Is een leugen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef Juminelle het volgende:
AP is ondertussen keihard chicks aan het hosselen en aan het genieten van het goede leven, terwijl wij allen nog steeds onze tijd doorbrengen op FOK!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef Juminelle het volgende:
AP is ondertussen keihard chicks aan het hosselen en aan het genieten van het goede leven, terwijl wij allen nog steeds onze tijd doorbrengen op FOK!
Dus sinds je actief op FOK! bent heb je geen chicks meer gehosselt?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef Juminelle het volgende:
Goede lippen.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus sinds je actief op FOK! bent heb je geen chicks meer gehosselt?Arme meid.
Bleh, wat een slechte poging om een moraalridder te zijn zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:17 schreef Juminelle het volgende:
quote:
Niet doorhebben dat dat niet serieus bedoeld wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bleh, wat een slechte poging om een moraalridder te zijn zeg.
Slecht nummer wel.quote:
Oh, ik zag je PI hoor. Bleef alsnog slecht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat dat niet serieus bedoeld was
Werk er aan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]Ik doelde meer op dit moment eigenlijk.
Wat een domme vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef RichardHammond het volgende:
Op wat voor manier wordt een KLB meet eigenlijk ingevuld? Bier drinken? Hosselen? Coppers tikken?
Ik lees toch echt wat anders in dit topic.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:42 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Wat een domme vraag
Klagen over van alles en nog wat natuurlijk.
Geloof ik best, jij liet je piercen door een Jamaicaanse hoer de vorige keer hequote:
-edit-quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef Arcadia het volgende:
Sorry jongens, ik ben te ziek om te komen, toch veel plezier!
Gr gr
Hahaha lol hard he stomme adelante haha egt een stommie seg dat sowmaar verandere!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lol. Ik zag het jij JIJ JIJ JIJ
Wat zei je tegen/over mij Ricko? Mag ook in DM mits je dat wilt brave knul.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hahaha lol hard he stomme adelante haha egt een stommie seg dat sowmaar verandere!!!
Ohhhh......uhhhh ..... niks hoowrrrquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat zei je tegen/over mij Ricko? Mag ook in DM mits je dat wilt brave knul.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |