quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan heul geen tetten in de fipo
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er staan heul geen tetten in de fipo
Ik gaf een beetje over in m'n mond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen om de tweede spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILLEN JULLIE ME DEAUDT HEBBEN OFZO
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
We hebben iets ranzigs gevonden waar spees naar van wordt
Die laatste is ook gewoon viezzquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
We hebben iets ranzigs gevonden waar spees naar van wordt
Naja qua plaatjes verbaas ik me daaroverquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo moeilijk
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
We zouden geen chips meer kopen/eten doordeweeks. Komt mn moeder met een zak borrelnootjes thuis.
Ik: We zouden dat toch niet meer kopen?
Mama: Het is toch geen chips?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
We zouden geen chips meer kopen/eten doordeweeks. Komt mn moeder met een zak borrelnootjes thuis.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden logicaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holy fuckquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens endomodo wel. Tenzij endomodo jokt.
We worden betor!
Een uur en 38 minuten, ongeveerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holy fuck
En hoe lang ben je dan bezig?
Nou, dan loop je nog best hard doorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een uur en 38 minuten, ongeveer
Ik heb een vent, telt dat ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, dan loop je nog best hard door![]()
En het gaat nog niet vervelen?
Ik vind wandelen/lopen alleen leuk als er een hond bij is
Zit hij aan een riem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een vent, telt dat ook?
Nee we praten echt de hele rit, heerlijk!
Neen, je doet het zo, je smeert bison kit op je duim, die laat je even aandrogen, en dan plant je den duim op het voorhoofd van den man. Works like a charmquote:
Kun je niet onder werktijd lessen? Deed ik altijd, gewoon uurtjes verlof pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:23 schreef princess-a het volgende:
Net weer even een lesje -mn zin niet krijgen- gehad.. had donderdag rijles maar die kan niet doorgaan omdat instructeur examen heeft, nu wordt het pas volgende week
en dan baal ik dus van m'n baan waardoor ik zo flexibel ben als een stuk staal
Maar je moet hem onderweg toch wel ergens los kunnen laten zodat hij even kan spelen? En dan oefenen met of hij weer naar je terug komt als je hem lokt met een brokjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, je doet het zo, je smeert bison kit op je duim, die laat je even aandrogen, en dan plant je den duim op het voorhoofd van den man. Works like a charm
Waarom denk je dat ik zo'n wanhopigen tt heb gemaakt en een pagina heb volgepost met tetten?quote:
Een brokje jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je moet hem onderweg toch wel ergens los kunnen laten zodat hij even kan spelen? En dan oefenen met of hij weer naar je terug komt als je hem lokt met een brokje
It's just you and me, babehquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo'n wanhopigen tt heb gemaakt en een pagina heb volgepost met tetten?
Gewoon vrije uren inleveren bedoel je? Ik mag dat alleen per 4 of 8 doen, maar het is het proberen waard inderdaad!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je niet onder werktijd lessen? Deed ik altijd, gewoon uurtjes verlof pakken
Whahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, je doet het zo, je smeert bison kit op je duim, die laat je even aandrogen, en dan plant je den duim op het voorhoofd van den man. Works like a charm
Ja, even overleggen met je baas, vaak kan dat welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon vrije uren inleveren bedoel je? Ik mag dat alleen per 4 of 8 doen, maar het is het proberen waard inderdaad!
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en er zitten veel boobies in de film
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zit the perfume te kijken... Het boek was beter(dat heb ik pakweg 10 jaar geleden gelezen en nog steeds herinner ik me dat het beter was)
Alleen aan het einde zit wel een goeden scene
Ik heb het in het duits gelezen, lijken wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en er zitten veel boobies in de film![]()
[..]
Ik ook.
Ik zit the perfume te kijken... Het boek was beter(dat heb ik pakweg 10 jaar geleden gelezen en nog steeds herinner ik me dat het beter was)
Het boek is tien keer beter, ik vond de film echt lafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en er zitten veel boobies in de film
disclaimer
[..]
Ik ook.
Oh ja, die zou ik ook nog eens gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en er zitten veel boobies in de filmIk zit zweedse Girl with the dragon tattoo te kijken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Glee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit glee half te kijken![]()
Ja nu gaan jullie me allemaal spanken!
bwhehehehehequote:
Ik had in de vakanties veel moeite met plannen omdat ik dan 9 uur op een dag werkte.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon vrije uren inleveren bedoel je? Ik mag dat alleen per 4 of 8 doen, maar het is het proberen waard inderdaad!
Dat klinkt als net zo'n qualitäts-film als Wedding Crashers.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij zitten The Wedding nog iets te kijken, met Debra Messing die een mannelijke hoer heeft gehuurd voor op de bruiloft van haar zus, die nu blijkt vreemd te gaan met haar ex....
Jaaaaaaaaaaaaa, qualitäts-filmpje hoor
Ja dattus... Glee...quote:
ik ben jullie niet aan het lastigvallen met mijn emo kutgedoequote:
Ik heb het in het Nederlands gelezen en tegen mijn Duits leraar gezegd dat ik het in het Duits had gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het in het duits gelezen, lijken wassen
Ja, maar nou moeten we er toch naar vragen kutjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben jullie niet aan het lastigvallen met mijn emo kutgedoe
http://www.imdb.com/title/tt0372532/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als net zo'n qualitäts-film als Wedding Crashers.
Ew.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0372532/
The Wedding Date dus... die mannelijke hoer doet me steeds denken aan Sylvester Stallone ook nog
Sumoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heet de meneer van TD nou echt Sumo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, invoice binnen dus)
heul niet...daarom ben ik er toch ff niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar nou moeten we er toch naar vragen kutje
Wazzap? Geen morantischen films kijken he!
Doet me aan die all you can eat sushi tent denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn vietnamezenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heet de meneer van TD nou echt Sumo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en ja, invoice binnen dus)
Serieus? Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zijn vietnamezende baas heet ook daniel tran he
( daniel is wss zijn aangenomen westerse naam)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kreeg een kus van meneer hier en hij vroeg of die nieuwe mascara op tv (Falsies Flare ofzo) ook zou werken op zijn wimper![]()
![]()
Of meneer Daniel was eerst een vrouw, werd toen een trannie en noemde zichzelf toen subtiel Tran???quote:
Nee, want hij noemt zich Tran, niet Trans.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of meneer Daniel was eerst een vrouw, werd toen een trannie en noemde zichzelf toen subtiel Trans???
Hij wilde graag verlenging en krul erinquote:
hehehehehehe, gij vlerk!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwahahaha, te ninja voor ninja-edit.
In combi met een paar lelijke stukjes snijwerk, fillers en anabolen ja, treurig, it sure is...quote:
Falerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil falen!
Ik zat al op de website van steve madden
Issues, I haz
Ik heb aan meneer hier alvast een faal aangekondigdquote:De Galaxy Tab 2 van 7-inch met Android 4.0 zal in het tweede kwartaal naar Nederland komen voor 299 euro (wifi) of 399 euro (wifi en 3G).
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik mezelf een paar Maddens kado doen als ik twintig kilo ben afgevallen?
quote:
Moet je jezelf inhouden.quote:
Mwah, lang niet zo duur als uggsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zelf niet zoveel met hakken of die Steve Maddens (die zijn duur begrijp ik?), maar ik vind ze wel mooi bij anderen
Oh dat valt wel mee, vind ik wel normale prijzen voor een beetje schoenenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, lang niet zo duur als uggs
Die ik postte zijn 100 euro per paar
En ruikt naar verrotte zwerverquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Driehonderd euro voor een lap schaap wat enigszins in een schoenmodel is gevouwen
En ziet er uit als een slofquote:
Oh ja, dat heb je wel vaker gezegd inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou ja, voor zo ff erbij vind ik het nog best veel.... Maar ik kan soberso geen dingen kopen die meer dan 50 euro kosten. Daar zit mijn psychische grens om een rare reden
Ja, die maddens ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
En ziet er uit als een slof
En het is ook nog eens ontzettend slecht voor je poten
Ach ja, je komt gewoon waarschijnlijk uit een gezin waar geen miljoenen om uit te geven waren als water. Is redelijk normaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou ja, voor zo ff erbij vind ik het nog best veel.... Maar ik kan soberso geen dingen kopen die meer dan 50 euro kosten. Daar zit mijn psychische grens om een rare reden
Dat is poten verneuken voor een goed doel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die maddens ook
Maar dan verpest je je poten tenminste wel schmecksy!
Precies.... zo vaak meiden/dames met balansproblemen of wat voor klachten dan ook, die dan Uggs dragen, die dingen geven bijna minder dan 0 steun aan je voet/enkel/beenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
En ziet er uit als een slof
En het is ook nog eens ontzettend slecht voor je poten
Nou, dat geld werd voornamelijk uitgegeven aan eten en drinken bij onsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach ja, je komt gewoon waarschijnlijk uit een gezin waar geen miljoenen om uit te geven waren als water. Is redelijk normaal.
Ik denk ook een paar keer na voordat ik schoenen van zulk geld koop, maar ik wil liever wat duurdere goeie schoenen dan van die aftraphakjes, da's meestal niks.
Half uurtje aanhouden, uittrekken, dan sex hebben met bb, dan weer aan doen en de hele avond mooi zitten wezen op de bankquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat is poten verneuken voor een goed doel!
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies.... zo vaak meiden/dames met balansproblemen of wat voor klachten dan ook, die dan Uggs dragen, die dingen geven bijna minder dan 0 steun aan je voet/enkel/been![]()
Doet me altijd denken aan een gozer die ik ooit in behandeling had en ging zeiken dat hij zo slecht liep. Ja, DUH!!!!! Je draagt teenslippertjes van 50 cent en hebt polio......![]()
![]()
Ik las alleen sexquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Half uurtje aanhouden, uittrekken, dan sex hebben met bb, dan weer aan doen en de hele avond mooi zitten wezen op de bank
Hoezo uittrekken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Half uurtje aanhouden, uittrekken, dan sex hebben met bb, dan weer aan doen en de hele avond mooi zitten wezen op de bank
Bij je eerste zin moest ik denken aan bitterballen en bier/sherryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat geld werd voornamelijk uitgegeven aan eten en drinken bij ons
Maar mijn pa loopt serieus op oranje crocs met witte sportsokken,en toen alle kinders nog thuis woonde droeg moeders altijd grijs melee jogginhpakken, dus dat zegt wel iets over het fashiongehalte bij ons thuis en het geld wat men bereid was er aan te spenderen
Met moeder is het nog redelijk goed gekomen, pa is reddeloos verloren
Hak in bb's ballenquote:
Nee, afhaalchinees, bier en wijn, bijna goed! Einz!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij je eerste zin moest ik denken aan bitterballen en bier/sherry![]()
![]()
Oh ja.... foe yong hai FTW..... whehehehehequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, afhaalchinees, bier en wijn, bijna goed! Einz!
Ik weet niet waarvoor je het hebt, maar steun haal je ook uit de rest van de schoen/enkelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef BGTes het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook van die scheefvoeten en ik draag lompe vansMaar heb er wel zooltjes in liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 22:31:56 ]
Het is pas half 11, gewoon afkijken als een baas!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Kak, ik moet morgen vroeg op, maar m'n film duurt nog een uur.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor melz, ijs, schaar en dicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Voor melz, ijs, schaar en dicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Mijn wekker gaat om zes uur, da's vroeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is pas half 11, gewoon afkijken als een baas!
Dat is bij Skjoe thuis het themaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Meetnaam: Platvoet en vriendjes EINZZ!!!111!!!
Ik neem de dvd meequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is bij Skjoe thuis het thema
I know, die van mijn gaat rond kwart over 6quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om zes uur, da's vroeg.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor je het hebt, maar steun haal je ook uit de rest van de schoen/enkel
Ik vind Vans wel leuk hoor, hoe lomp ook, want ik ben ook lomp
Maar voor je enkels/rug/voeten zijn er betere schoenenOp kantoor hebben we zoeen man, die loopt op van die schoenen... Lijken een beetje op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja die meet bedoelde ik want ik weet niet of SQ naar Dico komtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is bij Skjoe thuis het thema
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvoor je het hebt, maar steun haal je ook uit de rest van de schoen/enkel
Ik vind Vans wel leuk hoor, hoe lomp ook, want ik ben ook lomp
Maar voor je enkels/rug/voeten zijn er betere schoenenVoor mij is het voor het midden van mijn voet, blijkbaar loop ik al jaren op platte voeten en dat begon zijn tol te eisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heet dat overpronatie. Of anti-pronatie. Of niets. Geen idee
My hovercraft is full of eel.
Ik kijk 'm nu toch al af.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I know, die van mijn gaat rond kwart over 6
Maar die film kun je toch wel afkijken, anders zie je het einde niet en ga je erover dromen enzo, kost meer energie dan wanneer je hem af kijkt en het verhaal klaar is.
(goede redenatie?)
Jawel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja die meet bedoelde ik want ik weet niet of SQ naar Dico komt
Mijn god.... dat ej daar geld voor betaaltquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op kantoor hebben we zoeen man, die loopt op van die schoenen... Lijken een beetje op:
[ afbeelding ]
wtf is datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op kantoor hebben we zoeen man, die loopt op van die schoenen... Lijken een beetje op:
[ afbeelding ]
Gaat m'n volgende aankoop zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Die komen van nelly.com, ze heten Leoni.
Ze hebben ook panterprint!
Mooi he!
Lijken wassen jonguh!!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dode bijen op het 'nieuws'Bijen zijn tof. Net als hommels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Gezellig!quote:
Dode bijen op het 'nieuws'Ik zie hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rip aan de nabestaanden!
disclaimer
Ja goed nieuwsmateriaal welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bijen zijn tof. Net als hommels.
Wel pics doen hequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat m'n volgende aankoop zijn.
PARAPLUUTJES IN DEN COCKTAILSquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideetjes voor een feest met het thema zomer/ibiza? Wat betreft aankleding, drankjes, wat dan ook?
Dode bijen op het 'nieuws'Bijen zijn vet hendig sjieke beestjens joah!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Opblaaspalmbomen. Helemaal in combinatie met drank en plafondventilatoren een groot succes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef princess-a het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideetjes voor een feest met het thema zomer/ibiza? Wat betreft aankleding, drankjes, wat dan ook?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bijen zijn vet hendig sjieke beestjens joah!!!
Da's easy peasy!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef princess-a het volgende:
Witte huisjes met terracottakkleurige dakpannetjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:38 schreef princess-a het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Witte huisjes met terracottakkleurige dakpannetjes.
Blonde lange haren met aan de zijkant een vlechtje en een mega grote zonnebril op.
Witte wapperende linnen jurkjes, teenslippertjes.
Overgebronste mannen met schoensmeer op den borst.
Übergrote jachten in een haven
Dure sjieke cocktails en dure biertjes drinken uit het flesje?
Hondjes in tasjes?
Zoiets?
quote:
Ik heb een te lange film.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ola! Hebben jullie je een beetje vermaakt?
Whahahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's easy peasy!
Aankleding: stroparasols, strandballen en strandstoelen, cocktails met flamingo's en palmboompjes er in, dresscode zomerjurk?
Of zoals het ekte ibiza, gooi alles vol zand, strooi er gebruikte condooms en lege bierblikken over uit, wat plassen kots, en wat dronken engelsen
Zoietsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Witte huisjes met terracottakkleurige dakpannetjes.
Blonde lange haren met aan de zijkant een vlechtje en een mega grote zonnebril op.
Witte wapperende linnen jurkjes, teenslippertjes.
Overgebronste mannen met schoensmeer op den borst.
Übergrote jachten in een haven
Dure sjieke cocktails en dure biertjes drinken uit het flesje?
Hondjes in tasjes?
Zoiets?
Oh ja, en die griebel van een Tiësto op een poster aan de muur hangen zodat het net lijkt alsof hij de plaatjes draait. En dan onder zijn draaitafel een paar konten die je aanstaren zodat het net lijkt alsof hij assistentie krijgt "onder de tafel"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's easy peasy!
Aankleding: stroparasols, strandballen en strandstoelen, cocktails met flamingo's en palmboompjes er in, dresscode zomerjurk?
Of zoals het ekte ibiza, gooi alles vol zand, strooi er gebruikte condooms en lege bierblikken over uit, wat plassen kots, en wat dronken engelsen
Da's Priems hont!quote:
Goeien aanvulling!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, en die griebel van een Tiësto op een poster aan de muur hangen zodat het net lijkt alsof hij de plaatjes draait. En dan onder zijn draaitafel een paar konten die je aanstaren zodat het net lijkt alsof hij assistentie krijgt "onder de tafel"
Met Engelse stijl Spaanse tapasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, als het creatief moet zijn scoor je zeker met mijn tweeden suggestie
Whyyyyquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben aan het gooien met topcoat.
Het stond in de weg.quote:
Een corky?quote:
Op ibiza volstaat tiestoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef princess-a het volgende:
En wat betreft zomerse muziek? Ik heb: Moloko, Groove Armada, Sunlounger, Simply Red, Gregor Salto, Tiesto
Op terracotta nog wel, sjiek den friemel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met Engelse stijl Spaanse tapas
Witte bonen in tomatensaus in een terracotta bakje geserveerd
Meegemaakt op Mallorca, True Story wijnglas.gif
There's a rat in the kitchen what I'm a gonna do.....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op ibiza volstaat tiesto
UB40, beetje reggae en jazz erdoor?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op terracotta nog wel, sjiek den friemel!
Zekers, zeer luxen tapas jonguh!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op terracotta nog wel, sjiek den friemel!
Een collega van mijn vent dacht jarenlang dat het was "Wow, we're going to eat pizza"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
WOOOH WE'RE GOING TO IBIZA
*TUDUDUDUDUD*
WOOOOHHH BACK TO THE ISLAND
*TUDUDUDUDUUD*
lolwhutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een collega van mijn vent dacht jarenlang dat het was "Wow, we're going to eat pizza"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een collega van mijn vent dacht jarenlang dat het was "Wow, we're going to eat pizza"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij was het zelfs een lepolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een vorkjen van echt metaal???
Zeer logisch ook met de tweede regel van het liedje... "Back to the island"quote:
En dan mensen die geschokt reageren omdat het me niet boeit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Wajooquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs een lepol
Met extra neushoorn!quote:
Lieffquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
Morantische avond gehad met roosje, cupcake en chocolaatjes, diepvriespizza en Homeland
Vooral den morantischen diepvriespizzaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
Morantische avond gehad met roosje, cupcake en chocolaatjes, diepvriespizza en Homeland
Omnomnom!quote:
Fixedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
Morantische avond gehad met roosje, cupcake en chocolaatjes, diepvriesgroente en Homeland
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:50 schreef Debsterr het volgende:
Morantische avond gehad met roosje, cupcake en chocolaatjes, diepvriespizzagroente en Homeland
Wasda? Eland keutels?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omnomnom!
Doet me denken aan ijs wat ik altijd in Amerika at... Moose Tracks
WATTTTTT MIJN GELD WEG!!!!!!!!!!!! GODMILJAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRquote:
Nee van de Bijenkorfquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fixed
Zelfgemaakte cupcakes?
Lekker maar zo zooooooooeeeeeeet.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pizza op een eiland, neushoorn en godmiljaar
Oh, die zien er wel goed uit altijd in de etalagequote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee van de Bijenkorf. Had
allemaal meegenomen, ik had een kaart met sleckte rebus :p
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
pizza op een eiland, neushoorn en godmiljaar
Truffelbolquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, die zien er wel goed uit altijd in de etalage![]()
Stagiair die weg ging vroeg wat voor taart wij lekker vonden. 3 collega;d tegelijkertijd "chocoladetaart van de Bijenkorf" whehehehehe
Over twee dagen is de wederopstanding.quote:
Houdt het gedoe dan ook op?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over twee dagen is de wederopstanding.
Mijn gezicht betrok en ik ging een halve meter achteruit. Wijnglas.gifquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ging eens kijken bij jurken in grote maten bij Miss Etam
http://www.missetam.nl/grote-maten/jurken/nl/page/267/
OH MY FUCKING GODDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor melz, ijs, schaar en dicoWaarom niet voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dan gaat ze resurrectiontour.quote:
Mieke-jurkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmmmquote:
Ik had vannacht gedroomd dat jij zwanger wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
* AlbinoBambi is aan het terug lezen.
[..]
Waarom niet voor mij?
Ik kreeg eens die taart als cadeau vanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, die zien er wel goed uit altijd in de etalage![]()
Stagiair die weg ging vroeg wat voor taart wij lekker vonden. 3 collega;d tegelijkertijd "chocoladetaart van de Bijenkorf" whehehehehe
Mieke?quote:
Goeden vent hebt gijquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kreeg eens die taart als cadeau van
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat jij zwanger was
BWHAHAHAAHquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat jij zwanger was
ONBEVLEKT JONGUH!!!!!!!!!!quote:
Mijn 52-jarige excollega met kort oranje stekeltjeshaar, rode theobril, en breil knoopcollier. Die droeg altijd dat, met een witte longsleeve en een witte legging en van die geox schoenenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mieke?Wiesda?
Maar echt.... te..... erg.....
En hij ziet er ook nog erg goed uitquote:
KIP!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ONBEVLEKT JONGUH!!!!!!!!!!
(of de enige voorwaarde om bij hospiteren te worden gekozen, je vol laten blaffen door de huis-oudste)
Je bedoelt het halve verpleegkundige volk wat rond hobbelt door het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn 52-jarige excollega met kort oranje stekeltjeshaar, rode theobril, en breil knoopcollier. Die droeg altijd dat, met een witte longsleeve en een witte legging en van die geox schoenen
Even afsluiten en opnieuw laden, dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
FOK ziet er heel debiel uit op mijn telefoon. Alles heel groot en onoverzichtelijk enzo
Kijk maar uit anders krijg je een ban van Danny!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
FOK ziet er heel debiel uit op mijn telefoon. Alles heel groot en onoverzichtelijk enzo
Hebben die ook van die gebloemde zakjurken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je bedoelt het halve verpleegkundige volk wat rond hobbelt door het ziekenhuis?
Je beschreef zojuist mijn stieftante.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn 52-jarige excollega met kort oranje stekeltjeshaar, rode theobril, en breil knoopcollier. Die droeg altijd dat, met een witte longsleeve en een witte legging en van die geox schoenen
Het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!quote:
En ik moet steeds ook lachen om je UIquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |