Terecht. Die moeder moet niet zo zeiken.quote:AMSTERDAM - Een 3-jarig jongetje heeft in Amsterdam een bekeuring van 120 euro gekregen voor wildplassen.
De moeder van het ventje is des duivels, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan pesten.
De peuter liep met zijn moeder van de peuterspeelzaal naar huis toen hij werd overmand door zijn opspelende blaas. Omdat het jongetje het echt niet op kon houden, liet de moeder hem op straat plassen. Net op dat moment kwam de motoragent de hoek om scheuren.
Als moeders in de struiken op haar hurken had gezeten, gaf ik je gelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 05:54 schreef Oldie57 het volgende:
Terecht. Die moeder moet niet zo zeiken.
quote:De moeder van het ventje is des duivels, maar wil niet met haar naam in de krant omdat ze bang is dat de agent haar dan vaker zal gaan pesten.
Goed stukje journalistiekquote:Net op dat moment kwam de motoragent de hoek om scheuren.
telegraaf en journalistiek!quote:
Word je tegenwoordig met drie pas zindelijk?quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:45 schreef Leandra het volgende:
Net de leeftijd om zindelijk te worden...
Jongetjes later dan meisjes en ze moeten zindelijk zijn voor ze naar school mogen, er zijn dus nogal wat kinderen waarbij dat zindelijk maken/worden zo rond die leeftijd gebeurt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig met drie pas zindelijk?
Vooral als je 3 jaar bent, dan moet je NU.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:48 schreef Shreever het volgende:
When you gotta go you gotta go?
Stelletje zeikerds!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 05:54 schreef Oldie57 het volgende:
Telegraaf
[..]
Terecht. Die moeder moet niet zo zeiken.
Wat laat. Maar ik zie ook dat het inderdaad bijna een jaar verschoven is vergeleken met een jaar of 35 geleden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jongetjes later dan meisjes en ze moeten zindelijk zijn voor ze naar school mogen, er zijn dus nogal wat kinderen waarbij dat zindelijk maken/worden zo rond die leeftijd gebeurt.
Ze denken dat het komt door het comfort van luiers van tegenwoordig, die stimuleren kinderen niet meer om zindelijk te worden, omdat een kleine plas niet vervelend zit, maar de luier zo droog blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat laat. Maar ik zie ook dat het inderdaad bijna een jaar verschoven is vergeleken met een jaar of 35 geleden.
En waar kan ik dat nalezen? Ergo: bron?quote:Ten tweede maakt de wet uitzondering ten opzichte van wildplassen voor mensen met medische aandoeningen en kleine kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |