Ja dat zei ik toen ook alquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja een 32 inch he? Zoek er nog steeds eentje namelijk
I know, je zou me toen ooit eens een richtprijs gevenquote:
Doe niet zo kinderachtig en plaats niet zulke domme reacties telkens.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig en plaats niet zulke domme reacties telkens.
Weh?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan mij liggen, maar sinds je het had over dat je nieuwe medicijnen kreeg ben je eigenlijk best wel behoorlijk vervelend geworden miech
Dextroamfetaminen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wat slik je? misschien is ie gewoon vrolijk, zo vrolijk. zo vrolijk was ie anders nooit.
Dit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Het zal vast aan mij liggen, maar sinds je het had over dat je nieuwe medicijnen kreeg ben je eigenlijk best wel behoorlijk vervelend geworden miech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, ik weet niet wat jullie onder 'behoorlijk vervelend' verstaan, maar ik heb eigenlijk alleen maar random shit gepost. Plaatje van standbeeld, koe-emoticon en 'Jezus was een groot man.'
Vervelend?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:Op maandag 13 februari 2012 11:18 schreef Michhas het volgende:
Flink aan de walnoten, je weet hoe we rollen teef.quote:quote:quote:Misschien een beetje... Maar behoorlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:34 schreef Michhas het volgende:
Herpes is een serieuze ziekte jongens, daar mag je geen grappen over maken.![]()
Ja net zo voorspelbaar als al die reacties van jou telkens naar mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze reactie was natuurlijk wel te verwachtenAll good things are wild and free.![]()
lijkt er meer op dat je de random shit van de bier groep, hier nu ook dumptquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien een beetje... Maar behoorlijk?![]()
Dit versta ik niet onder vervelend.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien een beetje... Maar behoorlijk?All good things are wild and free.![]()
Nou, ik denk dat we die periode al achterwege hebben gelaten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja net zo voorspelbaar als al die reacties van jou telkens naar mij.
Oké, ik zat een beetje te trollen met The Sims, maar dat is niet meer dan normaal, en had ook iemand anders kunnen zijn.
We hebben vanmiddag toch een normaal gesprek over je xbox gehad?
Wat heb ik nu dan verkeerd gedaan?![]()
Maar dat is algemeen bekend hierquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Pixell het volgende:
Je bent niet gek hoor mich
Ok een klein beetje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |