quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ONBEVLEKT JONGUH!!!!!!!!!!
(of de enige voorwaarde om bij hospiteren te worden gekozen, je vol laten blaffen door de huis-oudste)
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben die ook van die gebloemde zakjurken?
Da's ook een soort kaas jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik moet steeds ook lachen om je UI
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ja, wie nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
Die jurken![]()
En ik weet precies hoe Mieke uitziet
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ik denk in OUDquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over zwanger gesproken, in het zwangerschap en geboorte topic post iemand "Jemig wat gaat het hier hard! Als ik iets belangrijks mis, sorry! Hou het niet meer bij...". Terwijl ze nauwelijks een topic per dag volkletsen! Aanstellers.![]()
Hehehehe, mooi dat ik daar altijd onderuit ben weten te komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootEn toen ik werd uitgelachen bij mijn psychiatrie stage omdat ik vroeg of ze ook uniformen hadden was ik blij
Bambi in SQ's droomquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Kijk maar uit, dan heeft ze vast een Fok-account!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Logischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, mooi dat ik daar altijd onderuit ben weten te komen![]()
Ik loop gewoon in doktersjas rond of niks
Edit: Niks, als in, mijn eigen kleding he....![]()
Ja, echt vreselijk.... vooral die broeken....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
LogischZe willen alles zo a-seksueel maken
Omdat Sumo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
INVOICE. Waarom word ik zo blij van betalen?
BANZAIIIIIIIquote:
\quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
INVOICE. Waarom word ik zo blij van betalen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijk ik minder dik als ik deze aan doe???
http://www.missetam.nl/gestreept-vest-roze/nl/product/11761/
Hij is wel mooi vel rozen
Omfg :xquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze hebben soms ook leuke sierradenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omfg :x
Ik bedoel ik koop ook wel eens dingen bij de Miss Etam, maar sommige dingen zijn idd echt vormeloos
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.quote:
Mooi met een witten 3/4e leggingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, want je ziet alleen het walgelijke vest nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.
Nogmaals: lijk ik minder dik als ik dat vest aan doe???
Ja dat slankt super af!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.
Nogmaals: lijk ik minder dik als ik dat vest aan doe???
C&A is ook wel een beetje een faalwinkel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
C&A heeft na een week nog niets naar mij verzondenLoop al een week in een zwaar kapotte broek
Ja ook dat iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben soms ook leuke sierraden![]()
En mijn ma is een echte miss etam-koopster
Mooi! Dank voor je reactie!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want je ziet alleen het walgelijke vest nog.
Bij ons in de buurt hebben ze een outletquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ook dat iddheb er een supertoffe leren ketting gekocht
en een rokje en een vest. In de sale, dat wel. Want sommige dingen zijn echt duur daar
![]()
M'n moeder heeft der halve kledingkast er ook vandaanmaar die draagt geen hobbezakken und zo. Mijn mams is best hip
Mja ik ben een vetzak en ik moest echt meteen broeken hebben voor weinig geld, dan kan ik helaas niet overal terechtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
C&A is ook wel een beetje een faalwinkel.
Ik heb er nog een jas van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef megamandy het volgende:
Als puber vond ik nog wel leuke spullen bij Clockhouse van C&A
Ik ook, bovendien goedkoop en goed voor fatties.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
C&A broeken passen me het beste, dus ik ben fan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.blingernails.c(...)ver-w7.html?spref=fb
Look at the pretty!
Ja ik krijg al de kriebels van de aankleding van zo een winkelsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er nog een jas van.
En vond er vroeger wel vaker dingen leuk ja. Op zich hebben ze af en toe nog steeds wel eens iets grappigs, maar het is wel een faalwinkel.
Wachten tot je een ons weegtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehe, ee pond lichter dan vanmorgen
heb ik me alweer druk gemaakt om niks![]()
![]()
Dat dus. New Yorker loop ik binnen want leuke kleren, dan doe ik een rondje rekken en meestal ben ik al heel snel weer weg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik krijg al de kriebels van de aankleding van zo een winkelsLaatst was ik voor het eerst in de New Yorker, omdat ik best vaak spullen zie die ik leuk vind die daar vandaan komen. Maar wat een rotzooi! Dan wordt ik helemaal panisch
Toen ik daar werkte heb ik me toch een troep voorbij zien komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik krijg al de kriebels van de aankleding van zo een winkelsLaatst was ik voor het eerst in de New Yorker, omdat ik best vaak spullen zie die ik leuk vind die daar vandaan komen. Maar wat een rotzooi! Dan wordt ik helemaal panisch
Die nagelsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
50%quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte heb ik me toch een troep voorbij zien komenMaarja goedkoop en af en toe wel loike dingen. Wel 50% korting
Ik ben in de war door het groen, waar komt dat vandaanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Look at the pretty!
Dat zit in de shimmer van dat Max Factor lakje!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben in de war door het groen, waar komt dat vandaan
Ik had 50% op nieuwe collectie dames, 30% uitverkoop en 30% op herenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
50%Dat heb ik alleen op 1 paar in april en 1 paar in september
Zullen wij samen kindjes krijgen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef Diconnected het volgende:
Liefdesliedjes luisteren.
Waarom doe ik dit.
FOREVER ALONE
Voor of na het huwelijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zullen wij samen kindjes krijgen?
oja die houd ik wel zelf ff aanpassenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Space, Essence Glisten Up is toch die lichtblauwe met flakies?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oja die houd ik wel zelf ff aanpassen
Hont was blij, want hij had een stok en met een stok kan hij debiel doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goed busyvond hont wel lekker zeker?
Superhontquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hont was blij, want hij had een stok en met een stok kan hij debiel doen
Vanmorgen 3 km trouwens, dus dagtotaal is redelijk. Zeker als ik bedenk dat ik vandaag volgens mij het minste heb gelopen van de afgelopen week.
Gisteren heeft hij 5 km gelopen naast de fiets (nadat hij 's 's ochtends ook al een km of 2,5 wat langzamer had gedaan). En daarna nog energie voor 10
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna onder de 250 lakjes
19 lakjons verkocht![]()
Zij verkoopt ze via die Facebook-groep. Al die Amerikanen kunnen daar alleen via de groep of via eBay aan komen en op eBay zijn die dingen echt duur.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ah vandaar. Ik zit niet bij de fbgroep. Kan ik daar bij toegevoegd worden?
"MdB has been added, pending admin approval."quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
MdB :-)
En ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat heeft
Kan ik me heel goed voorstellen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dankjewel! En ik ken verder niemand van dit topic echt, behalve trix dan dus bij mij ontbreekt de link naam/nickname jammerlijk
Bambiquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lindy!
Ik ga nog even snel door 9gag heen scrollen en dan moet ik echt heel snel slapen!
Je moet komen hoor! Anders regelen wij wel vrij voor je.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kan
De dertiende maart was het he?
17e toch? Een zoaterdag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik kan
De dertiende maart was het he?
Gewoon zeggen dat je nu al andere plannen hebt op de 17de!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:01 schreef Lindytje het volgende:
Oh, wait, de 17eDAN KAN IK OOK
![]()
Als ze het rooster niet nog gaan veranderen, that is...
Goeden ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:02 schreef Mss het volgende:
Of ik koop ALL de frietjes en dan is er geen werk meer voor je.
Of overvallen. Geweren in mn tieten laten zetten. Like a fembot!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Moet je wel flink geld meenemen
Nķg een beter ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Of overvallen. Geweren in mn tieten laten zetten. Like a fembot!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef Mss het volgende:
Of je laat gewoon 'per ongeluk' de vriezer openstaan de dag vantevoren. Alles ontdooit en slap. Dat ken niet he!
Dat zou kunnen, maar ik kom net terug van wintersport dan, waardoor ik al twee volle weekenden op rij vrij heb gevraagd. Dan ga ik niet in het weekend nadat ik thuis ben alvast een dag claimen dat ik niet kan... Ik wil graag mijn baan houdenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:09 schreef Jacqie1986 het volgende:
Volgende keer als je moet werken gewoon zeggen dat je de 17e niet kan geen optie??
Je persoonlijken krokettensjouwertsquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik kom nooit bij de vriezer... die is ergens boven op het perron.. we laten den jongens altijd sjouwen
Hmmm oja... dan moet Mss maar met 'r guntits langskomenquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik kom net terug van wintersport dan, waardoor ik al twee volle weekenden op rij vrij heb gevraagd. Dan ga ik niet in het weekend nadat ik thuis ben alvast een dag claimen dat ik niet kan... Ik wil graag mijn baan houden
Zekerquote:
Preciesquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmm oja... dan moet Mss maar met 'r guntits langskomen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Puik plan!
Ok, nu ga ik slapen. Welterusten!
Trusten Bambi!quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Puik plan!
Ok, nu ga ik slapen. Welterusten!
Goeden film was datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als net zo'n qualitäts-film als Wedding Crashers.
Ik lollerdequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
C&A broeken passen me het beste, dus ik ben fan.
* megamandy slaat Lindytjequote:Op woensdag 15 februari 2012 02:08 schreef Lindytje het volgende:
Amy! Gefeliciteerd met je acht jaar samen
Dico: Bummer dat je nu alles moet regelen enzo... hoop dat het een beetje opschiet!
[..]
Goeden film was datMet 1 loller
Skjoe, doen, mooien schoenen voor jezelf kopen bij een afval-mijlpaal
[..]
Ik lollerde
[..]
+1
Zo, boeiend allemaal he?
Nu ga ik nog even GTST terug kijken (ja, sla me maar) en dan slapen
Tot morgen maisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh shit het is een jehova
[ afbeelding ]
close?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh shit het is een jehova
[ afbeelding ]
Voor jezelf?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguh![]()
Heb gister 17 lakjes binnen gekregen![]()
Goeden faalquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
A England - Saint George
Butter London - No More Waity Katie
CG - Don't Be A Square
CG - It's My Turn
CG - Rated Holographic
CG - Spin Me Round
Hits - Apolo
Hits - Atena
Hits - Dionísio
Hits - Hefesto
Hits - Hera
Hits - Hestia
Hits - Poseidon
Hits - Zeus
Milani - Gems
Revlon - Whimsical 2x
Niiiicequote:Op woensdag 15 februari 2012 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
A England - Saint George
CG - Don't Be A Square
CG - It's My Turn
CG - Rated Holographic
CG - Spin Me Round
Hits - Apolo
Hits - Atena
Hits - Dionísio
Hits - Hefesto
Hits - Hera
Hits - Hestia
Hits - Poseidon
Hits - Zeus
Milani - Gems
Revlon - Whimsical 2x
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
A England - Saint George
CG - Don't Be A Square
CG - It's My Turn
CG - Rated Holographic
CG - Spin Me Round
Hits - Apolo
Hits - Atena
Hits - Dionísio
Hits - Hefesto
Hits - Hera
Hits - Hestia
Hits - Poseidon
Hits - Zeus
Milani - Gems
Revlon - Whimsical 2x
Voel je je al ietsje beter?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
15u geslapen. Lijken wassen
Nu eens teruglezen
Jup !quote:
Oh, vertel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:54 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, je schoenen zijn binnen.
Vage manier van verzenden trouwens, bij dat Nelly.
oh joh, dan ben je er al bijnaquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
In ieder geval 68, maar het liefst nog 65.
Ja maar ik heb drie weken op 70 kilo gezeten, dus ik hoop dat er nu een beetje beweging in komt, dat motiveert wat meer!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh, dan ben je er al bijna
Je bedoelt.Schoendozen in plastic tas?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:54 schreef bleiblei het volgende:
Skuu, je schoenen zijn binnen.
Vage manier van verzenden trouwens, bij dat Nelly.
Laatste loodjes wegen altijd heel zwaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar ik heb drie weken op 70 kilo gezeten, dus ik hoop dat er nu een beetje beweging in komt, dat motiveert wat meer!
Dat dusquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt.Schoendozen in plastic tas?
Sueedeesss... ow where are thou !
Weet ik veel, mag je zelf checken vanavondquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn het de juiste schoenen wel?
Paar overkopen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef BGTes het volgende:
Oke ik ben om, die vaste zepen van Lush zijn fiiiiiiijn
Okeej.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet ik veel, mag je zelf checken vanavond.
Tsss doe es wa moeite voor je vrouwtje !quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet ik veel, mag je zelf checken vanavond.
Welke heb je nog?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Paar overkopen?
Moet ze ook maar eens gaan opmaken
* PriemGirl gaat eens kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Welke heb je nog?
(Ik krijg binnenkort een heus badkamerkastjeDie moet wel gevuld worden
)
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laatste loodjes wegen altijd heel zwaar
Een normale afslankcurve gaat ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Ik heb:quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
Welke heb je nog?
(Ik krijg binnenkort een heus badkamerkastjeDie moet wel gevuld worden
)
Oh moet ik ook nog even kijken. Geen ideequote:Op woensdag 15 februari 2012 11:28 schreef BGTes het volgende:
Ik zal even opzoeken welke ik wilHoeveel wil je ervoor?
(Kan het wel pas betalen zodra stufi er is, over een week)
Thanksquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel.
Dit zijn mijn grafiekjes van de Wii fit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste zepen zijn wel versneden; en zitten rond de 70 gram. Als je laat weten in welke je interesse hebt; dan stuur maar pm en maak ik foto van. Prijs komen we wel uitquote:
Oke komt goed danquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De meeste zepen zijn wel versneden; en zitten rond de 70 gram. Als je laat weten in welke je interesse hebt; dan stuur maar pm en maak ik foto van. Prijs komen we wel uit
Ik vind het zonde.. Ze ruiken super lekker; maar uiteindelijk doe ik er toch niks mee![]()
je hebt 'm een maand gedruktquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel.
Dit zijn mijn grafiekjes van de Wii fit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oke komt goed danEn ja dan hebben ze een nieuwe mama
Ja, ik ben sinds eind december bij de sportschool dus ik deed er minder op sporten en dus ook minder op wegen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt 'm een maand gedrukt
Looks good
BURNquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef BGTes het volgende:
Nou wil ik in de trein naar den bosch stappen om Lush te halen
En interessant leesvoer: Lees het tweede artikel eens http://dereviewers.wordpress.com/
Dwyn, hoeveel ben je afgevallen sinds september? Als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds eind december bij de sportschool dus ik deed er minder op sporten en dus ook minder op wegen.
Ik was rond de 81 kilo, dus ongeveer 12 kilo nu.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dwyn, hoeveel ben je afgevallen sinds september? Als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik was rond de 81 kilo, dus ongeveer 12 kilo nu.
[..]
[..]
wauw!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja! Nou ja, donercompany zit er nog tussenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:24 schreef BGTes het volgende:
Lindy, werk jij in die friettent naast de AH to go zeg maar?
Oeh ik had inderdaad die comment van het zweren op haar oma's graf gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef BGTes het volgende:
Nou wil ik in de trein naar den bosch stappen om Lush te halen
En interessant leesvoer: Lees het tweede artikel eens http://dereviewers.wordpress.com/
Dat ja....quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:00 schreef Mss het volgende:
Fuuuuu mijn order met Metallic Venus is gecancelled en ze hebben het geld terug gestort.
Wie wat waarquote:
Daar kwam ik best vaakquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Nou ja, donercompany zit er nog tussen
DPD heeft geloof ik hun sorteercentrum in Best zitten. Daar bij de Makro op het industrieterrein.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh ik had inderdaad die comment van het zweren op haar oma's graf gelezenEven verder lezen
Ooh en le fu! Er is een pakketman langsgeweest, maar toen was ik boven en dan hoor je de bel nietNu is het bij overburen afgeleverd maar die doen niet open (en dat zijn zo een rare mensen die zijn volgens mij gewoon thuis
). Ik dus het pakketnummer invoeren op de website, klopt dat niet want dat pakket is ergens in Best afgeleverd
Hier iemand bekend met de leverancier DPD? Heb er namelijk nog nooit van gehoord en ben nieuwsgierig
Ik moet nog steeds een keer komen zwaaien voordat ik voorlopig richting Apeldoorn moetquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Nou ja, donercompany zit er nog tussen
netjes!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, het pakket heeft de route Best, Melle (Duitslandquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
DPD heeft geloof ik hun sorteercentrum in Best zitten. Daar bij de Makro op het industrieterrein.
Ik vind het maar een ellendige toko, iets minder erg dan Selektvracht, maar voor de rest niet heel veel beter.
Aanklagen die hap !!!! Beloftes onder valse voorwenselenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Refund van W7's, omdat uitverkocht
Hiiii chickieeequote:
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer komen zwaaien voordat ik voorlopig richting Apeldoorn moet.
