quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ONBEVLEKT JONGUH!!!!!!!!!!
(of de enige voorwaarde om bij hospiteren te worden gekozen, je vol laten blaffen door de huis-oudste)
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben die ook van die gebloemde zakjurken?
Da's ook een soort kaas jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik moet steeds ook lachen om je UI
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ja, wie nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
Die jurken![]()
En ik weet precies hoe Mieke uitziet
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als ze hun vormeloze witte jasje en broek uit doen trekken ze dat aan ja
Ik denk in OUDquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou er ergens een miekefabriek staan waar dat soort wezens gemaakt worden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Over zwanger gesproken, in het zwangerschap en geboorte topic post iemand "Jemig wat gaat het hier hard! Als ik iets belangrijks mis, sorry! Hou het niet meer bij...". Terwijl ze nauwelijks een topic per dag volkletsen! Aanstellers.![]()
Hehehehe, mooi dat ik daar altijd onderuit ben weten te komenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij was de kleinste maat nog steeds te grootEn toen ik werd uitgelachen bij mijn psychiatrie stage omdat ik vroeg of ze ook uniformen hadden was ik blij
Bambi in SQ's droomquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Kijk maar uit, dan heeft ze vast een Fok-account!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
mieke was kinderloos. Mieke kon ook altijd heel rood worden als ze zich opnaaide en dan vloekte ze bij d'r peenkleurig haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |