd wel wat om schoon te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is het dus branschoon en zie je het niet eens aan het water als je de vloer hebt gedweild
En ik moet pyjama's strijken
Check, een kat, twee konijnen, kippenhok en aquarium, net zoals alles wordt het allemaal constant brandschoon gehouden. Iedereen moet elke dag/week zijn vaste dingen doen daarin, dus eigenlijk is het nooit te zien dat iets nodig aan schoonmaken toe is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neem een huisdier, dan is er altijd wel wat om schoon te maken.
Toch naar school vandaag? Goed bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
Naar de bus rennen en bijna struikelen over je afzakkende broek is niet cool.
Dat ik die bus heb gehaald is dan wel weer baas.
Gaaf, heb je een foto van het aquarium?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Check, een kat, twee konijnen, kippenhok en aquarium, net zoals alles wordt het allemaal constant brandschoon gehouden. Iedereen moet elke dag/week zijn vaste dingen doen daarin, dus eigenlijk is het nooit te zien dat iets nodig aan schoonmaken toe is.
Het gemiddelde op fok is maar 30quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf, heb je een foto van het aquarium?
Ik ben de mijne weer aan het schoonmaken en ga hem deze week nog opstarten
Hoe groot is die van jullie? De mijne is 60cm
Kan me niet veroorloven om weg te blijven we moeten nog deze week met een goed idee komen voor het vokgend project.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch naar school vandaag? Goed bezig.
Tja uitzonderingen zijn er altijd hequote:
80L aquarium, de foto's mislukken altijd met mijn camera, zonder flits worden ze altijd zo baggerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf, heb je een foto van het aquarium?
Ik ben de mijne weer aan het schoonmaken en ga hem deze week nog opstarten
Hoe groot is die van jullie? De mijne is 60cm
Ik heb maar 1 keer in mijn leven gedweild. Ik ga het zo ook doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is het dus branschoon en zie je het niet eens aan het water als je de vloer hebt gedweild
En ik moet pyjama's strijken
Mensen die niet later een huishoudster nemenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 keer in mijn leven gedweild. Ik ga het zo ook doen.
Ik moet nog naar de winkel, stofzuigen, mijn kamer opruimen en de hond uitlaten. Allemaal niks voor mij. Later neem ik een huishoudster.
Ik neem later geen huishoudster. Ik vind het decadent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet later een huishoudster nemen
Negerquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:25 schreef heloef het volgende:
Naar de bus rennen en bijna struikelen over je afzakkende broek is niet cool.
Dat ik die bus heb gehaald is dan wel weer baas.
Ja die rennen snel he.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Ach jullie kunnen hoogstwaarschijnlijk later geen huishoudster betalen.
Jij wel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Jawel. Ik heb een studie gekozen waar ik veel mee ga verdienen en ik neem ook nog een rijke man.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Een schoonmaakster is trouwens een stuk goedkoper dan een vrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Welke studie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb een studie gekozen waar ik veel mee ga verdienen en ik neem ook nog een rijke man.
ik zat er op te wachenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb een studie gekozen waar ik veel mee ga verdienen en ik neem ook nog een rijke man.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een schoonmaakster is trouwens een stuk goedkoper dan een vrouw.
Hoogstwaarschijnlijk ook niet.quote:
Meestal heeft als een vrouw werkt, haar man ook een baan. Dan niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Zou het vrouwen ook geld kosten om een man te hebben?
Stel je voor hoe goedkoop is om te trouwen met je schoonmaakster.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een schoonmaakster is trouwens een stuk goedkoper dan een vrouw.
Ik zou het echt voor geen goud huisman willen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal heeft als een vrouw werkt, haar man ook een baan. Dan niet.
De situaties waar een man echt gewoon huisman is zijn zeldzaam. Vrouwen moeten carriere maken, maar mannen mogen nogsteeds niet thuis blijven van de maatschappij.
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het echt voor geen goud huisman willen zijn.
Is een 80cm bakje denk. Ah jo probeer eens een foto maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
80L aquarium, de foto's mislukken altijd met mijn camera, zonder flits worden ze altijd zo bagger
Platy's, zwaarddragers, kardinaaltetra's, zwarte tetra's en sumatraantjes.
Hoezo decadent? Je helpt er iemand financieel mee. Dus je doet nog iets goeds ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik neem later geen huishoudster. Ik vind het decadent.
Het is gewoon niks voor mij. Ik zou er niet gelukkug van kunnen worden. Laat mij maar lekker werken.quote:
Als ik het leven van C_A soms beschreven zie worden ben ik flink jaloers..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap ook niet dat er vrouwen zijn die thuis willen blijven. Alleen maar het huishouden doen is zo... levenloos
C_A is geen huisvrouw he..?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het leven van C_A soms beschreven zie worden ben ik flink jaloers..
Dat dan weer wel. Zonder kinderen kun je er nog wel iets leuks van maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het leven van C_A soms beschreven zie worden ben ik flink jaloers..
Weet ik, maar nu even werkeloos, dus tijdelijk huisvrouw..quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
C_A is geen huisvrouw he..?
Die is werk aan het zoeken..
Doe je het voor het geld of uit interesse?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Internationale betrekkingen en internationale organisaties.
Ik ben nu nog 18. Over 10 jaar ben ik nog steeds jong volgens de medemens dus geen zorgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Ik hoop dat je voor altijd jong zal blijven.
Niks mis mee, nu maakt het me niet uit maar stel dat ik later niet zoveel zal verdienen dan zal mijn voorkeur ook uitgaan naar een vrouw die meer verdiend dan ik.quote:
Ik kies vrouwen niet uit op hun inkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niks mis mee, nu maakt het me niet uit maar stel dat ik later niet zoveel zal verdienen dan zal mijn voorkeur ook uitgaan naar een vrouw die meer verdiend dan ik.
Hoofdreden om weer te willen studeren. Studeren is kut maar je gaat tenminste met anderen om.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
Maar dat ik graag werk en naar school ga heeft er vooral mee te maken dat ik anders ampwr contact zou hebben met mensen.
Allebei wel. Ik word een briljante zakenvrouw. Ik kan goed lullen, onderhandelen en manipuleren. Allemaal dingen die je nodig hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe je het voor het geld of uit interesse?
Al was ik putjeschepper. Geeft geen neuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kies vrouwen niet uit op hun inkomen.
Klinkt zelfingenomen. Maar ook die eigenschap hebben veel zakenvrouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Allebei wel. Ik word een briljante zakenvrouw. Ik kan goed lullen, onderhandelen en manipuleren. Allemaal dingen die je nodig hebt.
Ben benieuwd of we daar hier ooit iets van zullen merken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Allebei wel. Ik word een briljante zakenvrouw. Ik kan goed lullen, onderhandelen en manipuleren. Allemaal dingen die je nodig hebt.
Ik mannen ook niet maar ik hoef geen vuilnisman. Bij wijze van en rijkere mannen zijn interessanter, ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het nou eenmaal van mezelf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt zelfingenomen. Maar ook die eigenschap hebben veel zakenvrouwen.
Ik denk het niet, daar zul je me voor moeten ervaren in het echte leven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we daar hier ooit iets van zullen merken.
Klinkt misschien heel banaal en puberaal, emotioneel en kinderlijk, maar ik ga toch voornamelijk voor liefde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef esperanza93 het volgende:
Ik mannen ook niet maar ik hoef geen vuilnisman. Bij wijze van en rijkere mannen zijn interessanter, ofzo.
Alleen achter je PCtje is ook niets he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoofdreden om weer te willen studeren. Studeren is kut maar je gaat tenminste met anderen om.
Dan ben ik graag een banale, puberale, emotionele, kinderlijke puberquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel banaal en puberaal, emotioneel en kinderlijk, maar ik ga toch voornamelijk voor liefde.
Ik ook want liefde is leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel banaal en puberaal, emotioneel en kinderlijk, maar ik ga toch voornamelijk voor liefde.
Dat.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben ik graag een banale, puberale, emotionele, kinderlijke puber
De baan boeit me niet zo. Als je maar van hem houdt.
Maar je zou niet verliefd kunnen worden op iemand die vuilnisman is?quote:
lekker warm tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik lig op mijn buik op de bank en de kat is nu op mijn kont gaan liggen en ik vind het zielig om hem weg te halen
Nee want zal er nooit mee omgaan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar je zou niet verliefd kunnen worden op iemand die vuilnisman is?
Ik vind rijke mannen ook interessanter. Ik kom zelf opzich best uit een niet-rijk milieu dus het is niet hetzelfde milieu.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
Ik snap het idee wel, maar je weet het niet zo goed te brengen esperanza.
Als je nou zegt: ik zoek een gelijkgestemde, iemand die in het zelfde millieu zit, iemand met wie je een goed gesprek kan houden over onderwerpen die jullie allebei interesseren. Dan was ik het met je eens geweest.
Maar als je zegt: rijke mannen zijn interessanter..
Zo goed lul je niet.
Makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:45 schreef heloef het volgende:
Weet je wie interessant zijn? Straatmuzikanten en andere mensen die op straat leven. Die hebben de verhalen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee want zal er nooit mee omgaan.
[..]
Ik vind rijke mannen ook interessanter. Ik kom zelf opzich best uit een niet-rijk milieu dus het is niet hetzelfde milieu.![]()
Ben je nou aan het trollen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:
Ik vind rijke mannen ook interessanter. Ik kom zelf opzich best uit een niet-rijk milieu dus het is niet hetzelfde milieu.![]()
Ik ook niet maar ik kan me voorstellen dat als ik later geen goede vooruitzichten zou hebben op een goedbetaalde baan dat ik dat wel mee zou nemen in mijn afwegingquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je dat dit als oppervlakkig wordt gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee want zal er nooit mee omgaan.
[..]
Nee, ik meen het wel dat ik liever een partner heb met een goed inkomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen?Oh god ik hoop dat je aan het trollen bent.
Ik bedoel voornamelijk jouw reactie op mijn stukje. Lees je het niet? Snap je het niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:14 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, ik meen het wel dat ik liever een partner heb met een goed inkomen.
Oh dat. Wat denk je zelf, eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bedoel voornamelijk jouw reactie op mijn stukje. Lees je het niet? Snap je het niet?
Of je loopt te trollen, of je bent echt zo dom.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Oh dat. Wat denk je zelf, eigenlijk?
Kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ik vind dat nou eenmaal en ik vermoed de meeste vrouwen onbewust ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
Esperanza: Iemand interessanter vinden omdat hij rijk is dan iemand die niet rijk is gaat dus alleen om geld. In principe is het enige wat een rijker persoon wel heeft en een arm persoon niet geld en bezit. Dus het geld en bezit is wat jou aantrekt in die mannen.
Dat is oppervlakkig.
Ik weet het niet, waarschijnlijk ben ik niet zo intelligent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of je loopt te trollen, of je bent echt zo dom.![]()
Ik weet niet meer wat ik moet verwachten van jou, het kan allebei.
Geen zorgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ik vind dat nou eenmaal en ik vermoed de meeste vrouwen onbewust ook.
[..]
Ik weet het niet, waarschijnlijk ben ik niet zo intelligent.
Dus of iemand geld heeft is het eerste criterium?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ik vind dat nou eenmaal en ik vermoed de meeste vrouwen onbewust ook.
Hmm, hoe kan dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen zorgen.Domme vrouwen worden vaker en sneller rijk dan slimme vrouwen.
Omdat domme vrouwen makkelijker in bed te krijgen zijn. Dat is gewoon zo. Dus makkelijke prooi voor (rijke) mannen.quote:
En die worden vaak gezien als een speeltje. Na een paar jaar worden ze gedumpt voor een jonger exemplaar. En terrecht ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus of iemand geld heeft is het eerste criterium?
Ik kan je zeggen dat de enige vrouwen die er zo over denken niet heel erg hoog staan aangeschreven. Omhoogneukertjes heten die. Golddiggers ook wel.
Nee, niet het eerste. Ik vind zulke mannen gewoon interessanter en daar zal ik wel eerder voor vallen, denk ik. Ik ben daar eerlijk over.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus of iemand geld heeft is het eerste criterium?
Ik kan je zeggen dat de enige vrouwen die er zo over denken niet heel erg hoog staan aangeschreven. Omhoogneukertjes heten die. Golddiggers ook wel.
Maar dat ben ik weer niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat domme vrouwen makkelijker in bed te krijgen zijn. Dat is gewoon zo. Dus makkelijke prooi voor (rijke) mannen.
Ik weet niet of ik intelligent ben. Blijkbaar niet dan. Ik heb wel mijn vwo diploma gehaald met goede cijfers zonder iets te doen maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Intelligentie != slim zijn.
Ik vind mezelf toch redelijk dom ondanks mijn IQ.
Nee ik overschat mezelf niet op dat gebied.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef ook_gek het volgende:
Kan me er redelijk in vinden dat rijke mensen interesant zijn, maar dan van uit zakelijk oogpunt. Wat doen ze er voor, wat laten ze er voor en waar komt de drive vandaan om zo ver te gaan als dat ze doen.
Maar lieve esperanza93, ik ben bang dat jij je zel een tikje overschat. Want zo goed in lullen ben je niet. Je hapt op alles en laa je keer op keer op de kast jagen. Tevens kan je op geen enkele manier een goede discussie voeren en mensen overtuigen.
Als je zoals je zelf zegt een groot zakenvrouw wilt worden zijn dat toch puntjes waar door je op je bek gaat.
Prijzenswaardig dat je er eerlijk over bent, maar het enige wat ze interessanter kan maken is het feit dat ze geld hebben. Want zowel slimme als domme mensen kunnen rijk zijn. Het enige wat rijke mensen onderscheidt van niet rijke mensen is geld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, niet het eerste. Ik vind zulke mannen gewoon interessanter en daar zal ik wel eerder voor vallen, denk ik. Ik ben daar eerlijk over.
Of je hebt nog niet de juiste baan met uitdaging gevonden. En die ga je ook niet vinden zo lang je chef frituur blijftquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Intelligentie != slim zijn.
Ik vind mezelf toch redelijk dom ondanks mijn IQ.
Geloof me, met een cum laude vwo-lijst terwijl je 10 uur per week spijbelde heb je nog geen garantie dat je slim bent. Je kunt nog steeds naief zijn en de foute beslissingen nemen en vreselijk dom overkomen terwijl je acht talen kunt lezen en alle oppervlaktes van elk land ter wereld uit je hoofd kent.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:26 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik intelligent ben. Blijkbaar niet dan. Ik heb wel mijn vwo diploma gehaald met goede cijfers zonder iets te doen maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel denk ik.
Het gaat niet om werk, het gaat gewoon om levenswijsheid die bij mij toch niet zo vergevorderd is als mijn IQquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je hebt nog niet de juiste baan met uitdaging gevonden. En die ga je ook niet vinden zo lang je chef frituur blijft
Ik had meisjes in mijn klas op het gymnasium, die lang niet zo slim waren als meisjes op het VMBO TL. Die konden dan prachtige dingen opdreunen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
Goed presteren op school vind ik sowieso overrated. Er zaten bij mij op het VWO meisjes in de klas die niets wisten maar gewoon heel goed teksten uit hun hoofd konden leren. Maar vroeg ze niet naar wie toen de president van de VS was of hoe ze een belastingformulier in moesten vullen. Dat wisten ze namelijk niet.
Dan ben je best wel dom, ja.
Dit is precies wat ik bedoel. Op school een beetje truukjes doen heeft niks met intelligentie te maken. En dan gaan ze ook nog HBO doen i.p.v. universiteit zodat ze al helemaal niet op de proef worden gesteld. HBO is namelijk het verlengde van de middelbare school, truukjes leren en mooie verslagen maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had meisjes in mijn klas op het gymnasium, die lang niet zo slim waren als meisjes op het VMBO TL. Die konden dan prachtige dingen opdreunen.
i um o um o, i orum is os is.
Leuk hoor, maar dat maakt je niet tot een slim persoon.
Ok, dan ben ik dom.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geloof me, met een cum laude vwo-lijst terwijl je 10 uur per week spijbelde heb je nog geen garantie dat je slim bent. Je kunt nog steeds naief zijn en de foute beslissingen nemen en vreselijk dom overkomen terwijl je acht talen kunt lezen en alle oppervlaktes van elk land ter wereld uit je hoofd kent.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Kennis hebben staat niet gelijk aan intelligent zijn. Kennis toepassen staat gelijk aan intelligentie.
VWO? Dat is voor het plebs.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
Nu voel ik me dom met jullie vwo & intelligentie gelul
Dat kan hier niet eens, dan moet je heulemaal met de bus naar ver wegquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
VWO? Dat is voor het plebs.Gymnasium bedoel je.
VWO bestaat uit de afdelingen Atheneum en Gymnasium.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
VWO? Dat is voor het plebs.Gymnasium bedoel je.
Ik wrijf het graag in.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:37 schreef Joysa het volgende:
Nu voel ik me dom met jullie vwo & intelligentie gelul
Naar Gelderland of Brabant jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan hier niet eens, dan moet je heulemaal met de bus naar ver weg
Niet op mijn school.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
VWO bestaat uit de afdelingen Atheneum en Gymnasium.
En mensen van het Atheneum zullen om die reden altijd VWO zeggen, om er nog enigzins twijfel over laten. Een gymnasiast daarentegen zegt altijd Gymnasiumquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
VWO bestaat uit de afdelingen Atheneum en Gymnasium.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
En mensen van het Atheneum zullen om die reden altijd VWO zeggen, om er nog enigzins twijfel over laten. Een gymnasiast daarentegen zegt altijd Gymnasium![]()
Teken van hun domheid dat ze niet weten dat hun diploma geen haar beter of gewilder is dan dat van iemand op Atheneum. Allebei een vwo-diploma.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet op mijn school.![]()
Daar werd "het simpele VWO volk" belachelijk gemaakt.
Dat is niet geheel correct.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teken van hun domheid dat ze niet weten dat hun diploma geen haar beter of gewilder is dan dat van iemand op Atheneum. Allebei een vwo-diploma.
Wie zegt er nu ook Atheneumquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
En mensen van het Atheneum zullen om die reden altijd VWO zeggen, om er nog enigzins twijfel over laten. Een gymnasiast daarentegen zegt altijd Gymnasium![]()
Nee. Gymnasium is beter.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teken van hun domheid dat ze niet weten dat hun diploma geen haar beter of gewilder is dan dat van iemand op Atheneum. Allebei een vwo-diploma.
Tja. In welk opzicht? Op atheneum kun je ook een extra examenvak nemen, dat wel nuttig is in plaats van een dode taal.quote:
Helemaal eens. Atheneumklantjes unite.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. In welk opzicht? Op atheneum kun je ook een extra examenvak nemen, dat wel nuttig is in plaats van een dode taal.
Wanneer er de keuze is tussen iemand met Atheneum en Gymnasium, waar de personen in kwestie verder volledig gelijk zijn, zal toch vaak de keuze vallen op de persoon die net dat stapje extra heeft gemaakt, en er ook nog 2 dode talen bij kan.quote:
Binnen het bedrijfsleven totáál irrelevant. Misschien als academicus ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer er de keuze is tussen iemand met Atheneum en Gymnasium, waar de personen in kwestie verder volledig gelijk zijn, zal toch vaak de keuze vallen op de persoon die net dat stapje extra heeft gemaakt, en er ook nog 2 dode talen bij kan.
Tja. Universiteiten nemen eerder iemand aan van gymnasium.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. In welk opzicht? Op atheneum kun je ook een extra examenvak nemen, dat wel nuttig is in plaats van een dode taal.
Dat klopt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Binnen het bedrijfsleven totáál irrelevant.
Hoezo helemaal niks, niet afgemaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Ik begon op VWO.. en nu.. helemaal niks.
Niet als je kunt bewijzen dat je evenveel hebt gedaan als een gymnasiast door je op atheneum ook in te zetten en extra vakken te kiezen, en dat tijdens je gesprek voor de selectie duidelijk maakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Tja. Universiteiten nemen eerder iemand aan van gymnasium.
Wat wil je nou? Dat we even een groepsmomentje doen en samen huilen om het verkwanselde potentieel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
Ik begon op VWO.. en nu.. helemaal niks.
Het ligt ook een beetje aan welke school het is geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je kunt bewijzen dat je evenveel hebt gedaan als een gymnasiast door je op atheneum ook in te zetten en extra vakken te kiezen, en dat tijdens je gesprek voor de selectie duidelijk maakt.
graag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat we even een groepsmomentje doen en samen huilen om het verkwanselde potentieel?
Nee, eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo helemaal niks, niet afgemaakt?
En binnen het bedrijfsleven hark je toch het meeste geld binnen.quote:
zal allemaal wel interesseert me ook geen reet verderquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je kunt bewijzen dat je evenveel hebt gedaan als een gymnasiast door je op atheneum ook in te zetten en extra vakken te kiezen, en dat tijdens je gesprek voor de selectie duidelijk maakt.
Whut?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat we even een groepsmomentje doen en samen huilen om het verkwanselde potentieel?
Was je ook Chinees gaan leren als je daar niet had gewerkt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
He ja, laten we huilen. Ik vind mezelf ook zielig nu ik in de snackbar werk.
Goede actie. Ik had hetzelfde, is helemaal niet erg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, eigen schuld.
September weer beginnen
Ik vind het ook niet erg, heb best een leuke tijd gehadquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goede actie. Ik had hetzelfde, is helemaal niet erg.
Het gaat niet altijd om relevantie binnen het vakgebied, het klinkt mooier, duurder, en slimmer, en daardoor zal de keuze toch eerder op iemand van het gymnasium vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En binnen het bedrijfsleven hark je toch het meeste geld binnen.
Ik ga eindigen met een esperanza die mij alleen maar kiest om mijn geld
Nee. Nu ik langer met ze omga fascineert de cultuur me gewoon steeds meer, terwijl ik er op het eerste gezicht niet zoveel mee had.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was je ook Chinees gaan leren als je daar niet had gewerkt?
Die oppervlakkige meiden pik jij er toch zo uit?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En binnen het bedrijfsleven hark je toch het meeste geld binnen.
Ik ga eindigen met een esperanza die mij alleen maar kiest om mijn geld
Lang tussenuit geweest? Hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, heb best een leuke tijd gehad
Wel knap dat je het wil leren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Nu ik langer met ze omga fascineert de cultuur me gewoon steeds meer, terwijl ik er op het eerste gezicht niet zoveel mee had.
21quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lang tussenuit geweest? Hoe oud ben jij eigenlijk
Ja, maar wie zegt dat ik geen oppervlakkig meisje wil?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Die oppervlakkige meiden pik jij er toch zo uit?
Zeker respect.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel knap dat je het wil leren.
Ik ken iemand die studeert Orientaalse talen en communicatie Chinees, gaat binnenkort voor een paar jaar naar China. Wel tof.
Moet het ook ergens over gaan dan of mag je het helemaal zelf weten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb jullie nodig, we komen er hier echt niet uit.
We moeten een rel of hype proberen te veroorzaken een beetje groot kan worden.
Ideeen?
Wie wil nou een oppervlakkige partner.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat ik geen oppervlakkig meisje wil?
Een rel? Kijk even hoe ze het in Griekenland doen, en leer daar van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
Ideeen?
Ah, da's best lang.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
21
Was 18 toen ik stopte.. dus 3,5 jaar als ik weer ga beginnen
Als ze maar geld heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Wie wil nou een oppervlakkige partner.
En een goed uiterlijk is ook wel zo belangrijk denk ik. En de seks moet goed zijn denk ik ook wel.quote:
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, da's best lang.
Ik moet zeggen dat ik na 2 jaar al moeite had om het ritme van school weer op te pakken. Is toch heel anders dan thuis zitten/werken.
Op Amerikaanse fora Afrikaans-Amerikaanse (schijtwoord) mensen uitschelden voor nigger.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef heloef het volgende:
Ideeen?
Ondanks dat heb ik vorig jaar toch alles gehaald, jij kan het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
May you stay forever young.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En een goed uiterlijk is ook wel zo belangrijk denk ik. En de seks moet goed zijn denk ik ook wel.
En geen saaiheid.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ondanks dat heb ik vorig jaar toch alles gehaald, jij kan het ookIk ga maar een mbo doen, dus ik moet vooral heel hard door gaan zetten en niet lui wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Maakt niet uit waarover, ik moet zoveel hits krijgen op mijn site om dit project te halen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:50 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Moet het ook ergens over gaan dan of mag je het helemaal zelf weten?
He-le-maal mee eens. Moet wel een lekker kontje aanzitten en ze moet toch wel een paar keer per week seks willen. Op rare plekken ook, het liefst. Want dan is het niet zo saai.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:52 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En een goed uiterlijk is ook wel zo belangrijk denk ik. En de seks moet goed zijn denk ik ook wel.
En geen saaiheid.
Hoezo, is dat niet zonde als je blijkbaar de potentie hebt voor VWO?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga maar een mbo doen, dus ik moet vooral heel hard door gaan zetten en niet lui worden
Van hem accepteren ze het. Negers onder elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op Amerikaanse fora Afrikaans-Amerikaanse (schijtwoord) mensen uitschelden voor nigger.
Ja, maar ik heb alleen maar een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo nu..quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo, is dat niet zonde als je blijkbaar de potentie hebt voor VWO?
Virals!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit waarover, ik moet zoveel hits krijgen op mijn site om dit project te halen.
Dus die site moet in opspraak komen, maar hoe is de vraag.
Gewoon een paar van die pakken printerpapier nemen en daar iets van bouwen. Is alleen papierquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:
Brug van papier bouwen in de les. Met alleen papier, geen andere dingen. Useless.Maar mijn brug ownde wel.
Zat ik ook aan te denken, of een steengoede hoax.quote:
Owja, dat vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van hem accepteren ze het. Negers onder elkaar.
Oud worden hoort erbij.quote:
Ik zal erover na denken, normaliter ben ik erg goed in het bedenken en veroorzaken van grote rellen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niet uit waarover, ik moet zoveel hits krijgen op mijn site om dit project te halen.
Ja, ben ik het wel mee eens. In bed alleen maar lijkt me ook wel een beetje saai op den duur.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens. Moet wel een lekker kontje aanzitten en ze moet toch wel een paar keer per week seks willen. Op rare plekken ook, het liefst. Want dan is het niet zo saai.
21+ toets is altijd een optie, maar als je het nog niet weer is MBO misschien zo'n slechte optie nog niet. Of gewoon volwassenonderwijs ingaan en in 1 of 2 jaar je havo nog afmakenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alleen maar een overgangsbewijs van 3 naar 4 havo nu..
En ik weet niet precies wat ik wil gaan doen, en de richtingen die ik op wil zijn op HBO gelijk niet meer algemeen.
Dus nu een algemene MBO, en daarna nog verder met HBO
"nieuwsberichten" postenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 3 jaar om te bedenken wat ik wil, en mocht ik toch niet verder willen heb ik wel een mbo waar ik wat mee kan..quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
21+ toets is altijd een optie, maar als je het nog niet weer is MBO misschien zo'n slechte optie nog niet. Of gewoon volwassenonderwijs ingaan en in 1 of 2 jaar je havo nog afmaken
Of maak een variatie opquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, of een steengoede hoax.
'Als je dit niet door stuurt moet je gaan betalen voor facebook'quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of maak een variatie op
"Is het al weekend?"
"jij bent een.."
Dat zijn van die dingen die mensen wel willen doorsturen/ op klikken.
Hahahahaha. Jaaaaaaaa deze is goed.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.nl
Gegarandeerde hit en kamervragen!
Ik had al het idee voor een datingsite voor downies.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.xxx
Bestaat al.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
Een site maken waarop Down-patienten zich voor webcamseks aanbieden en allerlei showtjes geven. www.strippingdown.xxx
Rule 34.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fuck. Terug naar de tekentafel.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef esperanza93 het volgende:
I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
Nice man.
Klinkt als een goed plan jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu heb ik nog 3 jaar om te bedenken wat ik wil, en mocht ik toch niet verder willen heb ik wel een mbo waar ik wat mee kan..
Dus die mbo moet ik maar gewoon doen.
Ik had 'm al aan staanquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
HELOEF, SNEL!
Zet dit op je site!
http://prezatv.blogspot.com/2012/02/blog-post_6991.html
Livestream van een vrouw die net ontslagen is, en wil gaan springen.
Valt tegen he.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had 'm al aan staan![]()
![]()
edit; anti climax
ik deed serieus 'nouuu' toen die benen binnenboord gingenquote:
Ze is niet gesprongen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef esperanza93 het volgende:
Ze gaat springen? Dat wil je toch niet zien?
Joy en ik zijn fervent ongelukstoeschouwer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:32 schreef esperanza93 het volgende:
Ze gaat springen? Dat wil je toch niet zien?
Heerlijk tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy en ik zijn fervent ongelukstoeschouwer.
Ik wilde bij een bioremediering bedrijf gaan werken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Ik wil niet voor niks eigenlijk heul graag op de ambulance werken
Dat is ook wel interessantquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde bij een bioremediering bedrijf gaan werken.
Heb nog wat gesprekken gehad met mensen die dat werk deden.quote:
Zonde.. Hoe tof is dat!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog wat gesprekken gehad met mensen die dat werk deden.
Uiteindelijk is het niet doorgegaan wegens gebrek aan vervoer en mijn (te jonge) leeftijd.
Uiteindelijk misschien maar beter.quote:
Dat is wel waar, maar hoe tof werk heb je danquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteindelijk misschien maar beter.
Het is wel heel erg heftig.. Het gaat ook om jonge kindjes, mensen die pas na maanden gevonden zijn enzo..
Verweg van je bed show dus zo zwaar zal het niet zijn in dit geval denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uiteindelijk misschien maar beter.
Het is wel heel erg heftig.. Het gaat ook om jonge kindjes, mensen die pas na maanden gevonden zijn enzo..
Is begravenis ondernemer niks voor je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar hoe tof werk heb je dan
Als ik net zeg dat de ambulance iets voor mij is, wat denk je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is begravenis ondernemer niks voor je?
Dat betwijfel ik. De mensen die het werk deden hadden toch allemaal wel een paar flinke schokken te verwerken gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Verweg van je bed show dus zo zwaar zal het niet zijn in dit geval denk ik.
Ik denk dat sommige dingen toch wel aardig hard aan kunnen komen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De mensen die het werk deden hadden toch allemaal wel een paar flinke schokken te verwerken gehad.
Mensen dood zien gaan die je een half jaar hebt verzorgd.. dat is creepy.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen die al dood zijn geeft toch minder spanning hoor.
?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:56 schreef Myraela het volgende:
Mensen die al dood zijn geeft toch minder spanning hoor.
Ja!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik net zeg dat de ambulance iets voor mij is, wat denk je dan?
Nee het lijkt me dus echt helemaal niks.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja!
Mijn vader heeft een opleiding gedaan tot ambu broeder. En hij heeft ook zijn rijopleiding gehaald voor de ambu.
Bij kleine kinderen zijn de meeste van slag. Voor de rest valt het heel erg mee en hebben ze een kei harde humor onderling om een situatie te verwerken.
Ga bij het sigma team van het rode kruis. Dan sta je voor op bij de grote rampen. Moet jij bepalen wie dringende hulp nodig heeft en wie niet!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee het lijkt me dus echt helemaal niks.
Ik wil actie, niet dat serieuze stille trieste gedoe.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga bij het sigma team van het rode kruis. Dan sta je voor op bij de grote rampen. Moet jij bepalen wie dringende hulp nodig heeft en wie niet!
Heb wel eens verslagen daar van gelezen en dat is echt lijpe shit.
Verslag van die vuurwerkbrand in het hemeldje bv.
Jongeren met verbrande vellen aan hun lijf hangen smeken om hulp. En dan moet je als eerst je tent en uitrusting opzetten voor je ze mag helpen.
Dat is de echte shit.
En je weet wie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef esperanza93 het volgende:
HEEEEE!!
Ik heb een Valentijnskaartje binnengekregen!Met de tekst: je bent mooi en je lacht zo lief! Xxx, je weet wel wie!
Vanuit Zwolle.
Begrafenisondernemer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je het nou over begrafenis ondernemer of werken bij een bioremediering bedrijf?
Wassen jullie ook auto's in een sexy bikini?quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan ons trouwens inhuren voor het leggen van laminaat. 50 euro per uur
Dit betekend klussen in onze sexy klusoutfit (joggingbroek, warme trui, sportschoenen)
share itquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Okee jongens ik heb een fantastisch idee voor de site. Alleen het is groots om uit te voeren.
Nee geen foto's van je gezwel dat tussen je benen hangtquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Okee jongens ik heb een fantastisch idee voor de site. Alleen het is groots om uit te voeren.
100 euro per persoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wassen jullie ook auto's in een sexy bikini?
Vertel. Ik ben ook een vriend van me aan het helpen met een site, met php enzo. Maar ik geloof niet dat dat wat gaat wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Iets mt codes zoeken om geld te winnen wat uiteindelijk een 1 april grap is.quote:
Stijlloos, vergeet die vrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef kree het volgende:
Nou jongens nog even een nieuwtje "Anja" heeft een nieuw vriendje![]()
Tot zover mijn laatste sprankje hoop die ik nog had samen met haar.
Tja jammer, wist al dat het toch over was natuurlijk, maar het klinkt niet echt leuk als je "vervangen" bent in een paar weken.
Haar nieuwe soon-to-be-exquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef kree het volgende:
Tja jammer, wist al dat het toch over was natuurlijk, maar het klinkt niet echt leuk als je "vervangen" bent in een paar weken.
Wat een bitch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef kree het volgende:
True, maar doe je dan ook meteen poetsen en waxen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja je moet er wat voor over hebben
Voor 500 euro en jij vraagt poetsen en waxenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar doe je dan ook meteen poetsen en waxen?
Verslagje!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi![]()
Speeddaten gister was tofdat ga ik zeker weer doen.
Heb je je piemel nog kunnen laten verwennen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Hoi![]()
Speeddaten gister was tofdat ga ik zeker weer doen.
Pff daar vraag je watquote:
Nee ik doe wat foutquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je piemel nog kunnen laten verwennen?
Geen idee uitslag komt morgen. Maar ik verwacht het eigenlijk niet. En vind ik ook niet zo belangrijk was ook niet het doel gewoon een leuke avond hebben. En oefenen om gesprekjes te voeren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:06 schreef twi het volgende:
Contact aan overgehouden? Hoe waren de vrouwen? Waren er echt minder mannen? Ging het beter na de eerste paar speeddates? Bla di bla di bla.
net wat ik dacht ook.quote:
Huh jullie waren toch verliefd en zo?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:31 schreef kree het volgende:
jaaaaaa, maar het ging weer heel raar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh jullie waren toch verliefd en zo?
Ja dat is inderdaad verbazend bij sommigequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa, maar het ging weer heel raar.
Ze kwam met dat ze een relatie niet aankon en waarschijnlijk nooit iemand zou kunnen vinden.
(dit in uitleg in ooa een brief)
Nouja we gingen niet met ruzie uit elkaar.
Maar ze heeft nu dus alweer een ander.
Zet je wel aan het denken....
Yep en het is lullig om te zeggen. Maar had er genoeg waarschuwingen over van anderen om maar niks met haar te beginnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad verbazend bij sommige
En als ze ook uit dezelfde woonplaats komt, zorgt dit voor iets minder druk op de inteeltproblemen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Yep en het is lullig om te zeggen. Maar had er genoeg waarschuwingen over van anderen om maar niks met haar te beginnen.
En toch gewoon doen hahaha het was best mooi en leuk allemaal.
Heb er geen spijt van, maar helaas blijken die waarschuwingen dus toch waar te zijn.
Nouja troost me maar met de gedachte dat het niet alleen aan mij lag...
euh jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
En als ze ook uit dezelfde woonplaats komt, zorgt dit voor iets minder druk op de inteeltproblemen!
Always look on the bright side of life.
Ja? Ik ben 't niet hoor. Ik ben nog steeds gewoon single.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
euh ja
Nou misschien wat voor jou twi
Je weet het heh...quote:
Bizar dat ze dan wel gewoon een relatie met een ander aangaat ja. Wat een domper..quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaaa, maar het ging weer heel raar.
Ze kwam met dat ze een relatie niet aankon en waarschijnlijk nooit iemand zou kunnen vinden.
(dit in uitleg in ooa een brief)
Nouja we gingen niet met ruzie uit elkaar.
Maar ze heeft nu dus alweer een ander.
Zet je wel aan het denken....
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bizar dat ze dan wel gewoon een relatie met een ander aangaat ja. Wat een domper..
1 | Women are like Tarzan. They don't let go of one branch until they have hold of another. |
yep checkquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bizar dat ze dan wel gewoon een relatie met een ander aangaat ja. Wat een domper..
Verdommequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
Herkenbaar.
Ook eens aan de hand gehad. Ik zag het letterlijk voor mijn ogen gebeuren en ik dacht nog 'neeeh'.
Een week later wilde ze er mee ophouden en nee, verzekerde ze me, het ging niet om een andere vent.
De week daarop zie ik ze arm in arm lopen.
Vrouwen zijn hoeren, woord neger.
ja je zou het haast denken eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je weet het heh...
"6. She left you and you are conviced there isn't another guy in the picture.
knip
yepquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze heeft blijkbaar iemand anders gevonden die zich zorgen over haar maakt.
Niet lullig bedoeld, maar zodra mensen zo snel al over allerlei shit uitweiden, is dat vaak ook een teken aan de wand.
Joh, laat 'r lekker in 'r eigen sopje gaar koken. Wat moet je met iemand waarvoor je je kwetsbare kant zo open stelt en die dan even op je hart stampt en er nog een dansje over doet ook? Nee joh, geen enkele druppel energie meer in steken. En buiten de gemeente shoppen naar een nieuwe vrouw, dan wordt Overduin ook een beetje ontlast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:58 schreef kree het volgende:
yep
nouja ik was niet de eerste die zich zorgen maakte en ik ben bang ook niet de laatste.
Maar wil niet vooroordelen geven over die meid want diep in haar hart is ze wel lief.
Jammer is het gewoon, ik kon haar niet bieden wat ze zocht en dat is vast ook de reden dat ze nog bij een psych loopt.
Had het wel gewild trouwens hoor en nog steeds, maar mocht ze nu weer terug komen naar mij dan is het de 3e keer en dan ga ik mezelf toch nog wel eens achter de oren krabben voordat ik weer wat begin met haar.
Oh btw, wie neemt er nu contact op via facebook?
Doe maar PM of DM
Haha nou had het er laatst nog over met een andere meid (ook weer eens zo 1 die ik wel leuk vond maar geen reet mee heb gedaan, getrouwd en kind inmiddels)quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Joh, laat 'r lekker in 'r eigen sopje gaar koken. Wat moet je met iemand waarvoor je je kwetsbare kant zo open stelt en die dan even op je hart stampt en er nog een dansje over doet ook? Nee joh, geen enkele druppel energie meer in steken. En buiten de gemeente shoppen naar een nieuwe vrouw, dan wordt Overduin ook een beetje ontlast.
Je bent wat, 27? Je hoeft toch niet iemand van je eigen leeftijd te zoeken, meiden van 21-25 kunnen ook prima.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:10 schreef kree het volgende:
ja thx,
Nouja er komt wel weer wat.
Maar dat zullen meerdere "ouderen" hier kennen.
Tis toch eigenlijk het eerste meisje waar ik echt wat mee dacht te hebben.
En kijk je om je heen dan heeft iedereen kinderen en is getrouwd (ja misschien is het Katwijk dan)
Ik zie me kansen gewoon afnemen hahaha.
En toch zie ik nog vrijgezelle meiden om me heen maar die zijn zelfstandiger etc als ik.
Althans zo zie ik het en dat maakt het nog lastiger.
Studentes neuken, ik zeg doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent wat, 27? Je hoeft toch niet iemand van je eigen leeftijd te zoeken, meiden van 21-25 kunnen ook prima.
28 en ja weet ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent wat, 27? Je hoeft toch niet iemand van je eigen leeftijd te zoeken, meiden van 21-25 kunnen ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |