Nee nog niet. Wou hem morgen meenemen naar het werk, maar in de oefenruimte laten liggenquote:
Ik roadie wel. Neem ik ook wel wat extra 4x12's meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Regel jij het optreden dan speel ik daar met een shit load aan gear volledig alles op 11 !
idd er is al eens een hollander aardig juridisch lastig gevallen vanwege het aan elkaar solderen van het een en ander.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, en ik ga nu even geen merk noemen, want wil niet al vantevoren gezeik hebben
Ja, eens op gitaarnet een gast die wat pedalen nabouwde... duurde niet erg lang voordat hij een boze brief kreeg van de originele fabrikantquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
idd er is al eens een hollander aardig juridisch lastig gevallen vanwege het aan elkaar solderen van het een en ander.
Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wou hem morgen meenemen naar het werk, maar in de oefenruimte laten liggen
Dan maar een dag later
Komt in orde!, deze versie is van een kleine 2 maanden geleden, ben flink vooruit gegaan sindsdien dus post binnenkort even een goede youtube versie van mezelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Afkraken = beter posten.
Anders GTFO.
Jij vraagt er om, ik ben dan zo eerlijk om antwoord te geven, àls ik zeker weet dat ik het beter kan, dan post ik ook, en zeik ik af, en ben ik niet bang het te laten horen.quote:
Ze moeten blij zijn dat je je losse 2x12 er niet aan hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft geen haast.
Alhoewel, mijn buren gaan nu ontzettend niet-blij met me zijn wanneer ik die Hornet vol open gooi.
Dat ga ik ze vertellen wanneer ze aanbellen met de vraag of het ook zachter kan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze moeten blij zijn dat je je losse 2x12 er niet aan hebt
Lekker?? Ik zat in een slaapkamer, versterker 50cm voor me, volume volledig open en een flinke haal op de gitaar.quote:
POST DAN NIET IETS WAT FUCKING VALS IS.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Komt in orde!, deze versie is van een kleine 2 maanden geleden, ben flink vooruit gegaan sindsdien dus post binnenkort even een goede youtube versie van mezelf.
Unknown Caller Solo by Bradley Van Dijk 1
(Gitaar was vals)
Ik gaf al aan dat de gitaar vals was, en het bestand is 2 maanden oud(De opname zelf al 5)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
POST DAN NIET IETS WAT FUCKING VALS IS.
na zo'n 30 seconden moest ik wel even hardop lachen
Nee, dat probeer ik niet te zeggen, ik moest er alleen omlachen, en toen werd er gezegd, doe het beter or GTFO, nou simpel, dan post ik een clip, en (niet om arrogant over te komen) die is overduidelijk beter ondanks dat ik hem wat slordig speel en de gitaar een vals G snaar had.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar wat probeer je dan te zeggen"kijk ik ben net zo kut" dat ?
Ik kan dat niet
Waarom geef je een tip als je nog en eens een line 6 hebt gehad en niet weet of hij die uitgang heeft Mongolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
NIet mijn muziek, maar wel goed gespeeld!, mooie Ibanez ook
Kleine tip(Word dat gewaardeerd?) Probeer de volgende keer de versterker via de Line-out(als deze dat heeft) aan te sluiten op de pc, dat doet het geluid namelijk net iets meer eer aan dan een, digitale camera microfoon... (just sayin`)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |