Dat is inderdaad een leuke. Die boete is toch aan íemand uitgeschreven zou je zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus mevrouw heeft een vals adres opgegeven???
Nee hoor, werkt prima. Gewoon netjes vragen en ze zullen het je nooit weigeren. Mogen ze niet. Loop zelfs langs een politiebureau en vraag het maar na. Als jij aangeeft dat je moet, dan gaat de politie echt niet zeggen dat je daar niet mag.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:08 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nooit is inderdaad vaak genoeg.
Dude, wat maakt jou zo wereldwijs? Met dat weigeren van een glas water zat je er ook al naast, je doet net alsof je alle waarheid in pacht hebt man. Vanwaar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt prima. Gewoon netjes vragen en ze zullen het je nooit weigeren. Mogen ze niet. Loop zelfs langs een politiebureau en vraag het maar na. Als jij aangeeft dat je moet, dan gaat de politie echt niet zeggen dat je daar niet mag.
Uh uh, meeste woutenbureau's die ik heb gezien houden de deuren sowieso dicht 's avonds en dan moet je aanbellen en dan komt er een knakker via de intercom vragen wat je wel niet even denkt te gaan doen. Dit is zeker net zo'n verhaal als oom Agent die (binnen een kwartier nog wel) langskomt om even te helpen met wat geluidsoverlast en het verplichte glas water.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt prima. Gewoon netjes vragen en ze zullen het je nooit weigeren. Mogen ze niet. Loop zelfs langs een politiebureau en vraag het maar na. Als jij aangeeft dat je moet, dan gaat de politie echt niet zeggen dat je daar niet mag.
Dat vertellen de barmannen hem en dus is het waar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:21 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, wat maakt jou zo wereldwijs? Met dat weigeren van een glas water zat je er ook al naast, je doet net alsof je alle waarheid in pacht hebt man. Vanwaar?
Dat krijg je met ;quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:21 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dude, wat maakt jou zo wereldwijs? Met dat weigeren van een glas water zat je er ook al naast, je doet net alsof je alle waarheid in pacht hebt man. Vanwaar?
Terecht!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus mevrouw heeft een vals adres opgegeven???
Gewoon, ik vraag het mensen. Ik ga toch niet de hele tijd met allerlei wetboekjes en APV's rondlopen? Als iemand iets zegt wat niet klopt, nou jammer. Als het in mijn voordeel is ga ik niet zeuren. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:21 schreef vanhal het volgende:
[..]
heh??quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gewoon, ik vraag het mensen. Ik ga toch niet de hele tijd met allerlei wetboekjes en APV's rondlopen? Als iemand iets zegt wat niet klopt, nou jammer. Als het in mijn voordeel is ga ik niet zeuren. Zouden meer mensen moeten doen.
Ik zou zeggen: probeer het. Loop naar een politiebureau en vraag of je van de WC gebruik mag maken. Ze pakken je er niet voor op hoor.
Kosteloos hoeft het niet te zijn (wel redelijk, 100 euro vragen is onredelijk.) . Maar weigeren mag volgens mij niet. Of je moet de mensen gelijk de toegang weigeren. Wat als je een kwartier op de bediening moet wachten? Mag je in de tussentijd -je hebt nog niks besteld- wel of niet naar de plee?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Stel dat de horeca het inderdaad niet mag weigeren, een kosteloos bezoek van een 3-jarige aan het toilet. Echter verbiedt de barman dat vervolgens wel, waarna jij alsnog richting het toilet en hiervan gebruik laat maken door je kind. Krijg je als ouder zijnde dan alsnog straf / boete hiervoor?
Oh ik snap t al, je ziet dit forum als 'jouw publiek'.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:48 schreef Ulx het volgende:
5 pagina's bullshit over een zeikende kleuter. Ik heb dit forum best gemist.
Nee, als mijn fans.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
Oh ik snap t al, je ziet dit forum als 'jouw publiek'.
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt met mijn net zindelijke peuter. Ik heb bij het eerste het beste huis aangebeld beide keren en beide keren mocht mijn kind gewoon daar even plassen.
Ik zou mijn kind nooit op straat laten plassen.
Wat heb jij vandaag geslikt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?
citaatje voor het nageslacht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud,
WOII was ook maar 28 jaar geleden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
Als je in 1970 geboren bent, dan ben jij volgens mijn berekeningen 16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?
Ik zou er eens een andere rekenformule op loslaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
De barman mag een gast geen toegang tot de toiletten ontzeggen (anders zou er in de horecavergunning ook geen eisen aan toiletten worden gesteld.) . Dan moet je je gaan afvragen of iemand pas gast is nadat de bestelling is opgenomen (en wat als de bediening een kwartier op zich laat wachten?) of op het moment van de zaak instappen. Wat een barman wel kan is de toegang tot het cafe verbieden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Stel dat de horeca het inderdaad niet mag weigeren, een kosteloos bezoek van een 3-jarige aan het toilet. Echter verbiedt de barman dat vervolgens wel, waarna jij alsnog richting het toilet en hiervan gebruik laat maken door je kind. Krijg je als ouder zijnde dan alsnog straf / boete hiervoor?
Iemand heeft nog wat basislesjes biologie nodig geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Daarnaast het volgende:
16 jaar oud, hoe kun je dan nu al een kind hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |