Ik ga nu een vraag stellen die je waarschijnlijk al kan radenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook wel elk weekend weg, maar de rest niet
Lastig is dat. Met de vorige band in 5 jaar tijd een optreden of 350 tot 300 gedaan waarvan de banjo speler nog meer dan een half jaar op vakantie is geweest en we stil lagen. Maar dat isn u al weer een jaar of 3 a 4 geleden en er is vele veranderd in onze levens. Kids, vrouwen etc. Word het toch lastiger.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook wel elk weekend weg, maar de rest niet
hier ook, zit ook te twijfelen of ik er toch dikkere snaren op ga zetten (0.10) maar dan moet ik hem opnieuw afstellen waar ik dus geen pro in benquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik moet er echt eens mee stoppen om mijn vingertoppen kapot te spelen elke keer.
Of naja kapot zijn ze niet helemaal maar pijnloos zijn ze niet in ieder geval
feitelijk kan je dus, als je een geisoleerde gitaartrack hebt van Lennon of Harisson dąt geluid bijna identiek modelen?...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is dat een soort modelling amp?
Jep!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ga nu een vraag stellen die je waarschijnlijk al kan raden
Heb je hem al verzonden?![]()
Sorry dat ik je zo stalk
Ik heb nog twee Hughes&Kettner tops staan. Een Vortex en een Warp7. Beide 100 watt transistor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Jimbo het volgende:
The_dean Heb jij toevallig nog een mooie top te koop staan? Heb net een cabinet gekregen maar heb geen top
Dribbel raadde me jou aan
Goed bezig manquote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Cynic het volgende:
Leuke review in de Aardschok van de show in Vera
[ afbeelding ]
Blink 182quote:Op zondag 19 februari 2012 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Binnenkort mijn Fender Mark Hoppus bass
Geeft niet, volgens mij worden er geen pakketten op maandag bezorgd dus ik neem aan dat ie er dinsdag is, ik meld het wel als ik hem ontvangen hebquote:Op zondag 19 februari 2012 15:53 schreef The_Dean het volgende:
Heb even geen tracktrace nummer bij de hand, maar zal er maandag of dinsdag wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |