quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:08 schreef Exentric90 het volgende:
Ik kan je melden dat ubuntu en de fglrx drivers niet werken. Conflict namelijk met unity en gnome-shell de fallback van gnome shell werkt wel redelijk. Mijn aanrader is dus ook voor fedora te kiezen
Mis, zowel AMD als de community hebben erkend dat dit probleem bij AMD ligt(kun je makkelijk vinden met n beetje googlen) en dat alleen AMD dit ook kan verhelpen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij AMD, maar de Linux community is door hun opensource karakter zeker in staat het falen van AMD op te pakken.
Nope zover ik weet is er geen bekende oplossing. Tho, laat me weten als je een oplossing vind.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:21 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oftewel: ik zal dit probleem zelfs niet kunnen oplossen door de 3.2.6 kernel te gebruiken?
Ja, die heb ik.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nope zover ik weet is er geen bekende oplossing. Tho, laat me weten als je een oplossing vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, ik ga het proberenquote:
Dat is een keuze he, je kan ook wat anders gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oke, ik ga het proberen
De laatste keer dat ik Fedora heb geprobeerd was in 2010, en zal vast een hoop zijn veranderd. Fedora gebruikt toch die vreselijke GNOME 3 shell?
Ga Arch Linux gebruiken!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oke, ik ga het proberen
De laatste keer dat ik Fedora heb geprobeerd was in 2010, en zal vast een hoop zijn veranderd. Fedora gebruikt toch die vreselijke GNOME 3 shell?
kworker bug en energy issue worden vanaf 3.1 opgelost, staat niets van in de logs op kernel.org maar het is door meerdere mensen confirmed op tweakers.netquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nope zover ik weet is er geen bekende oplossing. Tho, laat me weten als je een oplossing vind.
Dus... Vanaf 12.04 is het waarschijnlijk wél opgelost?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
kworker bug en energy issue worden vanaf 3.1 opgelost, staat niets van in de logs op kernel.org maar het is door meerdere mensen confirmed op tweakers.net
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Aneurism het volgende:
Ben er redelijk zeker van, voornamelijk vanwege het feit dat er een oudere kernel in zit en de problemen daarin veroorzaakt worden.
Alleen ontstaan daar de fglrx bugs niet. Dat ligt namelijk aan gnome-shellquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef Aneurism het volgende:
[..]
kworker bug en energy issue worden vanaf 3.1 opgelost, staat niets van in de logs op kernel.org maar het is door meerdere mensen confirmed op tweakers.net
Geloof me kworker zijn niet de enigste problemen die ontstaan, gnome-shell notify is namelijk ook een groot probleem waardoor extreem screen tearing ontstaat en met de enable anti screen tearing optie wordt dat niet verholpen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef Aneurism het volgende:
https://lkml.org/lkml/2011/3/30/836
Het is ook niet altijd fglrx, kworker issue's kan door honderden dingen veroorzaakt worden maar 9/10x is het EDID search gerelateerd door een Ati kaart. Daar het Suse, Kubuntu, mint, debian, ubuntu volgt is conclussie toch redelijk snel te maken. Voornamelijk daar het probleem weg was toen ik de kernel een versie hoger had gezet.
1 2 3 | sudo mkdir /etc/adobe echo "OverrideGPUValidation=true" >~/mms.cfg sudo mv ~/mms.cfg /etc/adobe/ |
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
wat houdt je tegen om het gewoon te proberen?
Doet het niets dan verwijder je het bestandje weer.
Werkt allebei niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Quisho het volgende:
Kan je geen legacy drivers gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |