Hall of Fame:quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Tim86
Toefjes
GurBuh
Detennismaster
StijnDa
DutchSL
Laucas
Tobiwan
Dudeweiser
Fuszy
Rijst
Lindgren
Vandermar
Psychedelicate
Doublepain
Harregarre
Darksonic2
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
quote:
Jij al 5 topics achter elkaarquote:
Dan kaap je zijn topics, niet die van mijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik wilde lapo pakken maar miste die net
ik moet nog steeds een aantal hijacks plaatsen omdat Kent er nogal wat van mij gekaapt heeft
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik wilde lapo pakken maar miste die net
ik moet nog steeds een aantal hijacks plaatsen omdat Kent er nogal wat van mij gekaapt heeft
Kan niet, hij heeft altijd post 300quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan kaap je zijn topics, niet die van mij
nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef stoereboii het volgende:
ligt de web app er bij jullie ook uit?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet, hij heeft altijd post 300
ik dat dan weer welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
de webapp zit ik nog in, maar die link van vandermar's team kan ik niet bekijken
De laatste weken wel ja.quote:
nja is altijd wel zo, eerst is dat de hype en dan de valquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef FUT123 het volgende:
Die Pogba is ook hard gedaald staat er nu op PS3 voor 47k BIN
Slashquote:
Donequote:
Heb ik ook wel eens last van jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Kut, ik had mijn shaarawy op 12 uur gezet en dat was de bedoeling. Daarna nog een stuk of 20 spelers op de tradepile gezet met als bedoeling 1 uur. Aangezien hij automatisch de tijd van de vorige pakt, staan ze er nu allemaal op voor 12 uurtjes
lol ik ook te vaak. focking irritant haha.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van ja
Gewoon ff traden met iemand, dan kan je ze er weer opnieuw op de markt zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Kut, ik had mijn shaarawy op 12 uur gezet en dat was de bedoeling. Daarna nog een stuk of 20 spelers op de tradepile gezet met als bedoeling 1 uur. Aangezien hij automatisch de tijd van de vorige pakt, staan ze er nu allemaal op voor 12 uurtjes
Jij zit blijkbaar altijd krap bij kas hè?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog 11k, dan kan ik dat Ligue 1 team maken
Ja best welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij zit blijkbaar altijd krap bij kas hè?
je had toch 20 of 30k ofzo laatst? what happenedquote:
A hooker came by and robbed himquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je had toch 20 of 30k ofzo laatst? what happened
Ik had 18k, ik voelde lucky en kocht een pakje van 7.5k. Hier maakte ik maar 3k verlies op en probeerde het nog een keer, dit maal met 6k loss. Nu heb ik nog een paar spelers op de markt. Als die allemaal verkopen heb ik 13k ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je had toch 20 of 30k ofzo laatst? what happened
Als je alles discard maak he echt wel minder dan 6K verlies hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had 18k, ik voelde lucky en kocht een pakje van 7.5k. Hier maakte ik maar 3k verlies op en probeerde het nog een keer, dit maal met 6k loss. Nu heb ik nog een paar spelers op de markt. Als die allemaal verkopen heb ik 13k ofzo
5k verlies dan, 4 spelers die voor 200 gingen iig ennog 5 contractenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je alles discard maak he echt wel minder dan 6K verlies hoor
Hier doet ie het gewoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef zerokil het volgende:
Zitten sommige mensen nog wel op de Webapp?
En is er een tijd bekend wanneer die weer werkt?
Oh was het een silverpack?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
5k verlies dan, 4 spelers die voor 200 gingen iig ennog 5 contracten
gouden spelers die voor 200 gaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
5k verlies dan, 4 spelers die voor 200 gingen iig ennog 5 contracten
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh was het een silverpack?
Spleetogen is het nieuwe MLSquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
WTF hebben die bronzen koreanen voor immense pace. 93 lol wtfisthisshit En alle andere 90+ pace daar en dat zijn er erg veel.
De IF 1 of 2?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
m'n eerste IF speler binnen, Ramires
weird! hoor je mij wel praten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
Cr00k volgens mij is je eigen headset stuk want ik hoor mn eigen voice message wel.
1. 2 verschilt amper met 1, en 1 een hoop met de normale. 2 de coins niet waard dusquote:
Schiet bij alles ernaast, tegen de paal of keeper. Ik word er niet goed van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoezo dat, ik vond hem wel goede stats hebben.
En het ligt niet aan jouzelf?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Schiet bij alles ernaast, tegen de paal of keeper. Ik word er niet goed van.
Ik wacht even tot Benzema is verkocht en dan met Torres vlammenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wil je nog een potje of ben je d'r wel klaar mee?
Torresquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wacht even tot Benzema is verkocht en dan met Torres vlammen
Dat was ik en het was op de 360. Ik heb er 4 voor onder de 25k gekocht en 1 voor 32k ofzo. Maar hij wordt alleen maar goedkoper door alle undercutters. In ieder geval heb ik 1 voor 45k verkocht en 1 voor 34k.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef FUT123 het volgende:
Wie was hier diegene die in die Pantsil's handelde? Was dat op PS3?
Oke, heb er net ook een voor 26k gekocht maar dan op PS3!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was ik en het was op de 360. Ik heb er 4 voor onder de 25k gekocht en 1 voor 32k ofzo. Maar hij wordt alleen maar goedkoper door alle undercutters. In ieder geval heb ik 1 voor 45k verkocht en 1 voor 34k.
Hoeveel kost hij dan op de PS3? Vast wel meer dan op de Xbox lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:49 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Oke, heb er net ook een voor 26k gekocht maar dan op PS3!
Vanwege iemand die gehackt werd?twitter:jpflathead twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 21:56:22EA is in full damage control mode now. They took FUT down now that another hack was in progress (xxTATAOxx) reageer retweet
lijkt me eerder dat er een aanval was op FUT/EA servers zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
Vanwege iemand die gehackt werd?twitter:jpflathead twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 21:56:22EA is in full damage control mode now. They took FUT down now that another hack was in progress (xxTATAOxx) reageer retweet
Dus als we opstaan zijn de coins pleitequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
lijkt me eerder dat er een aanval was op FUT/EA servers zelf
Huiswerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat een mietjes, nu al slapen. Ik moet eerst nog huiswerk maken
Fittie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huiswerk.Wie is er nou een mietje.
Huiswerk? Ben je 12 ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Wat een mietjes, nu al slapen. Ik moet eerst nog huiswerk maken
Fittie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Huiswerk? Ben je 12 ofzo?rememba
In Form, Second In Form (IF2), Third In Form (IF3), etc., Upgrade.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:24 schreef Tompsen het volgende:
Wie kan mij gebruikte afkortingen in dit topic uitleggen ?
Zoals IF 1, IF 2, UP.
Alvast bedankt!
IFs zijn net als Super Saiyansquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In Form, Second In Form (IF2), Third In Form (IF3), etc., Upgrade.
Thanks! En zit er dan ook nog verschil tussen de verschillende IF's?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In Form, Second In Form (IF2), Third In Form (IF3), etc., Upgrade.
Jep, stats van een IF2 zijn weer iets beter dan van een IF(1).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Thanks! En zit er dan ook nog verschil tussen de verschillende IF's?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Hahaha zo'n gozer in het andere fifa topic heeft er 17 seizoenen over gedaan om in divisie 8 te komen![]()
![]()
![]()
Ik 2, ben ik nu goedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Hahaha zo'n gozer in het andere fifa topic heeft er 17 seizoenen over gedaan om in divisie 8 te komen![]()
![]()
![]()
haha en wat was de uitdaging? met 1 hand? controller omgekeerd vasthouden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
Oke thanks! En m'n laatste vraag, hoe zie je het verschil ertussen? Zie soms helemaal zwarte kaartjes of kaarten waarvan alleen het deel met de stats zwart is..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep, stats van een IF2 zijn weer iets beter dan van een IF(1).
"niet iedereen kan goed in fifa zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha en wat was de uitdaging? met 1 hand? controller omgekeerd vasthouden?
Oh snap!quote:
Haha someone is mad omdat, ws zijn FUT en Pro gebanned zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef Reemi het volgende:
Respect voor jou dat je zo rustig bleef. Ik weet niet hoe hard hij die tas tegen het raam aan gooide, maar ik heb altijd een soort boilingpoint. Als iemand mij zo ver weet te krijgen dat ik echt over dit kookpunt heen ga, dan ga ik in een soort rage-mode. Het is me maar 1 keer eerder gebeurd, maar ik kan je vertellen dat het die ene keer niet goed is afgelopen, voor zowel mij als die persoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus joh, wat ik vandaag nou beleefd heb. Ik zat dus in de trein van Drachten naar Lemmer.
Het was vrij rustig in de coupé en de man die links van me zat ging er op een gegeven moment uit. Ik zag mijn kans schoon, ik schoof een plekje op naar links, pakte de zware tas die ik op mijn knieën vasthield en zette hem op mijn oorspronkelijke plek. Na een minuut of 10 komen we aan bij een niet-nader te noemen station, waar mensen binnenkomen.
Het is nog steeds rustig in de coupé, maar de eerste mensjes druppelen binnen. Uit de deur achter me komt een dikke knul, een jaar of 26, 27 gok ik. Hij loopt naar de vierzits waar ik me bevind, pakt mijn tas, en smijt 'm tegen het raam op het tafeltje..
Verbluft kijk ik 'm aan, deed ie dat nou echt?Ik haal rustig mijn oordopjes uit mijn oor en vraag of ie normaal wil doen. Hij begint te schreeuwen dat mensen ook willen zitten en ik onderbreek hem met de woorden: "Als je normaal aan komt lopen en aanstalten maakt om op deze plek te gaan zitten, zal ik uiteraard mijn tas erafhalen. Ook zou je 't gewoon even kunnen vragen, voor het geval ik je niet gezien had. In mijn tas zit een laptop, waarde 700 euro, die kan stuk." Waarop de knul reageert met: "Ja, en jij kan ook stuk."
Daar liet ik 't niet bij zitten. Ik maak mijn tas open, en fake een kapot laptopscherm. Ik sta op en vraag of hij meeloopt naar de conducteur, zodat ik z'n naam en gegevens even op kan nemen. Meneer had ineens niet zo'n grote mond meer.Na een tijdje aandringen, met wat passende woorden hier en daar, besluit hij mee te lopen. Ik loop, samen met de kneus door de trein en vraag hem waar hij eruit moet. "Utrecht", vermeld hij. Vetje hijgt al helemaal van het traplopen.
Na een paar minuten lopen komen we aan bij het andere uiterste van de trein. Op dat moment gaan de deuren open: "Dames en Heren, Station Sloterdijk." Ah, hier moet ik eruit.. Terwijl ik voet buiten de trein zet, roep ik de dwaas nog na: "Een beetje lichaamsbeweging kon geen kwaad toch?" Natuurlijk is mijn laptop niet stuk, maar meneer de kneus was zo slim dit niet te checken.
Hehe, dit verhaal is eigenlijk van Lindgren. staat in KLBquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus joh, wat ik vandaag nou beleefd heb. Ik zat dus in de trein van Drachten naar Lemmer.
Het was vrij rustig in de coupé en de man die links van me zat ging er op een gegeven moment uit. Ik zag mijn kans schoon, ik schoof een plekje op naar links, pakte de zware tas die ik op mijn knieën vasthield en zette hem op mijn oorspronkelijke plek. Na een minuut of 10 komen we aan bij een niet-nader te noemen station, waar mensen binnenkomen.
Het is nog steeds rustig in de coupé, maar de eerste mensjes druppelen binnen. Uit de deur achter me komt een dikke knul, een jaar of 26, 27 gok ik. Hij loopt naar de vierzits waar ik me bevind, pakt mijn tas, en smijt 'm tegen het raam op het tafeltje..
Verbluft kijk ik 'm aan, deed ie dat nou echt?Ik haal rustig mijn oordopjes uit mijn oor en vraag of ie normaal wil doen. Hij begint te schreeuwen dat mensen ook willen zitten en ik onderbreek hem met de woorden: "Als je normaal aan komt lopen en aanstalten maakt om op deze plek te gaan zitten, zal ik uiteraard mijn tas erafhalen. Ook zou je 't gewoon even kunnen vragen, voor het geval ik je niet gezien had. In mijn tas zit een laptop, waarde 700 euro, die kan stuk." Waarop de knul reageert met: "Ja, en jij kan ook stuk."
Daar liet ik 't niet bij zitten. Ik maak mijn tas open, en fake een kapot laptopscherm. Ik sta op en vraag of hij meeloopt naar de conducteur, zodat ik z'n naam en gegevens even op kan nemen. Meneer had ineens niet zo'n grote mond meer.Na een tijdje aandringen, met wat passende woorden hier en daar, besluit hij mee te lopen. Ik loop, samen met de kneus door de trein en vraag hem waar hij eruit moet. "Utrecht", vermeld hij. Vetje hijgt al helemaal van het traplopen.
Na een paar minuten lopen komen we aan bij het andere uiterste van de trein. Op dat moment gaan de deuren open: "Dames en Heren, Station Sloterdijk." Ah, hier moet ik eruit.. Terwijl ik voet buiten de trein zet, roep ik de dwaas nog na: "Een beetje lichaamsbeweging kon geen kwaad toch?" Natuurlijk is mijn laptop niet stuk, maar meneer de kneus was zo slim dit niet te checken.
Deze gast staat op de nummer 1 positie op het leaderboard van Clubvalue (972 mil).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha someone is mad omdat, ws zijn FUT en Pro gebanned zijn!
Trein van Drachten? Since when?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben ook altijd de rust zelfe maar als je mij het leven zuur maakt dan krijg je op je flikker. Ik ben wel redelijk sterk en ook niet bepaald bang maar dan heb je de poppen aan het dansen. Wel een aantal maal tikken uitgedeeld maar nog nooit echte knokpartij.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Respect voor jou dat je zo rustig bleef. Ik weet niet hoe hard hij die tas tegen het raam aan gooide, maar ik heb altijd een soort boilingpoint. Als iemand mij zo ver weet te krijgen dat ik echt over dit kookpunt heen ga, dan ga ik in een soort rage-mode. Het is me maar 1 keer eerder gebeurd, maar ik kan je vertellen dat het die ene keer niet goed is afgelopen, voor zowel mij als die persoon.
Jonge, weet ik veelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hehe, dit verhaal is eigenlijk van Lindgren. staat in KLB![]()
VDM, trein van DRACHTEN naar Lemmer?
Tevens gaaat het later ineens over station Sloterdijk
Joh, std KLB meukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Verhaal van Lindgren is zo fake
Hij heeft zich gewoon op zitten vreten en meteen een topic aangemaakt zonder iets te zeggen, zoals alle KLB'ers
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trein van Drachten? Since when?
Hoeveel kids heb je al gekweekt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
Moet ook zo blijven. Tienermoederdorp numero uno.
Nee, ik ben ook absoluut geen vechter, maar als het moet dan moet het en dan loopt het ook niet goed af.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd de rust zelfe maar als je mij het leven zuur maakt dan krijg je op je flikker. Ik ben wel redelijk sterk en ook niet bepaald bang maar dan heb je de poppen aan het dansen. Wel een aantal maal tikken uitgedeeld maar nog nooit echte knokpartij.
Fuck no, kom daar bijna nooit. Zelfs bij de Mac neem ik de Drive-Thruquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel kids heb je al gekweekt?
Woon je in Drachten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck no, kom daar bijna nooit. Zelfs bij de Mac neem ik de Drive-Thru
lolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fuck no, kom daar bijna nooit. Zelfs bij de Mac neem ik de Drive-Thru
Heerenveen? Weet ik veelquote:
Geen ervaring mee...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In de nPower Champ spelen wel goede bronzen spelers. Suggesties?
Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn England team gebruiken en dan een CF uit de nPower League halen. Dit is met mijn opstelling de enige link voor Vaz Tê en moet 9 chem mogelijk zijn denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In de nPower Champ spelen wel goede bronzen spelers. Suggesties?
Openschroeven, je controllerschema veranderen of een nieuwe kopen. Meer kan ik niet bedenken...quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef jepperdeprep het volgende:
KUT! Het veertje van de rechtertrigger van mijn PS3 controller is gebroken, nu kan ik niet meer sprinten
Ik had 'm juist opengeschroeft omdat mijn rechtertrigger vrreemd deed. Zodra ik toen de rechtertrigger wilde fixen brak dat kleine veertje af. Kut. Nieuwe kopen dan maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Openschroeven, je controllerschema veranderen of een nieuwe kopen. Meer kan ik niet bedenken...
http://www.thehut.com/gam(...)troller/9995943.htmlquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:11 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik had 'm juist opengeschroeft omdat mijn rechtertrigger vrreemd deed. Zodra ik toen de rechtertrigger wilde fixen brak dat kleine veertje af. Kut. Nieuwe kopen dan maar
9 chem = 9 chem, maakt niet uit hoequote:Op woensdag 15 februari 2012 00:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn England team gebruiken en dan een CF uit de nPower League halen. Dit is met mijn opstelling de enige link voor Vaz Tê en moet 9 chem mogelijk zijn denk ik.
Is er trouwens een verschil tussen een 9 chem met licht groene links en een 9 chem met donkergroene/(dode?) links?
Ok, ik dacht dat een lichtgroene link misschien zorgde voor een nog betere samenwerking tussen die spelers of dat de interface misschien niet verder gaat dan 9.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 chem = 9 chem, maakt niet uit hoe
Dit is wel kansloos.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik zet ff leuke wegmisbruiker filmpjes te kijken, kom ik dit tegen:
![]()
Kut wijf, ik zou gelijk der rijbewijs innemen
Kutstemmenquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik zet ff leuke wegmisbruiker filmpjes te kijken, kom ik dit tegen:
![]()
Kut wijf, ik zou gelijk der rijbewijs innemen
is dat een silver?quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:46 schreef pascal08 het volgende:
En de eerste rage-quit met Vaz Tê is een feit. Wat een beestachtig goeie stats heeft die man.
Barnsley.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee Brons.
Pascal, heb je de West Ham versie? Want die heeft volgens mij de stats van zn IF.
oh, ik wou net zeggen. Der is maar 1 goede silver.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee Brons.
Pascal, heb je de West Ham versie? Want die heeft volgens mij de stats van zn IF.
Klopt. Van Wolfswinkel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh, ik wou net zeggen. Der is maar 1 goede silver.
opnieuw opstarten of op web app gaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:58 schreef Rijst het volgende:
gvd pakje gekocht maar kan hem niet openen
Klopt, Ricky wint altijdquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat discussieren met jou zinloos is inderdaad.
Alleen Messi?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
mijn nieuwe team:
http://www.futhead.com/12/squad/28747
Het is moeilijk verdedigen, vrije man is ook moeilijk te vinden. Snelheid is oké, counter tegen is dodelijk.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is moeilijk verdedigen, vrije man is ook moeilijk te vinden. Snelheid is oké, counter tegen is dodelijk.
Ik moet al stoppen bij messiquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/28767
Ik zou daar voor gaan
Goed bij cornersquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Aanschouw. DE BLOEDBROEDERS
http://www.futhead.com/12/squad/28781
Pogbaquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:19 schreef Mata het volgende:
Wat zijn de duurste bronze spelers atm?
Kwee nie, ik ken ze niequote:Op woensdag 15 februari 2012 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kuffour en Wright zijn duurder toch?
Ik moet om 06:00 al eruitquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, ben ik nou nog online?Derde nacht op rij slapen van 1:30 - 6:30.
Ja snap ik, maar zou dan ook wel daar voor gaan, of iets gelijksquote:Op woensdag 15 februari 2012 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet al stoppen bij messi![]()
Maar ik ga denk ik gewoon messi halen en dan een soort road to doen met allemaal brons eromheen. Elke keer weer iemand erbij halen
Neuh, klopt geen zak van. Je weet dat je bij UDB een apart onderdeel voor keepers hebt he?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:35 schreef Mata het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/7522 Klopt deze prijs?
Bij UDB kan ik de prijs niet bij de keepers zien
Ja klopt, maar daar zie ik geen prijs staan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, klopt geen zak van. Je weet dat je bij UDB een apart onderdeel voor keepers hebt he?
In ieder geval GEEN pakjes openen. Als ik net als jij net begonnen was zou ik een leuk en goedkoop team maken en toernooien proberen te winnen. Met wat speel je het liefst? Goud/Zilver/Bronze?quote:Op woensdag 15 februari 2012 03:10 schreef Burrito het volgende:
Ik ben net begonnen met FUT. Ik heb al wat rond gelezen en team met wat gold spelers. Ik heb ook nu 4000 coins. Zal ik met deze 4k proberen te gaan traden of pakjes openen en hopen op een IF? Wat is het slimste om coins te verzamelen?
ach, het is een 55 bronzen pool..zou een godswonder zijn als hij meer dan 200 coins waard isquote:Op woensdag 15 februari 2012 03:10 schreef Mata het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar zie ik geen prijs staan?
Wat is je exacte budget, welke formatie vind je fijn en op welke console speel je? Ik kan wel een leuk team maken als je dat wilt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 03:14 schreef Burrito het volgende:
Ik speel met Gold.
Heb Cisse samen met Huntelaar in de spits. De Guzman CAM en Lens en Ellia op de flanken. Mathijsen en Van Der Wiel in de verdediging.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oke thanks! En m'n laatste vraag, hoe zie je het verschil ertussen? Zie soms helemaal zwarte kaartjes of kaarten waarvan alleen het deel met de stats zwart is..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 04:16 schreef Tim86 het volgende:
Net tegen een mega ziek silver Engels team..bijna alles IF wat er IF kon incl Ox..ik ben gewoon beter, vanaf de 2e minuut tot de 88e minuut slechts 1-0 omdat hij er na mijn vroege goal gewoon niet in wil, scoort hij in de 88e minuut gelijk met een afstandsschot en in de laatste sec van blessuretijd 2-1 uit een fucking corner
Ja is wel een prijzig kaartje, je kan vanaf spits-ca-cam-cm naar cvm ombouwen,quote:
Gaat ook helemaal nergens over.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja is wel een prijzig kaartje, je kan vanaf spits-ca-cam-cm naar cvm ombouwen,
maar een spits naar rechter spits kan dan weer niet.
Enoh in de spits kan wel, maar Heitinga CB kan dan weer nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal nergens over.net als geen lw - rw en andersom..
Nigel de Jong als diepe spits wel, maar Sulejmani kan niet in de spits of op links.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Enoh in de spits kan wel, maar Heitinga CB kan dan weer niet
En christiano zou je tot alles moeten kunnen ombouwenquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nigel de Jong als diepe spits wel, maar Sulejmani kan niet in de spits of op links.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:09 schreef Apekoek het volgende:
van Bommel in de spits kan, Kuyt in de spits is onmogelijk
Stop je met FUT?quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:53 schreef Santello het volgende:
rijst moet je 90k? zet maar een speler op
Heitinga in de spits kan, maar Villa als spits kan niet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:09 schreef Apekoek het volgende:
van Bommel in de spits kan, Kuyt in de spits is onmogelijk
Anita in de spits kan, maar Ronaldo in de spits is onmogelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heitinga in de spits kan, maar Villa als spits kan niet.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anita in de spits kan, maar Ronaldo in de spits is onmogelijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
Is wel leuk om zoiets in elkaar te zetten.
4-2-3-1
Heitinga
Essien-Parker-De jong
Bent - Agbon
4 verdedigers
Keeper
Komt hij weer met dat plaatje.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
4-2-3-1
Heitinga
Essien-Parker-De jong
Bent - Agbon
4 verdedigers
Keeper
Die is leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt hij weer met dat plaatje.
Doe anders ook nog ff die van de Garp.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goedemorgen jongens
gr gr Gerrit
Is iemand wel eens naar een live-optreden van hun geweest? Bazen zijn 'tquote:
10K maxquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur wordt zo'n cheat mls bronze squad?
Van mij.quote:
Koreanen > MLSquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur wordt zo'n cheat mls bronze squad?
Je hebt pacewhores en PACEWHORES! en Koreanen vallen zeker onder de laatste.quote:
Hehehehe echt fucking geniaal, vraag me af wat je tegenstander dan denktquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
4-2-3-1
Heitinga
Essien-Parker-De jong
Bent - Agbon
4 verdedigers
Keeper
Nou enquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt pacewhores en PACEWHORES! en Koreanen vallen zeker onder de laatste.
Die 93 pace RB is wel links en ik merk er niks van dat die RW 92 pace heeft. Op LW heb je weer niet zoveel opties en de snelste ST is 84 pace (Kang Soo Il omgebouwd) De beste speler in mijn Korean bronze (die nog steeds niet af is) is Baek Ji Hoon. 80 pace, 65 shooting, 3* skills en 5* weak foot (en hij is links)quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt pacewhores en PACEWHORES! en Koreanen vallen zeker onder de laatste.
Bron or didn't happen!quote:
Sharaawy zal niet echt zakken danquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus waarschijnlijk geen Ronaldo in het TOTW. Ik hoop ook geen IF El Shaa tenzij het een gold is. Als hij silver 74 is kan ik hem wel betalen maar dan gaat de silver markt crashen en dat wil ik niet
You never know with EAquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Anders zou die er wel opstaan ipv adebayor
De markt zal een beetje crashen, want er gaan ontzettend veel meer silver packs dan normaal geopend worden. Dat is dus minder voor traders die vooral op de silver markt actief zijnquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sharaawy zal niet echt zakken danDe IF zal, als hij silver wordt, onbetaalbaar worden voor 99,9% van de community.
Hoogstens een klein beetje als er bekend wordt dat hij er in zit omdat mensen bang zijn voor markt dalingWel ironisch eigenlijk.
De silver markt misschien een beetje, maar zonder NIF Sharaawy want die zit niet in de packsquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De markt zal een beetje crashen, want er gaan ontzettend veel meer silver packs dan normaal geopend worden.
Ja ikquote:
Mag toch hopen dat Guidetti voor een 1 handsgoal, 1 onterechte penalty en 1 goede goal geen TIF krijgtquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef vandermar het volgende:
Als El Shaarawy IF wordt en Guidetti niet dan weten we wel weer wat voor mongolen er werken. Alhoewel ze meer profit maken als Shaarawy erin zit:P
Ja, dus? DarkSonic heeft het over de markt.. lagere prijzen is slecht nieuws voor traders die de zilveren markt bespelen, zoals hij waarschijnlijk doet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De silver markt misschien een beetje, maar zonder NIF Sharaawy want die zit niet in de packs
Whehehe, Dost kreeg een IF voor 5 intikkertjes in leeg goal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Guidetti voor een 1 handsgoal, 1 onterechte penalty en 1 goede goal geen TIF krijgt
Oke nice, ik ben verdedigend afwachtend dus moet goed komen. Dacht aan een 3 mans verdediging met David Luiz - Thiago Silva - Lucioquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik![]()
Afwachtend verdedigen, dan hou je de boel wel bij elkaarAls je van jezelf weet dat je vaak in stapt moet je dit niet doen. Aanvallend erg fijn.
Wil hem ook wel in mn team maar gaat werken qua Chemistry.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
De IF Adebayor doet het goed, dus de SIF is welkom
Beter Lucio en Silva omdraaien, het is belangrijk dat je buitenste CB's zo snel mogelijk zijn..quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Oke nice, ik ben verdedigend afwachtend dus moet goed komen. Dacht aan een 3 mans verdediging met David Luiz - Thiago Silva - Lucio
Inderdaad, en dan kan ik mijn silver spelers die ik in packs krijg voor minder verkopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dus? DarkSonic heeft het over de markt.. lagere prijzen is slecht nieuws voor traders die de zilveren markt bespelen, zoals hij waarschijnlijk doet.
Ohja je moet ook 3 redelijk snelle verdedigers hebben, maar dat zit wel goed zoquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:44 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
Oke nice, ik ben verdedigend afwachtend dus moet goed komen. Dacht aan een 3 mans verdediging met David Luiz - Thiago Silva - Lucio
Oke, thanks voor de tips!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja je moet ook 3 redelijk snelle verdedigers hebben, maar dat zit wel goed zo
Ik heb sinds kort 2 gold teams: Senegal en België. Het chille hieraan is dat ik eerder een chille gast in het totw kan tegenkomen. IF's zijn de enige dingen die mijn teams nu beter kunnen maken. Dat heb je als je rijk ben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik eerst ook, tot ik me bedacht dat hij al gold is
Wel fijn jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter Lucio en Silva omdraaien, het is belangrijk dat je buitenste CB's zo snel mogelijk zijn..
Ik had 3-4-1-2 met Subotic en Ivanovic als buitenste CB's, bad idea.
Ik had 3-4-1-2 met Pierce en Osbourne als buitenste CB's, good idea.
Zou het TOTW nog niet vast staan al? Ze hebben dat plaatje al, en vorige week om deze tijd was de link ook al bekendquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:59 schreef Rijst het volgende:
Trouwens als Henry vanavond scoort in zijn laatste wedstrijd tegen Milan dan zal EA hem wel IF maken. Het zou bijna gek zijn als ze dat neit doen.
Dat is best wel veel.. op de Xbox is hij 150k zie ik. Mijn voorspelling van dat hij onder de 100k waard zou worden is niet uitgekomen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:56 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
80k profitEindelijk weer wat spending money
Ze kunnen hem na de wedstrijd ook in pakjes stoppen .quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou het TOTW nog niet vast staan al? Ze hebben dat plaatje al, en vorige week om deze tijd was de link ook al bekend
Als er een IF Henry zou komen gaat die echt gigantisch overpriced worden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:04 schreef Rijst het volgende:
Dat zou wel echt vet zijnDie past perfect bij mijn team
Niet als er heel veel pakjes worden gekochtquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er een IF Henry zou komen gaat die echt gigantisch overpriced worden.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet als er heel veel pakjes worden gekocht
Ja klopt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
GODVERDOMME Stijn, wat een lag. Laatste goal vies lucky
zonde van die vrije trap van Vela, binnenkant paal op de lijn lol en dan erin tikken.
Ik speel zo en vind het heerlijk!!quote:
Potje?quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef StijnDa het volgende:
Heb wel eens betere potjes gespeeld VDM![]()
Zeker dat afmaken![]()
Die 2 goals ook in de verlenging, typerend eigenlijk wel.
Ik heb ook wel eens beter gespeeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef StijnDa het volgende:
Heb wel eens betere potjes gespeeld VDM![]()
Zeker dat afmaken![]()
Die 2 goals ook in de verlenging, typerend eigenlijk wel.
Zou je dat Ligue 1 team nog eens willen posten?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
Gratz Stijn, nu zal ik snel naar de wc want sta op springenverdiend gewonnen, ik ga dit team denk ik verkopen/veranderen want speelt niet fijn.
BTW, weer gigantisch lag
Oke ga maar tegen rijstquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja prima, maar Rijst was eigenlijk eerder
Heb alleen silvers.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bKKtJW1gbcR1Oquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou je dat Ligue 1 team nog eens willen posten?
Hahaha ja hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oke ga maar tegen rijstkan je tenminste winnen
Thanks!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bKKtJW1gbcR1O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |