De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
Je lokt me uitquote:
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!quote:
Als de mijne er niet staat drink ik gewoon uit die van iemand anders, lekker problematisch zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!
Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!
Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...
geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.
En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.
NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!
Zo dat is er uit
Ik vind ook dat, als je op je werk zelf af moet wassen, je gewoon je eigen zooi schoon moet maken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is.
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas.
Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas.
Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel
Da's waar, een keertje moet ook best kunnen. Maar als het stelselmatig raak is, is dat gewoon echt heel vervelend...quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.
En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.
Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.
Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.
Dus zo een onzin vind ik het dan niet meeren brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen
Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!
Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?
Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!
En zo niet, dan zal je het weten ook.
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voelquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen.
En dat is juist het probleem. Opquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost.
Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel
Kijk, ik ben thuis en ik doe daar dingen, dat voelt zinloos. Ik ga wel eens ergens heen maar gewoon omdat ik het thuis niet meer uithoud. En nu ben ik maar weer gaan gamen omdat er dan tenminste nog mensen zijn die je een soort van nodig hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind dat echt knap dat jij je kan vervelen.
Ik ben 4maanden werkloos geweest (deels bewust ) en heb me geen minuut verveeld!
Lekker dingen thuis doen, ergens gaan lunchen, wandelen met honden. Man ik had het zelfs nog drukker dan nu
Nee, maar die dingen moeten wel gedaan worden. Ik moet mijn kamer nog opruimen en het is een puinhoop met lege drankflessen, kleding, schoenen blabla dus dat is een hele grote taak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel dingen te doen maar die voelen niet bepaald alsof ze wat toevoegen aan mijn leven ofzo. En al mijn vrienden zitten de hele dag minstens 100 km verderop colleges te volgen en hun leven te benutten enzo. Helemaal geen werk hebben moet echt vreselijk zijn, als ik me met 30 uur per week en het huishouden al zo nutteloos voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |