abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107982355

Wat is iBoot?
IBoot is een website waar dagelijk 1 aanbieding te kopen is. Wat er te koop is varieert van Zaklamp to Mediaplayer!

Waarom spellen jullie iBoot met een 't' op het eind en niet met een 'd'?
Naar aanleiding van een commerciële deal tussen FOK! en iBoot wordt van het woord dat gespeld wordt als 'ibood', structureel 'www.ibood.com' gemaakt. Gezien de slechte ervaringen die een groep actieve posters in dit topic heeft met de service van iBoot wordt iBoot deze links niet gegund. Buiten dit gegeven is het simpelweg buitengewoon irritant om iedere keer een link met een volledig gespeld adres te zien in een topic waar de naam van dit bedrijf logischerwijs veel gebruikt wordt.

Waar vind ik iBoot?
Je kunt de website voor Nederland hier vinden: http://www.ibood.com/nl/nl/
IBoot is beschikbaar in meerdere landen, en soms heeft elk land een andere aanbieding!
Let op! Je moet een adres hebben van het land waar je de aanbieding van ziet als je hem wil bestellen!

Hoe kan ik iets kopen op iBoot?
Registreer je op de website van iBoot en klik op !

iBoot Hunt!
De iBoot hunt is een meermaals per jaar voorkomend event. Tijdens de hunt (die gewoon om 12 uur 's nachts begint) zijn alle aanbiedingen die niet uitverkocht zijn plus wat extra aanbiedingen
te bestellen op iBoot. Deze aanbiedingen worden in korte oplages aangeboden en komen meerdere keren per dag terug, net zo lang tot ze uitverkocht zijn.

Handige links voor de Hunt:
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all

Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunt (1 december j.l.): http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/

De iBoot BOX

De iBoot BOX is DE aanbieding waarvan niemand weet:
- Wanneer die komt
- Wat die gaat kosten
- Wat er in zit
- Hoeveel er beschikbaar zijn

Waarom zou je een iBoot BOX kopen als je niet weet wat er in zit?
Er zijn de nodige filmpjes te zien op youtube over het openen van de BOX, hieruit blijkt dat er altijd een grotere waarde aan spullen in zit, dan wat je er voor betaalt!
Er kan dus van alles inzitten, van bluray speler tot dolby surround, van iPad tot Laptop! Echter wil een grotere waarde niet zeggen dat de inhoud ook daadwerkelijk aanspreekt.
Van een box van 25 euro kun je natuurlijk minder verwachten dan van een box van 50 euro, al zijn hier ook wel eens foutjes in gemaakt. Maar de kans is dat je bij een box van 50 euro minder snel louter promotiesamples plus USB-hubs en kaartlezers krijgt die bij elkaar in principe wat tientjes waard zijn maar waar de gemiddelde persoon maar weinig blij van wordt. Die kans is bij 25 Euro veel meer aanwezig.

Natuurlijk is iBoot niet de enige aanbieder met elke dag een aanbieding!
Op de volgende websites vind je een overzicht van de sites met een dagaanbieding. Aanbiedingen bij andere sites gaan meestal op 12:00 's morgens of 's avonds in.
1dagskoopjes
Dagaanbieding.net
Dailyoffers.nl
Jouw Aanbieding - Met aftellen van aanbiedingen en aanbiedingsnieuws bij reguliere webshops.
Dagaanbieding overzicht voor grote schermen

Overzicht van alle lokale dagaanbiedingen websites:
DealCruiser - met kaartoverzicht

Iboot-achtige websites op een rij:
1Dayfly - Soms nog betere aanbiedingen in de membershop
Dagknaller
Doebie.nl
Gameoffer (games)
PriceX
Shirt van de dag (elke dag een ander shirt)
EasyPrize.nl (geeft elke week gratis prijzen weg)
onedayonly
Onedayprice

Lokale dagaanbiedingen websites:
Groupon
GroupDeal
SweetDeal
GoldenDeals

Buitenlandse sites (voornamelijk DVD, Blu-Ray, boeken, gadgets en kleding)
Zavvi MegaMonday (UK) - Iedere maandag (zondagavond) aanbiedingen, welke 1 dag gelden.
Play.com (UK) - Op maandag nieuwe weekaanbiedingen, waarvan de populairste soms na een dag al verdwijnen.

Vergelijk prijzen
Budgetgaming.nl
Kelkoo
Kieskeurig
Tweakers Pricewatch

Deze vernieuwde OP is hier te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kenju op 14-02-2012 21:53:04 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107982460
OP ziet er ook echt niet meer uit nu btw met 30x die link :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107982678
iVaar. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 14 februari 2012 @ 20:46:32 #4
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_107982790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:34 schreef Kenju het volgende:
Hoe weten ze dat, van die HTC Flyer?
http://www.tipsvoorbesparen.nl/overig/ibood-top-deal-htc-flyer/

of F5 doen bij ibood.nl
"een echte hoogvlieger"

[ Bericht 5% gewijzigd door bork op 14-02-2012 20:58:33 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_107984653
Ok, thnx. Ik had die frontpage al een tijdje niet gezien. Kennelijk geven ze nu hints. Voor 230 Euro is dat inderdaad een best aardige aanbieding. Vind het zelf echter een wat gedateerd apparaat en te klein voor een tablet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_107985138
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
pi_107985217
nvm
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:33:10 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_107985251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
volgens mij gaat het niet zo goed met iboot de laatste tijd. vroeger waren de aanbiedingen echt veel toffer en minder nutteloze dingen, en nu komen ze ineens met een hint voor de volgende aanbieding? dat lijkt me een teken dat te weinig mensen nog kijken..
Ik mis de tijd dat je nog even opbleef voor de volgende iBoot :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_107985315
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat blijf ik nog steeds......
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:35:42 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_107985388
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat blijf ik nog steeds......
Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niks :@ Ook de hunts vallen enorm tegen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:36:45 #11
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107985435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar zoals Delano ook zegt.. het is nu gewoon 3x niks :@ Ook de hunts vallen enorm tegen
True that! :o -O- :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_107985485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Idd, dat was vroeger elke dag zo, nu is het echt zo van om pas 20:00 eens kijken of het misschien vandaag eindelijk weer eens wat boeiends is..
pi_107985515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hunts heb ik nooit wat gevonden.....

Maar ik ben het met je eens, een aantal jaar geleden had ik bijna elke week wel 1 aanbieding die ik interessant vond. Nu komt er slechts 1 keer in de zoveel tijd een aanbieding die lichtelijke interessant is.
pi_107985749
Ik dacht vandaag precies hetzelfde. Wat een butt site is het geworden. Mss omdat ze ook in andere landen aan de weg aan het timmeren zijn, en daar meer verwachtingen van hebben?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:46:39 #15
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_107985963
In Oostenrijk wel een paar keer iets leuks gehaald.
Laatste dingen een Iomega iConnect en een Philishave.
De vorige AT-hunt duurde 2 (!) dagen. Maar :{ veel prut en 0 boxen.
pi_107987103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:31 schreef delano.888 het volgende:
Combinatie van factoren. Sowieso is de concurrentie toegenomen. Verder is iBoot gewoon een grote logge organisatie waar andere websites die gewoon alleen in Nederland opereren, veel flexiebeler zijn en veel makkelijker dingen kunnen aanpassen. Daarnaast is er duidelijk een kostenbesparing doorgevoerd bij iBoot waardoor veel zaken centraal geregeld worden, wat de verklaring is voor de ontzettend hoge levertijden. Ik denk dat dit ook voor het personeel geldt. Erg onprofessioneel; onbeschoft, spelfouten in mails, zeer opportunistisch gedrag door op het forum door alles erg strak te houden, het forum zelf erg simpel te houden (vroeger kon je zoeken en editten), smeekbeden voor website van het jaar-stemmingen naar het hele klantenbestand te versturen, terwijl dit wettelijk verboden is (bij het versturen van die kortingsbonnen was men opeens wel erg conform de wet en kregen alleen mensen die ingeschreven waren voor de nieuwsbrief het), etc.

Meerderen kunnen erover meepraten hoe het beroepen op garantie een hel is. Zelfs het terugsturen van een product binnen de wettelijke bedenktijd van twee weken gaat niet altijd goed. Ze geven daar zelf ook niet echt de indruk dat ze weten waar ze mee bezig zijn met bijv. zelf verzonnen logica over procedures die niet naar de klanten gecommuniceerd worden.

En aangezien de kortingen op interessante producten meestal maar beperkt zijn, ben je dan beter af om effe een 10 of 20 euro meer te betalen bij een normale webwinkel.

Dit genereert op zijn buurt weer minder omzet, enzovoort.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 februari 2012 @ 08:27:00 #17
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2012 @ 08:42:42 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107996676
Groupon heeft de Samsung - Galaxy Tab voor 369.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:06:05 #19
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_107998178
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:42 schreef borisz het volgende:
Groupon heeft de Samsung - Galaxy Tab voor 369.
Die zijn refurbished O-)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2012 @ 10:26:19 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107998700
Dat is waar :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_108015061
refurbished zou ik toch nooit willen hebben.. Is die htc flyer wat?
pi_108015238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:18 schreef rlvk het volgende:
refurbished zou ik toch nooit willen hebben.. Is die htc flyer wat?
Wel aardig, maar al bij de introductie gebruikte het apparaat verouderde hardware.
Kan nog steeds een goede koop zijn afhankelijk van wat je er mee wil.
pi_108015334
Ik heb zo'n Chinese tablet van 80 euro, bevalt prima. :')
pi_108015950
Ik twijfel toch een beetje voor die HTC, maar denk dat ik maar wacht op dat ding dat Asus uit gaat brengen over een paar maandjes
pi_108071677
IBOOD Rush is coming ! :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')