SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zit het met die ME3 Beta dan?!?!? heb ik dan voor niks BF3 gekocht?
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Eindelijk me NAS up and running.
Wel chill met torrent client en twonky erin. Dus continu downloaden en streaming de films kijken.
wow, werd ook tijd als je hem al een redelijke tijd op een andere manier kon spelenquote:
Ach het is kneusteun, en ik zeg ook redelijk vaak me. like i give a shitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
En het is MIJN.
Verkeerde topic, mijn negroide vriend.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:18 schreef Ame_thyst het volgende:
Ongelofelijk kut zeg de combat op de xbox. maar ff pc demo downloaden want zo kan ik niet spelen. FOV van 20 graden helpt ook niet bepaald.
Sfeer lijkt ieder geval wel weer goed te zitten.
Welke nas?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Eindelijk me NAS up and running.
Wel chill met torrent client en twonky erin. Dus continu downloaden en streaming de films kijken.
Een sitecom... ja ik twijfelde eerst zelf ook, maar tot nu toe doet ie perfect waarvoor ik hem nodig heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke nas?
Ik heb sickbeard, transmission en serviio draaien op een synology
Ook fout, schijt aan al dat achterlijke taalgebruik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef KneusTeun het volgende:
Als mensen in NL over DE LEVEN mogen zingen heb ik echt schijt of ik me of mijn typ op een forum.....
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
Een Fries die ons Nederlands leert.
'Sup straatrat?quote:
Waddup boerendochter.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:08 schreef tliciouz het volgende:
Dagje vrij, wie is er om half 7 klaar wakker? Ik dus.
Goedemorgen!
wat mis ik die tijd dat we in groep 1/2 nog om het schoolplein aan het vechten waren. Toen ging het er nog vriendelijk aan toe.quote:
Shit brosefine, Collenkamp/Bergskamp vs. Meulenkamp enz.quote:Op woensdag 15 februari 2012 07:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat mis ik die tijd dat we in groep 1/2 nog om het schoolplein aan het vechten waren. Toen ging het er nog vriendelijk aan toe.
Good times
nog steeds toch?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit brosefine, Collenkamp/Bergskamp vs. Meulenkamp enz.
Dat ging er soms nog best heftig aan toeToen waren we nog aartsvijanden
the fuck lul jij nou weer! Schoolmelkquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:06 schreef Pixell het volgende:
Waar je in de pauze nog een pakje schoolmelk kreeg, mooie tijd!
Wij ook wel, maar 9 vd 10 keer waren mijn ouders gewoon aan er werkquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer! Schoolmelk, wij konden gewoon naar huis toe
Geen idee waarom, maar ik moest hier echt fucking hard om lachenquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer! Schoolmelk, wij konden gewoon naar huis toe
Overblijven?quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wij ook wel, maar 9 vd 10 keer waren mijn ouders gewoon aan er werk
Jep, wat trouwens best chill was, want dan kon je gewoon lekker ouwehoeren met je brothers from another mother op het schoolplein..of tv kijken naar karbonkelquote:
Stationquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:14 schreef Bozz187 het volgende:
@pixie, ahw bummer, reed je pa een SUV?
@michmich ohja klopt!
Motherfucking Karbonkelquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jep, wat trouwens best chill was, want dan kon je gewoon lekker ouwehoeren met je brothers from another mother op het schoolplein..of tv kijken naar karbonkel
Die shit was moeilijk engquote:Op woensdag 15 februari 2012 08:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Motherfucking Karbonkel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fucking trauma's aan die poppen over gehouden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |