Zit geen klaagblaag tussen hoor a zemmel a bezemquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Mede ONZ-ers?Ik heb soms misschien wat flauwe humor maar ik geloof graag dat m'n niveau toch wel iets hoger is dan daar.
Ja dat weet ik, maar het is wel allemaal FOK!. Als zij er allemaal zo uitzien wordt het wel erg onwaarschijnlijk dat een KLB meet op de player's ball lijkt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zit geen klaagblaag tussen hoor a zemmel a bezem
De eerste x dat ik een mede FOK!-er (van de KLB) tegenkwam / gemeet had was op lowlands, viel mij ook enigszins tegenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het is wel allemaal FOK!. Als zij er allemaal zo uitzien wordt het wel erg onwaarschijnlijk dat een KLB meet op de player's ball lijkt.
Wie had je ontmoet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De eerste x dat ik een mede FOK!-er (van de KLB) tegenkwam / gemeet had was op lowlands, viel mij ook enigszins tegen
Oh, en naast diegene die ik dm-de bedenk ik mji dat ik ook inverted_world daar heb leren kennenquote:
Juminelle haar kelder. srsquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef DanaCat het volgende:
Waar spreken jullie af? graag serieuze antwoord.
Sinosappel haar huis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:18 schreef DanaCat het volgende:
Waar spreken jullie af? graag serieuze antwoord.
Nou dat zei zij, maar ik weet niet of ze dat echt wil doen. KLB meets zijn doorgaans een hoax volgens mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:17 schreef DanaCat het volgende:
[..]
echt, of neem je me in de maling?
Ik loop hier al lang genoeg mee om te zeggen dat dat false is...bijna elk jaar wel een meetquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dat zei zij, maar ik weet niet of ze dat echt wil doen. KLB meets zijn doorgaans een hoax volgens mij.
Pics van een KLB meet dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik loop hier al lang genoeg mee om te zeggen dat dat false is...bijna elk jaar wel een meet
Zoals hieronder gezegd word, in de loop der jaren is het wel een soort van bilderberg afspraak geworden ja.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Denken dat er pics genomen worden op KLB meets, iedere aanwezige is veel te druk met hosselen, drinken, spuiten o.a.
Mijn laatste FOK!meet was een animemeet (ja, lach maar uit) en ze zien er knapper uit dan de mensen in die ONZ meets (nee, geen foto'squote:Op woensdag 15 februari 2012 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het is wel allemaal FOK!. Als zij er allemaal zo uitzien wordt het wel erg onwaarschijnlijk dat een KLB meet op de player's ball lijkt.
Was het gezellig?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn laatste FOK!meet was een animemeet (ja, lach maar uit) en ze zien er knapper uit dan de mensen in die ONZ meets (nee, geen foto's). Hangt van de meeting af denk ik.
Vrouwen die anime adorerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mijn laatste FOK!meet was een animemeet (ja, lach maar uit) en ze zien er knapper uit dan de mensen in die ONZ meets (nee, geen foto's). Hangt van de meeting af denk ik.
Ja, eigenlijk wel. Samen gratis wat animefilms gezien en dan wat gedronken. Ik kom niet zo vaak in Amsterdam, dus het was wel cool.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |