En waaruit weet jij dan ik verwend ben?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ga gewoon morgen aan de slag verwende kutjong
Pffff, jeugd van tegenwoordig
Omdat ze in China voor een hongerloontje jouw PlayStation 3 maken waar jij morgen op gaat spelen. En die hebben niet de luxe om een ziekte te faken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
En waaruit weet jij dan ik verwend ben?
Daarvoor moet je naar school, heb ik geen zin in dus.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:29 schreef strikeforce het volgende:
Postzegel onder je tong (lsd) Kan je zeker nog een dag thuis blijven.
Heb een xbox geen playstation.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ze in China voor een hongerloontje jouw PlayStation 3 maken waar jij morgen op gaat spelen. En die hebben niet de luxe om een ziekte te faken.
Doe wat met je leven ipv zielig met een vloeitje onder je tong ziek te liggen zijn
Jij komt later verquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
Heb een xbox geen playstation.
feespallum.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:30 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
Heb een xbox geen playstation.
Bang zijn voor papa en mamaquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:38 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
Beurs (Met vloeitjes) ligt beneden en kan nu niet naar beneden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |