abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108001362
's
Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

Uitslag AVNZMG-verkiezingen!
De uitslag van de verkiezingen kan je hier vinden. Benzin heeft het ook verwoord in een verhaal: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #791 Bier, tieten en pukkeltjes
Newb's hentai post: (pas op, lang)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP vind je hier O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:05:31 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108001469
Werkgevers zijn inderdaad heel kut.

Heb al 3 mailtjes gestuurd naar mijn hoofdredacteur, maar reageren ho maar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:17:36 #3
358773 Lokasenna
pi_108001799
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom :')
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:29:22 #4
116629 Mystikvm
pi_108002092
Werklozen :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:30:23 #5
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002116
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne vindt het erg als ik niet 10 minuten te vroeg kom :')
Ik vertik het gewoon, ik vind 2 minuten vroeg genoeg.
Herkenbaar ja.
WIj moesten altijd 5 minuten van te voren op de werkplek zijn, wat inhield dat ik al 10 min van te voren op het bedrijf moest zijn.
Als ik met de trein kwam, kwam dat precies zo uit. Maar als ik ging fietsen, wat meestal was, was het maar net hoe de wind stond. Optijd is optijd hoor, niet 10 min van te voren :N
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:32:00 #6
271393 Joysa
pi_108002144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:29 schreef Mystikvm het volgende:
Werklozen :')
Ik wist het :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:33:52 #7
364581 esperanza93
pi_108002177
Ik kom bijna altijd te laat, dat vindt mijn bazin ook wel vervelend.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:36:22 #8
116629 Mystikvm
pi_108002244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:32 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik wist het :D
Je lokt me uit :')

Ik kom nooit te laat, ik mag zelf weten wanneer ik iets doe en wat ik dan doe. Ik ben echt een lucky bastard, ook al ben ik een kantoorslaaf.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:39:14 #9
358773 Lokasenna
pi_108002326
Te laat ben ik nog nooit geweest, behalve toen de huisdeur op slot zat, ik de sleutel niet kon vinden en dus binnengesloten was :')
Maar dan bel ik natuurlijk gewoon. Zomaar te laat komen vind ik wel een beetje not done als je twee minuten hoeft te lopen :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:06 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108002401
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef Joysa het volgende: [..] Het is maar een mok....
Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!

Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!

Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...

geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.

En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.

NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!

Zo dat is er uit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:52 #11
358773 Lokasenna
pi_108002418
Wat enorm kinderachtig :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:42:58 #12
271393 Joysa
pi_108002421
Ik zei in het vorige topic al never mind :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:44:33 #13
364581 esperanza93
pi_108002478
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is. :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:46:27 #14
358773 Lokasenna
pi_108002542
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Inderdaad. Ik heb ook een eigen thee-glas op mijn werk (iedereen een eigen) en zodra die ineens weg is word ik ook pissed. Ergste is nog wel dat er collega's zijn die heel veel eten en het niet afwassen, het gewoon achterlaten en naar huis gaan. En dat op regelmatige basis terwijl andere collega's constant aanspreken en zelfs eens een filmpje hebben gemaakt over hoe vervelend het is. :D
Als de mijne er niet staat drink ik gewoon uit die van iemand anders, lekker problematisch zeg.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:47:20 #15
257653 Myraela
Hangry
pi_108002563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:42 schreef ook_gek het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Ja maar dat gaat inhouden dat ik niks heb om uit te drinken. Tevens ben ik van mening dat je van iemand zijn of haar spullen af dient te blijven!

Maar het is wel met meer spullen. Bv je eten. Kom je maandag op je werk is er een half brood weg, of de inhoud van je pot pindakaas is met 50% verminderd!

Het is maar pindakaas ja...
Het is maar brood ja...
Het is maar een mok ja...

geloof me, wil je mijn dag slecht laten beginnen moet je dat soort dingen doen.

En als ik er achter kom wie het gedaan heeft krijgt die een hele zware week. Want ik pak hem terug tot in het extreme.

NIEMAND KOMT AAN MIJN SPULLEN!

Zo dat is er uit
Wat een onzin. :') Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas. :') Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:48:24 #16
116629 Mystikvm
pi_108002593
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:44 schreef esperanza93 het volgende:
Ik vind ook dat, als je op je werk zelf af moet wassen, je gewoon je eigen zooi schoon moet maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:49:06 #17
257653 Myraela
Hangry
pi_108002608
Ik vind trouwens dat de kasten voor het weekend sowieso leeg gehaald moeten worden. Zeker dingen als brood laat je toch geen heel weekend liggen. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:49:45 #18
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002627
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. :') Okay, een mok snap ik misschien nog. Maar huilen over brood of pindakaas. :') Zolang ze maar iets overlaten zodat ik niet zonder zit kan het me echt niet schelen.
Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:51:43 #19
116629 Mystikvm
pi_108002688
Dat is wel het voordeel van alleen wonen :') Een Spartaans ingerichte koelkast

Boter, sap, kaas

En niemand anders die het op kan maken. Wel lastig als je ineens gasten hebt :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:58:06 #20
257653 Myraela
Hangry
pi_108002859
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:49 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik snap het best hoor, vooral als het elke keer zo is.
Ik heb het dan vooral thuis. Koop ik weer bakboter ofzo, wat ik nauwelijks gebruik omdat ik niet veel bak, maar na 3 keer gebruiken is wéér de fles leeg... Of koekjes jatten als ik die een keertje in de keuken heb liggen.
Flikker op, is gewoon van mij toch?
Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.

En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.

Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:00:19 #21
358773 Lokasenna
pi_108002912
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:01:03 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_108002933
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.

Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.

Dus zo een onzin vind ik het dan niet meer :{w en brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen ;)

Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!

Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?

Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!

En zo niet, dan zal je het weten ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:02:09 #23
364581 esperanza93
pi_108002964
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik betrap me erop dat ik me op mijn vrije dag echt doodverveel :')
Ik verveel me ook. Al mijn vriendinnen zijn gewoon aan de studie of aan het werk. Schoolloze ik maar ik heb nog genoeg te doen. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:02:25 #24
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108002977
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, als iemand een keertje iets van mij gebruikt zou ik het niet erg vinden. Als iemand dingen maar gewoon niet meer koopt omdat ik het toch wel haal, is het iets anders.

En koekjes, vind ik meer een luxe product, dat vind ik anders dan een boterham of simpel beleg of bijvoorbeeld boter.

Toen mijn moeder en der ex uit elkaar gingen en in hetzelfde huis bleven wonen was er zelfs drama als je het verkeerde toiletpapier had gebruikt, ik kan dat soort dingen gewoon niet uitstaan. Daar wil ik me gewoon niet druk over maken.
Da's waar, een keertje moet ook best kunnen. Maar als het stelselmatig raak is, is dat gewoon echt heel vervelend...
En niemand die het gedaan heeft natuurlijk :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:03:53 #25
257653 Myraela
Hangry
pi_108003027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn tijden geweest dat je soms nog net de ochtend door kon komen met je eten en je in de middag boodschappen moest gaan doen. Dus zo een onzin is het niet.

Helemaal niet als het keer op keer gebeurd. En dan moet je voorstellen dat je uit een pot pindakaas 4 boterhammen heb kunnen smeren en toen was hij al op.

Dus zo een onzin vind ik het dan niet meer :{w en brood heb ik in de vriezer. Kan makkelijk een weekens liggen ;)

Maar goed stel je eens voor. Je koopt een lekker broodje bij de subway of gewoon bij de bakker een broodje gezond. In de middag denk je van zoooooo lekker een broodje eten!! Heb er zin in!

Kom je in de kantine en je ziet een collega JOU broodje op zijn gemakke op te peuzelen.... Is het dan ook van ach wat maakt het uit?

Nou bij mij dus niet! Je blijft met je poten van ander mans spullen af!

En zo niet, dan zal je het weten ook.
Ik vind een broodje van 5 euro wat duidelijk gewoon een hele maaltijd is, iets anders dan een boterham uit een hele zak die misschien een euro kost. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')