WAAR???????quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
die w7 verkopen zxe gewoon hier in de winkel volgens mij
Volgens mij had Bubs ze van de DAquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
die w7 verkopen zxe gewoon hier in de winkel volgens mij
Lu fu...quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Fragrancemad heeft hem ook niet meer.
ja, de op = op voordeelshop, die verkoopt 5 van de 6 lakjes uit die collectiequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WAAR???????
BUY THEM ALL!!!!1!1!1!!!111!1
Weet je zo ook welke?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, de op = op voordeelshop, die verkoopt 5 van de 6 lakjes uit die collectie
Zeker ja!!! En een claim voor den geleden psychische schadequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aanklagen die hap !!!! Beloftes onder valse voorwenselen![]()
[..]
Hiiii chickieeeHoe is het met je dip
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
euhm, moet ik ff naar boven lopen, moment
tenminste, laatste keer dat ik er was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor.
venus, mars, saturn, jupiter, neptune.
Ik deed een verplaatsing van mijn bed naar den bankquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Lindytje het volgende:
Zo, me even verplaatsen van het bed naar de pc.....
Gaat wel...babystepsquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aanklagen die hap !!!! Beloftes onder valse voorwenselen![]()
[..]
Hiiii chickieeeHoe is het met je dip
Is dat een optie? Ik wil Venus namelijk heel graag!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:30 schreef Mirjam het volgende:
overigens wil ik best wat halen voor dames die naar de komende meet komen hoor
tuurlijk is dat een optiequote:Op woensdag 15 februari 2012 12:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat een optie? Ik wil Venus namelijk heel graag!
Schatteke toch!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik deed een verplaatsing van mijn bed naar den bank
Lig onder dekentje; maar begin het weer koud te krijgen
Ik wil morgen weer gaan werken le fuuuuuuuu
barbaar!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
de kattenbak gisteravond met de ingang naar de muur terug gezet, nou moesten ze via de bovenkant van de kattenbak zich tussen de muur en het klepje erin vrotten
ik was te moe denk ik, maar ze zijn wel netjes naar de kattenbak gegaan dus blijkbaar kon het welquote:
dat scheelt. Eny zou gewoon je deurmat volschijtenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was te moe denk ik, maar ze zijn wel netjes naar de kattenbak gegaan dus blijkbaar kon het wel
Bwheheheheheehehhequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
de kattenbak gisteravond met de ingang naar de muur terug gezet, nou moesten ze via de bovenkant van de kattenbak zich tussen de muur en het klepje erin vrotten
I loves Enyquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt. Eny zou gewoon je deurmat volschijten
Damn!! Wat is deze??quote:
Dat weet ik, daarom houd ik nog meer van Eny, omdat Eny alleen van zichzelf houdtquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is vrij eenzijdige liefde hoor, met Eny
Ik kon maar 20 seconden zien en toen hield ik het echt niet meer volquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Damn!! Wat is deze??
OMG!!!
Huuuu.... ik moet er bijna een beetje van huilen
Ik heb nog even doorgeklikt naar het einde van het filmpje.. maar dat was het dan ook... Toen deed mijn gezicht iets van dit:quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kon maar 20 seconden zien en toen hield ik het echt niet meer vol
Dafuqquote:
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dafuq![]()
Zo even was in de droger gooien en daarna op zoek naar werk in de stad
Nee, ze is echt zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:17 schreef Loqi het volgende:
dat MOET een parodie filmpje zijn...toch?
... alsjeblieft...
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Pakketjesmeneer stopt voor mijn deur.. Lacht naar mij... Loopt naar de buren om pakket af te geven....
Did i just got trolled?
U did....quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Pakketjesmeneer stopt voor mijn deur.. Lacht naar mij... Loopt naar de buren om pakket af te geven....
Did i just got trolled?
Nokia 3310. Tijdloos en gaat niet kapot, einzquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil een nieuwen telepown.... iemand een aanrader dat je zegt van : sooo heeeeee, DIE moet je doen![]()
![]()
![]()
![]()
?
Oh, en geen Ipown, way overpriced
Goeden tip, dankjequote:Op woensdag 15 februari 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nokia 3310. Tijdloos en gaat niet kapot, einz
* BGTes slaat haar vuist door haar beeldschermquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |