Dat is alleen echt handig voor in de studio.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Nog een mooie oplossing is een isocab, daar heb ik vorige week mee gespeeld. Dé manier om een lekkere overdrive/distortion uit een AC30 te halen maar het volume toch binnen de perken te houden.
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nice slagje voor Run To You!Klinkt goed man.
Wat voor Camera gebruik je?
Klinkt lekker en ook prima kwaliteit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar
Vele malen beter dan die op de S2, die overstuurt constant, zelfs met m`n spaanse gitaartje( En die heeft vrij weinig volumequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op de Blackberry Developers Conference een Playbook gekregen, en dat ding had een front facing camera, ik vroeg me af of dat iets was. Oordeel zelf maar
Zelf bouwen johquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Dit is de enige die ik weet te vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost zo'n isocab gemiddeld? Heb nu een speaker over en kan eens een schot wagen...
Ja, dat was het schot wat ik wilde wagen.quote:
Geen idee, dat moet ik nog even aan hem vragen, maar ik zit heel erg te twijfelen om eerlijk te zijn, het is toch even 500 euro bij elkaar wat ik ophoest voor 2 gitaren van hetzelfde model, dus daar zit ik nog even vast.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:47 schreef Partingglass het volgende:
Voor die prijs is het een leuke gitaar lijkt me. Welke type nummer is het?
Nee sparkle goldtop is een stap verder als parelmoer slagplaat wat nog net gaat zegmaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.
Zelfs houd ik niet van sparkle goldtop
Denk dat ik het toch maar oversla of hij moet opeens met een leuke deal komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:59 schreef Partingglass het volgende:
Of het iets toevoegt naast de ibi geen idee. 150 euro voor een epi limited edition lijkt me een heel mooie prijs. Maar geen idee of dat limited edition inhoud dat het ook meteen een van de betere modellen van epi is.
Zelfs houd ik niet van sparkle goldtop
Die goldsparkle uit Star Wars?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Sure, ik zal even kijken voor je, ZSM!, ga er waarschijnlijk A.S donderdag heen.quote:
Het is geen goldtop hè, goldsparkle, het is geen mooie gitaar, maar hij heeft echt een hele dikke sound.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Wil altijd nog een Goldtop, wellicht is het wat
Zoekt hij nog gear? Heb wellicht wat in te ruilen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |