quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ONBEVLEKT JONGUH!!!!!!!!!!
(of de enige voorwaarde om bij hospiteren te worden gekozen, je vol laten blaffen door de huis-oudste)
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben die ook van die gebloemde zakjurken?
Da's ook een soort kaas jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik moet steeds ook lachen om je UI
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ja, wie nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
Die jurken![]()
En ik weet precies hoe Mieke uitziet
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ik denk in OUDquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over zwanger gesproken, in het zwangerschap en geboorte topic post iemand "Jemig wat gaat het hier hard! Als ik iets belangrijks mis, sorry! Hou het niet meer bij...". Terwijl ze nauwelijks een topic per dag volkletsen! Aanstellers.![]()
Hehehehe, mooi dat ik daar altijd onderuit ben weten te komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootEn toen ik werd uitgelachen bij mijn psychiatrie stage omdat ik vroeg of ze ook uniformen hadden was ik blij
Bambi in SQ's droomquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Kijk maar uit, dan heeft ze vast een Fok-account!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Logischquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, mooi dat ik daar altijd onderuit ben weten te komen![]()
Ik loop gewoon in doktersjas rond of niks
Edit: Niks, als in, mijn eigen kleding he....![]()
Ja, echt vreselijk.... vooral die broeken....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
LogischZe willen alles zo a-seksueel maken
Omdat Sumo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
INVOICE. Waarom word ik zo blij van betalen?
BANZAIIIIIIIquote:
\quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Mss het volgende:
INVOICE. Waarom word ik zo blij van betalen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Lijk ik minder dik als ik deze aan doe???
http://www.missetam.nl/gestreept-vest-roze/nl/product/11761/
Hij is wel mooi vel rozen
Omfg :xquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze hebben soms ook leuke sierradenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omfg :x
Ik bedoel ik koop ook wel eens dingen bij de Miss Etam, maar sommige dingen zijn idd echt vormeloos
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.quote:
Mooi met een witten 3/4e leggingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, want je ziet alleen het walgelijke vest nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.
Nogmaals: lijk ik minder dik als ik dat vest aan doe???
Ja dat slankt super af!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar dat was de vraag niet.
Nogmaals: lijk ik minder dik als ik dat vest aan doe???
C&A is ook wel een beetje een faalwinkel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
C&A heeft na een week nog niets naar mij verzondenLoop al een week in een zwaar kapotte broek
Ja ook dat iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben soms ook leuke sierraden![]()
En mijn ma is een echte miss etam-koopster
Mooi! Dank voor je reactie!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want je ziet alleen het walgelijke vest nog.
Bij ons in de buurt hebben ze een outletquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ook dat iddheb er een supertoffe leren ketting gekocht
en een rokje en een vest. In de sale, dat wel. Want sommige dingen zijn echt duur daar
![]()
M'n moeder heeft der halve kledingkast er ook vandaanmaar die draagt geen hobbezakken und zo. Mijn mams is best hip
Mja ik ben een vetzak en ik moest echt meteen broeken hebben voor weinig geld, dan kan ik helaas niet overal terechtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
C&A is ook wel een beetje een faalwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |