De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien met haar ander account, dan is het wat anders natuurlijk hequote:
Als je het goede uitzoekt. Houd ik je persoonlijk als mod in de gatenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/
profile/271393]Joysa[/url] het volgende:
[..]
Misschien moet je je even aanmelden op het konijnenforum
nee hoorquote:
dus het zijn er sowieso wel meer dan 2?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
nee hoor
dat weet ik zeker
en als mensen zeggen dat ze van mij fotos hebben liegen ze dat of hebben we het allebei uitgewisseld of gewoon gecamt
heb sowieso nog nooit alleen mijn foto laten zien en niks teruggekregen zeg maar
net nog met 2?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef esperanza93 het volgende:
sws is er voor mij maar 1 fokker
en ik msn enkel met murdera nu
en ik ben meloewa ook, dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
esperanza93 aka lauzi-1993 aka esmerallda17 aka geelsuperkuiken is een troll mensen trap niet in deze dame haar wanstaltige praktijken [ afbeelding ] ze is al meerderen keren gewaarschuwt maar ga,at
door kijk uit voor je het weet heeft ze ook je rekeningegevens [ afbeelding ]
Nee. Ik heb maar met één fok!ker echt ''contact'' en die heb ik ook gewoon gezien in het echt. Verder niet.quote:
Misschien moet je even een nieuw account maken L.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb maar met één fok!ker echt ''contact'' en die heb ik ook gewoon gezien in het echt. Verder niet.
Hahaha. Ik heb vandaag nog aan jou gedacht toen ik moest werken, real real story.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
Jij wordt bang als ik je in het echt tegenkom.
Ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
Wie van de mannen is hier nog niet benaderd door esperanza die ff haar pics wilde showen via DM trouwens?
Ben vandaag niet in de buurt van je werkplek geweest. Maar als ik je zie zal ik je zeker aanspreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb vandaag nog aan jou gedacht toen ik moest werken, real real story.
Vluchten heeft geen zin, dan heb je straks een V-vorm in je deur.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Bel even bij me aan dan esperanza
Ach iedereen weet toch dat jij al zoveel users hebt geDMt om pics te swappenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
nee hoor
dat weet ik zeker
en als mensen zeggen dat ze van mij fotos hebben liegen ze dat of hebben we het allebei uitgewisseld of gewoon gecamt
heb sowieso nog nooit alleen mijn foto laten zien en niks teruggekregen zeg maar
Ik wacht vol spanning afquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kom maar hoor, ik DM je wel eventjes met een paar hotte pics.
Verliefde tieners verkiezen dood boven scheidingquote:
Hahahaha best eng.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben vandaag niet in de buurt van je werkplek geweest. Maar als ik je zie zal ik je zeker aanspreken.
Kappen nu. Er is maar 1 fokkerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach iedereen weet toch dat jij al zoveel users hebt geDMt om pics te swappen![]()
Oud nieuws.
He wat? En je moest aan mij denken want?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verliefde tieners verkiezen dood boven scheiding
HE LIVED
Ik heb ook te lang geen Michael Jackson geluisterd. Tijd om die moves weer op orde te krijgen.
Waarom stuur je dan wel nog pics naar mensen en geef je je msn en je facebook L.?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kappen nu. Er is maar 1 fokker
Om de tweede te vinden, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan wel nog pics naar mensen en geef je je msn en je facebook L.?
Vanachter je computertje durf je wel. Ben benieuwd hoe hardcore je echt bent als ik met een fietsketting die winkel binnendring.quote:
Volgens mij heb jij serieuze issues dus ik ga het hierbij laten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Kappen nu. Er is maar 1 fokker
Ik denk dat ik ga rennen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanachter je computertje durf je wel. Ben benieuwd hoe hardcore je echt bent als ik met een fietsketting die winkel binnendring.
welkom op fok! sinosje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij serieuze issues dus ik ga het hierbij laten.
Verkeerde topicquote:
Daar heeft ze al allemaal foto's aan gevraagd die volgen haar nu de rest van haar levenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef twi het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ze sleept wel nieuwe users het draadje in.
Gaan wij elkaar ooit zien? En dan ook dat ik weet dat jij Panzermaus bent?quote:
Hahahaha. Donderdag werk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben benieuwd welke sociaal-onvaardige jongedame hier achter schuilt, op welke dagen werk je.
Ik vind dat je haar srs moet gaan stalken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben benieuwd welke sociaal-onvaardige jongedame hier achter schuilt, op welke dagen werk je.
Praat me bijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
Oh ik weet waar dit over gaat.
Ik pak de popcorn er bij.
Is ze zo'n lekkertje dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar heeft ze al allemaal foto's aan gevraagd die volgen haar nu de rest van haar leven
Heeft er niks mee te maken, de heetste man van FOK! heeft ze ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben geen man, ik krijg geen foto's he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |