Via www.bol.com? Of ergens anders?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wacht nu al een week, eerst niet op voorraad en toen was ie er doen ze er zo lang over om hem te verzenden. Gister stond er bezorgdatum 15-2, nu 16-2. Ben bang dat ik hem morgen ook nog niet ontvang.
Mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:01 schreef Pixell het volgende:
Ik zou gewoon zoiets in de winkel kopen denk ik, heb je hem meteen.
Waaaaaar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar daarvoor moet ik met de bus naar de stad en met dat ding weer terug, dus leek het me handiger om te bestellen.
Aangezien je laatst toch al in de bus zat kon je het mooi combineren....quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:11 schreef tliciouz het volgende:
Ja maar daarvoor moet ik met de bus naar de stad en met dat ding weer terug, dus leek het me handiger om te bestellen.
Pics van de chick die met je wou zoenenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef PierreTT het volgende:
Godverdomme, gister weer compleet naar de kloteWil uiteindelijk een meisje met mij zoenen toen we buiten stonden, ik deins naar achteren terwijl ik bral dat ik een vriendin heb, tief ik vol over mijn fiets heen
Fiets naar de klote en Pierre met blauwe plekken
![]()
Domme vraag misschien, maar is dit echt?quote:
jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar is dit echt?
Hehe lekker tochquote:
Not so muchquote:
Dit maakte mijn dagquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
Deze shit was ook hilarisch, ineens allemaal mensen op dat gebouw
Die gasten op dat dakquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die agent blijft ook zo fucking droog zitten, geniaal
nice, ik ging toen nog bijna knock-out door de warmte toen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
Deze shit was ook hilarisch, ineens allemaal mensen op dat gebouw
Magie.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe houdt ze die gun vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |